متقاعد کردن ذهن با سابلیمینال یک پدیده جدید نیست

متقاعد کردن ذهن با سابلیمینال یک پدیده جدید نیست
چکیده این مطلب : انتشار : ۲ , خرداد , ۱۳۹۹ ۰ نظر ۱۲۲ بازدید

از زمانی که مجله Science در سال ۱۹۸۰ گزارشی را توسط دو بازپرس ، R. Zajonc  و W. Kunst-Wilson منتشر کرد ، بازاریابان به پتانسیل متقاعد سازی سابلیمینال علاقه نشان داده اند.

 

متقاعد کردن ذهن با سابلیمینال یک پدیده جدید نیست ، اما جنبه های مثبت و منفی آن چالش برانگیز هستند.

در طول ۲۵ سال گذشته ، استراتژی های بازاریابان دنیا در حال تغییر بوده است. یکی از روندهای برجسته ، جذابیت روز افزون دستگاههای پیشرفته برای تشخیص هویت یا فعال کردن نتایج امیدوارکننده تر برای محصولات یا خدمات است.

 

این تکنیک ها – که آنرا دستگاه های ترغیب کننده می نامند با استفاده از موسیقی های پس زمینه و فشرده سازی پیام های فروش برای افزایش فروش است. اگرچه این تکنیک ها بحث برانگیز بوده اند اما کاربردهای مثبت نیز داشته اند.

 

کتاب “طرفداران پنهان” در سال ۱۹۵۷ به چاپ رسید. در سالهای اخیر تمایل قابل توجه منافع ملی به متقاعد کننده یا ارتباطات سابلیمینال وجود داشته است.

 

The Hidden Persuaders
کتاب هواداران پنهان Vance Packard

 

یک کمیته کمیته علوم و فناوری از مجلس نمایندگان ایالات متحده یک جلسه یک روزه در مورد ارتباطات سابلیمینال برگزار کردند که تولید کنندگان تجهیزات ، روانشناسان ، وکلا و مقامات دولتی را گرد هم آورده بود. سی بی اس نیوز درمورد یک شرکت میشیگان به نام Stimutech  گزارش داد که نوارهای ویدیویی را با پیام های پنهان شده بازاریابی می کند.

 

 

با توجه به این فعالیت جدید تعدادی از موسسه های بازرگانی که با صراحت به دنبال گسترش بیزینس خود هستند از وسایل ارتباطی سابلیمینال به عنوان ابزاری با اهداف کاملاً متفاوت استفاده می کنند:

 

 

 

ابزارهای سابلیمینال در بازاریابی

از زمانی که مجله Science در سال ۱۹۸۰ گزارشی را توسط دو بازپرس ، R. Zajonc  و W. Kunst-Wilson منتشر کرد ، بازاریابان به پتانسیل متقاعد سازی سابلیمینال علاقه نشان داده اند.

 

آنها گزارش دادند که رتبه های لایک / دیس لایک می توانند تحت تأثیر محرک هایی قرار بگیرند که واقعاً سابلیمینال هستند هنوز هم مشکلات عملی وجود دارد. آستانه تحریک هرد فرد متفاوت است برخی برای احساس کردن یک پیام و اثربخشی آن حداقل ۱۰۰ میلی ثانیه برای هر پیام زمان لازم دارند. آزمایشاتی وجود دارد که نشان می دهد افرادی که در معرض کلمه چشمک زن  “گوشت ” قرار گرفتند بعداً خود را گرسنه تر از افرادی که در معرض این پیام نبودند گزارش دادند.

 

یکی از تولید کنندگان پیشرو در ابزارهای پردازش subliminal – دکتر هال بکر ، استاد سابق تولان ، آموزش دیده علوم عصبی آزمایشگاهی و مهندس برق بوده است.

 

وی تولید کننده تجهیزات پخش رادیویی در سوپر مارکت ها ، آژانس های املاک و مستغلات ، نمایندگی های اتومبیل و آژانس های مسافرتی را تولید می کند. او می گوید علاقه زیادی به تبلیغات پنهان یا سابلیمینال در فروشگاه دارد و می گوید تبلیغات سابلیمینال ممکن است در فیلم هایی که در سینماها نمایش داده می شود وجود داشته باشد.

 

همچنین علاقه به استفاده از کاغذ سفید معمولی برای انتقال پیام های فروش وجود دارد.شرکت Suppa در فالبروک ، کالیفرنیا ، کاغذهایی تولید می کند که گفته می شود ” پیامی را به چشم منتقل میکند “

 

آزمایشگاه های تحقیقاتی ارتباطات عصبی در Danbury ، تبلیغات مربوط به شیرینی ها در Suppa  را آزمایش کردند و به این نتیجه رسیدند که تبلیغاتی که در آن کلمه “خرید” تعبیه شده است ، برانگیختگی مغزی بیشتری نسبت به تبلیغات با کلمه “نه” ایجاد می کند و دسته اول تمایل واقعی بیشتری به خرید آب نبات دارند.

 

بکر می گوید: “در زمینه بازرگانی فعالیت های زیادی ادامه دارد. Timothy E. Moore ، استاد روانشناسی می گوید اگرچه این محرک ها ممکن است بسیار کوچک باشند ، اگر روی مخاطبان چند میلیونی مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند ثابت کنند که “مقرون به صرفه هستند یا خیر “

 

 

subliminal-marketing
بازاریابی سابلیمینال با لوگوها

 

 

اما استفاده تجاری دیگری نیز برای سابلیمینال ها وجود دارد.

 

استفاده شده برای تغییر رفتار

در سالهای اخیر تمرکز اصلی هال بکر استفاده از پردازنده های سابلیمینال برای کاهش جرم و یا افزایش بهره وری در فروشگاه ها و جاهای دیگر بوده است. دادستان کل لوئیزیانا از وی خواست که در دو سمینار در مورد دزدی از فروشگاه ها صحبت کند.

 

در موسیقی پس زمینه یک سوپر مارکت در منطقه نیواورلئان وی پیام های کوتاهی مانند “من صادق هستم” ، “من دزدی نخواهم کرد” جایگذاری شد این پیام ها ، که به مدت شش ماه مداوم پخش می شد هم در مورد کارکنان و هم در مورد خریداران اختصاص داده شده بود،  طبق گزارش ها ، کسری صندوق از ۱۲۵ دلار در هفته به ۱۰ دلار کاهش یافت و در شش ماه سرقت از حدود ۸۰۰۰ دلار در ماه به ۲،۰۰۰ دلار کاهش یافت.

 

وی در دو فروشگاه زنجیره ای بزرگ تجهیزات مشابهی را نصب کرد تا تلاش کند جابجایی بالای کارمندان را کاهش دهد. در اینجا آزمایش پیام های “من مراقب هستم” ، “من مهم هستم” ، “ما یک تیم هستیم” پنهان شد ، هال بکر گزارش داد که طی یک دوره ۱۱ ماهه ، تعویض کارمندان در این دو فروشگاه نزدیک به ۵۰ درصد کاهش یافته است در حالی که گردش در ۶۰ فروشگاه دیگر زنجیره ای همان مقدار باقی مانده است.

 

 

برند های معتبر
سابلیمینال برندینگ

 

استفاده باز از پیام های پنهان (سابلیمینال)

بکر می گوید ، حدود یک سال قبل ، که در آن مجبور بود محرمانه بودن عملیات را از مردم پنهان کند خسته شد.تمرکز اصلی او در حال حاضر کمک به پنهان سازی پیام ها در نوارها و فیلم های ویدئویی است که توسط افرادی انجام می شود که به دنبال رهایی از عادت های بد یا استرس هستند.

 

در چنین حالتی گفته می شود که آنچه را که می بینند یا می شنوند ، حاوی پیامهای پنهان یا سابلیمینال است.مجموعه ای از شرکت ها برای فروش چنین خدمات مفیدی به مردم پدید آمده است. به این معنا که متقاعد سازی سابلیمینال به یک محصول تبدیل شده است.

 

طرفداران روانشناسی شناختی متقاعد سازی در سطح ناخودآگاه معتقدند ذهن ناخودآگاه ما ابتدایی تر است و اگر در سطح ناخودآگاه تمایل به انجام کاری پیدا کنید ، به تقویت قدرت اراده آگاهانه شما کمک می کند. برخی این را “یادگیری ناخوداگاه” ، برخی دیگر “فعال سازی روانشناسی سابلیمینال” می نامند.

