۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۱ , مرداد , ۱۳۹۹ ۱ نظر ۱۹۸۵ بازدید زمان مطالعه ۱۶ دقیقه پادکست به زودی

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انطور که به نظر می رسد دشوار نیست ، در حقیقت ، مثالهایی وجود دارد که به شما در روند خلاقیتان کمک می کند ، از آرم ها گرفته تا استفاده بسیار زیرکانه از متن و رنگ ها

 

تبلیغات سابلیمینال یا سابلیمینال مارکتینگ در همه جا وجود دارد اگر متخصص بازاریابی باشید می فهمید که این پیام ها تا چه اندازه می توانند حیاتی باشند.

 

با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات سابلیمینال یا پنهان در ایمیل مارکتینگ می شود به نظر نمی رسد این کار با توجه به برخی از نمونه های معروف که از برندهای بزرگ می بینیم ساده باشد. به عنوان مثال ، برند Tostitos از تبلیغات سابلیمینال در آرم خود هوشمندانه استفاده کرد. اگر متوجه پیام سابلیمینال نشده اید ، پیام شامل دو نفر است که یک سیب زمینی سرخ کرده و یک کاسه سالسا را با هم به اشتراک می گذارند.

 

پیام سابلیمینال در لوگو

 

این روشی حیله گرانه برای این برند بود که نشان می دهد سیب زمینی های آنها بدون نیاز به گفتن و تبلیغ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. هنگامی که مصرف کنندگان تصویر را مشاهده می کنند ، به طور غریزی فکر می کنند که این چیپس می تواند بر تجمع اجتماعی بعدی آنها یا به عبارت دیگر بر گرد هم امدن دوستان در یک مهمانی عالی باشد.

 

 

این تبلیغات سابلیمینال در بیزینس است.

اکنون ، در طی سالها بحث و تبادل نظر در مورد تبلیغات سابلیمینال وجود داشته است ، بنابراین غیر معمول نیست که این عمل زیر سؤال برده شود . آیا در ایمیل مارکتینگ باید از تبلیغات سابلیمینال استفاده کنید؟ قبل از تصمیم گیری ، بیایید در مورد این عمل صحبت کنیم زیرا برخی مسائل انطور که به نظر می رسد نیستند.

 

 

 

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ: آیا باید از آن استفاده کنید؟

تبلیغات سابلیمینال هنر بازی با ذهن افراد است – به همین دلیل است که اغلب انتقادات سختی را از طرف مردم دریافت می کند. با این حال ، آنچه مردم نمی دانند این است که تبلیغات سابلیمینال در همه جا وجود دارند.

 

 

تبلیغات سابلیمینال چه هستند؟

تبلیغات سابلیمینال استفاده از پیامهای سابلیمینال (یا پنهان) در طراحی محتوا است. هدف این است که به جای اینکه به طور کامل به آنها بگوییم باید فکر کنند یا چه کاری انجام می دهند افراد را به صورت ناخودآگاه درگیر کاری کنیم که می خواهیم انجام دهند.

 

وقتی بیشتر افراد به تبلیغات سابلیمینال فکر می کنند ، آنها با آرم Tostitos به تصاویر سابلیمینال مانند مثال بالا فکر می کنند.با این حال، این تنها راه ایجاد یک پیام های پنهان نیست،  رنگ ها ، شکل ها و متن های مختلف می تواند در ایجاد این پیام های تبلیغاتی ظریف استفاده شود.

 

بنابراین ، در حالی که تصاویر بصری نقش گسترده ای در تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتنیگ دارند ، تیم بازاریابی شما ترجیح میدهد از روانشناسی رنگ گرفته تا بازی با معنای کلمات و عبارات مختلف و از همه چیز استفاده کند.

 

 

 

۴  نمونه عالی از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انقدر نادر نیست که فکر کنید در گذشته زیاد استفاده نشده است و شروع تولید محتوای سابلیمینال سخت است ، به همین دلیل است که ما لیستی از چهار نمونه عالی از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ گردآوری کرده ایم.

 

۱: سایت Vinyl Me Please

پیام سابلیمینال در لوگو

از سایت  VinylMeplease شروع کنیم زیرا تصاویر استفاده شده برای کاربر ذهنیت موسیقی را شکل میدهد.

در شروع ایمیل نام تجاری شامل کلمه Vinyl Me است. هنگامی که مردم به Vinyl فکر می کنند ، مغز آنها به طور خودکار به سوابق بزرگ Vinyl که برای پخش و به اشتراک گذاری موسیقی در دهه ۸۰ استفاده می شد می رود. اکنون به آن تصویر اصلی نگاه کنید – در چه شکلی قرار دارد؟ صفحه گرامافون،  یک دایره بزرگ که از Vinyl تشکیل شده است.

 

در ادامه چه کلماتی در آن تصویر توجه شما را جلب میکند؟ در کنار نام تجاری ، متن ROTATION به معنی “چرخش” نمایش داده شده است.  بسیار ربط دارد زیرا وقتی سوابق Vinyl  را بررسی کنید متوجه می شوید که موزیک های انها با چرخاندن گرامافون پخش می شوند.  جالب است که این تنها تبلیغات سابلیمینال نیست که ما در کلمه ” چرخش” می بینیم. هنگامی که یک دایره حرکت میکند در همان فضا می چرخد و تکرار این الگو بارها و بارها مشاهده می شود.  در موسیقی هم وقتی که ما یک آهنگ را در حالت پخش قرار می دهیم در واقع در حال تکرار ان هستیم.

 

آیا می بینید که در این ایمیل چه کار کردند؟  Vinyl me please به معنی ونیل ، من ، لطفا ، این جمله نه تنها به خوانندگان می گویید که آنها عاشق موسیقی تبلیغ شده در پیام هستند همچنین به آنها می گویند که آنقدر لذت خواهند برد که مکرراً آن را پخش خواهند کرد.

 

تمام این اطلاعات در یک تصویر بسته بندی شده اند و تعداد کمی از کلمات برای رسیدن به این نتیجه لازم بود.

 

 

 

۲: سایت Glossier

Glossier

تصاویر نقش مهمی در تبلیغات سابلیمینال دارند گفته می شود ، با اینکه تصاویری که در این مثال Glossier بخش مهمی از پیام تبلیغاتی سابلیمینال را بازی میکند اما متن اصلی هدر ان به خوبی انتخاب شده است.

 

“شما مهمترین جزء هستید”

 

اگر ایمیل را بررسی کنید متوجه می شوید که این مارک به خاطر محصولات زیبایی آن شناخته شده است ، بنابراین دیدن این تیتر این را به ذهن می رساند که قصد داریم از محصولی که قرار است خرید کنیم لذت ببریم. چرا؟ از آنجا که ما مهمترین جزء هستیم ، باید آن را دوست داشته باشیم، درست است؟

 

اکنون که مغز شما در حال پردازش است ، ما توسط تصویر دختری که یک شیشه عطر نمونه در دست دارد ایمیل را شروع میکنیم. این ایمیل قصد دارد عطر جدیدی را با عناصر مورد علاقه هر فرد در اختیار آنها قرار دهد.

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ : شش کلمه و یک تصویر ، و مغز ما به ما می گوید ما دوست داریم این عطر جدید را دوست داشته باشیم زیرا ما مهمترین جزء هستیم.

 

 

 

۳: سایت BEBE

BEBE

 

سایت BEBE با متن اصلی خود به صورت غیر مستقیم به مسیری مشخص کاربر را هدایت میکند. در فرهنگ غربی ، عبارت get in your pants “شلوار خود را بپوشید”  غالباً یکی از ماهیتهای جنسی است. با این حال ، Bebe  از این متن استفاده کرده است تا مخاطبان خود را به فکر وا دارد.

 

بلافاصله ، بیشتر افرادی که این پیام را از Bebe دریافت می کنند ، به مفهوم رابطه جنسی متن فکر نمی کنند  در عوض ، آنها به ایده ای که منتقل می شود فکر می کنند. تصویری که در متن سرصفحه نوشته شده است این روند تفکر را تقویت می کند ، زیرا این برند از دو مدل بسیار زیبا برای نشان دادن این شلوارهای ساق بلند که باید خرید شوند استفاده کرده است.

 

پیام سابلیمینال در این ایمیل این است که ، اگر این شلوارها را خریداری کنید ، به اندازه این مدل ها زیبا به نظر می رسید. باز هم ، فقط از چهار کلمه و یک تصویر برای انتقال کل پیام به خوانندگان استفاده شده است.

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ اثر بخش هستند به خصوص اگر مخاطبان را ترغیب به خرید کنند.

 

 

۴: سایت NIKE

NIKE

عکس  : Milled

 

نایک به دلیل استفاده از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ مشهور است. آنها می دانند که چگونه می توانند با استفاده ترکیبی از متن ، تصاویر و موارد دیگر مخاطبان خود را ترغیب کنند که به محصولات نایک احتیاج دارند و این مثال هیچ تفاوتی با بقیه ایمیل ها ندارد.

 

برای این ایمیل ، بیایید تحلیل خود را با عنوان موضوع ایمیل که برای جلب توجه خواننده استفاده می شود ، شروع کنیم:

 

” Red styles to get your heart racing ” ” استایل قرمز برای گرفتن سرعت ضربان قلب شما”

 

از آنجا که این یک تبلیغ برای ماه فوریه میلادی است ، ذهن خواننده فکر می کند قرمز = روز ولنتاین = قلب است. اکنون از انجا که این مارکی است که به دلیل لباس های ورزشی خود معروف است ، ذهن خواننده از “سرعت ضربان قلب” به بیدار شدن از خواب و حرکت کردن ترجمه می شود.

 

 

همه اینها به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتد زیرا ایمیل در ماه فوریه به ایمیل مخطبان ارسال می شود ، موضوع دارای کلمه “قرمز” است و نایک از مسابقات قلبی نام برده است نتیجه گیری مخاطب منطقی است: این ایمیل در مورد کفش است.

 

بنابراین وقتی خواننده پیام را باز می کند ، با یک کفش قرمز روشن استقبال می شود. روانشناسی رنگ به ما می گوید که رنگ قرمز باعث می شود خوانندگان متوقف شوند. نایک از این مورد استفاده کرده است زیرا در پیش نمایش این ایمیل ، کفش قرمز تنها یکی از تصاویر موجود در هدر است با این حال ، این کافی بود که خواننده را متوقف کند و تماشای هر یک از کفش های مختلف را که در صفحه چشمک می زنند بررسی کند.

 

و در نهایت با چند کلمه کلیدی خوب انتخاب شده و انتخاب رنگ مناسب ، نایک می تواند به طرز ظریفی به ما بگوید که این ایمیل مربوط به کفش هایی است که شما را به حرکت در می آورد. می توان گفت این بهترین تبلیغات سابلیمینال با کیفیت در ایمیل مارکتینگ است.

 

نتیجه گیری

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انطور که به نظر می رسد دشوار نیست ، در حقیقت ، مثالهایی وجود دارد که به شما در روند خلاقیتان کمک می کند ، از آرم ها گرفته تا استفاده بسیار زیرکانه از متن و رنگ ها ، بنابراین می توانید از روش های زیادی برای ثبت پیام های سابلیمینال در کمپین های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید.

 

اگر مطمئن نیستید که از کجا باید برای ایجاد پیام های سابلیمینال شروع کنید ، نکات زیر را استفاده کنید:

  • با تغییرات مختلف عبارات محبوب شروع کنید – به یاد داشته باشید که کلمات و عبارات همیشه برای همه معنای یکسان ندارند.
  • در مورد روانشناسی رنگ ها تحقیق کنید – رنگهای مختلف می تواند خوانندگان شما را به جهات مختلف سوق دهد.
  • از تست A / B  قبل از ارسال محتوا برای آزمایش استفاده کند  – اگر قبل از ارسال آزمایش را انجام ندهید نمی دانید که خوانندگان شما چگونه به این روش بازاریابی پاسخ خواهند داد.

 

فرایند پردازش ناخوداگاه و روانشناسی ذهن مخاطب نقش بسیار مهم تری را در تبلیغات بازی میکند بنابراین بسیار مهم است که روی این موضوع وقت و انرژی کافی گذاشته شود.


سابلیمینال مسیج در تبلیغات

نحوه استفاده از پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج که در زندگی و بیزینس به شما کمک میکنند

 

منبع : https://www.campaignmonitor.com/blog/email-marketing/2020/04/4-examples-of-subliminal-advertising-in-email-marketing/

  1. ۰

    خیلیییی جالب ومفید است سپاسگزارم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید