چقدر بابت تماشای تلویزیون هزینه و زمان صرف میکنید؟

چقدر بابت تماشای تلویزیون هزینه و زمان صرف میکنید؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۲ , اسفند , ۱۳۹۴ ۲ نظر ۱۷۲۰ بازدید

به طور متوسط یک شخص ۱۰ ساله که شروع به تماشای تلویزیون میکند ۱،۴۴۰ روز( تقریبا ۴ سال ) تا زمانی که او ۴۵ ساله میشود تلویزیون تماشا میکند!

 

چقدر بابت تماشای تلویزیون هزینه و زمان صرف میکنید

سلام دوست من در اینجا یک سوال جالب درباره تلویزیون برای شما دارم.

قیمت تلویزیون شما چقدر است؟چقدر بابت تماشا تلویزیون هزینه و زمان پرداخت میکنید؟

شما ممکن است به سختی بتوانید بیاد بیارید که چقدر پول برای ان پرداخت کردید اما واقعیت اصلی این سوال این است که شما بدون اینکه در نظر بگیرید یک هزینه پنهانی را بابت ان پرداخت میکنید.

من میخواهم به شما پیشنهادی بدهم که هزینه های تلویزیون شما بیش از ان چیزی که فکر میکنید است.

 

 

در اینجا یک سری اطلاعات خاص را میبینید:

به طور متوسط روزانه هر فردی ۲ ساعت ۴۸ دقیقه را تلویزیون تماشا میکند.

که تقریبا ۲۰ ساعت در هفته میشود…..

و بیش از ۸۲ ساعت در ماه است……

که میشود ۴۱ روز کامل در سال!

 

این به این معنی است که به طور متوسط یک شخص ۱۰ ساله که شروع به تماشای تلویزیون میکند ۱،۴۴۰ روز( تقریبا ۴ سال ) تا زمانی که او ۴۵ ساله میشود تلویزیون تماشا میکند!

 

ایا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر این فرد ۴۵ ساله نیمی از وقت خود را که صرف تماشای تلویزیون کرده بود روی خودش سرمایه گذاری کرده بود چه اتفاقی می افتاد؟ مثلا روی یک سرگرمی؟ورزش؟روی یک رابطه مهم؟ساختن یک بیزینس؟مطالعه؟یادگیری چیزی جدید؟ ایجاد منابع درامد بیشتر؟

 

حال بگذریم تصور کنید که شخصی فقط یک چهارم مقداری که بالا گفتیم را تمایل دارد تلویزیون ببیند این به این معنی است که این شخص ۳ سال از زندگی خود را برای ترویج چیز های مهمتر پرداخته است.

 

 

 

ایا شما میدانید چه مقدار پول در این ۳ سال میتوانید ایجاد کنید؟

چه رابطه دیدنی و جذابی را میتوان ساخت؟

وضعیت سلامتی شما از نظر ورزش و تغذیه به چه جایی رسیده است؟

چه کتاب هایی را میتوان نوشت؟ چقدر شما نقاشی کشیده اید؟چند اختراع شما میتوانید داشته باشید؟ چه مقدار زمان میتوانید با بچهای خود داشته باشید و یا با خودتان؟

 

من تعجب میکنم که هر زمان با کسی صحبت میکنم ادعا میکند اگر وقت بیشتری داشت همه چیز متفاوت تر از این بود.

حقیقت این است شما زمان دارید و سوال این است شما چه کاری با ان کردید؟ چگونه ان را مدیریت کردید؟

مردم همه تقصیرها را به گردن نداشتن وقت می اندازند اما انتخاب ها و عادت های خود را بررسی نمیکند.

بنابراین در مورد ان فکر کنید چقدر شما بابت تلویزیون هزینه میکنید؟ زمانی که شما برای رسیدن به ان چیزی که واقعا میخواهید کاری انجام نمیدهید و راه هایی که از اتفاقات جلوگیری کند بوجود نمی اید.

 

 

 

در مورد ان چه کاری را میتوانید انجام دهید؟

قدم اول اگاه باشید:

اگاه بودن از اقداماتتان .زمانی که شما فهمیدید این یک عادت بد است و شما از این رفتار اگاه هستید میتوانید به راحتی ان را تغییر دهید.

 

دومین قدم اگاهی از فراونی است:

دانشی که شما از فراوانی زمان دارید، زمان یک منبعی است که به شما خدمت میکند و مقدار زیادی از ان وجود دارد.

 

سومین قدم،تمرکز روی هدف:

در این دوره زمانی چه چیزی برای شما مهم است؟بودن با بچه هایتان؟کاهش وزن؟ یادگرفتن اشپزی؟رابطه خراب خود را اصلاح کنید؟تعریف هدفتان؟

 

قدم چهارم، بهروی :

بعد از اینکه شما هدف خود را تعریف کردید مشخص میشود که سرمایه گذاری رایگان زمانتان روی هدف گفته شده چه مقدار است.تنظیم کردن الویت هایتان- انجام دادن کار های کوچک روزانه که هدف شما را پشتیبانی میکند و به تدریج زمان شما افزایش پیدا میکند و انرژی با فرایند هدف شما تنظیم میشود.

 

 

مسیر اصلی برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    


    سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

    این مطلب را به اشتراک بگذارید



    امتیاز شما به این مطلب

    

    جست و جو

    برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

    پیام های سیستم

    خلق اتفاقات به صورت ناخوداگاه-زیگموند فروید

    زیگموند فروید ، پدر علم روانکاوی ، متوجه پدیده هایی شد که دیگر دانشمندان زمان او به آنها توجه نکرده بودند، یکی از آنها خلق اتفاقات به صورت ناخوداگاه در زندگی روزمره بود، وی برای توصیف مشاهدات خود کتاب آسیب شناسی روانی مشاهده های زندگی روزمره ، را نوشت.

    زیگموند فروید در این کتاب پدیده ها و گفتارهای کوچک روزمره را شناسایی می کند که ما آنها را “غیر منطقی” می نامیم. اصطلاحاً اینها گفتارهایی هستند که منطقی ندارند، در اینجاست که برخی رفتارها مانند لغزش زبان (خطای گفتاری ، که معمولاً به آن لغزش زبان گفته می شود) ، لغزشهای فرویدی و انگیزه های فراموش شده وجود دارد.

    ۱۰ راه زیرکانه ناخوداگاه که شما را فقیر نگه می دارد!

    چگونه با قدرت ضمیرناخوداگاه میتوانم به استقلال مالی برسم؟

    به خوبی اثبات شده است که ثروتمندان متفاوت از طبقه فقیر و متوسط و نه فقط در مورد پول فکر می کنند.
    همچنین این اختلافات فقط در دیدگاه ها یا گرایش های سیاسی یافت نمی شود. افراد ثروتمند واقعاً الگوهای فکری متفاوت ، پیش فرض های مختلف ، نگرش های ناخودآگاه متفاوتی دارند به عبارت دیگر آنها دنیا را متفاوت از بقیه تفسیر می کنند.

    عبارت تاکیدی خرید خانه جدید

    آیا می خواهید خانه رویایی خود را جذب کنید؟

    در این مقاله برخی از تاکیدات مثبت جذب خانه جدید آمده است که می توانید از آنها استفاده کنید!

    اما قبل از شروع به یاد داشته باشید که ابتدا باید تمام افکار و عقاید منفی که متضاد تجیلی خانه رویایی شما می شود را از بین ببرید.

    فیلم انگیزشی مین Mine

    فیلم انگیزشی Mine داستان سربازی است که حین بازگشت از مأموریت در بیابانی برهوت، یکی از پاهایش روی مین میرود اما او بلافاصله متوجه میشود و پای خود را از روی مین برنمیدارد، به همین دلیل مین عمل نمیکند. بنا به دلایلی خودش نمیتواند مین را خنثی کند پس مجبور میشود چندین روز در انتظار نیروی کمکی باقی بماند. اگر پا را بلند کند بلافاصله مین منفجر میشود و مرگ او حتمی خواهد بود. در عین حال خستگی بیش از حد، گرمای روز، سرمای شب، بی خوابی و ایستادنِ مدام، تشنگی و گرسنگی او را از پا درآورده است.

    اپدیت مقاله سابلیمینال مسیج در تبلیغات

    پدیده بازاریابی عصبی و ادراک سابلیمینال

    ادراک ها شامل انواع تعاملات حسی است که با تأثیر محرکهای بیرونی مانند محیط ، افراد ، اشیاء ، بوها ، صداها ، حرکت ها ، چشایی و رنگها و تأثیر تجربیات مختلف ، ساختار ذهنی را شکل می دهد. ادراک سابلیمینال ، درک یک سری از محرک ها است که فرد از آنها آگاه نیست و علاوه درک با پنج اندام حسی ، تحت تأثیر محرک غیر ارادی قرار می گیرند.

    اپدیت مقاله سابلیمینال مسیج در تبلیغات

    حقیقت تبلیغات سابلیمینال

    در این اپدیت پیام های پنهان و چگونگی استفاده از آنها را در بازاریابی سابلیمینال را بررسی میکنیم.

    این یک موضوع واقعا بحث برانگیز است ،در بیشتر موارد ، این فریب به نظر می رسد بنابراین این مقاله را اپدیت کردیم تا بتوانیم از دیدگاه روانشناسی تبلیغات سابلیمینال را بررسی کنیم ، زیرا این حوزه تخصصی فعالیت سایت مانی ام اس است.

    انگیزشی گربه ها و پیچتوپیا

    داستان انیمیشن دوستان جنگلی درباره این است که پس از آنکه عده ای بیگانه شروع به دزدیدن حیوانات جنگل می کنند، در این میان یک گربه به همراه یک سگ آبی تصمیم به نجات حیوانات در یک ماموریت خطرناک می گیرند و در این مسیر به دوستان صمیمی برای یکدیگر تبدیل می شوند و…

    یادگیری زبان چینی

    توانایی خود را برای یادگیری زبان چینی با این آلبوم افزایش دهید. یادگیری یک زبان جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما این اغلب برای برخی دشوار است.

    این البوم به منظور کمک به یادگیری زبان برای کسانی که در حال یادگیری زبان چینی هستند طراحی شده است.

    ۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

    پیام های پنهان یا تبلیغات سابلیمینال در همه جا هستند اگر متخصص بازاریابی باشید می فهمید که این پیام ها تا چه اندازه می توانند حیاتی باشند.

    با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات سابلیمینال یا پنهان در ایمیل مارکتینگ می شود به نظر نمی رسد این کار با توجه به برخی از نمونه های معروف که از برندهای بزرگ می بینیم ساده باشد.

    چگونه باورهایمان را تغییر دهیم؟راه کار دقیق

    ایا فکر می کنید با داشتن هوش بینهایت و یادگیری همه آموزشها ، تغییر باور امری آسان است ؟ اگر اسان بود ما هر باوری را میتوانستیم بدون اینکه ان باور دوباره خودش را نشان بدهد تغییر دهیم ولی با این وجود ، گاهی اوقات یک فکر یا باور به سرعت تغییر می کند. شاید برخی از باورها به آسانی تغییر کنند و برخی دیگر سخت تر .

     

    چرا برخی اسان و برخی سخت تغییر میکنند؟ اگر تکنیک های خاصی برای تغییر برخی از باورها کار کند ، اما برای باورهای دیگر کار نکنند چه؟

    اپدیت مقاله آیا افکار میتوانند DNA شما را تغییر دهند؟

    علم ثابت می کند که ما می توانیم DNA خود را با ذهنمان تغییر دهیم! ما قربانی ژن هایمان نیستیم، بلکه ما تحت کنترل افکارمان هستیم.

    ذهن و بدن به عنوان واحدهای جداگانه و مستقل نیستند. بدن و ذهن به طور غیرقابل تفکیکی در هم تنیده هستند و افکاری داریم ، سلامت و نوع  DNA ما را تعیین می کند.

    اپدیت مقاله چطور رویای شفاف ببینیم؟

    مطالعه ای که دکتر دن هولم آسپی (Dr. Denholm Aspy) از دانشکده روانشناسی دانشگاه آدلاید استرالیا روی تکنیک های رویای شفاف انجام داده است ، او قوی ترین شواهد که نشان می دهد القاء رویای شفاف (MILD) و تکنیک های Sims Initiated Lucid Dream (SSILD) برای القاء رویاهای شفاف مؤثر هستند را ارائه می دهد.

    آپدیت البوم ۱۰۱ بار سریعتر ثروتمند شوید

    آیا کسب درامد  زیاد سخت است ؟ خوب، این میتواند به دلیل اعتقادات منفی در مورد پول باشد که در ذهن ناخودآگاه ریشه کرده است برای اینکه سریعتر ثروتمند شوید باید این باورها را حذف کنید !!

    سابلیمینال مسیج در تبلیغات

    در این مقاله چگونگی استفاده از سابلیمینال مسیج در تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

    همانطور که دیوید اوگلیوی David Ogilvy پدر تبلیغات گفت: ” یک تبلیغ خوب تبلیغی است که محصول بدون جلب توجه به خودش فروخته شود”

    ورود به حساب کاربری

    ایجاد حساب کاربری جدید