نحوه استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در کمپین های تبلیغاتی

نحوه استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در کمپین های تبلیغاتی
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۱ , دی , ۱۳۹۹ ۰ نظر ۸۷۵ بازدید زمان مطالعه ۲۰ دقیقه پادکست به زودی

با سخت تر شدن رقابت در دنیایی بازاریابی، فروش و تبلیغ بسیار چالش برانگیزتر شده است ، به همین دلیل برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود باید تمام تلاش خود را برای اثر بخش بودن هر چه بهتر تبلیغ بکنید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، سعی کنید پیام های سابلیمینال را در کمپین های اجتماعی خود بگنجانید تا به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کند.

 

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ چیست؟

مدت هاست که بازاریابان به دنبال روشی موثر هستند که منجر به فروش بیشتر محصولاتشان شود ، در اینجا روشی را به شما معرفی میکنیم که این روش به شما کمک میکند در ساحل شن و ماسه بفروشید.

 

همانطور که همه ما می دانیم ، در بازاریابی چیزی به نام هک ذهن کاربران وجود ندارد، با این حال ، یک روش کاملاً به این هدف نزدیک است – سابلیمینال مارکتینگ.

 

 

 

سابلیمینال مسیج (سابلیمینال مارکتینگ) چه هستند؟

سابلیمینال مسیج یک پدیده جدید نیست، تاریخ حاکی از آن است که فیلسوفان یونانی از اوایل قرن ۵ از آن استفاده میکرده اند.

 

سابلیمینال مسیج دقیقا چه هستند؟ پیام های سابلیمینال تکنیکی است که برای تأثیرگذاری روی افراد بدون اینکه آنها متوجه شوند استفاده می شود. این محرک های بصری یا شنیداری برای افزایش اثر بخشی انتقال پیام استفاده می شود.در واقع پیام های سابلیمینال یا مخفی در زیر آستانه ذهنی افراد ارسال می شود.

 

به طور خلاصه ، یک پیام سابلیمینال پیام پنهانی است که مغز بدون اینکه شما متوجه شوید آن را دریافت میکند. پیام های سابلیمینال عمدتا در رسانه هایی مانند موسیقی ، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات رادیویی مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین برای رسانه های دیجیتال از جمله کمپین های شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

 

چند تبلیغ قابل توجه که از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ استفاده می کنند عبارتند از:

مثال هایی از سابلیمینال مسیج

یکی از بهترین نمونه های سابلیمینال مارکتینگ توسط یک مارک تجاری که با تدبیر طراحی شده است ، FedEx  است. با یک نگاه دقیق تر به لوگو ، فلش تشکیل شده توسط فضای سفید بین “E” و “x” را خواهید دید.

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

پیامی که در پشت فلش وجود دارد این است که FedEx به اندازه فلش سریع و دقیق است.

با ظهور سریع شبکه های اجتماعی ، پیام های سابلیمینال به سرعت در کمپین های رسانه های اجتماعی راه پیدا کردند.

 

این یک مثال عالی از فروشگاه محبوب بستنی Baskin-Robbins است:

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

از انجا که این برند ۳۱ طعم بستنی دارد چه راهی بهتر برای تقویت این واقعیت که عدد ۳۱ را در لوگوی خود استفاده کنند؟

پیام های سابلیمینال یک روش قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان در سطح عمیق تر است ، سطحی که در آن واقعاً می توانید وارد ذهن آنها شوید.

 

بنابراین حتماً آن را به عنوان یکی از راهکارها در کمپین های بازاریابی خود بگنجانید. برای استفاده از این روش اینجا کلیک کنید….

 

 

 

چرا باید از پیام های سابلیمینال در تبلیغات خود استفاده کنید؟

 

هدف از ارسال پیام های سابلیمینال در کمپین های اجتماعی این نیست که مخاطبان خود را برای خرید محصولات / خدمات خود ترغیب کنید ، زیرا این روش چیزی بیش از این را به شما می دهد که در ادامه توضیح داده شده است.

 

بنابراین هدف پیام های سابلیمینال چیست؟

پیام سابلیمینال فقط در صورتی اثر بخش است که نیاز به محصولی که تبلیغ می کنید وجود داشته باشد. هدف از ارسال پیام های سابلیمینال کمک به مخاطبان هدف شما در انتخاب راه حل مناسب برای رفع آن نیاز است.

 

برای دستیابی به این هدف ، می توانید از پیام های سابلیمینال برای موارد زیر استفاده کنید:

  1. افزایش آگاهی از برند
  2. ارتباط عاطفی بین برند و مخاطبان هدف خود را تقویت کنید

 

پیام های سابلیمینال می توانند برند شما را در هر زمان که تبلیغ می کنید مورد توجه قرار دهد.

برند شما چه آگاهانه پردازش شده باشد یا نه ، واقعیت این است که برداشت های برند شما توسط مخاطب تاثیری زیادی در نحوه تعامل مخاطبان هدف شما با برند شما دارند.

 

 

چرا پیام های سابلیمینال در تبلیغات اجتماعی موثر هستند؟

موثرترین تبلیغات تبلیغاتی هستند که بدون جلب توجه ، نتیجه دهد. به عبارت دیگر ، تبلیغی که به نظر تبلیغ نمی رسد اما افراد را مجبور به اقدام می کند ، و این یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در تبلیغات است.

 

این همان چیزی است که پیام های سابلیمینال در کمپین های اجتماعی به شما کمک می کند به آن برسید. از آنجا که این روش بسیار ظریف است ، کاربران به سختی متوجه می شوند که شما روی آنها بازاریابی می کنید.

 

بنابراین چرا پیام های سابلیمینال در برنامه های رسانه های اجتماعی موثر است؟

آنچه پیام های سابلیمینال را منحصر به فرد می کند این است که آنها زیر آستانه ای ذهن هستند که ذهن خوداگاه نمی تواند آگاهانه محرک ها را درک کند. از آنجا که اکثر تصمیمات در سطح ناخودآگاه گرفته می شوند ، پیام های سابلیمینال بر رفتار و تصمیمات افراد تأثیر می گذارد.

 

دلیل دیگر استفاده از پیام های سابلیمینال در تبلیغات رسانه های اجتماعی ، ارتباط با مشتریان خود در ” ویدئو ها یا عکس های تبریک در مناسبت های خاص است” .این کار منجر به ویروسی شدن تبلیغات شما می شود زیرا مردم دوست دارند پست های جالب در شبکه های اجتماعی را به اشتراک بگذارند.

 

 

 

 

۵ راه برای استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در کمپین اجتماعی

حال که می دانید پیام های سابلیمینال چه است و چقدر قدرتمند هستند ، بیایید در مورد چگونگی استفاده از آن برای اثر بخش تر کردن کمپین تبلیغاتی صحبت کنیم.

 

قدرت نفوذ پیام های سابلیمینال در لوگوها

یکی از بهترین راه های استفاده از پیام های سابلیمینال در لوگوها است. در حالی که بیشتر تبلیغات بازاریابی شما دائماً در حال تغییر هستند اما لوگوی شما همیشه ماندگار است.

 

از آنجا که به احتمال زیاد لوگوی شما در بیشتر تبلیغات بازاریابی شما وجود دارد ، بنابراین این مجرای نفوذ مناسبی برای ارسال پیام سابلیمینال است و این به این دلیل است که هرچه افراد بیشتر لوگوی شما را ببینند ، پیام بیشتر در ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تقویت می شود.

 

ما قبلاً مثال  FedEx را نشان دادیم که از پیام های سابلیمینال درلوگوی خود استفاده کرده است ، بنابراین بیایید نگاهی به لوگوی دیگری که از پیام سابلیمینال استفاده شده است بیاندازیم.

 

 

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ
استفاده از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ در لوگوها

 

 

Tostitos  فقط چیپس تورتیلا و سس درست نمی کند این برند همچنین به ایجاد میهمانی های به یاد ماندنی کمک می کنند.

 

این دقیقاً پیامی است که آنها در لوگوی خود به اشتراک می گذارند. در نتیجه ، این آرم احساس سرگرمی ، شادی و ارتباط را به همراه دارد. بنابراین وقتی در مقابل مجموعه ای از انتخاب های متعدد تورتیلا بایستید ، ذهن شما به سمت Tostitos جلب می شود.

 

در موسیقی تبلیغات خود از پیام های سابلیمینال استفاده کنید

ارائه پیام های سابلیمینال از طریق صدا در فایل های توسعه شخصی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است بنابراین به عنوان یک بازاریاب می توانید از این روش در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

پیام های سابلیمینال راهی عالی برای درج پیام های مخفی در کمپین های تبلیغاتی شماست.

 

پیام های سابلیمینال در موسیقی ها در سطحی ریکورد می شوند که پایین تر از آستانه خوداگاه شماست اما توسط ناخوداگاه درک می شوند.

هرگز قدرت صدا را دست کم نگیرید.

 

 صدای تبلیغات شما به تبلیغ شما روح می دهد و می تواند وسیله ای برای ارسال پیام های سابلیمینال در کمپین های اجتماعی شما باشد. البته در نظر داشته باشید برخی کاربران تبلیغات را با بدون صدا مشاهده میکنند و یا صدای تبلیغ را قطع میکنند بنابراین در کمپین های خود نیز از محرک های تصویری سابلیمینال برای ارسال پیام های مخفی استفاده کنید.

 

تصاویر معنی دار را به کمپین های اجتماعی خود اضافه کنید.

انسان دارای هفت دسته ورودی حسی است:

  1. دیداری
  2. شنیداری
  3. لمسی
  4. چشایی
  5. بویایی
  6. دهلیزی (تعادل و حرکت)
  7. تصورات عمومی (آگاهی از بدن)

 

از بین این هفت ورودی، روش بصری قوی ترین ورودی حسی است که بر درک ما مسلط است. این باعث می شود پیام های سابلیمینال بصری یکی از موثرترین اشکال پیام های سابلیمینال باشد.

 

روانشناسی رنگ یک روش ساده برای ارسال پیامهای سابلیمینال است. مطالعات نشان داده است که رنگهای خاص واکنشهای عصبی و احساسی خاصی را در بینندگان ایجاد می کند.

 

در اینجا خلاصه ای از معنای رنگهای رایج و احساساتی که آنها برانگیخته می کند آورده شده است:

 

  • قرمز: انرژی ، عمل ، نیازهای جسمی (مانند گرسنگی یا محبت) ، خطر (نیاز به ایمنی) ، هیجان ، قدرت
  • نارنجی: گرما ، دوستی ، گرسنگی ، تفریح ، آزادی ، راحتی
  • زرد: نشاط ، سرگرمی ، نشاط ، خوشبختی ، خوش بینی
  • سبز: زندگی ، استراحت ، ثروت ، طراوت ، سلامتی ، آرامش
  • آبی: اعتماد ، اطمینان ، آرامش ، اطمینان ، ثبات
  • بنفش: معنویت ، غرور ، تجمل ، ظرافت ، شجاعت ، رمز و راز
  • صورتی: حساسیت ، عاشقانه ، همدلی ، مراقبت ، امید

 

روانشناسی رنگ که در تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد می تواند درک افراد از تبلیغات را افزایش دهد. از همه مهمتر ، اینکه اگر به خوبی استفاده شود ، روانشناسی رنگ می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بتوانند به تبلیغات شما پاسخ مثبت دهند.

پیام های سابلیمینال فقط اضافه کردن پیام های سابلیمینال به کمپین های اجتماعی نیست بلکه میتواند در حد استفاده از رنگ های مناسب باشد تا پاسخ مناسب مخاطبان را جلب کند.

 

 

پیام ها را در موسیقی های خود جایگذاری کنید.

موسیقی نقش مهمی در ایجاد تبلیغات موثر دارد ، بنابراین با افزودن یک پیام سابلیمینال به موسیقی ، تأثیر آن را در کمپین های تبلیغاتی خود در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

 

بنابراین هنگام تماشای تبلیغات مخاطبان متوجه پیام سابلیمینال نمی شوند، اما ضمیر ناخودآگاه آنها را جذب میکند.

این روش برای ترغیب مخاطبان برای اعتماد به نام برند شما مورد استفاده قرار می گیرد. این امر مخصوصاً اگر موسیقی بسیار گیرا باشد برای ارسال پیام سابلیمینال به منظور ایجاد اطمینان در محصولات / خدمات شما بسیار اثر بخش است.

 

برای ارسال پیام های سابلیمینال از عکس ها استفاده کنید.

عکس ها یا هنر طراحی و متن ها ، روش عالی دیگری برای ارسال پیام های سابلیمینال در کمپین های تبلیغاتی شما است.

نوشتن حروف بزرگ در یک جمله می تواند پیام شما را ارسال کند. همچنین می توانید برخی از حروف را از نظر استراتژیک پنهان کنید.

 

در اینجا مثالی از مجله محبوب SFX آورده شده است:

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

این یک مورد از طراحی گرافیک خوب و تایپوگرافی است که برای مشاهده بیشتر تبلیغ به خوبی کار می کند.

 

به نظر می رسد این آگهی در خبرنامه ، می گوید: “مشترک شوید … بعلاوه! رابطه جنسی رایگان.

این می تواند شما را روی این تبلیغ نگه دارد و باعث شود شما از نزدیک به تبلیغ نگاه کنید. البته ، این آگهی مربوط به مجله SFX است ، اما قرار دادن تایپوگرافی احتمالاً نظرها را به خود جلب می کند.

 

نوع قلم مورد استفاده می تواند بر نحوه درک پیام تأثیر بگذارد. به طور خلاصه ، گرچه قلم مورد استفاده ممکن است مستقیماً پیامی را منتقل نکند ، اما همچنان بر تجربه شخص از پیام تأثیر دارد.

 

 

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ بهترین روش برای موثرکردن تبلیغات

قبل از تمام شدن و طراحی کمپین سابلیمینال خود برای انتشار در شبکه های اجتماعی ، اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

 در اینجا نکاتی که باید در هنگام استفاده از پیام های سابلیمینال رعایت کنید آورده شده است.

 

یک اشتباه که بسیاری از بازاریاب ها مرتکب می شوند این است که تبلیغات سابلیمینالی را انجام می دهند که ممکن است بسیار زننده باشد و مخاطب از آن آگاه شود که در این صورت میتواند به تصور کلی مخاطب از برند شما ضربه بزند. در اینجا مثالی از Burger King آورده شده است:

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ

 

این تبلیغ نه تنها اثر بخش نیست بلکه برای زنان نیز اهانت آور بود زیرا نباید از آن برای فروش همه چیز – به ویژه مواد غذایی استفاده شود.

طراحی پیام های سابلیمینالی برای فعالیت های اجتماعی مهارت زیادی می خواهد. حتی وقتی به ایده ای عالی رسیدید حتما از یک آژانس تبلیغاتی سابلیمینال مشاوره بگیرید. در اینجا میتوانید سفارش تبلیغات سابلیمینال خود را در مانی ام اس ثبت کنید.

 

 

نتیجه

با سخت تر شدن رقابت در دنیایی بازاریابی، فروش و تبلیغ بسیار چالش برانگیزتر شده است ، به همین دلیل برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود باید تمام تلاش خود را برای اثر بخش بودن هر چه بهتر تبلیغ بکنید. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، سعی کنید پیام های سابلیمینال را در کمپین های اجتماعی خود بگنجانید تا به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کند.

 

ارتباط با مشتریان در سطح ناخودآگاه راهی عالی برای تحریک آنها است . استفاده از پیام های سابلیمینال در تبلیغات همچنین می تواند به تقویت ارتباط احساسی که منجر به وفاداری به برند شما می شود کمک کند.

 

 آیا سعی کرده اید در کمپین های خود در شبکه های اجتماعی از تکنیک سابلیمینال مارکتینگ استفاده کنید. اگر اینطور بوده است ، تجربه شما با این استراتژی چه بوده است؟

 

اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش

 

منبع: https://neilpatel.com/blog/subliminal-messaging/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید