چطور با قدرت ذهن ناخوداگاه هر زبانی را که دوست داریم یاد بگیریم؟

چطور با قدرت ذهن ناخوداگاه هر زبانی را که دوست داریم یاد بگیریم؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۳ , تیر , ۱۴۰۰ ۶ نظر ۵۶۹۳ بازدید زمان مطالعه ۲۳ دقیقه پادکست به زودی

درک اینکه ذهن ناخوداگاه چگونه کار میکند باعث میشود ما راحت تر و سریع تر زبانی را که دوست داریم یاد بگیریم من میخواهم روشی را به شما ارائه بدهم که به افراد زیادی کمک کرده است.

 

یادگیری زبان یکی از ویژگی های ذهن است با یادگیری به صورت ناخودگاه میتوانید هر زبانی که دوست دارید را یاد بگیرید.

 

یادگیری زبان جدید – چطور با قدرت ذهن ناخوداگاه هر زبانی را که دوست داریم یاد بگیریم؟

درک اینکه قدرت ذهن ناخوداگاه چگونه کار میکند باعث میشود ما راحت تر و سریع تر زبانی را که دوست داریم یاد بگیریم من میخواهم روشی را به شما ارائه بدهم که به افراد زیادی یاد داده است نسبت به روش های سنتی چگونه بدون تلاش اضافی چند زبان جدید را یاد بگیرند.هر زبانی و مهارتی را که شما بخواهید یا بگیرد در ذهن ناخوداگاه شما ذخیره میشود که تقریبا ۹۰ % از ذهن از ذهن شما است.

 

 

با یادگیری زبان شما یک کلمه را یاد میگرید و انها را بارها و بارها در جملات متفاوت استفاده میکنید. اگر شما یک فیلم را با هر زبانی تقریبا در دو ساعت بفهمید این به شما کمک میکند چند درصد از فیلم های دیگر و یا مکالمات را با همان زبان متوجه شوید.

 

 

 

چگونه کودکان زبان مادری خود را یاد میگیرند؟

کودکان مکالمات افراد را بارها و بارها بدون توجه کردن عمدی گوش میدهند و ما به ندرت به بچه میگویم که معنی کلمات را بگویند اما انها بسیاری از کلمات را با گوش دادن و مشاهده یاد میگیرند .گاهی اوقات انها یک جلمه را مانند طوطی یاد میگرند بدون اینکه درکی از ان داشته باشند.راه یادگیری طبیعی زبان راهی است که کودکان یاد میگیرند و انها لهجه را کمتر یاد میگیرند و شما میتوانید با همین روش هر زبانی را که میخواهید یاد بگیرید اما ما فرض میکنیم که شما میخواهید زبان المانی را یاد بگیرید.

 

 

 

ابزار ها و لوازم مورد نیاز برای یادگیری ناخوداگاه

۱- پیدا کردن یک فیلم جالب با گفت و گویی که مشتاق ان هستید و اقدامات کم.

۲- این دیالوگ باید کاملا مورد استفاده و مفید باشد.

۳- صدای فیلم باید بسیار واضح باشد.تبدیل کردن صدا به mp3 به طوری که بتوانید ان را با mp3 player گوش کنید.

 

 

اگر شما یک فرد المانی را میشناسید شما میتوانید از او برای کمک به انتخاب فیلم مناسب استفاده کنید و درنظر داشته باشید که انتخاب کردن یک فیلم تاریخی ممکن است کلمات تاریخی را به شما اموزش دهد پس دقت لازم را داشته باشید و سعی کنید برای جلوگیری از این اشتباهات و اطمینان از یک المانی اصل این سوال را بپرسید که ایا این دیالوگ رسمی است یا خیر که تضمین کند شما یک گویش روستاهای المان را یاد نگیرید.

نوشتن کودک
یادگیری زبان

 

 

– هفته اول گوش دادن متمرکز

برای شروع میتوانید به صداهای Mp3 گوش کنید و شما باید دیالوگی را اماده کنید که به ان علاقه مند هستید و به ان حداقل ۱۰ بار گوش کنید و با گوش دادن تکراری به ان در حین رانندگی یا پیاده روی بدون اینکه نیاز باشد به ان توجه کنید جایی در ذهن ناخوداگاه شما ان جملات و گفتگو ها جذب میشوند و اگر در حین خواب هم بتوانید گوش کنید مفید است و به شما کمک میکند به دلایل زیر زبان را یاد بگیرید:

 

          ۱- ذهن ناخوداگاه با تکرار یاد میگیرد.

           ۲- ذهن ناخوداگاه خلاف ذهن خوداگاه که تقریبا ۸ ساعت در روز میخوابد هرگز نمیخوابد.

 

 

 

نتیجه هفته اول

پس از یک هفته گوش دادن مشتاقانه به دیالوگ شما بسیاری از کلمات و کل گفتگو را حفظ کرده و اشنا شده اید ولی شما هنوز مانند یک بچه متوجه نمیشید که کلمات چه چیز را میگویند و شما فقط میتوانید ان را تکرار کنید بدون اینکه درکی از ان داشته باشید.

 

شما مانند کودکان شروع به صحبت کردن میکنید و جالب ترین چیز این است شما علاقه شدیدی به گفتن کلماتی میکنید که درکی از انها ندارید .این بسیار هیجان انگیز است که فیلمی را تماشا کنید و بدانید که انها در مورد چه صحبت میکنند و این که کل فیلم در مورد چه است.

 

 

 

۲- هفته دوم

این هفته به دو بخش تقسیم میشود:

الف) بخش اول هفته دوم

 

فهمیدن تمام دیالوگ ها و معانی تمام کلمات در حالی که شما در حال انجام دادن این بخش هستید شما یک ایده دارید که چطور متن را بخوانید .با نوشتن معنی کلمات شما درصد زیادی از موضوعیت فیلم را متوجه میشیود .در گذشته برای اینکار نیاز بود از فرهنگ لغات استفاده شود اما الان با اینترنت و فن اوری های جدید این کار بسیار اسان شده است .گفتگو را به دفعات زیادی تا زمانی که احساس میکنید ان را متوجه میشید بخوانید اما اگر هنوز زبان المانی را درک نمیکنید از گوگل ترنسلیتور استفاده کنید.

 

 

 

ب) بخش دوم ۳ روز اخر هفته

سه روز گذشته شما شما لذت بخش ترین روند را با تماشای فیلم گذراندید.

زمانی که شما فیلم تماشا میکنید شما با انچه که انها میگویند اشنا هستید و هر زمان که احساس کردید جایی را متوجه نشدید ان را مکث کنید و عقب ببرید و از نو گوش کنید . در اغاز یادگیری هر زبان ذهن شما برای پردازش جملات بسیار کند و ارام است و شما نیاز دارید فیلم را چندین بار تماشا کنید تا بدون مکث کردن ان را متوجه شوید.

 

یادگیری زبان

قدم بعدی یادگیری ناخوداگاه چیست؟

تکرار این مراحل برای فیلم دوم بسیار راحتر و ساده تر است زیرا شما در حال حاظر پایه کلمات زبان خارجی را میدانید برای استفاده از این روش میتوانید اخبار ها و مصاحبه ها را تکراری تماشا کنید.

البته اخبار سخت تر از فیلم است زیرا سخنگو سریعتر صحبت میکند و این یک سخنرانی فشرده است و این عاقلانه نیست که تا زمانی که شما حدقل سه فیلم را تماشا نکرده اید سراغ اخبار بروید.

هر بار که شما فیلم یا مصاحبه ای را تماشا میکنید شما باید زمان بیشتری را صرف کنید زیرا شما در اغاز دانش پایه کلمات را نمیدانید.

 

 

مزیت های روش یادگیری ناخوداگاه

۱- شما به راحتی افراد محلی و روستایی را تشخیص میدهید زیرا میدانید با لهجه صحبت میکنند.

۲- شما میتوانید جملات و کلمات افراد بومی را یاد بگیرید و با تلفظ انها اشنا شوید.

۳- وقت خود را صرف کاری میکنید که به ان علاقه دارید و تحصیل در رشته زبانی میکنید که بدون اینکه مجبور به فرایند یادگیری باشید.

۴- شما درک میکنید که ذهن ناخوداگاه چگونه کار میکند و چگونه با استفاده از قدرت ان میتوانید مهارت های دیگر را یاد بگیرید.ادامه مطلب دسترسی به ذهن ناخوداگاه

 

Monyms با ارائه دادن دانش های علمی به شما خدمت میکند لطفا نظر ، سوالات و احساسات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

افزایش عملکرد ذهن

 


ذهن ناخوداگاه خود را برای صحبت کردن به هر زبانی برنامه ریزی کنید

یادگیری زبان
یادگیری زبان یک عادت است.

 

آیا می دانید صحبت کردن به زبانی که دوست دارید میتواند شما را بک قدم به هدفتان نزدیک تر کند؟

حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توانیم به زبانی که یاد می گیرم تسلط داشته باشیم؟

پاسخ ساده است – ما باید ذهن ناخودآگاه خود را که برای ایجاد یک عادت جدید برنامه ریزی کنیم تا زبانی که یاد می گیریم را پردازش کند.

 

سوال بعدی آیا می توانیم ناخوداگاه را به زبانی که دوست داریم برنامه ریزی کنیم؟ پاسخ بله است اما صحبت کردن به زبانی که دوست دارید چندان سخت نیست اما به تلاش آگاهانه و تمرین نیاز دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا در برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه خود برای یادگیری زبان جدید راهنمایی می کند و بینش جدیدی در یادگیری به شما می دهد.

 

اگر در کشوری زندگی می کنید که بیشتر مردم با زبان همان کشور صحبت می کنند ، می توانید روزانه چندین ساعت خود را در معرض شندین زبان جدید قرار دهید تا ذهن ناخودآگاه شما برای یادگیری آن زبان فعال شود بنابراین پس از مدتی این بخشی از “گفتار درونی” شما می شود. به زبان ساده ، شما به آن زبان فکر می کنید و ذهن شما به طور خودکار تلاش می کند کلمات را از زبان مقصد به زبان مادری شما ترجمه کند.

 

به عنوان مثال ، اکثر دانشجویانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارد ممکن است کشور آنها فرصت زیادی برای تمرین انگلیسی نداشته باشند حتی ممکن است شما زبان انگلیسی در کتابهای درسی آموخته باشید در این حالت ، وقتی به زبان انگلیسی صحبت می کنید ممکن است صحبت شما کندتر از آنچه می خواهید باشد، دلیل این امر این است که زبان انگلیسی برای ضمیر ناخودآگاه شما به عنوان یک زبان خارجی تعریف شده است که این می تواند غیر طبیعی به نظر برسد. زبان انگلیسی مانند هر زبان دیگری ساختار جمله خود را دارد اما خبر خوب این است که شما می توانید ضمیر ناخودآگاه خود را با انجام برخی تمرینات ذهنی برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه ریزی کنید و به انگلیسی یا هر زبانی که دوست دارید صحبت کنید.

 

در ادامه برخی از تمرینات ذهنی آماده شده است که به شما کمک می کند ذهن ناخودآگاه خود را برای یادگیری زبانی که دوست دارید برنامه ریزی کنید.

 

یادگیری زبان
یادگیری زبان در چند مرحله

 

۱: به کلمات به صورت جداگانه فکر کنید

بیشتر کارشناسان زبان پیشنهاد میکنند بهتر است از کوچک شروع کنید. بنابراین اولین قدم فکر کردن در تک کلمات است. هر جایی که هستید به اطراف خود نگاه کنید چه چیزهایی می بینید؟ سعی کنید ترجمه هر یک از اشیا محیط اطراف خود را به انگلیسی ترجمه کنید. با ادامه این کار ، این به عادت شما تبدیل می شود بنابراین پس از مدتی همه چیز در ذهن شما به انگلیسی ترجمه می شود مانند کامپیوتر ، تلفن ، صندلی ، میز ، قلم ، کاغذ ساعت و هر چیزی دیگری.

 

بهترین راه این است که صبح که از خواب بیدار می شوید سعی کنید نام اشیا را به زبانی که دوست دارید ترجمه کنید و قبل از خواب آن را مجدد مرور کنید، بیشتر مربیان زبان به دانشجویان پیشنهاد می کنند که در اتاق یا خانه خود همه چیز را در ذهن خود به زبان مقصد برچسب گذاری کنند ، با این کار کلمات همیشه در حافظه بلند مدت انها می ماند.

 

۲: به جملات فکر کنید

تمرین بعدی این است که با جملات سادهT زبانی که دوست دارید یاد بگیرید فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر در پارک نشسته اید می توانید مواردی مانند “امروز یک روز آفتابی است” ، ” چه صبح زیبایی است” یا “بچها با دوستانشان بازی می کنند” را در ذهنتان به زبان مقصد ترجمه کنید. وقتی این کار برای شما آسان شد ، می توانید با جملات دشوارتر تمرین کنید. با این کار شما ناخوداگاه خود را دوباره برنامه ریزی می کنید تا به زبان انگلیسی یا هر زبانی که دوست دارید صحبت کند.

 

۳: کلمات ناشناخته را توصیف کنید

تمرین ذهنی بعدی که پیشنهاد می کنیم این است که اشیایی که کلمات آنها را نمی دانید در ذهنتان آنها را با زبان مقصد توصیف کنید. به عنوان مثال اگر نمی دانید معنی کلمه “ساعت” چه می شود پس به زبان مورد نظرتان بگویید من معنی کلمه ساعت را نمی دانم.

