۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۱ , مرداد , ۱۳۹۹ ۱ نظر ۶۷۰ بازدید

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انطور که به نظر می رسد دشوار نیست ، در حقیقت ، مثالهایی وجود دارد که به شما در روند خلاقیتان کمک می کند ، از آرم ها گرفته تا استفاده بسیار زیرکانه از متن و رنگ ها

 

تبلیغات سابلیمینال یا سابلیمینال مارکتینگ در همه جا وجود دارد اگر متخصص بازاریابی باشید می فهمید که این پیام ها تا چه اندازه می توانند حیاتی باشند.

 

با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات سابلیمینال یا پنهان در ایمیل مارکتینگ می شود به نظر نمی رسد این کار با توجه به برخی از نمونه های معروف که از برندهای بزرگ می بینیم ساده باشد. به عنوان مثال ، برند Tostitos از تبلیغات سابلیمینال در آرم خود هوشمندانه استفاده کرد. اگر متوجه پیام سابلیمینال نشده اید ، پیام شامل دو نفر است که یک سیب زمینی سرخ کرده و یک کاسه سالسا را با هم به اشتراک می گذارند.

 

پیام سابلیمینال در لوگو

 

این روشی حیله گرانه برای این برند بود که نشان می دهد سیب زمینی های آنها بدون نیاز به گفتن و تبلیغ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. هنگامی که مصرف کنندگان تصویر را مشاهده می کنند ، به طور غریزی فکر می کنند که این چیپس می تواند بر تجمع اجتماعی بعدی آنها یا به عبارت دیگر بر گرد هم امدن دوستان در یک مهمانی عالی باشد.

 

 

این تبلیغات سابلیمینال در بیزینس است.

اکنون ، در طی سالها بحث و تبادل نظر در مورد تبلیغات سابلیمینال وجود داشته است ، بنابراین غیر معمول نیست که این عمل زیر سؤال برده شود . آیا در ایمیل مارکتینگ باید از تبلیغات سابلیمینال استفاده کنید؟ قبل از تصمیم گیری ، بیایید در مورد این عمل صحبت کنیم زیرا برخی مسائل انطور که به نظر می رسد نیستند.

 

 

 

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ: آیا باید از آن استفاده کنید؟

تبلیغات سابلیمینال هنر بازی با ذهن افراد است – به همین دلیل است که اغلب انتقادات سختی را از طرف مردم دریافت می کند. با این حال ، آنچه مردم نمی دانند این است که تبلیغات سابلیمینال در همه جا وجود دارند.

 

 

تبلیغات سابلیمینال چه هستند؟

تبلیغات سابلیمینال استفاده از پیامهای سابلیمینال (یا پنهان) در طراحی محتوا است. هدف این است که به جای اینکه به طور کامل به آنها بگوییم باید فکر کنند یا چه کاری انجام می دهند افراد را به صورت ناخودآگاه درگیر کاری کنیم که می خواهیم انجام دهند.

 

وقتی بیشتر افراد به تبلیغات سابلیمینال فکر می کنند ، آنها با آرم Tostitos به تصاویر سابلیمینال مانند مثال بالا فکر می کنند.با این حال، این تنها راه ایجاد یک پیام های پنهان نیست،  رنگ ها ، شکل ها و متن های مختلف می تواند در ایجاد این پیام های تبلیغاتی ظریف استفاده شود.

 

بنابراین ، در حالی که تصاویر بصری نقش گسترده ای در تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتنیگ دارند ، تیم بازاریابی شما ترجیح میدهد از روانشناسی رنگ گرفته تا بازی با معنای کلمات و عبارات مختلف و از همه چیز استفاده کند.

 

 

 

۴  نمونه عالی از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انقدر نادر نیست که فکر کنید در گذشته زیاد استفاده نشده است و شروع تولید محتوای سابلیمینال سخت است ، به همین دلیل است که ما لیستی از چهار نمونه عالی از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ گردآوری کرده ایم.

 

۱: سایت Vinyl Me Please

پیام سابلیمینال در لوگو

از سایت  VinylMeplease شروع کنیم زیرا تصاویر استفاده شده برای کاربر ذهنیت موسیقی را شکل میدهد.

در شروع ایمیل نام تجاری شامل کلمه Vinyl Me است. هنگامی که مردم به Vinyl فکر می کنند ، مغز آنها به طور خودکار به سوابق بزرگ Vinyl که برای پخش و به اشتراک گذاری موسیقی در دهه ۸۰ استفاده می شد می رود. اکنون به آن تصویر اصلی نگاه کنید – در چه شکلی قرار دارد؟ صفحه گرامافون،  یک دایره بزرگ که از Vinyl تشکیل شده است.

 

در ادامه چه کلماتی در آن تصویر توجه شما را جلب میکند؟ در کنار نام تجاری ، متن ROTATION به معنی “چرخش” نمایش داده شده است.  بسیار ربط دارد زیرا وقتی سوابق Vinyl  را بررسی کنید متوجه می شوید که موزیک های انها با چرخاندن گرامافون پخش می شوند.  جالب است که این تنها تبلیغات سابلیمینال نیست که ما در کلمه ” چرخش” می بینیم. هنگامی که یک دایره حرکت میکند در همان فضا می چرخد و تکرار این الگو بارها و بارها مشاهده می شود.  در موسیقی هم وقتی که ما یک آهنگ را در حالت پخش قرار می دهیم در واقع در حال تکرار ان هستیم.

 

آیا می بینید که در این ایمیل چه کار کردند؟  Vinyl me please به معنی ونیل ، من ، لطفا ، این جمله نه تنها به خوانندگان می گویید که آنها عاشق موسیقی تبلیغ شده در پیام هستند همچنین به آنها می گویند که آنقدر لذت خواهند برد که مکرراً آن را پخش خواهند کرد.

 

تمام این اطلاعات در یک تصویر بسته بندی شده اند و تعداد کمی از کلمات برای رسیدن به این نتیجه لازم بود.

 

 

 

۲: سایت Glossier

Glossier

تصاویر نقش مهمی در تبلیغات سابلیمینال دارند گفته می شود ، با اینکه تصاویری که در این مثال Glossier بخش مهمی از پیام تبلیغاتی سابلیمینال را بازی میکند اما متن اصلی هدر ان به خوبی انتخاب شده است.

 

“شما مهمترین جزء هستید”

 

اگر ایمیل را بررسی کنید متوجه می شوید که این مارک به خاطر محصولات زیبایی آن شناخته شده است ، بنابراین دیدن این تیتر این را به ذهن می رساند که قصد داریم از محصولی که قرار است خرید کنیم لذت ببریم. چرا؟ از آنجا که ما مهمترین جزء هستیم ، باید آن را دوست داشته باشیم، درست است؟

 

اکنون که مغز شما در حال پردازش است ، ما توسط تصویر دختری که یک شیشه عطر نمونه در دست دارد ایمیل را شروع میکنیم. این ایمیل قصد دارد عطر جدیدی را با عناصر مورد علاقه هر فرد در اختیار آنها قرار دهد.

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ : شش کلمه و یک تصویر ، و مغز ما به ما می گوید ما دوست داریم این عطر جدید را دوست داشته باشیم زیرا ما مهمترین جزء هستیم.

 

 

 

۳: سایت BEBE

BEBE

 

سایت BEBE با متن اصلی خود به صورت غیر مستقیم به مسیری مشخص کاربر را هدایت میکند. در فرهنگ غربی ، عبارت get in your pants “شلوار خود را بپوشید”  غالباً یکی از ماهیتهای جنسی است. با این حال ، Bebe  از این متن استفاده کرده است تا مخاطبان خود را به فکر وا دارد.

 

بلافاصله ، بیشتر افرادی که این پیام را از Bebe دریافت می کنند ، به مفهوم رابطه جنسی متن فکر نمی کنند  در عوض ، آنها به ایده ای که منتقل می شود فکر می کنند. تصویری که در متن سرصفحه نوشته شده است این روند تفکر را تقویت می کند ، زیرا این برند از دو مدل بسیار زیبا برای نشان دادن این شلوارهای ساق بلند که باید خرید شوند استفاده کرده است.

 

پیام سابلیمینال در این ایمیل این است که ، اگر این شلوارها را خریداری کنید ، به اندازه این مدل ها زیبا به نظر می رسید. باز هم ، فقط از چهار کلمه و یک تصویر برای انتقال کل پیام به خوانندگان استفاده شده است.

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ اثر بخش هستند به خصوص اگر مخاطبان را ترغیب به خرید کنند.

 

 

۴: سایت NIKE

NIKE

عکس  : Milled

 

نایک به دلیل استفاده از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ مشهور است. آنها می دانند که چگونه می توانند با استفاده ترکیبی از متن ، تصاویر و موارد دیگر مخاطبان خود را ترغیب کنند که به محصولات نایک احتیاج دارند و این مثال هیچ تفاوتی با بقیه ایمیل ها ندارد.

 

برای این ایمیل ، بیایید تحلیل خود را با عنوان موضوع ایمیل که برای جلب توجه خواننده استفاده می شود ، شروع کنیم:

 

” Red styles to get your heart racing ” ” استایل قرمز برای گرفتن سرعت ضربان قلب شما”

 

از آنجا که این یک تبلیغ برای ماه فوریه میلادی است ، ذهن خواننده فکر می کند قرمز = روز ولنتاین = قلب است. اکنون از انجا که این مارکی است که به دلیل لباس های ورزشی خود معروف است ، ذهن خواننده از “سرعت ضربان قلب” به بیدار شدن از خواب و حرکت کردن ترجمه می شود.

 

 

همه اینها به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتد زیرا ایمیل در ماه فوریه به ایمیل مخطبان ارسال می شود ، موضوع دارای کلمه “قرمز” است و نایک از مسابقات قلبی نام برده است نتیجه گیری مخاطب منطقی است: این ایمیل در مورد کفش است.

 

بنابراین وقتی خواننده پیام را باز می کند ، با یک کفش قرمز روشن استقبال می شود. روانشناسی رنگ به ما می گوید که رنگ قرمز باعث می شود خوانندگان متوقف شوند. نایک از این مورد استفاده کرده است زیرا در پیش نمایش این ایمیل ، کفش قرمز تنها یکی از تصاویر موجود در هدر است با این حال ، این کافی بود که خواننده را متوقف کند و تماشای هر یک از کفش های مختلف را که در صفحه چشمک می زنند بررسی کند.

 

و در نهایت با چند کلمه کلیدی خوب انتخاب شده و انتخاب رنگ مناسب ، نایک می تواند به طرز ظریفی به ما بگوید که این ایمیل مربوط به کفش هایی است که شما را به حرکت در می آورد. می توان گفت این بهترین تبلیغات سابلیمینال با کیفیت در ایمیل مارکتینگ است.

 

نتیجه گیری

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انطور که به نظر می رسد دشوار نیست ، در حقیقت ، مثالهایی وجود دارد که به شما در روند خلاقیتان کمک می کند ، از آرم ها گرفته تا استفاده بسیار زیرکانه از متن و رنگ ها ، بنابراین می توانید از روش های زیادی برای ثبت پیام های سابلیمینال در کمپین های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید.

 

اگر مطمئن نیستید که از کجا باید برای ایجاد پیام های سابلیمینال شروع کنید ، نکات زیر را استفاده کنید:

  • با تغییرات مختلف عبارات محبوب شروع کنید – به یاد داشته باشید که کلمات و عبارات همیشه برای همه معنای یکسان ندارند.
  • در مورد روانشناسی رنگ ها تحقیق کنید – رنگهای مختلف می تواند خوانندگان شما را به جهات مختلف سوق دهد.
  • از تست A / B  قبل از ارسال محتوا برای آزمایش استفاده کند  – اگر قبل از ارسال آزمایش را انجام ندهید نمی دانید که خوانندگان شما چگونه به این روش بازاریابی پاسخ خواهند داد.

 

فرایند پردازش ناخوداگاه و روانشناسی ذهن مخاطب نقش بسیار مهم تری را در تبلیغات بازی میکند بنابراین بسیار مهم است که روی این موضوع وقت و انرژی کافی گذاشته شود.


سابلیمینال مسیج در تبلیغات

نحوه استفاده از پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج که در زندگی و بیزینس به شما کمک میکنند

 

منبع : https://www.campaignmonitor.com/blog/email-marketing/2020/04/4-examples-of-subliminal-advertising-in-email-marketing/

  1. ۰

    خیلیییی جالب ومفید است سپاسگزارم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

آپدیت مقاله : چطور رویاهایتان را کنترل کنید؟

ما حدود شش سال از زندگی خود را در خواب می گذرانیم – یعنی ۲۱۹۰ روز یا ۵۲،۵۶۰ ساعت. اگرچه ما می توانیم از تصورات و احساساتی که در خواب مشاهده می کنیم آگاه باشیم ، اما بیدار نیستیم. این توضیح می دهد که چرا نمی توانیم تشخیص دهیم که در خواب هستیم و اغلب رویاهای خود را با واقعیت اشتباه می گیریم.

برخی از افرادی که رویای شفاف می بینند توانایی این را دارند که در رویاهای خود آگاهانه بدانند که در حال رویا دیدن هستند، آنها حتی می توانند کنترل رویاهای خود را در دست بگیرند (فیلم تلقین با بازی لئوناردو دی کاپریو را مشاهده کنید).

رویاهای شفاف هنوز یک موضوع در حال مطالعه است ، اما پیشرفت های اخیر نشان می دهد که این حالت ترکیبی از هوشیاری و خواب است.

فوق انگیزشی روح

انیمیشن روح ، درباره جو گاردنر، معلم و نوازنده یک گروه موسیقی در دبیرستان است که همیشه آرزو داشت روی صحنه به اجرای موسیقی جاز بپردازد؛ حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرده است اما یک حادثه باعث می‌شود تا روح وی از بدنش جدا شود و…

آپدیت مقاله : برنامه نویسی ذهنی چیست؟

آیا تا به حال اهداف و رویاهایی داشته اید که محقق نشده اند؟

باور نکردنی است اما ۹۲ درصد از مردم می گویند به اهداف و تصمیماتی که اول سال برای خود تعیین می کنند نمی رسد. با این آمار بالا باید چیزی بین آنها مشترک باشد که آنها را عقب نگه داشته است.

پس از تحقیقات انجام شده روی ۸٪ کسانی که به اهداف خود دست رسیده اند، موارد متفاوتی در مورد آنچه که این افراد موفق انجام می دهند وجود دارد.

۱۰ عبارت تاکیدی که قدرت ذهن شما را تقویت می کند!

عبارات تاکیدی چه هستند و چه کمکی به من میکنند؟

آیا می دانستید که ضمیر ناخودآگاه شما تقریباً ۹۰ درصد از کل قدرت ذهن شما را تشکیل می دهد…

برخلاف ذهن آگاه (که مسئول فعالیت های روزانه شما در هنگام بیداری است) ، فقط ۱۰ ذهن شما را تشکیل می دهد؟

 

به همین دلیل است بسیاری از افرادی که سعی می کنند وزن خود را کاهش دهند ، سیگار را ترک کنند یا عادت جدیدی داشته باشند موفق نمی شوند – زیرا آنها به سادگی نمی دانند که رمز موفقیت در دسترس ضمیر ناخودآگاه و برنامه ریزی مجدد آن با اطلاعات جدیداست.بنابراین ، چگونه به ذهن ناخودآگاه خود دسترسی پیدا کنید و آن را تغییر دهید؟

آپدیت مقاله : ۴۲ عبارت تاکیدی رابطه عاشقانه

یک رمان نویس فرانسوی ، با نام مستعار جورج سند ، گفت: “تنها یک خوشبختی در این زندگی وجود دارد ، دوست داشتن و دوست داشته شدن.” چه آگاه باشید و چه نباشید ، هر فردی با قلبی تپنده به دنبال عشق و دوست داشتن است. برای شاد بودن توجه به سیستم عاطفی و روحی ما بسیار حیاتی است!

آپدیت مقاله : چطور با قدرت ضمیر ناخوداگاه پول را سریع جذب کنیم؟

ثروت از ذهن شما شروع می شود. اگر می خواهید ثروتمند شوید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ذهن ناخودآگاه خود را برای جذب ثروت آموزش دهید. راه این کار این است که ابتدا افکار ثروتمندانه را در ذهن خود ایجاد کنید و سپس افکار خود را در عمل استفاده کنید.

اگر بتوانید یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را برای تصمیم گیری درست آموزش دهید، طبیعتاً پول به زندگی شما جذب می شود. به عنوان مثال ، سایت فوربس بهترین استراتژی هایی که میلیونرهای خودساخته از آنها برای ایجاد ثروت استفاده می کنند نوشته است. یکی از این استراتژی این است: ذهنیت خود را درباره پول تغییر دهید. در ادامه مقاله آمده است:

فیلم انگیزشی جنگل

داستان فیلم درباره‌ی فردی به نام یوسی است که عاشق ماجراجویی و کشف جاهای جدید است ، یوسی با گروهی همراه با یک راهنما همراه می‌شود و به جنگل‌های بولیوی می‌روند تا به دنبال یک روستا از سرخ‌پوستان آنجا بگردند. اما آنها به زودی متوجه می‌شوند که این جنگل بسیار مرموز و عجیب و غریب هست و…

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

اگر خلق آرزوها و جذب خواسته ها بدون دردسر و فوری انجام شود چه می شود؟

قبلا در مورد ضمیر ناخودآگاه مطالب زیادی منتشر شده است بنابراین اگر آن مطالب را مطالعه کرده باشید باید بدانید که زبان ضمیر ناخودآگاه زبان احساسات است.

اما شاید ندانید که از ضمیر ناخودآگاه می توانید برای خلق سریع اهداف استفاده کنید. چه باور کنید چه نکنید برای رسیدن به اهداف نیازی به طی کردن پروسه طولانی ندارید ، بنابراین چه چیزی باعث می شود که ضمیر ناخودآگاه بتواند به این قدرت دسترسی داشته باشد؟

ژان دارک – صحبت با فرشتگان

ژان دارک یا Joan of Arc که بود؟

ژان دارک دختر روستایی جوانی بود که در آخرین مراحل جنگ صد ساله زندگی می کرد، این جنگ مجموعه ای از درگیری های نظامی بین کشورهای فرانسه و انگلیس بود که در سال ۱۳۳۷ به دلیل اختلاف ارثی بر سر سلطنت فرانسه آغاز شد در نهایت این جنگ در سال ۱۴۵۳ به پایان رسید. این جنگ ۱۱۶ ساله شاهد ظهور و سقوط چندین پادشاه و اشراف زاده بود که بسیاری از آنها در نوع خود قابل توجه بودند با این وجود ژاندارک Joan of Arc یکی از خارق العاده ترین چهره های دوره است.

آپدیت مقاله : ۱۰ راه ساده و زیبا برای ارتباط با راهنمای روح

در اول این مقاله توضیحاتی از خانم گابریل برنستین را در مورد چگونگی ارتباط با راهنمایان روحی دریافت کردیم و اما در ادامه این مقاله ارتباط از طریق اعداد را بررسی میکنیم.

همه ما فرشتگان را در اطراف خود داریم ، اما فرشتگان همیشه با روش های ساده یا واضحی که تفسیر و درک آن آسان باشد با ما ارتباط برقرار نمی کند.

بیشتر اوقات ، هدایت فرشتگان با نشانه های مرموز و وقایع غیر عادی همراه است که برای درک آنها باید با آنها همسو باشید.

به یاد داشته باشید ، فرشتگان موجوداتی آسمانی هستند و در قلمرویی زندگی می کنند که در یک فرکانس ارتعاشی بالاتر از جهان فیزیکی هستند. فرشتگان به عنوان پیام رسانان آسمانی، بالاترین حقیقت ، خدا یا منبع ، به قوانین خدا مقید هستند و بدون رضایت مستقیم ما نمی توانند در وقایع زندگی ما دخالت کنند.

به همین دلیل است که فرشتگان راهنمایی های خود را در قالب نشانه ها و پیام های نمادین برای ما ارسال کنند.

آپدیت مقاله : چطور در یک ماه یک میلیارد تومان درامد داشته باشیم؟

موفقیت بدست می آید ، داده نمی شود. شما باید تلاش کنید و این تلاش باید در جهت علاقه ، رویاها و اهداف شما باشد.

ما به عنوان انسان ویژگی هایی داریم که هیچ گونه دیگری در این کره خاکی ندارد. ما قدرت تخیل داریم. ما می توانیم به آینده طوری نگاه کنیم که می خواهیم و آرزو داریم آنگونه باشد. این یک هدیه خدادادی است که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند و با استفاده از آن به دنبال تحقق رویاهای خود هستند. در سفر به سمت موفقیت ، تخیل شما را متمرکز نگه می دارد. منطبق نگه داشتن افکار و رویاهای خود با آینده ای که آرزو دارید ، بدون اینکه بخواهید خودتان را تحت فشار قرار دهید شما را به جلو سوق خواهد داد. بزرگ فکر کنید ، رویاهای بزرگ داشته باشید و هرگز محدودیتی در آنچه می توانید انجام دهید ایجاد نکنید.

آپدیت مقاله: چطور با قدرت ذهن ناخوداگاه هر زبانی را که دوست داریم یاد بگیریم؟

اگر در کشوری زندگی می کنید که بیشتر مردم با زبان همان کشور صحبت می کنند ، می توانید روزانه چندین ساعت خود را در معرض شندین زبان جدید قرار دهید تا ذهن ناخودآگاه شما برای یادگیری آن زبان فعال شود بنابراین پس از مدتی این بخشی از “گفتار درونی” شما می شود. به زبان ساده ، شما به آن زبان فکر می کنید و ذهن شما به طور خودکار تلاش می کند کلمات را از زبان مقصد به زبان مادری شما ترجمه کند.

آپدیت مقاله: قدرت ماورایی ذهن را آزاد کنید و از آن استفاده کنید!

شما برای تمرین عضلات بدن خود به سالن بدن سازی می روید.

شما برای یادگیری گیتار به کلاس آموزشی می روید ، برای یادگیری زبان به کلاس زبان می روید.

تمام این تمرین ها در صورتی به شما کمک میکنند که هر روز به صورت مداوم این کار را انجام دهید، البته در یادگیری هر مهارتی آموزش ذهن نیز به همان اندازه مهم است.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از راهنمای فوق العاده ای که در بالا توضیح داده شد را دنبال کنید تا ضمیر ناخودآگاه خود را همانطور که می خواهید آموزش دهید!

با تمرین و تکرار همه چیز ممکن می شود.

آپدیت مقاله : چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

قبل از اینکه اتفاقات در زندگی شما رخ دهند باید بیاموزید که چگونه می توانید اجازه خلق اتفاقات را بدهید.

 

به نظر می رسد بسیاری از مردم در رسیدن به اهداف خود ناتوان هستند و این تنها به یک دلیل میتواند باشد که انها اجازه رخ دادن این اتفاقات را نمیدهند. در ادامه بررسی میکنیم که چطور به جهان هستی اجازه دهیم اتفاقات دلخواه ما را در زندگیمان ایجاد کند؟ چگونه باورهای ناخودآگاه ما مانع رسیدن ما به بالاترین پتانسیل واقعی مان می شوند؟

 

سطح مجوز ها همان باورهای درونی هستند که برای خود تعیین می کنیم و این سطوح میزان خوشبختی ، موفقیت ، عشق و فراوانی را تعیین می کنند.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید