سابلیمینال مسیج در تبلیغات

سابلیمینال مسیج در تبلیغات
چکیده این مطلب : انتشار : ۴ , شهریور , ۱۳۹۹ ۰ نظر ۳۱۳ بازدید

پیام های پنهان باعث ایجاد برداشت های تجاری معنی دار می شوند. برداشتهای تجاری حتی اگر آگاهانه پردازش نشوند ، توسط ناخوداگاه درک می شوند

 

در این مقاله چگونگی استفاده از سابلیمینال مسیج در تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که دیوید اوگلیوی David Ogilvy پدر تبلیغات گفت: ” یک تبلیغ خوب تبلیغی است که محصول را بدون جلب توجه به خودش بفروشد”

سابلیمینال مسیج در تبلیغات

 

لوگو سابلیمینال
لوگوهای سابلیمینال

تبلیغات و پیام های پنهان

اینکه چطور مشتریان محصول یا خدمات شما را درک می کنند نه تنها بر تجارت یا فروش تأثیر می گذارد بلکه در مورد چگونگی تفکر مشتریان درباره محصول شما نیز مربوط می شود بنابراین برای بیزینس های کوچک دو راه کار گفته شده برای نگه داشتن مشتریان توصیه می شود.

 

شرکتهای با نفوذی مثل Always یا TacoBell را در نظر بگیرید که از احساسات یا طنز در تبلیغات خود استفاده می کنند.  شما تبلیغاتی را دیده اید و بدون اینکه بدانید ، آنها درک شما از معنای این برند را تغییر داده اند.

تبلیغات سابلیمینال در بسیاری از رسانه ها استفاده می شود آنها به ذهن ناخودآگاه وارد می شوند،  از معانی پنهان در یک لوگو تا آگهی عید پاک تخم مرغ .پیام های پنهان یا سابلیمینال هوشمندانه و تأثیرگذار هستند.

 

پیام های پنهان باعث ایجاد برداشت های تجاری معنی دار می شوند. برداشتهای تجاری حتی اگر آگاهانه پردازش نشوند ، توسط ناخوداگاه درک می شوند در حالی که ممکن است پیام های پنهان در هر سناریویی اثر بخش نباشد اما راه های عملی برای سورپرایز و ایجاد لذت درون مشتریان خود را مد نظر قرار دهید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیام های تبلیغاتی سابلیمینال و چگونگی استفاده از سابلیمینال مسیج در تبلیغات ، اینفوگرافی زیر آن را توصیف می کند. این مثال های معروف و نکات ساده را برای چگونگی مدیریت بیزینس شما می تواند مشتریانتان را شگفت زده و خوشحال کند.

هدف این است که مشتریان خود را سرگرم نگه دارید بعد از بررسی این اینفوگرافی شگفت زده می شود که کسب و کار شما در کنار این مثال ها می تواند جقدر محبوب تر باشد.

 

در این اینفوگرافی خواهیم دید که :

  • پیام های پنهان چه هستند ؟

  • چطور شرکت های از پیام های پنهان در تبلیغات استفاده میکنند؟

  • انواع تبلیغات سابلیمینال

  • چطور سابلیمینال مسیج ها به شکل های دیگر استفاده کنیم؟

  • و چرا باید از سابلیمینال مسیج ها استفاده کنیم؟

 

اینفوگرافی سابلیمینال مسیج در تبلیغات

اینفوگرافیک تبلیغات سابلیمینال
پیام های پنهان یا سابلیمینال هوشمندانه و تأثیرگذار هستند.

 


متقاعد کردن ذهن با سابلیمینال یک پدیده جدید نیست

نحوه استفاده از پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج که در زندگی و بیزینس به شما کمک میکنند

منبع

 


حقیقت تبلیغات سابلیمینال

 

در این اپدیت پیام های پنهان و چگونگی استفاده از آنها را در بازاریابی سابلیمینال را بررسی میکنیم.

این یک موضوع واقعا بحث برانگیز است ،در بیشتر موارد ، این فریب به نظر می رسد بنابراین این مقاله را اپدیت کردیم تا بتوانیم از دیدگاه روانشناسی تبلیغات سابلیمینال را بررسی کنیم ، زیرا این حوزه تخصصی فعالیت سایت مانی ام اس است.

البته موارد دیگر مانند استراتژی های تولید ترافیک و نوشتن صفحه فروش و موارد دیگر بسیار جذاب و اثر بخش هستند و این مطالب دال بر بی اثر بودن انها نیست ، اما وقتی صحبت از بازاریابی می شود ، جنبه روانی آن به معنی ایجاد پیام هایی است که در سطح عمیق تری درون ذهن مخاطب وارد می شود.

بنابراین امروز در مورد یک شکل اخلاقی تبلیغات سابلیمینال بنام ادراک بدون آگاهی صحبت می کنیم.

 

حقیقت وحشتناک درباره تبلیغات سابلیمینال

در دهه ۱۹۷۰ ، سازمان ملل متحد پیام های سابلیمینال را تهدید بزرگی برای حقوق بشر اعلام کرد بنابراین به دلیل همین مفاهیم اکنون محققان از دیدگاه دیگری به تبلیغات سابلیمینال نگاه میکنند.

 

تحقیقات علمی

آنها این روش را ادراک بدون آگاهی می نامند و داده ها و شواهد محکمی برای حمایت از این واقعیت وجود دارد که افراد بدون آنکه متوجه شوند تحت تأثیر قرار می گیرند یک مثال خیلی خوب وجود دارد:

 

در دهه ۱۹۹۰ ، محققان آزمایش جالب توجهی را در یک فروشگاه شراب انجام دادند آنها دریافتند که در روزهایی که موسیقی فرانسوی را پخش می کردند ، فروش شراب فرانسوی حدود ۶۵٪ افزایش یافته است و سپس آنها آزمایش را تکرار کردند و این بار موسیقی آلمانی را پخش می کردند و فروش شراب آلمانی ۸۳٪ افزایش یافت.

 

این شواهد کاملاً قطعی است که ثابت می کند ما نسبت به تأثیر پیام های پنهان حساس هستیم  اما این گفته ها ،به این معنی نیست که  ما می توانیم کاری کنیم که کسی کاری را انجام دهد که نمی خواهد انجام دهد اما اگر فرد قبلاً تصمیم گرفته است که می خواهد یک نوع خاص از اقدامات را انجام دهد ما می توانیم تفکر فرد را در یک جهت خاص قرار دهیم.

به عنوان مثال : شما نمی توانید کسی را گرسنه کنید ، اما می توانید در انتخاب غذاهایی که انتخاب می کند تأثیر بگذارد.

 

ادراک بدون آگاهی احساسی

وقتی احساسات کسی را درگیر می کنید ، می توانید بر نتیجه اقدامات آنها تأثیر بگذارید.

 

در چند دهه گذشته بازاریابی دیجیتالی انجام شد که در این بازاریابی افرادی در ساحل ایستاده اند و به خانه ای مجلل که مشرف به دریا است اشاره می کنند.

خوب این نوع بازاریابی پیام های را برای فروش به ذهن افراد ارسال کرد زیرا خیلی آشکار است، اما اگر دلیل اثر بخشی این نوع بازاریابی را بررسی کنیم می توانیم آن را در موقعیتهای مختلفی بکار ببریم و این به ما این امکان را می دهد تا در تبلیغات خلاق تر  و موفق تر باشیم اما به محض اینکه کسی متوجه شود که شما در حال مهندسی تبلیغات و ایجاد احساسات هستید و این باعث شود تمرکز و اگاهی فرد فعال شود دیگر کار نخواهد کرد بنابراین نحوه استفاده از تبلیغات سابلیمینال واقعاً به خود شما و خلاقیت شما بستگی دارد.

 

آیا این روش اخلاقی است؟

معتقدیم که این کاملاً اخلاقی است زیرا به عنوان مثال وقتی وارد سوپرمارکت می شوید و بوی دلپذیر نان گرم را استشمام می کنید، خرید نان با انتخاب شما نیست بلکه درک بدون آگاهی است. محققان و بازاریابان دهه هاست که از این تکنیک استفاده می کنند و زمانی که بازاریابی دیجیتالی شروع شد بازاریابان شروع به کشف روش هایی کرده اند که می توانند از این روش به صورت آنلاین استفاده کنند ،اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

چگونه می توانید از تأثیر سابلیمینال ها استفاده کنید؟

ما می دانیم که صداها و بوها چطور بر رفتار ما تأثیر می گذارند و بو قوی ترین حس برای هدف گذاری است زیرا با حافظه در ارتباط است. اما در تبلیغات آنلاین ، می تواند به صورت ناخوداگاه چیزی که شما میخواهید را با چیزی که بسیار قوی و قدرتمند درک می شود ارتباط دهید به عنوان مثال:

 

قرار دادن اشیاء با دقت انتخاب شده در محیط فیلم برداری یا پوشیدن لباس های خاص ممکن است پیامی را منتقل کند و این کاملاً بر عهده شماست که تصمیم بگیرید آیا می خواهید از این تکنیک و تا چه اندازه استفاده کنید.

 

 


پدیده بازاریابی عصبی و ادراک سابلیمینال

 

ادراک ها شامل انواع تعاملات حسی است که با تأثیر محرکهای بیرونی مانند محیط ، افراد ، اشیاء ، بوها ، صداها ، حرکت ها ، چشایی و رنگها و تأثیر تجربیات مختلف ، ساختار ذهنی را شکل می دهد. ادراک سابلیمینال ، درک یک سری از محرک ها است که فرد از آنها آگاه نیست و علاوه درک با پنج اندام حسی ، تحت تأثیر محرک غیر ارادی قرار می گیرند.

 

کلمه “سابلیمینال” ، که از کلمات لاتین “sub” و “liminal” (آستانه) تشکیل شده است ، که به معنی ناخودآگاه یا زیر آستانه معنی می شود. سابلیمینال را می توان به عنوان کلیه فعالیتهای ذهنی تعریف کرد که در زیر آستانه آگاهی اتفاق می افتد و همچنین به عنوان ذخیره ای اطلاعات ، تجربیات و برداشت ها عمل می کند تا فرد بعداً به خاطر بیاورید و استفاده کنید مانند رانندگی. درک اطلاعات به صورت سابلیمینال را می توان به عنوان درک تأثیر یک سری از محرکهای خارجی بر احساسات یا اعمال غیرارادی یا به عبارت دیگر به صورت ناخودآگاه تعریف کرد.

 

درک پیام های سابلیمینال امروزه از طریق تبلیغات ، فیلم ها ، کانال های تلویزیونی و رادیوها و همچنین از طریق رسانه های جدید ارسال می شود که احتمالاً موثرترین راه برای تأثیرگذاری بر جامعه است. هدف این پیام ها که در زیر سطح آگاهانه وارد می شوند این است که به طور ناخودآگاه بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارند در واقع ، مصرف کنندگان در معرض درک غیر ارادی قرار میگیرند.

 

تبلیغات سابلیمینال کفش مکس

 

امروزه ، بازاریابی عصبی و ایجاد پیامهای پنهان برای تحریک کردن هدفمند مصرف کننده ، به عنوان دو مفهوم مشابه استفاده می شود. با این حال ، این دو مفهوم فقط از لحاظ حوزه بیزینس و تعامل به صورت ناخودآگاه مشابه هستند اما از لحاظ اثر بخشی و مفاهیم کلی ، آنها کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند.

 

بارزترین هدف ایجاد درک سابلیمینال ، ترغیب و جلب توجه مصرف کننده در سطح ناخودآگاه است. در واقع ، هدف این است که دکمه خرید را در مغز فشار داده و از طریق ارسال پیام های پنهان بدون اطلاع ، مصرف کننده را وارد عمل کند. در حالی که بازاریابی عصبی هدف ارسال پیام یا هدایت مصرف کنندگان به سمت فعالیتی خاص را ندارد در عوض ، بازاریابی عصبی روی توضیح چگونگی تأثیر عملکرد مغز مصرف کنندگان از عوامل بیرونی کار می کند.

 

به عبارت دیگر در بازاریابی عصببی هدف آن ایجاد انگیزه خرید در مغز مشتریان و وارد کردن آنها به عمل نیست ، بلکه کمک به درک این میکند که کدام محرک ها باعث می شوند آنها از طریق تکنیک های خاص تصمیم به خرید را بگیرند بنابراین بازاریابی عصبی یک فشارسنجی است که به مشاغل کمک می کند تا الویت های مصرف کنندگان را درک کرده و سطح نیازها ، خواسته ها و انگیزه های آنها را اندازه گیری کنند.

 


خلاقیت استفاده از سابلیمینال ها

 

مکعب یخ سابلیمینال

به تصویر بالا نگاه کنید چه احساسی به شما میدهد؟ آیا تصویر شما را مجبور به انجام کاری می کند؟

اگر به پیام های پنهان یا سابلیمینال معتقد هستید ، بسیار خوب است. اگرچه بالاتر در مورد پیام های پنهان و چگونگی استفاده از آن توسط بازاریابان برای ارتباط ناخودآگاه با برنده توضیح دادیم ،بنابراین ایده “پنهان کردن” اطلاعات انگیزه بخش و پیشنهادی در تصویر چیز جدیدی نیست و طی چند دهه مورد استفاده قرار گرفته است.

 

پیام های پنهان در حال حاضر طرفدارهای زیادی دارد ، بسیاری از کارشناسان ارتباطات و روانشناسی معتقدند که اگرچه پیام های پنهان گروه های زیادی از افراد را برای خرید کالا ایجاد نمی کنند ، اما بر نحوه ارتباط شخص با یک برند تأثیر می گذارد. دوباره به مکعب های یخ زل بزنید با تمام وجود به عکس نگاه کنید چه احساسی درون شما ایجاد می شود؟ ممکن است احساس گرما کنید؟  یا شاید احساس سپاسگذاری یا احساس خوبی به شما دست دهد درست است؟

 

پیامهای پنهان می توانند صادقانه تأثیر بگذارند و حداقل استفاده از آنها در تبلیغات است بنابراین خواندن را متوقف کرده و به این فیلم نگاهی بیندازید و سپس به خواندن متن  ادامه دهید.

 

 

 

خیلی عجیب است ، درست است؟

این ویدئو سالها است که در حال دیده شدن است و این را یاداوری میکند که بازاریابان خود مردم هستند، ما همه آسیب پذیر و واقعاً تحت تأثیر پیام های پنهان هستیم. یکبار دیگر مکعب های یخی را بررسی کنید واقعاً به عمق این عکس بروید مکعب های یخ چه چیزی را در ذهن شما تداعی میکنند؟ آیا آنها از مغز یک بازاریاب بزرگ می آید ؛ شخصی که باید به او گوش کنید؟

پاپ کرن سابلیمینال
جزئیات مهم است به خصوص وقتی که نمی توانید آنها را ببینید.

این به این معنی است که پر کردن چشم ذهن از تصاویر بسیار مهم است زیرا چه چیزی را بینید یا نه در هر حال شما آن را دیده اید ، همه چیز در فیلم بالا نشان داده شد.

 

در سال ۲۰۰۷ ، به مناسبت پنجاهمین سالگرد ادعای جیمرویکاری کسی که برای اولین بار از پیام های پنهان در سینما استفاده کرد ، یک آزمایش در کنفرانس بین المللی برند مارکتینگ انجام شد. این مطالعه توسط شخصی به نام ( Jim Brackin ) جیم براکین از مشاوران بازاریابی ESP انجام شد. براکین بیش از شصت جایزه را برای فعالیت های تبلیغاتی خود به دست آورده است و یک هیپنوتراپیست واجد شرایط و پزشک متخصص زبان شناسی عصبی است. وی از ۱۴۰۰ نماینده خواست تا بخشی از تیتراژ ابتدایی فیلم Picnic که ویکاری در ان پیام های پنهان را مخفی کرده بود را تماشا کنند در واقع همان فیلمی که ویکاری در دهه ۵۰ استفاده کرد. تاکیدان پنهان مربوطه در داخل ویدئو جایگزاری شد سپس از نمایندگان خواسته شد که یکی از دو مارک ساختگی Delta یا Theta را انتخاب کنند – هشتاد و یک درصد آنها مارک Delta  ، مارک پیشنهادی که داخل ویدئو پنهان شده بود و به صورت ناخوداگاه فلش زده بود را انتخاب کردند.

 

براکین از نتایج شگفت زده نشد. وی ادعا کرد که با تجزیه و تحلیل بیست آگهی معروف که نشان می دهد همه آنها از نوعی هیپنوتیزم یا تکنیک های سابلیمینال برای فروش استفاده می کنند. از موسیقی خواب آور در آگهی موج سواری گینس (توسط گروه انگلیسی Leftfield) گرفته تا تکنیک های ساده برنامه نویسی عصبی و یا قرار دادن زنان جذاب که در پس زمینه لبخند می زنند برای پیوند دادن محصول با جذابیت  استفاده میکنند.

 

 

علی رغم تلاش های اولیه برای ممنوعیت استفاده از  این روش ها اما همچنان از سابلیمینال مسیج ها ، هیپنوتیزم برای افزایش فروش در تبلیغات به صورت گسترده استفاده می شود. براکین گفت: “حتی اگر این روش قدیمی باشد و امروزه از روشهای پیچیده تری در تبلیغات استفاده می شود ، این تأثیر قدرتمند پیام های پنهان را نشان می دهد.” وی گفت: “سابلیمینال ها ، مادر تمام روشهای هیپنوتیزم است و امروزه این پیام ها در اطراف شما وجود دارند آنها همه جا هستند ، در پوستر ، تبلیغات مطبوعاتی ، در رادیو و تلویزیون.

 

بنابراین اگر موارد مفیدی پیدا کرده اید که ممکن است برای دیگران مفید باشد آن را به اشتراک بگذارید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب



جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

خلق اتفاقات به صورت ناخوداگاه-زیگموند فروید

زیگموند فروید ، پدر علم روانکاوی ، متوجه پدیده هایی شد که دیگر دانشمندان زمان او به آنها توجه نکرده بودند، یکی از آنها خلق اتفاقات به صورت ناخوداگاه در زندگی روزمره بود، وی برای توصیف مشاهدات خود کتاب آسیب شناسی روانی مشاهده های زندگی روزمره ، را نوشت.

زیگموند فروید در این کتاب پدیده ها و گفتارهای کوچک روزمره را شناسایی می کند که ما آنها را “غیر منطقی” می نامیم. اصطلاحاً اینها گفتارهایی هستند که منطقی ندارند، در اینجاست که برخی رفتارها مانند لغزش زبان (خطای گفتاری ، که معمولاً به آن لغزش زبان گفته می شود) ، لغزشهای فرویدی و انگیزه های فراموش شده وجود دارد.

۱۰ راه زیرکانه ناخوداگاه که شما را فقیر نگه می دارد!

چگونه با قدرت ضمیرناخوداگاه میتوانم به استقلال مالی برسم؟

به خوبی اثبات شده است که ثروتمندان متفاوت از طبقه فقیر و متوسط و نه فقط در مورد پول فکر می کنند.
همچنین این اختلافات فقط در دیدگاه ها یا گرایش های سیاسی یافت نمی شود. افراد ثروتمند واقعاً الگوهای فکری متفاوت ، پیش فرض های مختلف ، نگرش های ناخودآگاه متفاوتی دارند به عبارت دیگر آنها دنیا را متفاوت از بقیه تفسیر می کنند.

عبارت تاکیدی خرید خانه جدید

آیا می خواهید خانه رویایی خود را جذب کنید؟

در این مقاله برخی از تاکیدات مثبت جذب خانه جدید آمده است که می توانید از آنها استفاده کنید!

اما قبل از شروع به یاد داشته باشید که ابتدا باید تمام افکار و عقاید منفی که متضاد تجیلی خانه رویایی شما می شود را از بین ببرید.

فیلم انگیزشی مین Mine

فیلم انگیزشی Mine داستان سربازی است که حین بازگشت از مأموریت در بیابانی برهوت، یکی از پاهایش روی مین میرود اما او بلافاصله متوجه میشود و پای خود را از روی مین برنمیدارد، به همین دلیل مین عمل نمیکند. بنا به دلایلی خودش نمیتواند مین را خنثی کند پس مجبور میشود چندین روز در انتظار نیروی کمکی باقی بماند. اگر پا را بلند کند بلافاصله مین منفجر میشود و مرگ او حتمی خواهد بود. در عین حال خستگی بیش از حد، گرمای روز، سرمای شب، بی خوابی و ایستادنِ مدام، تشنگی و گرسنگی او را از پا درآورده است.

اپدیت مقاله سابلیمینال مسیج در تبلیغات

پدیده بازاریابی عصبی و ادراک سابلیمینال

ادراک ها شامل انواع تعاملات حسی است که با تأثیر محرکهای بیرونی مانند محیط ، افراد ، اشیاء ، بوها ، صداها ، حرکت ها ، چشایی و رنگها و تأثیر تجربیات مختلف ، ساختار ذهنی را شکل می دهد. ادراک سابلیمینال ، درک یک سری از محرک ها است که فرد از آنها آگاه نیست و علاوه درک با پنج اندام حسی ، تحت تأثیر محرک غیر ارادی قرار می گیرند.

اپدیت مقاله سابلیمینال مسیج در تبلیغات

حقیقت تبلیغات سابلیمینال

در این اپدیت پیام های پنهان و چگونگی استفاده از آنها را در بازاریابی سابلیمینال را بررسی میکنیم.

این یک موضوع واقعا بحث برانگیز است ،در بیشتر موارد ، این فریب به نظر می رسد بنابراین این مقاله را اپدیت کردیم تا بتوانیم از دیدگاه روانشناسی تبلیغات سابلیمینال را بررسی کنیم ، زیرا این حوزه تخصصی فعالیت سایت مانی ام اس است.

انگیزشی گربه ها و پیچتوپیا

داستان انیمیشن دوستان جنگلی درباره این است که پس از آنکه عده ای بیگانه شروع به دزدیدن حیوانات جنگل می کنند، در این میان یک گربه به همراه یک سگ آبی تصمیم به نجات حیوانات در یک ماموریت خطرناک می گیرند و در این مسیر به دوستان صمیمی برای یکدیگر تبدیل می شوند و…

یادگیری زبان چینی

توانایی خود را برای یادگیری زبان چینی با این آلبوم افزایش دهید. یادگیری یک زبان جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما این اغلب برای برخی دشوار است.

این البوم به منظور کمک به یادگیری زبان برای کسانی که در حال یادگیری زبان چینی هستند طراحی شده است.

۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

پیام های پنهان یا تبلیغات سابلیمینال در همه جا هستند اگر متخصص بازاریابی باشید می فهمید که این پیام ها تا چه اندازه می توانند حیاتی باشند.

با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات سابلیمینال یا پنهان در ایمیل مارکتینگ می شود به نظر نمی رسد این کار با توجه به برخی از نمونه های معروف که از برندهای بزرگ می بینیم ساده باشد.

چگونه باورهایمان را تغییر دهیم؟راه کار دقیق

ایا فکر می کنید با داشتن هوش بینهایت و یادگیری همه آموزشها ، تغییر باور امری آسان است ؟ اگر اسان بود ما هر باوری را میتوانستیم بدون اینکه ان باور دوباره خودش را نشان بدهد تغییر دهیم ولی با این وجود ، گاهی اوقات یک فکر یا باور به سرعت تغییر می کند. شاید برخی از باورها به آسانی تغییر کنند و برخی دیگر سخت تر .

 

چرا برخی اسان و برخی سخت تغییر میکنند؟ اگر تکنیک های خاصی برای تغییر برخی از باورها کار کند ، اما برای باورهای دیگر کار نکنند چه؟

اپدیت مقاله آیا افکار میتوانند DNA شما را تغییر دهند؟

علم ثابت می کند که ما می توانیم DNA خود را با ذهنمان تغییر دهیم! ما قربانی ژن هایمان نیستیم، بلکه ما تحت کنترل افکارمان هستیم.

ذهن و بدن به عنوان واحدهای جداگانه و مستقل نیستند. بدن و ذهن به طور غیرقابل تفکیکی در هم تنیده هستند و افکاری داریم ، سلامت و نوع  DNA ما را تعیین می کند.

اپدیت مقاله چطور رویای شفاف ببینیم؟

مطالعه ای که دکتر دن هولم آسپی (Dr. Denholm Aspy) از دانشکده روانشناسی دانشگاه آدلاید استرالیا روی تکنیک های رویای شفاف انجام داده است ، او قوی ترین شواهد که نشان می دهد القاء رویای شفاف (MILD) و تکنیک های Sims Initiated Lucid Dream (SSILD) برای القاء رویاهای شفاف مؤثر هستند را ارائه می دهد.

آپدیت البوم ۱۰۱ بار سریعتر ثروتمند شوید

آیا کسب درامد  زیاد سخت است ؟ خوب، این میتواند به دلیل اعتقادات منفی در مورد پول باشد که در ذهن ناخودآگاه ریشه کرده است برای اینکه سریعتر ثروتمند شوید باید این باورها را حذف کنید !!

سابلیمینال مسیج در تبلیغات

در این مقاله چگونگی استفاده از سابلیمینال مسیج در تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که دیوید اوگلیوی David Ogilvy پدر تبلیغات گفت: ” یک تبلیغ خوب تبلیغی است که محصول بدون جلب توجه به خودش فروخته شود”

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید