چطور با قدرت ضمیر ناخوداگاه پول را سریع جذب کنیم؟

چطور با قدرت ضمیر ناخوداگاه پول را سریع جذب کنیم؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۰ , مرداد , ۱۴۰۰ ۱ نظر ۳۹۰۳ بازدید زمان مطالعه ۲۵ دقیقه پادکست به زودی

همه ما انسان ها ارزشمند هستیم و به دلیل ورودی های نامناسب به ناخودگاه ما احساس ارزشمندی از ما گرفته شده است اما حقیقت این است که این واقعیت ، جذب سریع پول می تواند رخ دهد.

 

جذب سریع پول واقعی و امکان پذیر است اما ممکن است وقتی در مورد جذب سریع پول فکر کنید واقعی به نظر نرسد.

 

فرض کنید قصد خرید کالایی را دارید که ارزش آن ۱۰ هزار تومان است شما به فروشنده پیشنهاد ۸ هزار تومان را می دهید و در نهایت روی قیمت ۹ هزار تومان به توافق می رسید. در این مثال فقط چگونگی کار اقتصاد را به شما نشان دادیم.

 

وقتی مردم هزینه ای را پرداخت می کنند ،روی آنچه را که در ذهن خود درک می کنند ، توافق می کنند و هزینه آن را می پردازند ، در نهایت ارزش آن کالا را به انها نشان میدهد. به عنوان مثال ، یک کیسه هویج از یک نقاشی رنگ روغن اصلی ون گوگ ارزش درک شده بسیار متفاوتی خواهد داشت.

 

با این حال ، این واقعیت که شما درک کننده و همچنین خالق ارزش هستید – به معنای این است که شما قدرت جذب ثروت را دارید.

 

نکته اصلی درک این موضوع است که شما ارزشمند هستید.

 

همه ما انسان ها ارزشمند هستیم و به دلیل ورودی های نامناسب به ناخودگاه  ما احساس ارزشمندی از ما گرفته شده است اما حقیقت این است که این واقعیت ، قدرت ثروتمند کردن شما را دارد زیرا ذهن شما تحت کنترل شماست.

 

در ادامه ۳ روش قدرتمند را برای شما نشان می دهیم که می توانید از ذهنتان برای جذب ثروت و فراوانی استفاده کنید .

 

اما بهتر است ابتدا آنچه را که می گوییم اثبات کنم. پول چگونه می تواند حالت ذهنی داشته باشد؟

 

تکنیک جذب سریع پول شماره ۱: اصل اسکورج

اصل اسکورچ
شخصیت رمان چالز دیکنز ۱۸۴۳ (Ebenezer Scrooge)

 

لحظه ای در مورد خلاقیت معروف دیکنز یعنی Ebenezer Scrooge تأمل کنید. آیا قبل از شب کریسمس ، او پول نقد داشت؟ بله ، اما او مانند یک بدبخت زندگی می کرد.

کاری که سه ارواح در این رمان انجام دادند تغییر ذهنیت او در مورد پول بود ، آنها او را تبدیل به یک شاه ثروتمندتر نکردند!

 

“اوه بله اما میبینیم که Scrooge گریه می کنید  ” زیرا در واقع پول کافی داشت. ” من می خواهم پول و موفقیت را جذب کنم اما نمی توانم نظر خود را تغییر دهم و بزرگترین و چرب ترین غاز بازار را بخرم. “

 

 

نکته ای که باید بدانیم این است که پول هرگز نتیجه پایانی یا شادی شما را ایجاد نمی کند، مهم نیست که چه قدر پئل دارید یا در حال حاضر فاقد آن هستید. پول Scrooge فایده ای برای او نداشت تا اینکه او شروع به گسترش پول در اطراف خود کرد. هنگامی که او این کار را انجام داد ، خوشبختی زیادی به سمت او جریان پیدا کرد . ما نگفته ایم که در سال نو چه مشکلی در تجارت او رخ داده است ، اما اتفاقی که بعد از این مشکلا رخ داد مهم است زیرا تجارت او بهتر شد و مردم می خواستند با او تجارت کنند.

 

البته بله درست است که فقط یک فیلم است اما عمیقا میدانیم که این حقیقت است و افراد زیادی در دنیای واقعی با تغییر نگرش خود نسبت به پول به موفقیت های رویایی خود رسیده اند.

 

هیچ کس مانع از گسترش مهربانی و حسن نیت نیست حتی اگر عید کریسمس نباشد از همین امروز میتوانید لبخند بزنید و مهربانی را گسترش دهید.

 

 

آیا این باعث جذب سریع پول به سمت شما خواهد شد؟ بله این یک فرصت برای برقراری ارتباطات با دیگر افراد است که ممکن است به ایجاد روابط تجاری شود یا میتوانید غرور و کینه ورزی را امتحان کنید انتخاب با خودتان است.

 

 

تکنیک جذب سریع پول شماره ۲: تجسم خلاق

تجسم
در دنیای واقعی میتوانید از نقطه A به B بروید اما با تجسم می توانید از نقطه A به هر کجای دنیا بروید.

 

آیا تجسم واقعاً کار می کند؟ پاسخ هم بله است و هم خیر

 

صرفا تصور یک اسکناس باعث نمی شود پول از آسمان روی شما سقوط کند حتی اگر تصورات شما بسیار صحیح و قدرتمند باشد.

 

قدرت جذب سریع پول یا رسیدن به هر آنچه که می خواهید صرفا از تجسم حاصل نمی شود بلکه قدرت در وضعیت احساسی شما با آنچه تصور می کنید باعث خلق خواسته ها میشود زیرا تنها دیدن تصاویر پول خیلی هیجان انگیز نیست.

 

 

اما تصور کردن دستانتان بر روی فرمان ماشین فراری مورد علاقه تان یا نام برند ماشینی که دوست دارید مانند ، (مرسدس ، هر خودروی دلخواه شما) ، می تواند احساسات شما را شعله ور کند.

 

یا دیدن خودتان و شاید معشوقتان که در حال تماشای خورشید است از بالکن خانه رویایی تان هستید ممکن است تأثیر داشته باشد.

 

البته این ها فقط مثال هستند شما رویاهای خود را انتخاب کنید.

 

نکته این مثال ها این است که از تخیل خود استفاده کنید تا احساسات یک فرد ثروتمند را احساس کنید. همانطور که قبلاً گفتم ، پول فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است زیرا ما هدف را می خواهیم نه خود پول را.

 

حتی اگر تنها هدف شما این باشد که بدهی کارت اعتباری خود را پرداخت کنید ، بازهم تصور کنید که چگونه می توانید روز خود را بدون نگرانی از پرداخت بدهی بگذرانید.

 

از تصورات و تمامی روش ها رسیدن به خواسته ما همیشه می خواهیم نتیجه بگیریم. نحوه دریافت خواسته ها کم و بیش غیرمستقیم است و اغلب با روش هایی آشنا می شویم که قبلا فکرش را نمی کردیم.

 

شرط نگذارید مثلا به جهان بگویید ، “این فراری قرمز را می خواهم غیر از این باشد نمی خواهم” ، با این کار گزینه ها را محدود می کنید به احساسات خود متصل باشید؛ تصاویر فقط برای این هستند که احساسات را به وجود آورند.

 

این چیزی است که تصور شما از آن برای خلق خواسته شما استفاده میکند.

 

 

 

 

 

تکنیک جذب سریع پول شماره ۳: باورهای منفی ناخودآگاه خود را از بین ببرید

ضمیر ناخوداگاه
با حذف باورهای منفی ساکن در ضمیر ناخوداگاه خوسته شما به صورت طبیعی ایجاد می شوند.

 

درباره برخورد با باورهای محدودکننده و منفی که ممکن است در ذهن ناخودآگاه ما جای بگیرد ، مقالات زیادی در سایت منتشر شده است.

چگونه بدانم در ناخوداگاهم چه باورهای منفی وجود دارد؟ آیا اصلا باورهای منفی دارم؟

 

خوشبختانه ، یک جواب بسیار ساده برای این سوال وجود دارد.

 

در وهله اول زندگی که شما دارید نشان میدهد چه افکاری را در ذهن خود می پرورانید به عنوان مثال اگر سخت پول بدست می آورید یا در قرض و بدهی دست و پا میزنید می توانید بفهمید که شما باورهای منفی در ناخوداگاه خود دارید که اجازه وفور در زندگی شما را نمیدهد و دوم از خود بپرسید که چگونه به این زندگی که دارید رسیده اید. نه ، منظور این نیست که شما باید مادر ، پدر ، معلمان یا هر شخص یا دولتی را مقصر بدانید بلکه منظور این است چه افکاری باعث ایجاد چنین نتایجی در زندگی شما شده است.

 

فقط تصمیم بگیرید که می خواهید باور کنید که شایسته ثروت و آزادی مالی هستید یا نه

 

 

 

در ابتدا ناخوداگاه شما به این تفکر شما واکنش نشان میدهد اما شما قدرت به مراتب بیشتر از آنچه که فکر می کنید را دارید به خودتان اجازه می دهید به این تفکر جدید اعتقاد داشته باشید.

 

امیدواریم این تکنیک های قدرت ذهن ناخودآگاه مفید واقع شده باشند. البته ، اگر واقعاً می خواهید پول را سریع جذب کنید ، باید همه نگرانی های در مورد پول و افکار منفی را از بین ببرید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره نحوه آموزش ذهن ناخودآگاه و جلوگیری از نگرانی در مورد پول داشته باشید و یاد بگیرید که چگونه میتوانید پول را سریع جذب کنید ، اینجا کلیک کنید …


۴ راز برای جذب پول با ضمیر ناخودآگاه

ثروت از ذهن شما شروع می شود. اگر می خواهید ثروتمند شوید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ذهن ناخودآگاه خود را برای جذب ثروت آموزش دهید. راه این کار این است که ابتدا افکار ثروتمندانه را در ذهن خود ایجاد کنید و سپس افکار خود را در عمل استفاده کنید.

 

اگر بتوانید یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را برای تصمیم گیری درست آموزش دهید، طبیعتاً پول به زندگی شما جذب می شود. به عنوان مثال ، سایت فوربس بهترین استراتژی هایی که میلیونرهای خودساخته از آنها برای ایجاد ثروت استفاده می کنند نوشته است. یکی از این استراتژی این است: ذهنیت خود را درباره پول تغییر دهید. در ادامه مقاله آمده است:

 

” استیو سیبولد (Steve Siebold) در کتاب ” ثروتمندان چگونه فکر می کنند” می نویسد: “ثروتمند شدن از طرز فکر شما شروع می شود و آنچه در مورد پولدار شدن باور دارید.” نویسنده ادامه می دهد ، “ثروتمندان می دانند که باید ذهنشان را آموزش دهند تا ذهن آنها راه حل مشکلات دشوار را پیدا کند ، این راز واقعی پول درآوردن است. خبر خوب این است که این امر برای هرکسی که ذهن خود را به این گونه تفکر وامی دارد و سپس اندیشه خود را به عمل تبدیل می کند امکان پذیر است. “

 

حقیقت ایجاد ثروت این است: ابتدا افکاری را خلق کنید که ارزشمند هستند سپس ، به افکار خود عمل اضافه کنید تا بتوانید آن افکار ارزشمند را به واقعیت تبدیل کنید.

 

در اینجا نقل قول دیگری از خانم لوئیز هی وجود دارد که رابطه پویای ذهن با ایجاد ثروت را نشان می دهد.

“من مشکلاتم را برطرف نمی کنم. تفکرم را اصلاح می کنم سپس مشکلات خود به خود حل می شوند. ” (Louis L. Hay)

 

جذب سریع پول

 

در ادامه مطلب چهار نکته وجود دارد که به شما کمک می کند پول را با ضمیر ناخودآگاه خود جذب کنید:

 

 

۱: ثروت یک موضوع ذهنی است

اگر می خواهید ثروتمند شوید، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که باید خودتان را بشناسید:

هیچ کس جز خودتان نمیتواند شما را مجبور به انجام کاری کند.

این شغل اصلی شماست ،بنابراین با شناخت و اراده ای که روی خودتان دارید می توانید به خودتان برای کسب درآمد کمک کنید. شغلی که با آن کسب درامد میکنید و زندگی خود را ادامه می دهید صرفا تجلیل از سفر یادگیری شما در زندگی است، نه برای تعریف اینکه چه کسی هستید.

 

زندگی خود را به عنوان مهمترین شغل خود ببینید. به مأموریت بروید تا بدانید که واقعاً چه کسی هستید و روزانه خود را با این سوالات به چالش بکشید:

  • من کیستم؟
  • چرا من اینجا هستم؟
  • چه چیزی من را ناراحت می کند؟
  • چه چیزی به من احساس زنده بودن می دهد؟
  • چه چیزی من را به خرج کردن اصافی پول ترغیب می کند؟
  • چه چیزی به من انگیزه می دهد تا پول پس انداز کنم؟

 

آگاهی از خود و آنچه می خواهید باشید ، اولین قدم برای تسلط بر زندگی است.

 

 زندگی کنونی شما فرصتی است که به شما کمک می کند همان کسی شوید که می خواهید باشید. در حال حاضر باید چه کاری انجام دهید؟ حالا به این فکر عمل کنید و شروع به انجام آن کارها کنید! اینگونه است که در زندگی خود به یک جنگجو تبدیل می شوید. شما باید بخواهید یک جنگجو شوید ، زیرا رزمندگان افرادی هستند که به آرزوهای خود می رسند.

 

همیشه در مورد اینکه چرا ، چه چیزی و چگونه اینجا هستید عمیقا فکر کنید. به دنبال سرنخ هایی در مورد آنچه باید در زمین انجام دهید باشید. تسلط بر خود اولین قدم برای تسلط بر سایر موارد زندگی است.

جذب سریع پول

۲: بر محیط خود مسلط شوید

هنگامی که شروع به تسلط بر خود کردید ، توجه خود را به محیطهای بیرونی خود که در آن زندگی می کنید ، معطوف کنید و تسلط بر آنها را آغاز کنید. این سوالات را از خود بپرسید: آیا محیط خارجی شما به شما در خلق کردن زندگی مورد نظرتان به شما کمک می کند؟ یا شما را عقب نگه می دارند؟

 

افراد موفق به تنهایی در زندگی موفق نمی شوند. آنها موفق می شوند زیرا دوستانی دارند که به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک می کند. افراد ثروتمند همیشه از خود می پرسند: آیا من در محیط های منحصر به فردی غرق شده ام که مرا به سمت اهداف و رویاهایم سوق می دهد؟ یا محیط من به شانس من در رسیدن به رویاهایم در زندگی لطمه می زند؟

 

اگر در محیط های وحشتناک گیر افتاده اید و تمایلی به تغییر ندارید در زندگی موفق نخواهید شد. امیدوارم این حقیقت آشکار انگیزه ای برای شما باشد که بلند شوید و در محیط هایی باشید که به موفقیت شما کمک می کند.

 

یک نکته مهم برای خلق ثروت: همیشه مایل باشید راحتی امروز را با انجام کار موثر برای آینده ای بهتر عوض کنید. برای تغییر آینده زندگی خود باید بتوانید درد کوتاه مدت تغییر را تحمل کنید.

 

در اینجا یک انگیزه دیگر برای شما وجود دارد: شما روزی خواهید مرد. هر روز به مرگ نزدیکتر می شوید و دیگر فرصتی برای زنده ماندن دیگر نخواهید داشت. شما یا به آرزوهای خود خواهید رسید ، یا نه. به خاطر تلاشی که برای تحقق رویاهایتان لازم است سختی و فشار اول کار را بپذیرید.

 

۳: انتظار را متوقف کنید. شروع به حل مشکلات کنید.

یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه این است که همه منتظرند شخص دیگری به آنها بگوید با زندگی خود چکار کنند.

 

به همین دلیل است که تعداد کمی از مردم با شغلی که دارند به ثروت می رسند. جمعیت انبوه مردم منتظرند شخص دیگری به آنها بگوید چه کار کنند و ماجراجویی می کنند تا راه حل مشکلات خود را بیابند.

 

این به دلیل نحوه رشد بسیاری از ما در سیستم مدارس دولتی ناشی می شود.

 

ما در مدارس آنچه را که به ما گفته اند انجام داده ایم. ما به مدرسه می رویم و منتظر می مانیم تا معلمان به ما بگویند چه کار کنیم. سپس به سر کار می رویم و منتظر می مانیم تا رئیس ما به ما بگوید چه کار کنیم. آنقدر آموزش می بینیم که به طور ناخودآگاه منتظر بقیه می مانیم تا به ما بگویند چه کار کنیم ، به همین دلیل خودمان اقدامی نمی کنیم و دست به عملی نمی زنیم.

 

اگر می خواهید ذهن ناخودآگاه خود را برای جذب ثروت آموزش دهید، از این طرز تفکر خطی و کنترل شده رها شوید. شما می توانید این کار را با کنترل بخشهایی از زندگی که دوست دارید روی آنها کنترل داشته باشید انجام دهید. به ندای درون خود گوش دهید تا هدایت شوید و سپس به دنبال فرصت ها باشید تا کارهای بیشتری انجام دهید.

 

دیگر منتظر نمانید تا دیگران راه را به شما نشان دهند! یک رهبر شوید و برای زندگی که در آرزوی آن هستید ریسک کنید!

 

هر چیزی که به شما گفته شده است را مجدد بررسی کنید و اگر آن گفته ها به شما کمک میکنند روی آنها اقدام کنید، اینگونه است که رهبر می شوید. تائید گرفتن از دیگران را متوقف کنید و در عوض اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، اگر بتوانید این کارها را انجام دهید ، ثروت ، خوشبختی و استقلال به سمت شما جذب می شود.

 

 

 

 

۴ : پول آزادی را می خرد. هدف ،ثروت ایجاد می کند.

جمعیت زیادی از افراد “ثروتمند” وجود دارد که پول زیادی دارند اما خوشبختی کمی دارند. اما این آن زندگی نیست که شما می خواهید.

 

شما می خواهید زندگی ای داشته باشید که در آن پول ، هدف و استعداد شما به طور روزانه در هماهنگی باشند. با صرفه جویی در زندگی و کسب دانش در مورد نحوه خرج کردن پول می توانید بدون توجه به میزان درآمد خود ، مسیر ثروتمند شدن خود را شروع کنید.

 

و هنگامی که پول کافی کسب کردید و دیگر نگران پول نیستید ، بزرگترین ماجراجویی خود را شروع کنید: برای یافتن هدف خود در زندگی به مأموریت بروید.

 

هدف خود را در زندگی به عنوان یک انسان دیگر که در جستجوی شماست تصور کنید. اما وقتی تنبل می شوید ، هدف شما نیز تنبل می شود و جستجو برای یافتن شما را متوقف می کند و وقتی تسلیم می شوید ، هدف شما تسلیم می شود.

 

اما وقتی انرژی می گیرید هدف شما پرانرژی می شود. وقتی شما سریعتر به سمت اهداف خود حرکت می کنید ، هدف شما سریعتر به سمت شما حرکت می کند. وقتی خودتان را پیدا می کنید ، هدفتان هم شما را پیدا می کند.

ابتدا زندگی خود را وقف تسلط بر خود کنید. دوم محیط خود را بهبود بخشید. و سوم مشکلات زندگی خود را حل کنید ، و در نهایت طبیعتاً هدف خود را در زندگی خواهید یافت. اینگونه است که ذهن ناخودآگاه خود را برای جذب ثروت تربیت می کنید ، همه اینها مراحلی است که باید برای کسب ثروت انجام دهید.

 

 

چطور به خواسته هایمان برسیم؟

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    


    سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

    این مطلب را به اشتراک بگذارید



    امتیاز شما به این مطلب

    train-your-brain.jpg
    

    جست و جو

    برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

    پیام های سیستم

    چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

    جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

    ۸+۸+۸ قانون موفقیت

    همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

    به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

    ۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

    راه برای غلبه بر ترس از شکست

    وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

    ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

    چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

    اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

    در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

    بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

    فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

    فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

    اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

    افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

    برنده شدن در قرعه کشی

    تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

    انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

    اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

    آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

    آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

    به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

    برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

    انتشار محصول : مراقبه نور

    آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

    آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

    آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

    اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

    انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

    جلی خواسته ها چیست؟

    تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

    می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

    گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

    آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

    بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

    هفت بعد ذهن

    هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

    ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

    آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

    در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

    آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

    وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

    در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

    ورود به حساب کاربری

    ایجاد حساب کاربری جدید