قدرت ماورایی ذهن را آزاد کنید و از آن استفاده کنید!

قدرت ماورایی ذهن را آزاد کنید و از آن استفاده کنید!
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۶ , دی , ۱۴۰۰ ۳۵ نظر ۴۱۱۴۷ بازدید زمان مطالعه ۳۳ دقیقه پادکست به زودی

هر کس توانایی استفاده ازقدرت ذهن خود را دارد. مشکل این است که اکثر ما زمان و انرژی لازم برای رسیدن به چیزهایی که به عنوان یک معجزه به حساب می آیند را نمیگذاریم.

 

قدرت ماورایی ذهن چیست ؟ چطور قدرت بینهایت ذهن را آزاد کنیم؟

ذهن انسان بسیار قدرتمند است و اگر یاد بگیرید که چگونه توانایی این قدرت را به دست بیاورید، می توانید هر چیز بزرگ یا کوچکی را بدست آورید و حتی در زندگی خود معجزه کنید. در این مقاله قصد داریم به شما توصیه هایی در مورد چگونگی برخورد با قدرت درونی خود بدهیم و به شما یاداوری کنیم ما قادر به انجام کارهایی هستید که هرگز فکر آن را هم نکردید.

 

 

مزایای استفاده از قدرت ماورایی ذهن انسان:

چطور قدرت بینهایت ذهن را آزاد کنیم؟
شما میتوانید با قدرت ذهن خود معجزه کنید
  •  کنترل بهتر احساسات شما
  •  توانایی انجام بهبود دوباره
  •  قدرت اراده قوی
  • غلبه بر بیماری های روحی
  • کنترل یا از بین بردن درد
  • جذب چیزهایی که می خواهید در زندگی خود داشته باشید
  •  کاهش فشار، اضطراب، خستگی، بیماری، و خشم

 

ذهن انسان یک وجود بسیار قدرتمند را در خود دارد.

تحقیقات زیادی در این زمینه وجود دارد که هر چقدر زمان و منابع خود را صرف تلاش برای درک کامل ذهن انسان می کنند باز هم حتی نزدیک به کل اطلاعات نمی شوند. پیچیدگی ذهن ما بسیار پیشرفته است که ما می توانیم چیزهایی مانند صحبت کردن، خواندن، رانندگی اتومبیل، و حتی درک علوم بزرگ را انجام دهیم.

 

 

در حالی که همه این کارها را انجام می دهیم، ما نیز همچنین کنترل روی عملکرد های درونی بدن مان مانند، مبارزه با بیماری ها، راه رفتن، تنفس، قلب و هزاران کار دیگر را انجام می دهیم که بدن ما هر روز به طور خودکار این کارها را انجام می دهد. فقط فکر کنید که ذهن شما چقدر قدرتمند است که می تواند تمام این موارد را در یک زمان با هم انجام دهد. و در عین حال دانشمندان می گویند ما تنها در هر زمان فقط از ۱۰٪ مغزمان استفاده می کنیم. اگر این مورد درست است، تصور کنید با استفاده از ۱۰۰٪ عملکرد ذهنمان در یک زمان چه کارهایی می توانیم انجام دهیم با اینکه روی حل مشکلات و ترمیم بدنمان تمرکز کنیم ؟

 

 

 

 

چطور قدرت بینهایت ذهن را آزاد کنیم؟
اگر تمرکز کافی داشته باشید، می توانید بیماری ها را درمان کنید.

ما قادر خواهیم بود تا مواردی مانند انجام معجزه ها یا ساده سازی مشکلات پیچیده را انجام دهیم.

اگر شما بتوانید تمام قدرت ذهنی خود را روی آنچه که می خواهید، متمرکز کنید، زندگی شما به طور دقیق به آن چیزی که می خواهید، تبدیل می شود. با این قدرت زیاد شما قادر خواهید بود هرگونه بیماری روحی خود را از جمله استرس، اضطراب، افسردگی، بی خوابی، خشم، حسادت، طوفان، تروما، و هر چیز دیگری که می توانید تصور کنید، را از بین ببرید.

 

 

اگر تمرکز کافی داشته باشید، حتی می توانید بیماری های جسمی مانند مشکلات وزن، سرطان، ویروس ها، درد و … را درمان کنید. مقدار قابل توجهی از سوابق نشان داده شده است افرادی که دارای قدرت اراده قوی هستند و بر موانع غیرواقعی غلبه می کنند و تنها با استفاده از قدرت ذهنشان این درمان های معجزه آسا را به دست آورده اند.

 

 

آیا این گفته ها عالی نیست؟ یادگیری استفاده از قدرت ذهن شما را به یک منبع بسیار قدرتمند برای توسعه شخصی هدایت میکند در زیر برخی استراتژی های ذکر شده برای کمک به شما و شروع تمرین، و تعهد میباشند عناصر کلیدی برای موفقیت با این تکنیک ها است.

 

 

 

 

مهم ترین نکات استفاده از قدرت ماورایی ذهن چیست؟

راهنمایی هایی برای باز شدن قدرت ذهنتان :

  1. ذهنتان را از افکار غیر ضروری یا منفی پاک کنید
  2. روی آنچه که می خواهید تمرکز کنید
  3. به خودتان ایمان داشته باشید
  4. ریلکس یا آرام باشید
  5. کارهایی که در هماهنگی با باورهایتان است انجام دهید
  6. کاری را که واقعا می خواهید و عاشقانه انها را دوست دارید انجام دهید
  7. مثبت بمانید
  8. صبر داشته باشید

 

 

 

 

استفاده از قدرت ماورایی ذهن

هر کس توانایی استفاده ازقدرت ذهن خود را دارد. مشکل این است که اکثر ما زمان و انرژی لازم برای رسیدن به چیزهایی که به عنوان یک معجزه به حساب می آیند، را نمیگذاریم. کسانی هستند که استاد این هنر هستند و از ذهن خود برای انجام معجزات در زندگی خود استفاده می کنند. یک کلمه جادویی که بتوانید بگویید یا یک مراسمی که بتوانید از ان برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید وجود ندارد. شما باید ترکیبی از فداکاری، ایمان، تمرکز و صبر را برای دریافت چیزهای که میخواهید استفاده کنید .

 

 

چطور قدرت بینهایت ذهن را آزاد کنیم؟
آرامش را بدست اورید و ذهن خود را آرام کنید.

حداقل ۱۵ دقیقه در روز زمان خوبی برای شروع خواهد بود با اتخاذ این زمان برای پاک کردن ذهنتان از افکار و تنش های روزانه راه عالی برای انجام این کار است.

 

اگر مدیتیشن برای شما جذاب نیست می توانید با یک پیاده روی سعی کنید یا ، به آرامی در یک اتاق نشسته، در رختخواب قرار بگیرید، حمام بیاورید، یا هر چیز دیگری که واقعا می توانید آرامش را بدست اورید و ذهن خود را آرام کنید.

 

 

 

وقتی این کار را می کنید می توانید تمام این افکار منفی را از ذهن خود حذف کنید  سپس شما می توانید بر روی آن چیزی که واقعا میخواهید تمرکز کنید  اطمینان حاصل کنید که چیزهایی که می خواهید با باورهایتان نیز منطبق باشداما  اگر چیزی که میخواهید بسیار بزرگتر از گفته های ذهنتان است هب عنوان مثال درامد ماهیانه ۱۰۰ میلیون ممکن است زمان بیشتری را برای رسیدن به این باور نیاز داشته باشید اما در هر حال روی خواسته خود متمرکز بمانید اگر واقعا صادقانه می خواهید چیزی را بدست بیاورید آن بخشی از سیستم باور درونی شما نیست بدانید حتی غیر ممکن ، ممکن می شود و امکان پذیر است.

 

 

 

تکنیک تمرکز انرژی ذهنی

تکنیک تمرکز انرژی ذهنی روی آنچه که میخواهید و نه آنچه که در حال حاظر انجام می دهید، قطعا یک کلید برای ساختن رویاهای شماست. هنگامی که شما ذهن خود را روی آنچه که می خواهید و برای شما مهم است متمرکز میکنید و روی ان نگه دارید در نهایت میتوانید خواسته تان را لمس کنید. اگر میخواهید از این روش استفاده کنید می توانید یک سنگ خاص یا شی دیگری را همیشه همراه خود داشته باشید حتی این میتواند یک انگشتر خاص باشد که به طور مداوم به شما یادآوری می کند تا روی اهداف خود متمرکز بمانید.

 

 

پیش از شروع  برخی مواقع پیش می آید که خواسته خود را فراموش میکنید اما همیشه به یاد داشته باشید که این اتفاق یا خواسته شما محقق میشود  و در نهایت شما آن را خواهید داشت، هر چه بیشتر چیزی را از درون بخواهید و بتوانید ان را واضح تر در ذهن خود مشاهده کنید سریعتر به آن خواهد رسید.

 

 

راه رفتن روی طناب
قدرت ذهن شما بی حد و حصر است

فکر کنید که چه احساسی دارید وقتی به آنچه را که میخواهید رسیده اید وانمود کنید که الان آن را دارید و شروع به خوشحالی میکنید. ذهن شما بر این اساس واکنش نشان خواهد داد و شروع به ایجاد موقعیت هایی برای ایجاد خواسته شما می کند تا آنچه را که می خواهید در زندگی خود داشته باشید.

 

 

 

قدرت ماورایی ذهن

قدرت ذهن شما واقعا بی حد و حصر است اگر شما بتوانید انرژی خود را در جهت درست متمرکز کنید به جمع افرادی می پیوندید که سرطان را درمان می کنند، بیماری های روانی بدون دارو و یا کمک شکست میدهند ، از آسیب های نزدیک به مرگ جلوگیری می کنند ، بهبودی معجزه آسا را  ایجاد  میکنند، به دست آوردن قدرت غیر قابل تصور ذهن تقریبا غیر ممکن هایی است که علم نمی تواند برخی از انها را که اتفاق می افتد ثبت کنند یا توضیح دهند، اما آنچه که این را توضیح می دهد، این است که ذهن شما یک دارایی بسیار قدرتمند است و می تواند شگفتی بیافریند.

 

 

 

به یاد داشته باشید که همیشه در مورد آنچه که می خواهید متمرکز شده و متمرکز بمانید. هرگز تمرکز خود را از دست ندهید و اعتماد به نفس خود را در طول مسیر حفظ کنید. با این کار می توانید شانس خود را افزایش دهید و به آنچه که رویایی آن را دارید برسید.

 

قدرت اختلالات چند شخصیتی


۷ برابر سریعتر از ناخوداگاه خود استفاده کنید! ۳ راهنمایی رایگان

قدرت ماورایی ذهن

شما برای تمرین عضلات بدن خود به سالن بدن سازی می روید.

شما برای یادگیری گیتار به کلاس آموزشی می روید ، برای یادگیری زبان به کلاس زبان می روید.

تمام این تمرین ها در صورتی به شما کمک میکنند که هر روز به صورت مداوم این کار را انجام دهید، البته در یادگیری هر مهارتی آموزش ذهن نیز به همان اندازه مهم است.

 

اما آیا می توانید ذهن را آموزش دهید تا این مهارت ها را کنترل کند؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است.

با تکنیک های مفیدی که در ادامه آورده شده است می توانید ضمیر ناخودآگاه خود را طوری آموزش دهید تا کاملاً مطابق میل شما کار کند.

 

این ایده بسیار ساده است اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که باورهای مثبتی داشته باشید و از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید.

 

حدس بزنید این تکنیک چه است؟ اگرچه این در ابتدا دشوار به نظر می رسد اما وقتی به آان عادت کنید همه چیز سریعتر از آنچه تصور کنید رخ می دهد، حال اگر به دنبال روش هایی هستید که چگونه ضمیر ناخودآگاه خود را آموزش دهید در ادامه برخی اطلاعات مفیدی آورده شده است که قطعاً به شما کمک می کند!

 

قدرت ماورایی ذهن – چطور سریع ناخوداگاه خود را آموزش دهیم؟

در حال حاضر در اینترنت صدها تکنیک میتوانید پیدا کنید که برای تربیت ذهن ناخودآگاه شما طراحی شده اند. اعم از عبارت های تاکیدی ، هیپنوتیزم درمانی یا برنامه ریزی عصبی-کلامی – NLP، سابلیمینال مسیج  .

 

اما  قبل از استفاده از این روش ها ، درک و ایجاد مجموعه ای از اهداف بسیار مهم است زیرا هنگامی که بدانید دقیقا از زندگی چه می خواهید ، آموزش ضمیر ناخودآگاه بسیار ساده تر خواهد شد. بنابراین با موسیقی آرامش بخش کمی ریلکس کنید و چیزهایی را که واقعاً از زندگی می خواهید را بررسی و مشخص کنید.

 

بعد از اینکه آنها را مشخص کردید به طور مرتب به صورت مثبت اهداف خود را تکرار کنید مانند : هر روز که میگذرد شرایط خرید ماشین رویاییم بیشتر فراهم می شود. با گذشت زمان ضمیر ناخودآگاه شما این عبارت را دریافت میکند و شما را مجبور به تحقق آن می کند.

 

از قدرت تکرار استفاده کنید

ضمیر ناخودآگاه شما با تکرار ، چیزهای جدید را یاد می گیرد برای اثبات این استدلال این مثال ساده را بررسی کنید.

از شما خواسته شده است در مقابل جمعی از دوستانتان سخنرانی کنید ، در این مرحله شما با بازیابی این عقیده که قرار نیست اتفاق بدی رخ دهد ، به صورت منطقی اوضاع را تحلیل می کنید (در واقع ذهن شما این کار را انجام میدهد) اما با این حال نمی توانید احساس ، استرس و عصبانیت خود را کنترل کنید و شاید این افکار در ذهن شما خطور کند که چرا این پیشنهاد را قبول کردید.

 

حدس بزنید چرا این اتفاق می افتد؟ این به این دلیل است که ضمیر ناخودآگاه شما از صحبت کردن به صورت عمومی و در مقابل جمع خجالت می کشد ، اما برای جلوگیری از این امر باید بارها و بارها تصویر جدیدی از سخنرانی را در ذهن خود تصور کنید، به صورتی که خیلی با اعتماد به نفس صحبت میکنید، بنابراین به جای اینکه خودتان را متقاعد کنید که نباید سخنرانی کنید سعی کنید خود را در حال سخنرانی عالی تجسم کنید.

 

همین که دو بار این کار را تکرار کنید در واقع شما ضمیر ناخودآگاه خود را آموزش داده اید و پس از مدتی می توانید به هر آنچه شما را عقب نگه داشته است غلبه کنید زیرا وقتی روی ترس های خود پا میگذارید دفعات بعد با شجاعت بیشتری اقدام می کنید.

 

همانطور که در مقالات قبلی گفته شده است شما قدرت تحول در زندگی خود را دارید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار تغییر تفکرات منفی به تفکرات شاد و مثبت است.

 

اگرچه این کار در اوایل نیاز به تلاش دارد اما با تکرار به این نوع روش تفکر عادت خواهید کرد.

در ابتدا شما باید خود را عمداً مجبور کنید که جنبه مثبت چیزها را ببینید به عنوان مثال ، وقتی اتفاقی رخ می ده که به نفع شما نیست سعی کنید به خودتان بگویید که اتفاق بهتری پیش روی شما قرار خواهد گرفت. بنابراین وقتی شغل خود را از دست می دهید، خود را به عنوان یک فرد شکست خورده معرفی نکنید ، بلکه به خود بگویید که قرار است شغل بهتر و مهارت جدیدی را تجربه کنید.

 

بعد از انجام این کار ضمیر ناخودآگاه شما شرطی می شود و به صورت خودکار شما را در رسیدن به اهدفتان کمک کند. در این صورت در طول زمان دیگر لازم نیست خود را وادار کنید که اینگونه فکر کنید زیرا ذهن شما ناخواسته بدون اینکه تحت فشار قرار گیرد افکار مثبت را تولید می کند.

قدرت ماورایی ذهن
قدرت ماورایی ذهن

 

همیشه در حال یادگیری باشید

این کاملا واضح است اما یادگیری چیزهای جدید نقش مهمی در قدرتمندتر شدن ناخودآگاه شما دارد و این به این دلیل است که وقتی چیزهای جدیدی یاد می گیرید بهتر از دانش های خود استفاده می کنید.

 

خواه این یادگیری زبان ، موسیقی ، رقص یا هر چیز دیگری باشد ، یادگیری چیزهای جدید مغز شما را مجبور به تفکر به روش های دیگر می کند در نتیجه ، شما متفاوت عمل می کنید و در نهایت با ناخودآگاه خود ارتباط بهتری برقرار می کنید.

 

خلاصه

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از راهنمای فوق العاده ای که در بالا توضیح داده شد را دنبال کنید تا ضمیر ناخودآگاه خود را همانطور که می خواهید آموزش دهید!

با تمرین و تکرار همه چیز ممکن می شود.

 

چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟


 ۱۳ واقعیت باورنکردنی که به شما کمک می کند قدرت ذهن خود را آزاد کنید

قدرت ذهن

راه تکامل با درک قدرت ذهن شروع می شود.

افراد موفق واقعیت خود را عاقلانه انتخاب میکنند و با استفاده از قدرت ذهن برای ایجاد نتایجی که در زندگی می خواهند استفاده می کنند. آنها واقعاً معتقدند که می توانند به هر چیزی که در سر دارند دست پیدا کنند.

 

آنها صرف نظر از شرایط فعلی زندگیشان، خود را باور دارند. زیرا آنها فقط در مورد آنچه در زندگی می خواهند صحبت می کنند، ذهن خود را با اخبار مثبت تغذیه می کنند، با افراد الهام بخش و موفق رفت امد میکنند و از این طریق تجربیات شگفت انگیزی را جذب می کنند که برای افراد عادی قابل باور نیست.

 

بقیه افراد جامعه با افکار منفی و بازپخش داستان های غم انگیز در ذهن خود، افکار کمبود، شکایت و سرزنش دیگران به خاطر کمبود در زندگیشان، نتایج نادلخواه را در زندگی خود آشکار می کنند.

 

حقایق باورنکردنی زیادی در مورد مغز شما وجود دارد که من دوست داریم با شما به اشتراک بگذاریم. این حقایق از دکتر جو دیسپنزا و کتاب او – Evolve your Brain – The Science of Changing Your Mind – آمده است.

 

۱: به ازای هر فکری که دارید، موجی از جریان های الکتریکی در مغز شما تعداد ناشناخته ای از مواد شیمیایی عصبی را آزاد می کند که مسئول عملکرد سیستم عصبی شما هستند. بدن شما به هر فکری که خلق می کنید مطابق با یک رهبر ارکستر در کلاس جهانی پاسخ می دهد که همه چیز به طور هماهنگ از قلب، کبد و ریه های شما کار می کند و نقش خود را با دقت انجام می دهد.

 

۲: اینکه چگونه و چه مدت به چیزی در زندگی توجه می کنیم، همراه با افکار تکراری، سیستم و مسیرهای عصبی ما را تشکیل می دهد.

 

۳: تمرکز بر دردی که در بدن شما وجود دارد، جریان های الکتریکی را به ذهن شما می فرستد که به تولید درد ادامه می دهد.

 

۴: افکار تکراری ارتباطاتی را در مغز ایجاد می کنند که به سرعت به باور تبدیل می شوند. این افکار از طرز تفکر و وجود خودآگاه به ناخودآگاه حرکت می کنند. این روشی است که ما روی خلبان خودکار یا ناخوداگاه عمل می کنیم.

 

۵: فرآیند تغییر مستلزم فراموشی آنچه می دانیم برای کشف راه های جدید است. تمرین‌های مدیتیشن منظم ، دستیابی به این هدف را تسریع می‌کند و نتایج مثبت قابل مشاهده‌ای را ایجاد می‌کند.

 

۶: یادگیری چیزهای جدید نیاز به انرژی قابل توجه ما دارد. زمانی که برای اولین بار رانندگی را یاد گرفتید، سطح توجهی که داشته اید در مقایسه با یک راننده باتجربه بسیار زیاد بوده است اما در حال حاظر یک راننده حرفه ای عمدتاً به صورت ناخوداگاه رانندگی می کند. ما این توانایی را داریم که با هر اطلاعات جدیدی که یاد می گیریم، شخصیت خود را تغییر دهیم. با ترکیب این اطلاعات جدید با کاربرد عملی آنها در زندگیمان، تجربه جدیدی زنده می شود بنابراین هر چه بیشتر این فرآیند را تکرار کنیم سطوح بیشتری از تغییر را فراخوانی می کنیم.

قدرت ذهن

 

۷: افکار منفی تکراری ما در طول زندگیمان عوامل مهمی در ایجاد استرس و بیماری ها در بدنمان هستند. به نوبه خود، ایجاد پاسخ های نامطلوب از جمله: خشم، افسردگی، بدبختی یا سردرگمی و استرس باعث می شود که ما در حالت “بقا” زندگی کنیم که وضعیت درونی ما را تغییر می دهد و بدن ما را خسته می کند.وقتی در این حالت هستیم، می‌توان آن را به رفتار پرنده‌ای که در قفس گرفتار شده یا یک زندانی در اسارت است تشبیه کرد ، او توانایی پرواز کردن دارد ما زندانی است. به این ترتیب است که مردم به دلیل وضعیت عاطفی منفی ثابت خود در زندگیشان «گیر» می کنند که در نتیجه تولید این مواد شیمیایی عصبی بسیار اعتیادآور هم است و فرد به این رفتار معتاد می شود.

 

۸: ۴ ناحیه اصلی در مغز وجود دارد. لوب فرونتال شکل پذیرترین قسمت مغز است که مسئول تصمیم گیری است. قشر مغز یا نئوکورتکس مسئول “اراده آزاد” ما است. ۹۰ درصد از نورون های مغز ما را ذخیره می کند و اطلاعاتی مانند، توجه، آگاهی، افکار، زبان و ضبط اطلاعات و تجربیات ما را مدیریت می کند. لوب جداری اطلاعات حسی را با لوب موقتی که بو، صداها، گفتار و بینایی را کنترل می کند پردازش می کند.

 

۹: ژن‌های ما بر رفتار ما تأثیر می‌گذارند اما، تحقیقات نشان می‌دهد که می‌توانیم تغییرات مثبتی در ژن هایمان ایجاد کنیم. در سال ۱۹۴۲، کنراد وادینگتون اصطلاح “اپی ژنتیک” را معرفی کرد که تاثیر ژنتیک بر رشد را بررسی کرد. آنها از طریق آموزش با استفاده از کتاب ها، فیلم ها و افراد الهام بخش برای توسعه افکار جدید و ایجاد راه های جدید را مورد مطالعه قرار دادند و در نهایت آنها در ایجاد تغییرات مثبت روی خودشان موفق بودند. همچنین تجسم ابزار قدرتمندی است که برای تحریک مغز برای ایجاد ارتباطات قوی بین ذهن و بدن استفاده می شود.

 

۱۰: حالت روحی روانی ما شامل چرخه تکراری افکار ثابت ما همراه با تولید مواد شیمیایی در بدن ما است که احساسات ما را تولید می کند. این چرخه تکراری تاثیر مستقیمی بر رفتار ما دارد.

 

۱۱: برای تغییر واقعیت و التیام بیماری، عنصر مخفی در تصمیم گیری ما برای انجام این کار نهفته است. ما توانایی بهبودی کامل و تغییر شرایط بیرونی خود را داریم دقیقاً مانند بیمارانی که به آنها گفته شد دیگر هرگز راه نخواهند رفت اما ما ستاره های ورزشی داریم که از صدمات جبران ناپذیر رنج می بردند یا کسانی که از سرطان های تهدید کننده زندگی رنج می برند اما در نهایت به طور کامل سلامتی خود را بدست آوردند،. آنها می‌دانند که راز بهبودی این است که نیت قدرتمندی داشته باشند، و معتقدند که قدرت تغییر شرایط، اراده برای ایجاد آنچه در زندگی می‌خواهند را دارند.

 

۱۲: بین کسب دانش و تجربیات زندگی ما مشارکتی وجود دارد. ذهن ما با دانش از طریق مغز پر می شود، در حالی که ذهن ما تجربیات ما را از طریق بدن ما دریافت می کند.

 

قدرت ذهن

دکتر جو دیسپنزا برای تأیید این نکته را می‌گوید: دانش بدون تجربه فلسفه است و تجربه بدون دانش جهل. فعل و انفعال بین این دو، خرد تولید می کند.

 

برای تغییر واقعیت فعلی خود، باید با فکر کردن به افکار جدید، وضعیت ذهنی خود را تغییر دهید تا احساسات و روش‌های جدید خلق کنید.

 

صرف نظر از ژن های شما، این امکان وجود دارد که یک شما یه ذهن و بدن کاملاً جدید ایجاد کنید. باور داشته باشید که می توانید ، و مهمتر از همه با این اطمینان کامل تصمیم بگیرید که آنچه می خواهید به نتیجه می رسد.

 

فایل صوتی افزایش خلاقیت

 

 

منبع: https://www.inc.com/angelina-zimmerman/13-fascinating-facts-about-your-brain.html

  1. ۰

    سلام
    دوستی که این مطالب رو گذاشتی لطفا با من تماس بگیر کارتون دارم.
    من تا دوره ای ۱۱ الا ۱۲ سالگی روحم و از بدنم جدا میکردم از ۱۲ سالگی بخاطر یکسری اشتباهاتم این اتفاق متوقف شد و الان چشم سومم نمیه باز میخوام راهنمایی بگیرم ممنون

  2. ۱

    شاید هیچ کدومتون باورتون نشه ولی من هر کاری که بخوان دور از چشم من انجام بدن و من خبر دار نشم اونو توی خواب میبینم تا الان که ۱۷ سالمه هفت بار این اتفاق افتاده یعنی قبل از اینکه یخوان اون کارو انجام بدن من خوابشو دیدم یا یبار یکی از دوستام گفت به نظرت یه مدل مویی میخوام بزنم بهم میاد یا نه گفتم صبر کن توی همون هفته توی خوابم اونو با همون مدل مو دیدم و بیدار شدم بهش گفتم که اصلا بهش نمیاد و کلا اینجوریم هر چی بخوان انجام بدن و نخوان که من بفهمم میفهمم

  3. ۰

    بسیار گیرا وآموزنده وپرانرژی بود امیدوارم بااین راهکارها زندگیمو نجات بدم

  4. ۱۴

    هم دلشون خوشه این جا سایت مطالب طنز یا سایت مطالب علمی من که از خنده موردم ولییی به لطف تمکرز توانستم از آن دنیا اسنپ گرفتم و برگشتم به این دنیا با تمکرز هم کاری میشه کرد با این حرف های شما موخ آویزونا تمومی نداره اما مطالب همچنان باقی ست

  5. ۰

    ذهن افکار درون مغز یک چیز کشف نشدست و قدرت های ماورایی هم ممکنه بخشی از توانایی های مغز باشه و این چیز دور از ذهن نیست و احتمال آن است

  6. ۳۱

    من کار کردم شد الان میتونم به راحتی در هوا معلق شوم برای که مثل من بشین به شماره زیر پیامک کنید

    • ۵

      کدوم شماره

    • ۱

      شما الان مغزت رو هواست نه خودت بعد این شماره شما کجاست آقای “سوپر من” اگه تا الان قدرت دار شده بودی خبرت همه جا پیچیده بود نکنه با اون خبر ناگار از آسمون هفتم گذشتی ربوردیشون بهشت میشه منم ببری بهشت آقای “سوپر من ” مواظب باش کلت به کره ماه نخوره چون اون موقع کاری از دست ما ساخته نیست وصیت نامتو آماده کن که وقت رفته

    • ۱

      با سلام

      منم یه دوره ای از زندگیم تله پاتی قوی داشتم مثلا خواهرم توی جعبه یه چیزی میزاشت من باید حدث میزدم توش چیه ؟ و خیلی سریع میدیدم روشن بینی و روشن شنوی داشتم ولی از سن ۱۴ سالگی بعد از یکسری اتفاقات دیگه اون حس رو از دست دادم ولی هنوز حس ششمم قویه …. میدونی از خیلی ها میتونستم انتقام بگیرم کاملا باخبر بودم پشت سرم چه غلطی دارن میکنن از پاپوشی که یکی از افراد فامیل برام درست کرد ولی سکوت کردم خداوند شنوای بیناست و بسیار بزرگ و بخشندست به موقع پاسخ اعمالمون رو نیروی جاذبه به خودمون برمیگردونه ….. اللخصوص اگر کسی رو چیز خور کنیم ….. مثل ریختن دارو توی غذای اون فرد و از کار انداختن ذهنش به اسیب زدن نیمکره چپ مغزش کمک بزرگی میکنیم تا نتونه درست درس بخونه و موفق بشه چون بچه خودمون مهمه و نباید کسی از فرزند خودمون بالاتر باشه چون اون بهم میریزه و حسادت میکنه به خاطر همین توی غذای من دارو ریختن ولی من بعد از مدت ها اینو فهمیدم وقتی خوب فکرمیکنم میبینم خوب بودم ولی یهو ذهنم رو از کار انداختن ………… با تراپی کردن و نوروفیدبک توانستم خودم را در سنین بالاتر بازسازی کنم ………..کسی از دردهایی که در خفا کشیدم خبر نداره جز خدا …………. من هیشکی اعتماد ندارم . تشنه به خون خیلی ها هستم ولی گذاشتم خدا خودش انتقام منو بگیره ………….

  7. ۱

    کسی اگر به قدرتی رسیده لطفا شر کنه بقیه هم استفاده کنن

  8. ۲

    با تمرکز
    تکرار
    خاستن و باور قوی هرانچه که به اون انرژی میدیم رو دریافت می‌کنیم کائینات دقیقا چیزی که به ما پرداخته ذهن رو میده یعنی شما اگر یه خونه بخایید بسازید کلی برنامه ریزی میخاد تا بعد از ماه ها بتونید همون چیزی و که برنامه ریزی کردید به دست ساخت بدید قدرت ذهن هم در کائینات مثل ساختمون سازی شما شکل میدید میکشید در ذهن و ارتعاش در کایئنات پخش و دریافت شده و ساخته پرداخته به ما تحویل داده میشه کافیه ذهن خلاق و باور واقعی داشته باشیم حتی جابه جایی اجسام هم شدنی از ذهن هرچیزی بر میاد من واقعا دریافت کردم و مرسی از مطالب عالی

    • ۳

      داداش من حرفت رو کاملا قبول دارم ولی شما بشخصه اجسامی رو با ذهنت جابجا کردی؟این جواب شما برای من خیلی مهم است

  9. ۳

    ی نیرویی هست و از اون استفاده نمیکنیم جدای همه حواس میتونم یکم حسش کنم ولی خیلی عجیب ک نمیدونم چ حسیه مثل یه حرفی که تو حروف الفبا نیست جالبه

  10. ۸

    واقعا در دوران کودکی ام این حس قدرت درون وتجسم ارزوهایم را داشتم ولی از ترس اینکه مورد تمسخر قرار نگیرم باز گو نمی کردم .ممنون از اینکه به این باورمان قدرت یقین دادید.

  11. ۲۷

    ما ایرانیها فقط از قدرت چشم زدن یا چشم زخم به دیگران به خوبی استفاده میکنیم این مهارتو خیلی ها دارند در لحظه طرف رو از هستی ساقط میکنیم .هزاران بار دیدم و چشیدم که میگم

  12. ۱۲۳

    بین قدرت خداوانسان فقط یک تارمواست

    • ۲۵

      اصلا کجاش یه تاره مو هست احمق خدا خیلی بیشتر از اینا قدرت داره خدا کل جهان خلق کرده و میتونه همه شو نابود کنه در حالی که انسان حتی نمیتونه یه زمین دیگه بسازه یا نابود کنه

      • ۴

        یه مثال ساده بزنم،در زندگی از هر چیزی بترسی همون اتفاق برات میفته، دلیلش اینه که مدام در ذهن خود اونو مرور میکنید

  13. ۱۹

    نکات مفیدی درباره قدرت دذهن بیان گردید.
    بسیار عالی بود.

  14. ۱۰۵

    عالی من تمرکز کردم یه ساختمونو خورد کردم

    • ۱۶

      خوب میشی

    • ۲۱

      اللهم اشفع کل کصاخیل

      • ۰

        😂😂😂😂

      • ۰

        خیلی بی ادبی ، همه انسان ها نیروهای غیر ارگانیک و ماورائی دارند ولی هرکس هر نیرویی داره باید در جهت مثبت ازش استفاده کنه تا نیروی مثبت به خودش برگرده از نیروی منفی نباید زیاد استفاده کنید چون تخریب گره و انرژی منفی که توی محیط پیرامونتون ایجاد میکنید میتونه اسیب برسونه هم به خودتون هم به دیگران لطفا ادب رو رعایت کنید تو خودت نیروی بی تربیتی کردن داری که با طرز حرف زدنت خودتو معرفی کردی که چی هستی اگر ناراحتی نیا اینجا حرف بزن …

    • ۱۳

      😂😂😂

    • ۱۵

      زیاد تمرکز نکن تمرکزت خراب میشه🤣🤣

    • ۳

      اره اره حق با توعه میدونم🤣😅

    • ۱۰

      شما یه تیمارستان برو🗿

  15. ۱۲

    عااالی.بود مممنون.

  16. ۱۱

    مطلب جالب و مفیدی بود ممنون !

  17. ۱۰

    سلام
    عالی بود مرسی

1 2

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید