تحقیقات و یافته های الدون تیلور در مورد ( پیام های پنهان یا سابلیمینال )

تحقیقات و یافته های الدون تیلور در مورد ( پیام های پنهان یا سابلیمینال )
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۱ , شهریور , ۱۳۹۷ ۶ نظر ۳۷۴۵ بازدید زمان مطالعه ۲۱ دقیقه پادکست به زودی

پیام های پنهان در بسیاری از مجلات، بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی وجود دارد که اکثر ما هرگز به طور کامل از آنها آگاه نیستیم و این منطقه مرموز (ناخودآگاه) و مکالمه های ناخودآگاه بسی جای کنجکاوی دارد.

 

تحقیقات و یافته های الدون تیلور در مورد پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج

 

چند سال پیش، از اینکه بین همه نویسنده های نیویورک تایمز بهترین نویسنده الدون تیلور شده بود خوشحال بودم. من خوشحال شدم تا ببینم که چطور او از نگرش های قدرتمند و تجارب سالیانه خود در بازاریابی شرکت ها، مانند پیام پنهان تبلیغات پنهان یا سابلیمینال مارکتنیگ که امروز در اطراف ما وجود دارد به اشتراک میگذارد.

 

 

پیام های پنهان در بسیاری از مجلات، بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی وجود دارد که اکثر ما هرگز به طور کامل از آنها آگاه نیستیم و این منطقه مرموز (ناخودآگاه) و مکالمه های ناخودآگاه بسی جای کنجکاوی دارد.

 

و امروز می توانیم مصاحبه الدون تیلور  در رابطه با کتاب جدید خود به نام” خود هیپنوتیزم & تکنولوژی پیام های پنهان ” را بخوانیم . راهنمای چگونگی استفاده از ابزارهای توسعه شخصی که هر جایی می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

 

۱: شما به عنوان “استاد ذهن” و “یکی از کارشناسان برجسته جهان در حوزه پردازش ضمیرناخوداگاه نامیده می شوید. چگونه به هیپنوتیزم و پیام های پنهان علاقه مند شدید؟

 

الدون تیلور
Eldon Taylor

فکر می کنم همیشه به قدرت ذهن علاقه مند بوده ام؛ در اوایل کتاب های بسیاری در مورد این موضوع خواندم و در دوران مدرسه ای با موضوع تخصصی در کلاس های هیپنوتیزم شرکت کردم با این حال، علاقه واقعی من دردهه ۸۰ شروع شد من در آن زمان یک علاقه وافر به حرفه ای شدن داشتم و اغلب آزمایش های دروغ سنجی را انجام می دادم و یکی از مشکلات آزمون های تشخیص دروغ این است که برخی افراد در مورد خودشان بسیار عصبی هستند

 

 

بنابراین حتی اگر آنها بی گناه باشند، می توانند رفتاری را از خود بروز دهند که نشان میدهد انها دروغ می گویند از سوی دیگر، برخی افراد در تست های تشخیص دروغ بسیار با تجربه هستند و از اقدامات ضد تشخیص دروغ استفاده می کنند بنابراین  من به دنبال راهی برای آرام تر کردن فرد بی گناه و مظطرب تر کردن فرد مجرم  بودم.

 

 

فایل های صوتی پنهان:

من در مورد برخی از تحقیقات مربوط به اجرای قانون در دادگاه با استفاده از فایل های صوتی پنهان با توجه به وضعیت موجود، اگرچه متوجه شدم هر چند نمیتوانم به این پرونده رسیدگی کنم اما انگیزه ای بسیار زیادی برای کشف این منطقه ذهن داشتم . در نهایت تحقیق خودم را انجام دادم و فایل صوتی پنهان خودم را برای استفاده در تست تشخیص دروغ تولید کردم .

نتایج فوق العاده بود من متوجه شدم که من یک حرفه کاملا جدید را ایجاد کرده ام اگر پیام های پنهان در این سناریو بسیار موثر باشد، چه چیزهای دیگری است که ما میتوانیم به انها دسترسی داشته باشیم ؟ من فایل های صوتی پنهان را ایجاد کردم و آنها را توسط بسیاری از موسسات مستقل و محققان (مانند دانشمندان دانشگاه استنفورد) مورد آزمایش قرار دادم و همواره  نتایج مثبت بود.

 

 

 

شیفتگی به هیپنوتیزم:

شیفتگی من به هیپنوتیزم در یک مسیر بسیار مشابه دنبال شد. در ابتدا از هیپنوتیزم برای پروژهای پزشکی قانونی استفاده می کردم، اما همانطور که بیشتر و بیشتر در مورد قدرت ذهن آموختم، از هیپنوتیزم به عنوان یک ابزار رشد شخصی استفاده کردم و همانطور که شهرتم افزایش یافت، من به عنوان شاهد و متخصص دادگاه در مورد هیپنوتیزم و پیام های پنهان نامیده شدم.

 

 

 

۲: در مورد شایعاتی در خصوص عدم اثر بخشی پیام های پنهان و قوانین موجود در حال حاضر که پیام های پنهان را ممنوع کرده است چه می گویید؟

 

الدون تیلور
الدون تیلور

سوال بسیار جالبی است!  اگر پیام های پنهان ثابت شده بی اثر هستند چرا دولت باید آن را ممنوع کند و اگر قوانینی وجود داشت که استفاده آنها را ممنوع کرده است چرا امروزه از آنها در موسیقی، فیلم و حتی در انتخابات ریاست جمهوری استفاده شده است.

 

 

واقعیت این است که تلاش های تنظیم شده ای توسط کسانی که از این روش بیشترین استفاده را می برند برای منع قوانینی که استفاده از پیام های پنهان را ممنوع میکند وجود دارد این چیزی است که من وقتی سعی کردم یک لایحه در کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه دهیم تا امکان استفاده از پیام های پنهان فقط با رضایت آگاهانه باشد از حضور تعدادی از شرکت های تبلیغاتی بزرگ که نمایندگان خود را برای مبارزه با این لایحه فرستاه بودند شگفت زده شدم.

 

 

قوانین FCC:

پیش پا افتاده ترین چیزی که امروز داریم قوانین FCC است که می گوید پیام های پنهان نباید مورد استفاده قرار گیرند. با این حال اگر بخشی از رسانه ها جمعی که مجوز پخش ندارند اگر به طور آگاهانه اطلاعاتی حاوی پیام های پنهان منتشر کنند هیچ مجازاتی شامل انها نمی شود .

 

 

حتی زمانی که کمپین جورج بوش با استفاده از یک آگهی پنهان بصری در برابر ال گور ایجاد کرد هیچ کاری در  خصوص مجازات نمی توانست انجام شود؛ شبکه های پخش  و رسانه ها در مورد محتوای پنهان چیزی “نمی دانستند” و هیچ مجازاتی در برابر تیم بوش انجام نشد جالب است در ادامه، تحقیقات بیشتری در دانشگاه Adelphi به وضوح نشان داد که این آگهی روی رای مردم اثرگذار بود.

 

 

اگر یک جستجوی ساده در اینترنت در خصوص پیام های پنهان از اینکه چه تعداد زیادی از آنها وجود دارد و چقدر هنوز استفاده می شوند انجام دهید شگفت زده خواهید شد زیرا هنوز دست اندرکاران ذهن مجاز به استفاده از این تکنیک ها بدون محدودیت هستند!

 

 

 

 

۳: برخی افراد معتقدند که هیپنوتیزم فقط یک افسانه علمی تخیلی است آیا واقعا امکان دارد که مردم بتوانند به دستور شخص دیگری که ناخوداگاه دریافت کرده اند عمل کنند؟

 

الدون تیلور
Eldon Taylor

هیپنوتیزم واقعی است و عمدتا توسط دولت ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفته است که با کاهش فعالیت امواج مغزی، امکان دسترسی به خاطراتی که فکر می کنید فراموش کرده اید وجود دارد زیرا انها وجود دارند زیرا با دسترسی به ناخوداگاه می توانید احساسات خود را در مورد یک تجربه ناگوار تغییر دهید و تفکر خود را در مورد اعتقادات درونی تغییر دهید.

 

واقعیت این است که هر کس (به جز کودکان و افرادی که شناخت کاملی از خود ندارند و نمی توانند تمرکز کنند) می تواند هیپنوتیزم شود با این حال، شما نمی توانید کاری که بر خلاف استانداردهای درونی یا ارزش هایتان باشد انجام دهید.

 

 

 

 

 

:۴ چه رابطه ای بین هیپنوتیزم و پیام های پنهان وجود دارد و چرا فکر می کنید آنها ابزار اساسی برای بهبود شخصی هستند؟

 

 

الدون تیلور
الدون تیلور

هیپنوتیزم و تکنولوژی پیام های پنهان هر دو به طور مستقیم با ذهن ناخودآگاه که مخزن تمام تجربیات، احساسات و واکنش شما است ارتباط برقرار می کند واین اعتقادات ناخودآگاه نقش اساسی در توانایی های شما برای رسیدن به اهدافتان بازی می کند.

 

به عنوان مثال، اگر شما به این باور رسیدید که «پول منبع تمام بدی است»، اما آگاهانه تمایل به داشتن ثروت و موفقیت بیشتر هستید، این اعتقاد در سطح ناخودآگاه شما را به راه هایی هدایت میکند که شکست بخورید یا شاید هدف بیرونی شما این است که وزن خود را کم کنید، اما در جایی در گذشته خود به خاطر وزن اضافه از چیزی صدمه ندیده اید، بنابراین وزن اضافی را برای جلوگیری و دفع اسیب های ناخواسته مورد توجه قرار می دهید بنابراین تا زمانی که برخی از این اعتقادات مخرب را حذف نکنید و تا زمانی که اهداف درونی شما با اهداف بیرونی شما منطبق نباشند، شما هیچ وقت موفق نخواهید شد.

 

 

کاری که هیپنوتیزم میکند:

هیپنوتیزم با کاهش فعالیت امواج و مغز عمل می کند که باعث می شود خاطرات به راحتی برگرداند تا بتوانید به اعتقادات ناخودآگاه خود دسترسی پیدا کنید و همچنین خود را برای موفقیت دوباره برنامه کنید. پیام های پنهان با دور زدن خودآگاه کار میکنند و از تمام مکانیسم های دفاعی عبور میکند و خود را مستقیما به ناخوداگاه میرساند و این صحبت های درونی شما را با خودتان را تغییر میدهد(باورهای ناخودآگاه شما) همانطور که صحبت های درونی شما تغییر می کند تجربیات زندگی شما نیز تغییر می کند مهم است که توجه داشته باشید، داده های جاری نشان می دهد که تقریبا ۹۰٪ از انتخاب های شما در واقع توسط هسته اکومبنس منطقه ای در مغز جایی که ناخودآگاه در انجا قرار دارد گرفته میشوند.

 

 

 

۵: آیا می توانید برخی از بزرگترین داستان های موفقیت خود با استفاده از هیپنوتیزم را به اشتراک بگذارید؟

 

 

الدون تیلور
Eldon Taylor

من فکر می کنم شگفت انگیز ترین تجربه من با هیپنوتیزم وقتی بود که من این کار را برای یک مشتری که نیاز به یادگیری مدیریت درد داشت انجام دادم. یک روز پس از یک جلسه معمولی، او به طور ناگهانی وارد زبان یا فرقه چینی شد! به نظر می رسید که این اتفاق اطلاعات خاصی برای من داشته باشد، اما قبل از اینکه بتوانم متوجه شدم چه گفته ام مجبور شدم صدا ضبط شده را به بخش زبان در دانشگاه یوتا بفرستم!

 

با این حال، این واقعا یک رویداد بی نظیر است! من فکر می کنم، بدون این که شمارش کنم، پس از ارائه و شناسایی اطلاعات از هیپنوتیزم برای کمک به بیمار استفاده کردم. خارج از هیپنوتیزم، همه چیز را می توانست به یاد داشته باشد مانند اندازه اسلحه اما تحت هیپنوتیزم حتی او موفق به یادآوری ماشین و پلاک در گذسته شد. من همچنین برای متولد شدن کودک از هیپنوتیزم استفاده کردم، زمانی که یکی از دوستان از من درخواست کمک کرد زیرا او می خواست با حداقل دارو برای کاهش درد همسرش استفاده کند.

 

 

 

 

۶: هیپنوتیزم برای چه چیزهای دیگری مفید است؟

 

الدون تیلور
الدون تیلور

حوزه های زیادی وجود دارد که توسط هیپنوتیزم با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته اند از کاهش وزن ، ترک سیگار ، کنترل درد و استرس، افزایش انرژی در ورزش ، افزایش توانایی های یادگیری، درمان بیماری های جنسی و مراقبه تا برگشت به دوران گذشته زندگی میتوان از آن استفاده کرد.

 

 

 

 

۷:اگر شما بعضی از نتایج موفقیت آمیز مربوط به استفاده از پیام های پنهان را داشته باشید، آیا داستانهایی وجود دارد که انها را به اشتراک بگذارید؟

 

الدون تیلور
Eldon Taylor

تمام داستان های موفقیت آمیز و شگفت انگیز هستند، به طوری که آنها کیفیت زندگی افراد را بهبود می بخشند. با این حال، برخی از داستان های جذاب شامل افرادی است که با استفاده از یک فایل صوتی پنهان برای موفقیت و ثروت یا پیدا کردن بلیت برنده قرعه کشی ، یا فردی که در بورس اوراق بهادار تجارت میکند استفاده می شود و مشخص است زمانی که این فایل ها را استفاده می کنند موفق تر هستند لذا من نامه هایی از افرادی که سرطان داشته اند دریافت کرده ام که از این روش برای درمان سرطان استفاده کرده اند.

 

 

 

 

۸ : با استفاده از پیام های پنهان برای چه چیز دیگری میتوان استفاده کرد؟

 

 

الدون تیلور
الدون تیلور

اگر اعتقاد نداشته باشید که می توانید موفق شوید، این باور از بهترین شدن شما جلوگیری می کند بهترین بخش کار من، نامه های زیادی است که روزانه دریافت می کنم که به من می گویند زندگی من با استفاده از برنامه های پیام های پنهان بهبود یافته است. من عاشق شنیدن صدای مادرانی هستم که خوشحال هستند که فرزندشان دیگر از رفتن به مدرسه ترسی ندارد و یا دانشجویانی که تازه مدرک لیسانس خود را دریافت کرده اند و یا ورزشکاران المپیک که مدال افتخار دریافت کرده اند.

نامه های مربوط به روابط عاطفی، سلامتی جسمانی، معنویت، زندگی بهتر، کسب و کار بهتر و ترک اعتیاد را دریافت کردم درهمه این حوزه ها کاربران نتایج مثبت را گزارش داده اند، که این روش منجر به افزایش کیفیت زندگی انها شده است.

 

 

 

 

 

۹: شما در کتاب خود می گویید که خود هیپنوتیزم و پیام های پنهان بهترین ابزار برای کمک به خود هستند. آیا خودتان از آنها استفاده می کنید و اگر چنین است، چطور؟

 

الدون تیلور
الدون تیلور

بله، من تقریبا هر روز از آنها استفاده می کنم استفاده از پیام های پنهان برای بسیار آسان است زیرا میتوانند انها را در حالی که کارهای روزمره خود را انجام میدهید استفاده کنید گاهی اوقات من بر روی چیزی خاصی کار می کنم، مثلا می گویند فصل زمستان است و ممکن است سرما بخورید در این مثال من از برنامه درمان و افزایش سلامتی استفاده میکنم به این ترتیب می توانم این فایل ها را روی گوشی خود همراهم داشته باشم و از انها برای هر کاری که انجام می دهم بهره مند شوم البته سعی می کنم هر روز مراقبه کنم زیرا خود مراقبه واقعا به اثر بخشی فایل ها سرعت میدهد.

 

من می توانم در یک جلسه ۱۰ دقیقه ای به حالت مراقبه بروم و اگر من از خود هیپنوتیزم استفاده نکنم نیم ساعت زمان برای حالت الفا لازم است و از هیپنوتیزم در شب استفاده می کنم. این یک راه عالی برای رفتن به خواب عمیق و همچنین برای حفظ تمرکز روی اهداف در حالی که خواب هستم است.

 

 

 

برای ورود به صفحه البوم های صوتی پنهان اینجا کلیک کنید

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید:

  1. ۰

    باسلام
    اگه نرم افزاری ساخته بشه که روی تلویزیون نصب بشه ودرزمان تماشای برنامه های تلویزیون پیامهافعال باشند خیلی اثربخش ترخواهدبود

  2. ۰

    تشکر از مقاله مفید و عالی تان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید