نحوه استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در کمپین های تبلیغاتی

نحوه استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در کمپین های تبلیغاتی
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۱ , دی , ۱۳۹۹ ۰ نظر ۱۸۶ بازدید

با سخت تر شدن رقابت در دنیایی بازاریابی، فروش و تبلیغ بسیار چالش برانگیزتر شده است ، به همین دلیل برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود باید تمام تلاش خود را برای اثر بخش بودن هر چه بهتر تبلیغ بکنید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، سعی کنید پیام های سابلیمینال را در کمپین های اجتماعی خود بگنجانید تا به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کند.

 

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ چیست؟

مدت هاست که بازاریابان به دنبال روشی موثر هستند که منجر به فروش بیشتر محصولاتشان شود ، در اینجا روشی را به شما معرفی میکنیم که این روش به شما کمک میکند در ساحل شن و ماسه بفروشید.

 

همانطور که همه ما می دانیم ، در بازاریابی چیزی به نام هک ذهن کاربران وجود ندارد، با این حال ، یک روش کاملاً به این هدف نزدیک است – سابلیمینال مارکتینگ.

 

 

 

سابلیمینال مسیج (سابلیمینال مارکتینگ) چه هستند؟

سابلیمینال مسیج یک پدیده جدید نیست، تاریخ حاکی از آن است که فیلسوفان یونانی از اوایل قرن ۵ از آن استفاده میکرده اند.

 

سابلیمینال مسیج دقیقا چه هستند؟ پیام های سابلیمینال تکنیکی است که برای تأثیرگذاری روی افراد بدون اینکه آنها متوجه شوند استفاده می شود. این محرک های بصری یا شنیداری برای افزایش اثر بخشی انتقال پیام استفاده می شود.در واقع پیام های سابلیمینال یا مخفی در زیر آستانه ذهنی افراد ارسال می شود.

 

به طور خلاصه ، یک پیام سابلیمینال پیام پنهانی است که مغز بدون اینکه شما متوجه شوید آن را دریافت میکند. پیام های سابلیمینال عمدتا در رسانه هایی مانند موسیقی ، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات رادیویی مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین برای رسانه های دیجیتال از جمله کمپین های شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

 

چند تبلیغ قابل توجه که از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ استفاده می کنند عبارتند از:

مثال هایی از سابلیمینال مسیج

یکی از بهترین نمونه های سابلیمینال مارکتینگ توسط یک مارک تجاری که با تدبیر طراحی شده است ، FedEx  است. با یک نگاه دقیق تر به لوگو ، فلش تشکیل شده توسط فضای سفید بین “E” و “x” را خواهید دید.

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

پیامی که در پشت فلش وجود دارد این است که FedEx به اندازه فلش سریع و دقیق است.

با ظهور سریع شبکه های اجتماعی ، پیام های سابلیمینال به سرعت در کمپین های رسانه های اجتماعی راه پیدا کردند.

 

این یک مثال عالی از فروشگاه محبوب بستنی Baskin-Robbins است:

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

از انجا که این برند ۳۱ طعم بستنی دارد چه راهی بهتر برای تقویت این واقعیت که عدد ۳۱ را در لوگوی خود استفاده کنند؟

پیام های سابلیمینال یک روش قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان در سطح عمیق تر است ، سطحی که در آن واقعاً می توانید وارد ذهن آنها شوید.

 

بنابراین حتماً آن را به عنوان یکی از راهکارها در کمپین های بازاریابی خود بگنجانید. برای استفاده از این روش اینجا کلیک کنید….

 

 

 

چرا باید از پیام های سابلیمینال در تبلیغات خود استفاده کنید؟

 

هدف از ارسال پیام های سابلیمینال در کمپین های اجتماعی این نیست که مخاطبان خود را برای خرید محصولات / خدمات خود ترغیب کنید ، زیرا این روش چیزی بیش از این را به شما می دهد که در ادامه توضیح داده شده است.

 

بنابراین هدف پیام های سابلیمینال چیست؟

پیام سابلیمینال فقط در صورتی اثر بخش است که نیاز به محصولی که تبلیغ می کنید وجود داشته باشد. هدف از ارسال پیام های سابلیمینال کمک به مخاطبان هدف شما در انتخاب راه حل مناسب برای رفع آن نیاز است.

 

برای دستیابی به این هدف ، می توانید از پیام های سابلیمینال برای موارد زیر استفاده کنید:

  1. افزایش آگاهی از برند
  2. ارتباط عاطفی بین برند و مخاطبان هدف خود را تقویت کنید

 

پیام های سابلیمینال می توانند برند شما را در هر زمان که تبلیغ می کنید مورد توجه قرار دهد.

برند شما چه آگاهانه پردازش شده باشد یا نه ، واقعیت این است که برداشت های برند شما توسط مخاطب تاثیری زیادی در نحوه تعامل مخاطبان هدف شما با برند شما دارند.

 

 

چرا پیام های سابلیمینال در تبلیغات اجتماعی موثر هستند؟

موثرترین تبلیغات تبلیغاتی هستند که بدون جلب توجه ، نتیجه دهد. به عبارت دیگر ، تبلیغی که به نظر تبلیغ نمی رسد اما افراد را مجبور به اقدام می کند ، و این یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در تبلیغات است.

 

این همان چیزی است که پیام های سابلیمینال در کمپین های اجتماعی به شما کمک می کند به آن برسید. از آنجا که این روش بسیار ظریف است ، کاربران به سختی متوجه می شوند که شما روی آنها بازاریابی می کنید.

 

بنابراین چرا پیام های سابلیمینال در برنامه های رسانه های اجتماعی موثر است؟

آنچه پیام های سابلیمینال را منحصر به فرد می کند این است که آنها زیر آستانه ای ذهن هستند که ذهن خوداگاه نمی تواند آگاهانه محرک ها را درک کند. از آنجا که اکثر تصمیمات در سطح ناخودآگاه گرفته می شوند ، پیام های سابلیمینال بر رفتار و تصمیمات افراد تأثیر می گذارد.

 

دلیل دیگر استفاده از پیام های سابلیمینال در تبلیغات رسانه های اجتماعی ، ارتباط با مشتریان خود در ” ویدئو ها یا عکس های تبریک در مناسبت های خاص است” .این کار منجر به ویروسی شدن تبلیغات شما می شود زیرا مردم دوست دارند پست های جالب در شبکه های اجتماعی را به اشتراک بگذارند.

 

 

 

 

۵ راه برای استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در کمپین اجتماعی

حال که می دانید پیام های سابلیمینال چه است و چقدر قدرتمند هستند ، بیایید در مورد چگونگی استفاده از آن برای اثر بخش تر کردن کمپین تبلیغاتی صحبت کنیم.

 

قدرت نفوذ پیام های سابلیمینال در لوگوها

یکی از بهترین راه های استفاده از پیام های سابلیمینال در لوگوها است. در حالی که بیشتر تبلیغات بازاریابی شما دائماً در حال تغییر هستند اما لوگوی شما همیشه ماندگار است.

 

از آنجا که به احتمال زیاد لوگوی شما در بیشتر تبلیغات بازاریابی شما وجود دارد ، بنابراین این مجرای نفوذ مناسبی برای ارسال پیام سابلیمینال است و این به این دلیل است که هرچه افراد بیشتر لوگوی شما را ببینند ، پیام بیشتر در ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تقویت می شود.

 

ما قبلاً مثال  FedEx را نشان دادیم که از پیام های سابلیمینال درلوگوی خود استفاده کرده است ، بنابراین بیایید نگاهی به لوگوی دیگری که از پیام سابلیمینال استفاده شده است بیاندازیم.

 

 

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ
استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در لوگوها

 

 

Tostitos  فقط چیپس تورتیلا و سس درست نمی کند این برند همچنین به ایجاد میهمانی های به یاد ماندنی کمک می کنند.

 

این دقیقاً پیامی است که آنها در لوگوی خود به اشتراک می گذارند. در نتیجه ، این آرم احساس سرگرمی ، شادی و ارتباط را به همراه دارد. بنابراین وقتی در مقابل مجموعه ای از انتخاب های متعدد تورتیلا بایستید ، ذهن شما به سمت Tostitos جلب می شود.

 

در موسیقی تبلیغات خود از پیام های سابلیمینال استفاده کنید

ارائه پیام های سابلیمینال از طریق صدا در فایل های توسعه شخصی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است بنابراین به عنوان یک بازاریاب می توانید از این روش در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

پیام های سابلیمینال راهی عالی برای درج پیام های مخفی در کمپین های تبلیغاتی شماست.

 

پیام های سابلیمینال در موسیقی ها در سطحی ریکورد می شوند که پایین تر از آستانه خوداگاه شماست اما توسط ناخوداگاه درک می شوند.

هرگز قدرت صدا را دست کم نگیرید.

 

 صدای تبلیغات شما به تبلیغ شما روح می دهد و می تواند وسیله ای برای ارسال پیام های سابلیمینال در کمپین های اجتماعی شما باشد. البته در نظر داشته باشید برخی کاربران تبلیغات را با بدون صدا مشاهده میکنند و یا صدای تبلیغ را قطع میکنند بنابراین در کمپین های خود نیز از محرک های تصویری سابلیمینال برای ارسال پیام های مخفی استفاده کنید.

 

تصاویر معنی دار را به کمپین های اجتماعی خود اضافه کنید.

انسان دارای هفت دسته ورودی حسی است:

  1. دیداری
  2. شنیداری
  3. لمسی
  4. چشایی
  5. بویایی
  6. دهلیزی (تعادل و حرکت)
  7. تصورات عمومی (آگاهی از بدن)

 

از بین این هفت ورودی، روش بصری قوی ترین ورودی حسی است که بر درک ما مسلط است. این باعث می شود پیام های سابلیمینال بصری یکی از موثرترین اشکال پیام های سابلیمینال باشد.

 

روانشناسی رنگ یک روش ساده برای ارسال پیامهای سابلیمینال است. مطالعات نشان داده است که رنگهای خاص واکنشهای عصبی و احساسی خاصی را در بینندگان ایجاد می کند.

 

در اینجا خلاصه ای از معنای رنگهای رایج و احساساتی که آنها برانگیخته می کند آورده شده است:

 

  • قرمز: انرژی ، عمل ، نیازهای جسمی (مانند گرسنگی یا محبت) ، خطر (نیاز به ایمنی) ، هیجان ، قدرت
  • نارنجی: گرما ، دوستی ، گرسنگی ، تفریح ، آزادی ، راحتی
  • زرد: نشاط ، سرگرمی ، نشاط ، خوشبختی ، خوش بینی
  • سبز: زندگی ، استراحت ، ثروت ، طراوت ، سلامتی ، آرامش
  • آبی: اعتماد ، اطمینان ، آرامش ، اطمینان ، ثبات
  • بنفش: معنویت ، غرور ، تجمل ، ظرافت ، شجاعت ، رمز و راز
  • صورتی: حساسیت ، عاشقانه ، همدلی ، مراقبت ، امید

 

روانشناسی رنگ که در تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد می تواند درک افراد از تبلیغات را افزایش دهد. از همه مهمتر ، اینکه اگر به خوبی استفاده شود ، روانشناسی رنگ می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بتوانند به تبلیغات شما پاسخ مثبت دهند.

پیام های سابلیمینال فقط اضافه کردن پیام های سابلیمینال به کمپین های اجتماعی نیست بلکه میتواند در حد استفاده از رنگ های مناسب باشد تا پاسخ مناسب مخاطبان را جلب کند.

 

 

پیام ها را در موسیقی های خود جایگذاری کنید.

موسیقی نقش مهمی در ایجاد تبلیغات موثر دارد ، بنابراین با افزودن یک پیام سابلیمینال به موسیقی ، تأثیر آن را در کمپین های تبلیغاتی خود در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

 

بنابراین هنگام تماشای تبلیغات مخاطبان متوجه پیام سابلیمینال نمی شوند، اما ضمیر ناخودآگاه آنها را جذب میکند.

این روش برای ترغیب مخاطبان برای اعتماد به نام برند شما مورد استفاده قرار می گیرد. این امر مخصوصاً اگر موسیقی بسیار گیرا باشد برای ارسال پیام سابلیمینال به منظور ایجاد اطمینان در محصولات / خدمات شما بسیار اثر بخش است.

 

برای ارسال پیام های سابلیمینال از عکس ها استفاده کنید.

عکس ها یا هنر طراحی و متن ها ، روش عالی دیگری برای ارسال پیام های سابلیمینال در کمپین های تبلیغاتی شما است.

نوشتن حروف بزرگ در یک جمله می تواند پیام شما را ارسال کند. همچنین می توانید برخی از حروف را از نظر استراتژیک پنهان کنید.

 

در اینجا مثالی از مجله محبوب SFX آورده شده است:

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

این یک مورد از طراحی گرافیک خوب و تایپوگرافی است که برای مشاهده بیشتر تبلیغ به خوبی کار می کند.

 

به نظر می رسد این آگهی در خبرنامه ، می گوید: “مشترک شوید … بعلاوه! رابطه جنسی رایگان.

این می تواند شما را روی این تبلیغ نگه دارد و باعث شود شما از نزدیک به تبلیغ نگاه کنید. البته ، این آگهی مربوط به مجله SFX است ، اما قرار دادن تایپوگرافی احتمالاً نظرها را به خود جلب می کند.

 

نوع قلم مورد استفاده می تواند بر نحوه درک پیام تأثیر بگذارد. به طور خلاصه ، گرچه قلم مورد استفاده ممکن است مستقیماً پیامی را منتقل نکند ، اما همچنان بر تجربه شخص از پیام تأثیر دارد.

 

 

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ بهترین روش برای موثرکردن تبلیغات

قبل از تمام شدن و طراحی کمپین سابلیمینال خود برای انتشار در شبکه های اجتماعی ، اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

 در اینجا نکاتی که باید در هنگام استفاده از پیام های سابلیمینال رعایت کنید آورده شده است.

 

یک اشتباه که بسیاری از بازاریاب ها مرتکب می شوند این است که تبلیغات سابلیمینالی را انجام می دهند که ممکن است بسیار زننده باشد و مخاطب از آن آگاه شود که در این صورت میتواند به تصور کلی مخاطب از برند شما ضربه بزند. در اینجا مثالی از Burger King آورده شده است:

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

 

این تبلیغ نه تنها اثر بخش نیست بلکه برای زنان نیز اهانت آور بود زیرا نباید از آن برای فروش همه چیز – به ویژه مواد غذایی استفاده شود.

طراحی پیام های سابلیمینالی برای فعالیت های اجتماعی مهارت زیادی می خواهد. حتی وقتی به ایده ای عالی رسیدید حتما از یک آژانس تبلیغاتی سابلیمینال مشاوره بگیرید. در اینجا میتوانید سفارش تبلیغات سابلیمینال خود را در مانی ام اس ثبت کنید.

 

 

نتیجه

با سخت تر شدن رقابت در دنیایی بازاریابی، فروش و تبلیغ بسیار چالش برانگیزتر شده است ، به همین دلیل برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود باید تمام تلاش خود را برای اثر بخش بودن هر چه بهتر تبلیغ بکنید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، سعی کنید پیام های سابلیمینال را در کمپین های اجتماعی خود بگنجانید تا به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کند.

 

ارتباط با مشتریان در سطح ناخودآگاه راهی عالی برای تحریک آنها است . استفاده از پیام های سابلیمینال در تبلیغات همچنین می تواند به تقویت ارتباط احساسی که منجر به وفاداری به برند شما می شود کمک کند.

 

 آیا سعی کرده اید در کمپین های خود در شبکه های اجتماعی از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ استفاده کنید. اگر اینطور بوده است ، تجربه شما با این استراتژی چه بوده است؟

 

اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش

 

منبع: https://neilpatel.com/blog/subliminal-messaging/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب



جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

همه یک رویای بزرگ دارند اما چطور میتوان آن را در زندگی خود داشته باشیم؟

خوب ، وقت آن است که در این مورد فکری کنیم. داشتن رویاهای بزرگ به طرز باورنکردنی می توانند الهام بخش ما باشند ، اما تا زمانی که اقدام نکنید آنها چیزی بیشتر از یک رویاها هستند. در این مطلب ۱۰ روش برای تبدیل رویای شما به واقعیت و جذب خواسته ها را نشان می دهیم.

آپدیت مقاله : چگونه باورهایمان را تغییر دهیم؟راه کار دقیق

شناسایی باورهای مخرب با احساسات!!

اجازه دهید با بررسی سیستم احساسات ، راهی برای مقابله با احساسات منفی و شناختن باورهای مخرب پیدا کنیم.

آیا همه سیستم های هشدار دهنده ماشین یا تلفن همراه شما که خطراتی مانند کمبود برق باتری یا کاهش سوخت را به شما هشدار می دهند می شناسید؟

البته که هیچ کس دوست ندارد این سیگنال ها برای همیشه خاموش باشند زیرا برای ایمنی و محافظت از جان ما طراحی شده اند تا وقتی چیزی اشکال پیدا میکند به ما هشدار دهند.

آپدیت مقاله : چرا جریان پول در زندگی شما مسدود شده است؟

گر در حال تلاش هستید اما هنوز به نتیجه مالی مناسبی نرسیده اید ، ممکن است سدهای ذهنی در مورد پول داشته باشید که مانع موفقیت شما و جذب می شوند. برخلاف باور عموم همه این سدها مستقیماً به پول مربوط نیستند ، بلکه به درک شما از خود و توانایی هایتان مربوط می شوند.

ناامید کننده است که همه تلاش خود را بکنید اما هرگز به خواسته های خود نرسید و بدتر اینکه حتی به آنها نزدیک هم نشده اید و این در حالی است که افراد ثروتمند و مشهوری را می بینید که خود را به آهن ربای موفقیت تبدیل کردند یا حتی دوستان نه چندان باهوش شما از دوران مدرسه که ثروت زیادی را به راحتی جذب کرده اند.

آنها به طور مشخص در حال انجام کاری هستند ، اما چه کاری؟

آپدیت مقاله : چطور رویای شفاف ببینیم ؟

آیا می خواهید رویای شفاف (lucid-dream) ببینید؟

در اینترنت انواع مشاوره ها در مورد این وجود دارد که چطور رویای شفاف ببینیم  اما کدام یک اثر بخش هستند؟

سوالات مربوط به پدیده رویای شفاف – یعنی تجربه هوشیاری در رویا – هزاران سال است که مطرح می شود. ارسطو در سال ۳۵۰ پیش از میلاد در مورد رویاهای شفاف نوشت و بودایی ها قرن ها “یوگای رویا” را تمرین می کردند.

آپدیت مقاله : تاثیر شگفت انگیز پیام های پنهان – سابلیمینال مسیج

پیام های سابلیمینال – همه ما در مورد آن شنیده ایم. اما واقعا کار می کند ؟

تحقیقات جدید آزمایشگاه Valentin Dragoi در دانشگاه تگزاس در هوستون نشان داد که تصاویر سابلیمینال می توانند فعالیت و رفتار مغز ما را تغییر دهند.

آپدیت مقاله : تغییر باورهای ناخوداگاه – همه چیز دارای فرکانس است!

هر ماده ای که در اطراف خود به صورت جسمی (مادی) می بینیم در فرکانس خاصی ارتعاش می کند.

 

کاناپه خانه شما ، لیوان قهوه ، بطری آب … هر کدام فرکانس ارتعاش خاص خود را دارند. حتی چیزهای غیر فیزیکی مانند برق ، سیگنال های Wi-Fi ، سیگنال های رادیویی – همه آنها فرکانس های خاص خود را دارند.

 

نه فقط این اشیا بلکه چیزهای مانند افکار ، عواطف و باورها نیز فرکانس خاص خود را دارند.

آپدیت مقاله : یادگیری در خواب

قبل از خواب یک هدفون روی گوش های خود بگذارید و در خواب زبان ایتالیایی یاد بگیرید. هنگام پختن و پز ، هنگام کارهای روزمره هر زبانی که دوست دارید را یاد بگیرید. یک برنامه تلویزیونی با زبان مورد نظر را بدون زیرنویس پخش کنید و اجازه دهید زبان را محاورهای و به صورت طبیعی بشنوید.

آپدیت مقاله : چگونه باورهایمان را تغییر دهیم؟راه کار دقیق

اجازه دهید بحث را با یک مثال شروع کنیم: شاید افرادی را دیده باشید که می گویند “من هرگز در ریاضی خوب نیستم” یا “من نمی توانم ریاضی یاد بگیرم” “من از حساب و کتاب متنفرم.”

خوب حقیقت این است گفتگوهای درونی که در مورد خودمان داریم ذهن ما را برای همان گفته ها برنامه ریزی می کند.

این افراد حقیقت را بیان نمیکنند بلکه باورهای برنامه ریزی شده خود را فاش می کنند.

کار یک مربی ریاضی در مورد این افراد کمتر از کار مربیگری نسبت زیرا ابتدا باید به تغییر باورهای آنها در مورد خودشان اقدام کند.

 

یکی از تکنیک هایی که یک مربی باید انجام دهد این است که…

آپدیت مقاله : چطور رویای شفاف ببینیم ؟

ارتباط با دنیای بیرون از طریق رویای شفاف

ارتباط با دنیای بیرون از طریق رویای شفاف و دریافت پاسخ سوالات

به وضوح مشخص است که رویاها مهم هستند، همه انسان ها مانند حیوانات از گربه ها تا فیل ها رویا می بینند. دانشمندان علوم اعصاب معتقدند که رویاها در پردازش خاطرات نقش دارند، با این حال مطالعه در مورد رویای شفاف محدود می شود زیرا افراد رویابین شفاف در هنگام خواب نمی توانند با کسی صحبت کنند.بنابراین محققان باید به خاطرات غیر قابل اعتماد افرادی که از خواب بیدار می شوند اعتماد کنند. با این حال ، اکنون تیمی از دانشمندان به سرپرستی کن پالر ، عصب شناس در دانشگاه نورث وسترن ، فکر می کنند که ممکن است راهی برای حل این مشکل پیدا کرده باشند.

خلق اهداف با قدرت نیت از طریق مطالعات علمی ثابت شده است!

نیت ها قدرتمند هستند.

خلق خواسته ها با استفاده از قانون جذب از طریق قدرت نیت یک باور “عصر جدید” نیست. طی چند دهه اخیر آزمایشات علمی برای اثبات این موضوع انجام شده است. در این مقاله ، یکی از آزمایشاتی را که اکثر مردم در مورد آن چیزی نشنیده اند را بررسی میکنیم، ابتدا به این دلیل که رسانه های اصلی چنین یافته های را گزارش نمی دهند و دوم به این دلیل است که بیشتر مردم بیش از حد درگیر زندگی روزمره هستند و دیگر به کشفیات تغییر دهنده زندگی اهمیت نمی دهند.

اپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

افکار و تاکیدات مثبت برای فعال کردن قانون جذب کافی نیست!

درک نیروی محرکه قانون جذب مهمترین مرحله برای جذب خواسته های است.  اگر بتوانید قانون جایگزینی را درک کنید ، درک قانون جذب بسیار منطقی تر می شود.

آخرین نیروی محرکه قانون جذب قانون ارتعاش است. از آنجا که همه چیز فرکانس است و هر چیز قبل از تبدیل شدن به ماده ، یک فکر است ، درک فرکانس و ارتعاش کلید حلق خواسته ها است.

اگر تاکنون آموزه های آبراهام هیکس را در مورد موضوع “بخواهید تا به شما داده شود” را خوانده باشید ، از اهمیت قرار گرفتن در ارتعاشات آنچه می خواهید را درک می کنید، آیا منظور همگام سازی ارتعاشات چیست؟ مراحل واقعی رسیدن به خواسته ها چیست و چه تغییراتی و چگونه باید انجام شود؟

موفقیت و کسب ثروت در بازار سهام (بورس)

سابلیمینال موفقیت در بورس

آیا می خواهید در بازار بورس به راحتی کسب درامد کنید؟

اگر به دنبال راهی هستید تا موفقیت خود در بازارهای مالی افزایش دهید جای درستی هستید .

 

برخی افراد سال ها در بازارهای باینری و الیمپ ترید یا بورس و بازارهای مشابه مانند طلا و مسکن فعالیت میکنند و به راحتی درامدهای میلیونی یا میلیاردی دارند اما چرا این تنها برای اقلیت افراد است چرا تعداد افراد محدودی قادر به رسیدن به این سطح هستند؟

جو دیسپنزا – بهترین زمان برای تغییر باورهای ناخوداگاه

بهترین زمان برای تغییر باورهای ناخوداگاه از زبان دکتر جو دیسپنزا

دو مرتبه درِ ذهن ناخودآگاه باز می شود . وقتی صبح از خواب بیدار می شویم و وقتی که شب می خوابیم، چرا؟

جو دیسپنزا

چرا این زمان ها، زیرا مغز شما از امواج مغزی دلتا عمیق به امواج مغزی تتا و سپس امواج مغزی آلفا و سپس به امواج مغزی بتا وارد می شود و هنگامی که شب به رختخواب می روید از اموج مغزی بتا به آلفا به تتا و سپس به دلتا می روید و اگر نتوانید به دلتا برسید ، یعنی در بتا زیادی گیر کرده اید .

انگیزشی هنرمند فاجعه

فیلم هنرمند فاجعه ۲۰۱۷، وقتی گرگ سسترو بازیگر بلند پرواز با تامی وایزیو عجیب در کلاس بازیگری آشنا می شود، دوستی منحصر بفردی را آغاز می کنند و باهم به هالیوود سفر می کنند تا آرزوهایشان را به واقعیت تبدیل کنند و …

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید