راهنمایی که برای بدست آورن پول نیاز دارید!؟

راهنمایی که برای بدست آورن پول نیاز دارید!؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۸ , مهر , ۱۳۹۶ ۳ نظر ۲۶۰۵ بازدید زمان مطالعه ۱۹ دقیقه پادکست به زودی

اگر در حال حاظر در دوره از زندگیتان هستید که شرایط بسیار سخت و دشوار است و در صدد بهبود کیفیت زندگی خود هستید این راهنما مناسب شماست.

 

راهنمای کسب پول که برای بدست آورن پول بیشتر به ان نیاز دارید!

کسب درامد و پول یکی از رایج ترین دلایلی است که مردم تمایل به استفاده از قانون جذب دارند خوب این چیزی بدی نیست اما منظور این است که باید با شرایط جدید روبرو شویم تا موقعیت های فعلیمان را تغییر دهیم.

 

 

همه ما در چنین شرایطی بوده ایم که روز های آخر ماه مجبور بویدم غذایی ساده تری را بخوریم تا حقوق جدیدمان را دریافت کنیم.

 

 

اگر در حال حاظر در دوره از زندگیتان هستید که شرایط بسیار سخت و دشوار است و در صدد بهبود کیفیت زندگی خود هستید این راهنما مناسب شماست.شما باید یاد بگیرید دقیقا چه قدم هایی را برای رفع چالش های پول بردارید تا با استفاده از قانون جذب پول و آزادی مالی را اطرف خود ایجاد کنید.

 

 

این روش ها تست شده و واقعی هستند افراد زیادی با استفاده از انها و قانون جذب شرایط مالی بسیار عالی را برای خودشان ایجاد کرده اند.

قبل از اینکه در مورد قدم هایی که برای آزادی مالی بردارید بیایید نگاهی سریع به ذهن ، جهان و نحوه کار آن در ایجاد کردن شرایط خودمان داشته باشیم.

 

 

همه چیز در ذهن شماست

با توجه به علم مغز شما پیچیده ترین عنصر در کل جهان است.

تصور کنید که…

در جهانی که بینهایت کهکشان در آن وجود دارد و این کهکشان ها مانند دانه های شن و ماسه هستند که در خود بینهایت ستاره را جای داده است اما مغز شما از این همه پیچیده تر و بزرگتر است.

  1. چه برنامه ریزی هایی درون ذهن ساکن شده اند؟
  2. آیا این امکان وجود ندارد که ذهن شما فوق العاده قدرتمند باشد ؟
  3. پس از همه اینها چرا ذهن با وجود این همه پیچیدگی فقط یک برنامه ساده است  ؟

 

 

از لحاظ دامنه ذهنی ذهن ما به طور بالقوه بی حد حصر است. در حقیقت ذهن ناخوداگاه ما در ثانیه چندین میلیون ورودی را پردازش میکند که آگاهی ما فقط تعداد محدودی از انها را دریافت میکند.

 

 

از نظر شیمیایی، هر یک از این ورودیها به عنوان یک ضربه الکتریکی کوچک در مغز ما ثبت می شود. هر ضربه ای یک میدان الکترومغناطیسی در اطراف ما ایجاد می کند و فرکانس خاصی دارد. همانطور که در فیزیک کوانتوم هم نشان داده است، همه چیز در جهان از انرژی ساخته شده است.

 

 

فرکانس ارتعاش

چه چیزی این انرژی را به  جامد، مایع یا اموج الکترومغناطیسی تبدیل می کند؟ پاسخ واضح است فرکانس ارتعاش دارد. از آنجا که ذهن ما به طور مداوم میدان های الکترومغناطیسی تولید می کند، ذهن و (قلب ما) به طور قابل توجهی قادر به تأثیر بر روی واقعیت اطراف ما دارند

 

احتمالا خسته شده اید و شاید بی صبر هستید برای فهمیدن اینکه چگونه میتوان پول را با استفاده از قانون جذب بدست آورد.

 

 

بدست آورن پول
راهنمای کسب پول

 

چگونه میتوانید پول را همین الان در زندگی خود ایجاد کنید ؟

۱: داشتن رویای بزرگ – سرعت بخشیدن به جذب خواسته های شما

مقدار پولی که میخواهید بدست آورید فقط بخشی از هدف است، اما تمرکز شما هم باید بر روی هدف شما باشد. چیزی که شما در مورد آن شور شوق دارید و هر روز صبح هیجان زده و با انرژی بیدار میشوید و روز خود را شروع میکنید.

 

 

با تمرکز بر اهدافتان و دنبال کردن آنها، شما اجازه می دهید که ذهن خود را به سمت فرکانس های بالاتر هدایت کنید. اما اگر شما به فقدان پول و عدم بدست آوردن پول فکر کنید و احساسات خود را با فرکانس کمبود درگیر کنید شما به زودی خود را در یک موقعیت کمبود پیدا میکنید.

 

 

۲: مقاومت ها را بشکن

هر هدف و ارزویی که تمایل دارید آن را دنبال کنید یک مقاومتی وجود دارد. اغلب مقاومت ما در مقابل ایجاد کردن پول از درون است ما خودمان بزرگترین منبع درونی مقاوت هستیم .

 

 

احتمالا متوجه هستید در مورد چه صحبت می کنم، صداهای مزاحم که در گوش شما می خندند و میگوید: “شما نمی توانید این کار را انجام دهید.” “شما همیشه همینی هستید که هستید.” “چیزهای خوب هرگز برای من اتفاق نمی افتد”. ” شما باید برای بدست آوردن پول خوش شانس باشید “

 

همه این افکار منفی، در واقع یک مکانیسم دفاعی هستند که وقتی در حال تلاش برای تغییر هستیم ایجاد میشوند.

 

 

میبینید اغلب ذهن ما تغییر رو نه به عنوان یک خطر میبینه نه به عنوان یک ایمنی بنابراین هر حرکتی که ما برای پیشرفت خودمان انجام میدهیم لازمه تغییر در عادت های قبلی است که در این صورت با مقاومت درونی مواجه میشویم.

 

 

برای رسیدن به پول، ما باید بر این صداها غلبه کنیم. برای انجام این کار، از این مقاومت آگاهی داشته باشید و سعی کنید منشاء آن را پیدا کنید.

 

 

به عنوان مثال، اگر بارها و بارها این مقاومت را تجربه کرده اید، یک الگوی احساسی یا ذهنی درون ناخوداگاه شما ایجاد میشود و   آنچه را که تجربه میکنیم (معمولا از آموزش ما توسط جذب الگوهای ناخوداگاه والدین ما در مورد جذب پول و ثروت است).

 

 

راه آسان برای کشف این الگوها استفاده از آموزش ذهن ناخودآگاه است. با روش استفاده از پیام های پنهان، کمک میکند تا این صداها در ذهن شما کمرنگ شوند و با صداهای قدرتمند و موثر ذهن شما برنامه ریزی شود.

 

 

۳: ارتعاشات فرکانسی خود را افزایش دهید

آشکار کردن پول (و یا هر چیز دیگری که فیزیک است) با ایجاد ارتعاش مثبت شروع می شود. هنگامی که ذهنیت شما فقیر است، نمی توانید ثروتمند شوید ذهنیت فقیر اساسا فرکانس هایی ثروت افرین را که ذهن شما می تواند به خارج از خود ارسال کند را محدود میکند.

 

 

به همین دلیل است که بسیاری از مردم در زندگی “گیر کرده اند”… به خصوص در زمینه مالی.

 

 

به افرادی که در لاتاری و قرعه کشی ها شرکت میکنند فکر کنید صرف نظر از کشور، محل تولد یا زمانی که برنده میشوند. از هر ۱۰ نفر ۹ نفر انها دوباره به وضعیت مالی قبلی خود می رسند.یا افرادی که بانک ها وام دریافت میکنند این به این دلیل است که ذهنیت آنها هنوز “فقیر” است، حتی اگر پول زیادی داشته باشند بعد از مدتی باز هم به همان وضعیت ذهنی خود برمیگردند زیرا ذهن انها اینطور طراحی شده است.

 

 

بدست آورن پول
راهنمای کسب پول

کلید غلبه بر ذهنیت فقیر، شروع به جایگزینی یک ذهنیت فروانی و ثروتمند است. فروانی در هر لحظه از زندگی میتواند ایجاد شود.

در واقع با انجام دادن قدردانی نسبت به چیزهایی که در زندگیتان دارید و احساس کردن انها شروع کنید ، این در مورد آرامش داشتن با وجود همین وضعیت مالی که دارید هم صدق میکند و این به این معنی است که خوشحال باشید و امید داشته باشید که با تغییر ذهنیت شما اتفاقات در دراز مدت تغییر خواهند کرد.

این راز درباره ایجاد احساسات است. وقتی این احساسات فروانی ، موفقیت ، ثروت را بدست آوردید اشکار شدن خواسته هایتان در دنیایی فیزیکی را به دنبال خواهد داشت. این یعنی همین الان قبل از ثروتمند شدن احساس خوبی داشته باشید.  قدردانی ساده ترین و موثر ترین راه برای رسیدن به آن وضعیت پر از موفقیت است.

 

بدست آورن پول
راهنمای کسب پول

 

۴: با هزینه های خود هماهنگ باشید

شما باید با هزینه های خود هماهنگ باشید

احتمالا میپرسید هماهنگی  به چه معنی است؟ “هماهنگی یعنی اقدامات شما باید با هدف شما مطابقت داشته باشد، خصوصا در مورد هزینه ها به این معنی که آیا هزینه های شما در راستای هدف شما است یا صرفا بدون هدف هزینه میکنید.

 

 

به عنوان مثال شما تصمیم می گیرید یک لپ تاپ جدید بخرید، حتی اگر مجبور باشید کمی برای بدست اوردن ان پول صبر کنید یا به صورت قسطی خرید کنید ، بنابراین شما از قبل اعلام کرده اید برخی از پولی که الان ندارید را صرف میکنید، به طوری که آن پول از بودجه شما نیست ضمن اینکه آیا این لپ تاپ میتوانید در جهت خلق اهداف به شما کند یا صرفا جهت علاقه است.

 

 

و در صورتی که این هزینه را انجام دهید جایی در ذهنتان احساس می کنید که شما این خرید برای علاقه تان انجام دادید، و از طرفی هم احساس گناه می کنید و این نمونه ای کامل از عدم هماهنگی خواسته های شما با عمل شماست. ترس و نگرانی شما در این وضعیت یک پیام به ناخودآگاه شما و جهان ارسال می کند که شما به اندازه کافی پول ندارید.

 

 

و شما این گناه، ترس، عدم بدست اوردن و دیگر احساسات منفی را با پول ارتباط می دهید. اگر در حال تصمیم  گرفته اید پولی را هزینه کنید، اجازه ندهید افکار منفی به آن متصل شود.

سعی کنید با مقداری که دارید هزینه کنید و البته عاقلانه هزینه کنید اما هرگز احساس عدم وجود داشتن کافی پول را نداشته باشید.

 

بدست آورن پول
راهنمای کسب پول ، هرگز احساس عدم وجود داشتن پول کافی را نداشته باشید.

 

۵: نگران نباشید

اگر در حال حاظر مقدای پول بدست اورده اید اما هنوز فکر نمیکنید که این همیشه اتفاق بیفتد تسلیم نشوید احساس نگرانی در مورد آن ایجاد کردن آن را کند میکند.

به عنوان یک حقیقت، استراس و نگرانی دقیقا اثر متقابل روی آنچه شما می خواهید میگذارد، زیرا این امر باعث ایجاد ارتعاش منفی از ذهن شما خواهد شد.

 

استرس نه فقط روند ایجاد شدن خواسته ها را کند می کند. بلکه باعث  لرزش کمبود میشود که مخالف فراوانی است، و همچنین احساسات ناخودآگاه شما را تقویت  میکند که  “من نمی توانم آن را انجام دهم” یا “من کافی نیستم”.

 

در عوض یاد بگیرید که به جهان اعتماد کنید .شما میتوانید با مطالعات قانون جذب و فیزیک کوانتوم و گوش دادن به پیام های پنهان از قدرت ان کمک بگیرید تا ترش و نگرانی ها را از بین ببرید.

 

همیشه سعی کنید در مورد اتفاقات ایجاد شده مثبت باقی بمانید و به خودتان یادآوری کنید که با اینکه هنوز خواسته خود را بدست نیاورده اید می توانید خوشحال باشید. این موضوع بسیار مهم است که در مقاله بعدی به طور مفصل در مورد این موضوع صحبت میکنیم.

 

 

 

 

۶: خودت را با ارزش بدان

برای یک دقیقه تصور کنید :

یک پسر با یک دختر همراه هستند اما پسر باور دارد که دختر عشق کافی را ندارد و به جای داشتن احساس دوست داشتن او احساس تنفر و کینه میکند.زیرا این غیر باورکردنی است که این دختر به طور تصادفی با او همراه شده است . افکار او شبیه به این کلمات است که میگوید”وای! من نمی توانم باور کنم که او با من است، من چه کار کرده ام که میتوانم سزاوار آن باشم  ؟ این غیر طبیعی است ، من نمی توانم این قدر خوش شانس باشم. “

 

 

بدیهی است که این افکار در رفتار و انرژی او منعکس می شود و در طول زمان او این حرف ها را درک خواهد کرد. هنگامی که   شروع به دیدن نتایج فیزیکی خواسته هایتان شدید هیجان زده نشوید! بله البته که خوشحال کننده است اما  در واقع، قدردانی کنید که شما در حال جذب بهترین ها هستید .

 

 

قدردانی کردن یک وضعیت عادی است که باعث میشود در دام من نمیتوانم این را باور کنم نیفتید و این جملات که میگوید ” امیدوارم از دستش ندهم ” ” من سزاوار آن نیستم ” را با ” این عالی است ” ” من برای بیشتر کردن آن تلاش میکنم ” جایگزین کنید.

 

 

شک و تردید نداشته باشید بدانید که ارزشش را دارد.با گفتن اینکه پول جذاب است و تمایل به داشتن را دارید شما به خودتان و جهان نشان میدهید شخصی نیستید که از داشتن پول متعجب میشود.

 

 

زمانی که شما این کار را انجام میدهید به ناخودگاه خود یاد میدهید که شما را به سمت همین اتفاقات حرکت دهد.بنابراین یک تمرکز از قلب خود را روی اینکه من شایسته آن هستم بگذارید.

 

راهنمای کسب پول
قدردانی شما را در حالت جذب قرار میدهد

 

اماده دریافت باش

جهان برای کسی تبعض قائل نمیشود او افراد موفق و ناموفق را یک جور میبیند.این تصادفی نیست که افراد ثروتمند فرکانس بالاتری از عشق و فروانی را دارند و افراد فقیر ندارند.بزرگترین شکست های ما به دلیل خودمان و باورهای محدود ما در مورد  پول است. اگر شما در مورد توانایی هایتان برای جذب ثروت و  پول شک و تردید دارید، شما فرکانس های ناخودآگاه تان را برای دریافت پول به طور کلی خراب می کنید.

و برای مبارزه با این مشکل نیاز دارید مقاومت های درونی خود را حذف کنید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون مقاومت و راه حل برای خلاص شدن از مقاومت درونی درباره پول و راهنمای کسب پول بیشتر ، اینجا کلیک کنید.

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    


    سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

    این مطلب را به اشتراک بگذارید



    امتیاز شما به این مطلب

    train-your-brain.jpg
    

    جست و جو

    برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

    پیام های سیستم

    چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

    جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

    ۸+۸+۸ قانون موفقیت

    همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

    به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

    ۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

    راه برای غلبه بر ترس از شکست

    وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

    ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

    چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

    اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

    در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

    بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

    فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

    فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

    اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

    افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

    برنده شدن در قرعه کشی

    تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

    انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

    اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

    آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

    آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

    به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

    برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

    انتشار محصول : مراقبه نور

    آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

    آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

    آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

    اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

    انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

    جلی خواسته ها چیست؟

    تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

    می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

    گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

    آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

    بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

    هفت بعد ذهن

    هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

    ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

    آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

    در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

    آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

    وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

    در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

    ورود به حساب کاربری

    ایجاد حساب کاربری جدید