 

بکر ، هم اکنون در فورت کالینز ، کولون ، فایل های صوتی و ویدئوهایی تولید می کند تا به افراد کمک کند روی مواردی مانند بهبود عزت نفس و کاهش وزن کار کنند. شرکت ارتباطات Mind در گراند رپیدز ، میشیگان ، کاتالوگ فایل ها برای همه چیز از رفع اعتیاد به قند و ترک سیگار تا اعتماد به نفس بیشتر ارائه می دهد.

 

یک روش واضح تر پزشکی توسط دکتر تام بودینسکی ، یکی از پیشگامان بیوفیدبک در دنور انجام می شود. او از کاستهای سابلیمینال ساخته شده توسط Videophonic Enterprises برای کار با بیماران استرس زا در کلینیک خود و در دو بیمارستان دنور استفاده کرد.

 

شواهدی از اثربخشی چنین استفاده علنی از سابلیمینالها تقریباً حکایتی است. مطالعات سیستماتیک تأثیر طولانی مدت هنوز مورد نیاز است.

 

 

فروش سابلیمینال
تاثیر پیام های سابلیمینال روی چشم

آزمایشات روی چشم

محققان بازار دریافتند که نسبت به آنچه مصرف کنندگان مستقیماً به آنها می گویند ، محتاط باشند به این معنی که نگران کردن یا تمایل به خوشحال کردن محقق می تواند نتایج گمراه کننده ای به بار آورد، به اعتقاد آنها ، بادی لنگویج اغلب سرنخ های قابل اعتماد تری می دهد.

 

یکی از مناطق مورد علاقه بدن برای درک حقیقت مردمک چشم است. وقتی شخصی به آنچه مشاهده می کنند علاقه مند باشد مردمک چشم گشاد تر می شود بنابراین اگر مردمک شخص مورد نظر کوچک تر شود این نشان می دهد که او علاقه کمتری به آنچه انجام میدهد دارد.

 

یک روانشناس آلمانی متولد ، اکهارد هس ، برای اولین بار به ماشینی به نام (اندازه گیری مردمک چشم) اشاره کرد که چگونه بیننده نسبت به تصاویر در تلویزیون یا عکس روی محصولات بسته بندی عکس العمل نشان میدهد. بسیاری از آژانس ها به این دستگاه به عنوان معیار سریع اندازه گیری تمایل افراد اشاره کردند. برخی به اشتباه تصور می کردند که این دستگاه ها به آنها پاسخ می دهد که آیا بینندگان آنچه را که می بینند دوست دارند یا نه اما آنچه دستگاهها انجام دادند این بود که علاقه را نشان می دهند در واقع خیلی بیشتر از پاسخ مثبت یا منفی.

 

 

اما کدام بخش از آگهی تبلیغاتی باعث ایجاد گسترش یا انقباض مردمک چشم می شود؟ دستگاه مخصوص رایانه ای برای این کار ایجاد شده است. این دستگاه حرکت چشمان ما را هنگام مشاهده یک آگهی دنبال می کند و اندازه گیری می کند که چه جنبه های تبلیغاتی بیشترین “قدرت ” را دارند ، که این یک عامل مهم برای طراحان تبلیغاتی است.

 

شرکت خدمات پژوهشی ادراک در Englewood Cliffs ، N.J. ، تخصص تبلیغاتی خود را برای تبلیغ کنندگان در بیشتر کشورهای غربی ارائه می دهد.

 

 

 

آزمایشات روی بدن

دستگاه های مختلفی واکنش بدن به تبلیغات و فیلم های آزمایشی را اندازه گیری می کنند. معمولاً مجموعه ای طبقه بندی شده از دستگاه ها در خیابان ها و سینماها مجهز به وسایل اندازه گیری واکنش های بدن هستند که اطلاعات بینندگان را منتقل می کند. به ساده ترین شکل ، به افراد آموزش داده می شود که برای اندازه گیری ، مثلاً پنج حالت مورد علاقه از شور و شوق تا عدم تمایل یا خیلی خوب تا خیلی بد را با فشار دادن دکمه نشان دهند.

 

در بعضی موارد ، افراد به عکس العمل دعوت نمی شوند و فقط باید تماشا کنند زیرا سنسورهای الکترونیکی برای اندازه گیری واکنش پوستی به انگشتان یا سایر قسمتهای بدن متصل می شوند.پوست فردی که از ویدئو لذت می برد ، عرق کمتری نسبت به پوست یک فرد بیخیال دارد، همچنین علاقه بیننده نیز غالباً توسط تست سنجش سنجیده می شود.

 

 

 

آزمایشات روی صدا

غالباً تصمیمات میلیون ها دلاری برای راه اندازی یک محصول جدید استفاده اتخاذ می کنند ، بنابراین از انجا که پاسخ های کلامی اغلب قابل اعتماد نیستند زیرا ممکن است افراد مودبانه دروغ بگویند ، یا ممکن است طوری صحبت کنند که خیلی از پاسخ خود مطمعن نیستند.

 

اخیراً ، برخی آژانسها و شرکتهای بزرگ تبلیغاتی در حال استخدام کارآگاهان صدا هستند ، مانند تحقیقات بازار VOPAN در بوستون.VOPAN ، که برای تجزیه و تحلیل صدای کوتاه است ، صدای عادی شما را آزمایش می کند ، سپس زمان اظهار نظر در مورد یک کالای تجاری یا محصولی که به تازگی در معرض آن قرار گرفته اید ، صدایی را روی صدای شما ریکورد می کنند و یک کامپیوتر میزان تغییر و جهت تغییر صدای را از صدای معمولی را تجزیه و تحلیل می کند.

 

تغییرات خاص بدان معنی است که شما احتمالاً دروغ گفته اید و واکنشی دیگر بدان معنی است که شما واقعاً مشتاق هستید.

 

 

شدت علاقه به استفاده از این تکنیک برای آزمایش تبلیغات محصولات در برابر تبلیغات تلویزیونی برای همان محصول بسیار زیاد است. دلیل این امر این است که بدن شواهد اصلی بیشتری هنگام خواندن پیام، نسبت به فعالیت ذهنی انها هنگام شنیدن پیام نشان میدهد. تلویزیون نیز رسانه ای با “درگیری کم” نامگذاری شده است ، که نشان می دهد احتمال کمتری برای یادآوری پیام ها وجود دارد.

 

 

 

صدا و تصاویر سابلیمینال
پیام های فشرده سابلیمینال در فایل های صوتی تصویری

 

پیام های فشرده شده

بازاریابان تبلیغاتی مدتهاست که ابراز نگرانی کرده اند که نمی توانند در یک تبلیغ ۱۵ یا ۳۰ ثانیه ای در رادیو یا تلویزیون آنچه مورد نیاز است را بگویند همانطور که هزینه های هر ثانیه افزایش یافته است ، پاسخ این است : پیام را سریعتر کنید.

 

به طور معمول ، هنگامی که شما یک پیام ضبط شده را از طریق یک دستگاه با سرعت بالاتر (بیش از ۱۵۰ کلمه در دقیقه) پخش می کنید ، صدای پخش شده یک صدای غیر طبیعی و گوش خراش خواهد بود.روانشناسان ، متخصصان الکترونیکی و رایانه به هم پیوسته اند تا دستگاهی تولید کنند که حتی اگر ۳۰ یا ۴۰ درصد سرعت فایل را افزایش داده شود ، صدایی که پخش می شود یک صدای نرمال باشد.

 

جیمز مک لاچلان ، استاد بازاریابی در دانشگاه نیویورک ، ظاهراً ابتدا با یک شرکت جدید به نام Timely وارد فشرده سازی زمان شد تصمیماتی اتخاذ شد که هر نقطه از تبلیغات تا ۵/۱ دلار متراکم شود.

 

وی گزارش تحقیقاتی را نشان داد که نه تنها هیچ پیام جهت دریافت با افزایش سرعت از بین نرفته است ، بلکه شنوندگان نیز این روش را ترجیح می دهند و همچنین نرخ فراخوان بالاتری از ان تبلیغ درخواست شد.

 

افزایش سرعت تبلیغات تلویزیونی بسیار پیچیده است زیرا صدا و تصویر باید در هماهنگی با هم باقی بمانند. با این حال ، این مشکل نیز برطرف شده است ، یکی از دستگاههایی که ظاهراً قادر به انجام آن است Lexicon Varispeech II نام دارد. قسمت صوتی روی یک نوار فشرده و پخش می شود در حالی که قسمت تصویری روی نواری دیگر با سرعت زیاد پخش می شود سپس این دو با هم مچ می شوند.

 

آزمایشات با تبلیغات واقعی نشان داد که در پنج مورد از شش مورد ، نسخه سریعتر اثر بخش تر است. شرکت هایی مانند Allstate  و هرتز پیام های خود را با ۲۰ درصد بالاتر از سرعت عادی اجرا می کنند.

 

 

با این حال نتایج هنوز هم قطعی نستند. مطالعات نشان می دهد تفاوت بین افراد جوان و افراد مسن وجود دارد ممکن است زمانی که تبلیغات به صورت فشرده پخش میشوند توانایی به یاد آوردن امتیاز فروش را نداشته باشند. همچنین از داده های تحقیق پیشنهاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه فشرده سازی زمان در انتقال اطلاعات بهتر از تصاویر عمل می کند و اگر تبلیغ کننده در تلاش برای ایجاد درگیر کردن احساسات بیننده باشد ، فشرده سازی کار نمی کند.

 

اگر همه این فنون به نظر برسد که در حال رفتن به دنیای جدید هستیم نیازی به ترسیدن نیست زیرا اگر ما آگاه و هوشیار و با احتیاط باشیم ، می توانیم مشکلات را بشناسیم و با موفقیت با آنها برخورد کنیم.


منبع : https://www.sun-sentinel.com/news/fl-xpm-1985-06-06-8501220596-story.html

نحوه استفاده از پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج که در زندگی و بیزینس به شما کمک میکنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب



جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

انتشار مقاله جدید : متقاعد کردن ذهن با سابلیمینال یک پدیده جدید نیست

در طول ۲۵ سال گذشته ، استراتژی های بازاریابان دنیا در حال تغییر بوده است. یکی از روندهای برجسته ، جذابیت روز افزون دستگاههای پیشرفته برای تشخیص هویت یا فعال کردن نتایج امیدوارکننده تر برای محصولات یا خدمات است.

با توجه به این فعالیت جدید تعدادی از موسسه های بازرگانی که با صراحت به دنبال گسترش بیزینس خود هستند از وسایل ارتباطی سابلیمینال به عنوان ابزاری با اهداف کاملاً متفاوت استفاده می کنند.

انتشار مقاله جدید : ۴۲ عبارت تاکیدی رابطه عاشقانه

یا تاکنون تلاش کرده اید رابطه خود را شریک زندیگتان با خودتان بهتر کنید؟ اگر چنین است هر روز از عبارت تاکیدی های این مطلب برای رسیدن به این هدف استفاده کنید و ذهن خود را برای داشتن رابطه فوق العاده شرطی کنید.

انتشار فیلم جدید : کلاشنیکف

داستان این فیلم بیوگرافی درباره میخائیل تیموفویچ کلاشنیکوف که سازنده و مخترع سلاح کلاشنیکف می باشد و …

انتشار مقاله جدید : ۹ واقعیت که باید در مورد ناخوداگاه بدانید! + کتاب تمرین رایگان

در این مقاله ، ضمیرناخوداگاه شما یک سیلی محکم به صورت شما خواهد زد و نتایجی که بعد از دانستن این مطالب بدست می آورید بسیار چشمگیر خواهد بود به خصوص وقتی که از کتاب تمرین رایگان که در انتهای مطلب قرار دارد استفاده کنید.

انتشار محصول : جذب ماشین رویایی

تصور کنید که پشت فرمان ماشین رویایی خود نشسته اید، استارت را می زنید و با غرور پای خود را روی گاز می فشارید موتور با صدای بسیار زیبا پاسخ شما را می دهد. اگر راهی برای تبدیل کردن این رویا به واقعیت وجود داشته باشد چه خواهید کرد؟

با استفاده از این البوم متوجه می شوید که چگونه به یک آهنربای ماشین تبدیل شوید!

انتشار انیمیشن انگیزشی دوستان جنگلی

داستان انیمیشن دوستان جنگلی درباره این است که پس از آنکه عده ای بیگانه شروع به دزدیدن حیوانات جنگل می کنند، در این میان یک گربه به همراه یک سگ آبی تصمیم به نجات حیوانات در یک ماموریت خطرناک می گیرند و در این مسیر به دوستان صمیمی برای یکدیگر تبدیل می شوند و…

نحوه استفاده از پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج که در زندگی و بیزینس به شما کمک میکنند

سابلیمینال مسیج چه تاثیر میتواند بر زندگی شما داشته باشد؟ و چگونه شرکت ها از آن برای برنامه ریزی شما برای انجام کاری استفاده میکنند؟ چند دقیقه وقت بگذارید تا پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج های محیط زندگی خود ارزیابی کنید و بدون تلاش اضافی مغز خود را برای آنچه در حال تلاش برای بدست آوردن آن هستید برنامه ریزی کنید

انتشار مقاله جدید : استاد ضمیرناخودگاه شوید!

اگر می خواهید از قدرت ناخودآگاه ذهن خود استفاده کنید و آن را به بهترین دوست خود تبدیل کنید و در نهایت در مسیر رشد شخصی قرار بگیرید این مقاله یک راهنمای جامع است که به شما مهمترین راهکارهایی که باید در این فرایند یاد بگیرید آماده شده است.

انتشار مقاله جدید : ۶ راز قدرتمند برای داشتن یک ذهن ثروتمند

ثروت از ذهن شروع می شود.

اگر کسی طرز فکر و یا اعتقادات درستی در مورد ثروت نداشته باشند ، هرگز نمی توانند ثروتمند شود. درعوض ، همه ترسها ، ناامیدی ها و اعتقادات محدود ، او را تحت فشار قرار خواهد داد.

برای رسیدن به موفقیت ، مجبورید ذهنیت قدیمی خود را کنار بگذارید ، مجبورید اعتقادات منفی که شما را از زندگی که دوست دارید دوره کرده است خلاص شوید.

انتشار فیلم جدید : پی کی

غریبه ای در شهر است و سوالانی به ذهنش می رسد که تا به حال به ذهن کسی نرسیده است. در نهایت پاسخ این سوال ها او را راهی یک سفر شاد، مهیج و ….

انتشار مقاله جدید : ۲۸ رفتار که شما را غیرقابل توقف می کند

بسیاری از افراد موفق در آنچه که انجام می دهند خوب هستند ، برخی حتی نخبه هستند اما تعداد کمی از آنها کاملاً غیرقابل توقف هستند.کسانی که غیرقابل توقف هستند در دنیای خودشان هستند آنها با کسی به جز خودشان رقابت نمی کنند.شما هرگز نمی دانید که برنامه بعدی آنها چه است حتی اگر آنها با شما رقابت نکنند ، باعث می شود شما با آنها رقابت کنید.

آیا شما غیر قابل توقف هستید؟ بیایید شروع کنیم:

انتشار انیمیشن جدید : استرایک

داستان این انیمیشن درباره‌ی یک موش کور جوان به نام منگو می‌باشد که سعی دارد به رویای خود یعنی تبدیل شدن به یک فوتبالیست دست پیدا کند تا بتواند معدن طلایی که در زادگاهش هست را از سرپرست طمع‌کار آنجا که به او رئیس می‌گویند نجات دهد. اما…

انتشار مقاله جدید : ۲۵ عبارت تاکیدی جذب ثروت و فراوانی

بیرون آمدن از فقر به واسطه تلاشهای خود ، کاری است که باعث غرور و افتخار می شود ، و فقر فقط  توسط احمق ها با اهمیت می شود.. “- J. K. Rowling ، نویسنده کتابهای هری پاتر.

دوست عزیزم سلام

من محمد علیخانی هستم در این مطلب می خوام با شما در مورد بزرگترین مشکلی که افرادی زیادی درگیر اون هستند بحث کنیم در ادامه با من باشید….

اننشار مطلب جدید : برنامه نویسی ذهنی چیست؟

خوشبختانه و با به دست آوردن درک درستی از عملکرد ذهن ، هر فردی می تواند، با آگاهی بیدار شده و با استفاده آگاهانه از ابزار خلاق اندیشه خود باعث ایجاد شرایط مطلوب تر در هر حوزه ای از زندگی خود شود و اتفاقات ایجاد شده پس از آن شرایط مطلوب تر ، آسان تر و مؤثر تر می شوند و این یعنی هوشیارانه عمل کردن نه سخت تر کار کردن.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید