با تبلیغات سابلیمینال کسب و کار خود را منحصر به فرد کنید!
این یک روش بازاریابی مبتنی بر ضمیرناخوداگاه است که از فن آوری های نو ظهور برای جذب بیشتر مخاطب با هدف هدایت دقیق آنها به سمت برندی مشخص است و دیدگاه مخاطب را نسبت به محصولات تغییر میدهد و در نهایت آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه میکند. استفاده این روش بازاریابی در مکان مناسب ، در زمان مناسب وبا پیام های دقیق نه تنها فرصت های بیشتری را برای بیزینس های نو پا ایجاد میکند بلکه با ایجاد یک تعهد از طرف مخاطب و انعطاف پذیری ،مخاطب را با خرید و سفارش بیشتر پشتیبانی میکند.
با کم استفاده ترشدن روشهای سنتی بازاریابی ، کسب کارهای موفق باید در نحوه تبلیغات خود جهت اثر گذاری روی تصمیم گیری مشتریان، تجدید نظر کنند.سایت مانی ام اس انقلابی در کل رویکرد جذب مشتری ایجاد کرده است تا جایی که نتایج نهایی دریافتی با افزایش چشمگیری، نسبت به روش های معمولی پیشی گرفته است.
تیم مانی ام اس با این اقدام جسورانه در روش بازاریابی جدید ، اولین قدم را در این عرصه برداشته است. ارائه کیفیت و رضایت مشتری خط مقدم مانی ام اس است و با توجه به تجربه چند ساله مانی ام اس در حوزه ضمیرناخوداگاه ،رابطه اجتناب ناپذیری بین بازاریابی ، فروش و سابلیمینال مارکتینگ مشهود است بنابراین این سرویس جدید جهت ارائه خدمات به علاقه مندان بیزینس و ضمیرناخوداگاه راه اندازی شد.اهداف این نوع بازاریابی عبارتند از:
نفوذ بیشتر به ذهن مخاطب
افزایش فرصت های جدید و حداکثر مشارکت با مشتری های جدید
استفاده استراتژیک و کارآمد از بودجه و منابع بازاریابی
ارتباط عاطفی با مخاطب
این فناوری، بسیار انعطاف پذیر و اثر بخش است. براساس بینش های همیشه در حال پیشرفت ، آینده جدیدی از بازاریابی پیش روی شماست که کاملاً مخاطب را درگیر می کند.
با گذشت زمان هنگامی که صحبت از استراتژی های آگهی و تبلیغاتی شد انقلابی در دنیای بازاریابی ایجاد شد. ابتدا تبلیغات به صورت ساده ، از طریق روزنامه ها ، رادیو و تلویزیون آغاز می شد ، اکنون تبلیغات سرعت خود را به صورت دیجیتالی به شبکه جهانی وب ارتقا داده است در کنار چنین پیشرفتی ، انواع مختلف و متنوع تبلیغات نیز بر زندگی روزمره افراد تأثیر گذاشته است. در دنیای پر سرعت امروز ، تبلیغات به یک صنعت تبدیل شده است و با پشتیبانی تحقیقات و فناوری ، تا حد زیادی پیشرفت کرده است.
با رقابت بسیار تنگاتنگ بازاریابان با الهام از این ژانر تبلیغاتی ، با هدف قرار دادن ناخودآگاه مصرف کننده ، از کنترل اعمال آنها اطمینان حاصل میکنند تا در مسیر رسیدن به هدف خود مانعی ایجاد نمی شود. مزایای این روش عبارتند از:
این یکی از مزایای اصلی این نوع تبلیغات است ، از آنجا که هدف آن تأثیرگذاری بر ضمیر ناخودآگاه مصرف کنندگان است ایجاد نیاز به دستیابی به کالای شما در کسانی که این نوع تبلیغات را مشاهده می کنند می تواند تأثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشد.
از تبلیغات سابلیمینال می توان در قالب های مختلف سمعی و بصری برای عملکرد ، از صدا و فیلم گرفته تا متن و تصاویر یا لوگو استفاده کرد. این بدان معناست که هنگام طراحی و ایجاد تبلیغات سابلیمینال گزینه های متنوعی وجود دارد.
یک مزیت بزرگ دیگر این روش این است که شما می توانید تقریباً در هر جایی از تبلیغات سابلیمینال استفاده کنید ، اعم از تبلیغات عادی ، مکان های ثابت ، انتشار در هر یک از شبکه های اجتماعی یا حتی در داخل یک فیلم یا تبلیغات چاپی.
ه شما کمک کند تا جنبه های مثبت برند خود را منعکس کنید و با استفاده خلاقانه در ارتقا جنبه های مثبت و مهم برند شما کمک کند.
با طراحی عکس های تبلیغاتی حرفه ای با متد سابلیمینال نفوذ بیشتری روی روی مخاطبان خود داشته باشید.
بهره وری ویدئوهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید و نیازها را در ذهن ناخوداگاه مخاطب خود ایجاد و او را به سمت بازار خود جلب کند.
لوگوی سابلیمینال ارزشهای زیبایی و عملکرد برند را غنی می کند. همچنین می تواند تأثیر وفاداری مخاطب نسبت به مارک و محصولات شما را بهبود بخشد. ساخت لوگو بدون توجه به قوانین ذهنی، بدون شک به منزله هدر دادن منابع مالی است.
سابلیمینال مارکتینگ راهی برای برقراری ارتباط با ناخوداگاه مخاطبین است. اصطلاح subliminal از دو ریشه Sub به معنی "زیر" و liminal به معنای "آستانه" تشکیل شده است: بنابراین سابلیمینال به معنی اطلاعاتی است که بدون توجه آگاهانه به ذهن مصرف کننده وارد می شود.
تکنیک سابلیمینال مارکتینگ مهارت هوشمندانه ای است که در سراسر دنیا توسط بازاریابان استفاده می شود ، استراتژی پیام های سابلیمینال در تبلیغات با ایجاد و حفظ تصاویر و معانی آن در ذهن مشتری ، روشی برای مدیریت تصویر در ذهن مشتری است.
با سر زبان افتادن این پدیده برای هدف قرار دادن ضمیر ناخودآگاه، این تکنیک مورد استفاده بسیاری از برندها بوده است . مطالعات قبلی ، داده ها و شواهد مستدل عقلانی ، در مورد دخالت پیام های سابلیمینال در تبلیغات و چگونگی تأثیر آن بر رفتار آنها را ارائه داده است.
امروزه بازاریابان و برند ها به دنبال راه هایی برای درآمد و وفاداری مشتریان به مارک تجاری خود هستند. تبلیغات سابلیمینال می تواند به بهبود برندهای تجاری کمک کند تا تأثیر مطلوبی در مورد ارزیابی ، آگاهی و سبک پردازش محصول در مصرف کنندگان ایجاد کنند بنابراین این یکی از برجسته ترین دلایل تقاضای سابلیمینال ها در دنیای تبلیغات است.
مطالعات زیادی به گسترش دانش در مورد پیام هایی که ذهن ناخودآگاه را هدف قرار می دهند نشان داده است که مغز انسان در برابر دستکاری آسیب پذیر است. تحقیقات نشان داده است که تبلیغات سابلیمینال واقعاً کارساز بوده و ذهن کسانی که آن تبلیغات را تماشا می کنند تحت تاثیر قرار میدهد.
بسیاری از برندهای تجاری مانند کوکا کولا ، مک دونالد ، فراری ، مارلبرو ، KFC ، هاردیس و دیگر برندها از پیام های سابلیمینال در تبلیغات خود استفاده کرده اند.
اگر می خواهید جایگاه تجاری خود را بهبود ببخشید و مردم شما را بخاطر بسپارند و نام برند شما را در ذهن خود داشته باشند این نوع تبلیغات کمک بزرگی به شما می کند.
مشاهده تحقیقات و اطلاعات بیشتر"مردم نمی دانند چه می خواهند تا زمانی که شما نیاز آنها را به آنها نشان دهید. به همین دلیل هرگز به تحقیقات بازار اعتماد نمی کنم ، وظیفه ما پیدا کردن مطالعاتی است که هنوز منتشر نشده است"
ویدئو های زیر به شما نشان می دهد تبلیغات سابلیمینال چیزی است که باید از آن استفاده کنید تا در این بازار بسیار رقابتی در بهترین جایگاه باشید.
سفارش طراحی حرفه ای با اصول سابلیمینال