 

اگر به دیوار نگاه می کنید و ساعت دیواری را می بینید ، اما نمی توانید نام آن را به انگلیسی بگویید، می توانید بگویید دستگاهی برای نشان دادن زمان است که معمولاً آن را در دیوار می بینیم، یا می توانید فقط بگویید ، دستگاهی برای نشان دادن زمان. همچنین می توانید از عبارات کوتاه تر مانند “این شبیه…” یا “این مخالف…” است. این تمرین می تواند به یادگیری هر زبانی به شما کمک کند. به یاد داشته باشید این تمرین ها را باید بارها و بارها انجام دهید تا ناخوداگاه شما برنامه ریزی شود.

 

۴: روز خود را توصیف کنید

تمرین بعدی توصیه شده توسط متخصصان زبان ، توصیف فعالیت های روزمره شماست. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. می توانید توصیف روز خود را با استفاده از افعال زمان حال شروع کنید. مانند: “لباسم را می پوشم” ، “مامان غذا می پزد”. دیگر متخصصان می گویند بهترین زمان برای برنامه ذهن برای یادگیری یک بان جدید صبح هنگام بیدار شدن است، زیرا گیرایی ذهن در این زمان بیشتر است بنابراین سطح مهارت شما در زمان کوتاهتری بالا می رود. به عنوان مثال ، می توانید بگویید ، “وقتی از خانه خارج شدم ، یک شکلات داغ می گیرم سپس به دفتر خود می روم” ، ” امشب می خواهم یک شام مخصوص بپزم” ، “او گفت امشب بیرون غذا می خورد”

 

۵: به مکالمات خود فکر کنید

حال یک مرحله بالاتر می رویم و به مکالمه هایمان فکر می کنیم. وقتی این کار را می کنید ، تصور کنید که با فرد دیگر صحبت می کنید. شما سوالات خود را می پرسید و به پاسخ ها فکر می کنید. این یک روش عالی برای تمرین آنچه ممکن است در یک مکالمه واقعی رخ دهد است. به عنوان مثال ، فرض کنید فرد خیالی سوالی از شما می پرسد: “نظر شما درباره نمایش دیشب چیست؟” چگونه جواب می دهید؟ مکالمه را تصور کنید و آن را در ذهن خود تمرین کنید. می توانید این کار را با صدای بلند یا در سکوت انجام دهید.

 

برای برنامه ریزی مجدد ذهن ناخودآگاه خود باید تمرینات فوق را انجام دهید. به یاد داشته باشید که ضمیر ناخودآگاه شما ذهن عادتی شماست. شما باید ناخودآگاه خود را آموزش دهید تا به زبان هدف شما فکر کند. برای همه این تمرینات برخی کلمات و عباراتی وجود دارد که شما آنها را نمی دانید. بنابراین در صورت نیاز میتوانید از گوگل ترنسلیوتر یا فرهنگ لغت استفاده کنید.

 

 

اگر سطح مهارت شما به اندازه کافی بالا است میتوانید از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم هر روز فقط پنج تا ۱۰ کلمه و عبارت جدید را در دفترچه یادداشت خود بنویسید. داشتن یک دفتر یادداشت به شما کمک می کند وضعیتی را که برای آن کلمه یا عبارت لازم داشتید به خاطر بسپارید.

 

یادگیری زبان
توصیه می کنیم هر روز حداقل ۱۵ دقیقه تمرینات را انجام دهید.

 

این به راحتی باعث می شود اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید جملات را به یاد بیاورید. سوال بعدی که ممکن است داشته باشید این است که چقدر برای این تمرینات وقت بگذارید؟ توصیه می کنیم هر روز حداقل ۱۵ دقیقه تمرینات را انجام دهید بنابراین در صورتی که این کار را روزانه انجام می دهید ذهن آگاه شما (ذهن عادت) برنامه ریزی می شود. وقتی همه چیز را به یک عادت تبدیل می کنید بدون اینکه فکر کنید (مانند : مهارت رانندگی) به ذهنتان خطور می کند و سپس قبل از اینکه بفهمید به زبان مورد نظر خود صحبت میکنید”

 

جهت تسریع در فرایند یادگیری زبان استفاده از فایل های صوتی زیر پیشنهاد می شود. اینجا کلیک کنید

 

 

منبع: https://www.daily-sun.com/post/532417/Reprogram-YourSubconscious-Mind-to-Speak-in-Any-Language

  1. ۰

    سلام، روشی هست که بتونیم لهجه ی خاصی رو مثل تهرانی رو وارد ضمیر ناخوداگاه کنیم

    • ۱

      سلام بله میتوانید از پروفایل خود بخش سفارش تولید البوم اقدام کنید

  2. ۰

    ایده ی خوبیه اما بازم مثلِ دیگر روشها دردسرهای خودش رو داره

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید