چگونه ذهن خود را برای موفقیت در ترید و معاملات مالی برنامه ریزی کنید؟

چگونه ذهن خود را برای موفقیت در ترید و معاملات مالی برنامه ریزی کنید؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۳ , آذر , ۱۴۰۱ ۰ نظر ۹۶۵ بازدید زمان مطالعه ۲۲ دقیقه پادکست به زودی

انجام این کار نیز (مانند انجام هر کار ارزشمندی دیگری) به زمان و تلاش نیاز دارد ، لازم نیست آن را به عنوان یک کار ناخوشایند و وقت گیر نگاه کنید. حتی ۵ دقیقه تمرکز در روز می تواند برای برنامه ریزی مجدد ذهن شما کافی باشد و اگر می خواهید موفقیت در معاملات مالی شما به اندازه کافی خوب باشد ، باید بهای بسیار کمی برای آن پرداخت کنید.

 

ترید چیست و چگونه میتوانیم در ترید های مالی خود موفق باشیم؟

در وهله اول ترید به معنای مامله کردن در بازارهای مالی است و به کسی که معامله میکند تریدر کفته می شود، امروزه افراد زیادی سعید در داشتن معملات موفقی در بازار های مالی مانند فارکس ، ارز دیجیتال و … هستند. اما واقعاً برای داشتن تفکر و دستیابی به موفقیت در معاملات چه چیزی لازم است؟ در این محصول به صورت کامل درباره قدرت باورنکردنی داشتن ذهنیت سپاسگزاری توضیحات کامل ارائه شده است و اینکه چگونه سپاسگذاری می تواند تا حد زیادی به موفقیت مالی شما کمک کند. در کتب معنوی اشاره شده است که قدردانی باید مهمترین بخش از برنامه روزانه شما باشد.

 

 

به این معنی که این باید جزء برنامه روزانه شما باشد زیرا با این کار تمرکز شما بر روی فراوانی قرار میگیرد که این موجب جذب فراوانی های بیشتر به سمت شما می شود در غیر اینصورت، طرز فکر قدیمی شما مجدد شروع به کار میکند و به همان جایی که شروع کرده بودید باز می گردید.

ترید

 

ضمیر ناخودآگاه همیشه برنده است

دلیل این امر این است که همه ما برنامه های ناخودآگاه زیادی داریم لذا ممکن است آگاهانه طرز فکر خاصی را دوست داشته باشیم و به اثربخشی آن اعتقاد داشته باشیم اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم به طور مداوم به این نوع شیوه تفکر را حفظ کنیم مخصوصاً وقتی شرایط سخت می شود. در شرایطی که اوضاع سخت می شود، برنامه های قدیمی ناخوداگاه ما که هنوز در لایه های زیرین دفن شده اند دوباره فعال می شود و ما طرز فکر جدیدی را که تازه یاد گرفته بودیم کاملاً فراموش می کنیم.

 

این اتفاق چند بار برای شما افتاده است؟ شما به خودتان قول می دهید که در حین معامله به طریقی خاص فکر و عمل کنید اما به محض اینکه اولین ضرر اتفاق می افتد یا یک فرصت خوب را از دست می دهید ، تمام ذهنیت های موثر که تازه یاد گرفته اید را فراموش میکنید و دوباره به حالت قبلی خود برمی گردید. و این اتفاق را افرادی که در بازارهای مالی معامله میکنند به خوبی درک میکنند.

 

اگر می خواهید معاملات موفقیت آمیزی داشته باشد ، نباید اجازه دهید این امر تکرار شود و راه جلوگیری از تکرار آن برنامه ریزی مجدد ذهن ناخودآگاه شماست. باید بدانید این کافی نیست که انگیزه داشته باشید و به خود بگویید من حتما در معاملات طبق این استراتژی فکر و عمل میکنم زیرا این تفکر وقتی شرایط سخت می شود کلا از بین می رود زیرا در شروع کار در سطح ذهن خودآگاه است در حالی که ذهن ناخودآگاه شما بسیار قوی تر از ذهن خودآگاه شماست.

 

ترید

 

برنامه ریزی مجدد برای موفقیت در ترید و معاملات

خوب چگونه می توانیم ذهن ناخودآگاه را دوباره برنامه ریزی کنیم؟ باید به آن کلمه مهمی که در ابتدای پست ذکر شده برگردیم ما باید یک برنامه روزانه را تمرین کنیم. زیرا تمرین باید به روال عادی شما تبدیل شود و هر اتفاقی که بیفتد باید آن را رعایت کنید ، در این صورت به مرور زمان این روال روزانه برای شما آنقدر عادی می شود که در ذهن شما نقش می بندد به عبارت دیگر جزء برنامه های ناخوداگاه شما قرار میگیرد و وقتی این اتفاق می افتد آن زمان است که تغییرات رخ میدهند.

 

اکنون وقتی باورهای و تفکر جدید را با تمرین در ناخوداگاه خود وارد میکنید پس از مدتی حتی اگر عادات فکری قدیمی شما دوباره ظاهر شود که سالها ریشه دوانده اند خیلی سریع متوجه آنها می شوید. زیرا در حال حاضر آنها دیگر آن چیزی نیستند که برای شما طبیعی باشند. بنابراین تشخیص آنها آسان است و شما به صورت ناخودآگاه درگیر آنها نمی شوید. زیرا اکنون از منظر دیگری از آنها مطلع خواهید شد. و وقتی از الگوهای فکری منفی خود آگاه باشید آنها از قسمت ناخودآگاه به قسمت خوداگاه ذهن شما وارد می شوند، جایی که دیگر نمی توانند به صورت خودکار اجرا شوند.

 

با گذشت زمان ، این آگاهی مستمر به برنامه ریزی مجدد ناخوداگاه شما کمک می کند و باعث می شود تمرین را جزء برنامه روزانه خود بدانید و به ان عمل کنید، خوب اما چقدر زمان لازم است تا واقعاً چیزی را به ناخودآگاه خود وارد کنید تا به یک شیوه طبیعی تفکر تبدیل شود؟ هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد ، اما در ادامه چند دستورالعمل وجود دارد:

 

  • هرچه الگوی فکری که می خواهید تغییر کند فراگیرتر و عمیق تر باشد ، زمان بیشتری برای برنامه ریزی مجدد آن لازم است.
  • حداقل باید عمداً یک تمرین ذهنی را (به عنوان مثال گوش دادن به فایل سپاسگذاری) را هر روز به مدت ۳۰ تا ۶۰ روز ادامه دهید.
  • هرچه تمرکز و احساسات بیشتری در حین تمرین داشته باشید ، تأثیر سریعتر و عمیق تر خواهد بود.
  • برای اینکه ذهنیت جدید را به طرز فکر طبیعی خود تبدیل کنید ، بهتر است در هر فرصتی که پیدا میکنید سعی کنید ذهنیت جدید را تمرین کنید.( مانند قبل از خواب ، حین پیاده روی ، حین رانندگی و غیره… )

 

 

انجام این کار نیز (مانند انجام هر کار ارزشمندی دیگری) به زمان و تلاش نیاز دارد ، لازم نیست آن را به عنوان یک کار ناخوشایند و وقت گیر نگاه کنید. حتی ۵ دقیقه تمرکز در روز می تواند برای برنامه ریزی مجدد ذهن شما کافی باشد و اگر می خواهید موفقیت در معاملات مالی شما به اندازه کافی خوب باشد ، باید بهای بسیار کمی برای آن پرداخت کنید.

 

اگر به دنبال روشی برای دستیابی به موفقیت بیشتر در معاملات مالی هستید این فایل میتوانید به شما کمک کند. با استفاده مداوم و روزانه قبل از خواب از این فایل پس از ۳۰ روز استفاده متوجه تغییرات در رفتار خود حین معاملات خواهید شد.

 

موفقیت و کسب ثروت در بازار سهام (بورس – ارز دیجیتال)

 


استفاده از ذهن ناخودآگاه برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق

trader

تمرین برای بهترین شدن

بسیاری از معامله‌گران تجارت خود را شروع می‌کنند و در دام معامله کردن می‌افتند ، که به آن “over trading” یا معامله بیش از حد» گفته می‌شود. در حالی که تشخیص معامله کردن آسان است، اما متوقف کردن آن بسیار سخت‌ است و مشکل اصلی این است که هر بار که وارد یک معامله زیان ده می‌شوید، ضمیر ناخودآگاه خود را با این زیان تغذیه می‌کنید تا برای آینده آن را به خاطر داشته باشید.

 

ضمیر ناخودآگاه نقش بزرگی در موفقیت زندگی روزمره شما دارد و همین تاثیر را در معاملات دارد. ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن است که اکثر افکار، احساسات و عادات را در آن ذخیره می کنیم. دلیل شکستن عادات بسیار سخت این است زیرا آنها از طریق تکرار شکل می گیرند و در ناخودآگاه ذخیره می شوند. هر چه به ضمیر ناخودآگاه وارد کنید، ضمیر ناخودآگاه آن را به شما پس خواهد داد، چه خوب چه بد.

 

اگر بتوانید از ضمیر ناخودآگاه درست استفاده کنید تا به نفع شما کار کند میتواند یک موهبت واقعی باشد. این در مورد زندگی، کار، روابط احتماعی یا هر موقعیتی که انتخاب می کنید صدق میکند. بسیاری از معامله‌گران ابتدا در یک حساب دمو با پول شروع به معامله می‌کنند. از آنجا که این فقط پول مجازی است، آنها شیفه معامله می شوند. آنها هر چیزی را معامله می کنند و تا جایی که می توانند معامله انجام می دهند. با این نوع تمرین ، آنها عادت های بدی را در ذهن ناخودآگاه خود می کارند که بعداً تبدیل به طبیعت دوم در معامله آنها خواهد شد.

 

تغذیه ناخودآگاه خود با معاملات موفق

هنگامی که در حال معامله هستید، باید مطمئن شوید که معاملات شما همیشه دارای (احتمال برد بالای) هستند. با تجارت معاملات برد بالا بارها و بارها شما به ضمیر ناخودآگاه خود نوعی از عادات برنده شدن در معاملات را تغذیه می کنید. با این کار ضمیر ناخودآگاه شما عادات برنده شدن در معاملات را نگه می‌دارد و آنچه را که به ناخوداگاه می‌دهید، به شما پس می دهد. زیرا نجواهایی که شما در ذهن خود دارید معملات موفق یا ناموفق شما را شکل میدهد.

 

دلیل آن این است که روشی که در معاملات خود انجام می دهید بسیار مهم است زیرا هدف شما در هر معامله و هر کاری که در معاملات خود انجام می دهید این است که می خواهید عادت های خوب شما به طبیعت دوم شما تبدیل شوند. می‌توانید هر بار بدون اینکه به آن فکر کنید، معامله کنید و تصمیم‌های بزرگ بگیرید و اینجاست که ناخودآگاه شما شروع به کار می‌کند. اگر فقط به این نوع معامله کردن عادت کنید، این یک عادت بد است، بنابراین حدس بزنید که قرار است چه چیزی به شما بدهد؟ بله، شما عادت های بد را به سرعت باز پس خواهید گرفت.

 

برای توضیح اینکه چگونه این روش کار می کند، بهترین مثال در مورد یادگیری رانندگی با ماشین است. وقتی برای اولین بار در حال یادگیری رانندگی  هستیم واقعاً باید از ضمیر خودآگاه خود برای پردازش تمام افکار مرتبط با رانندگی استفاده کنیم. ما باید در ذهن خود فکر کنیم که چگونه دنده را عوض کنیم. اما پس از چندین بار رانندگی و تکرار ان این موضوع به راحتی می توانیم سوار ماشین شویم و رانندگی کنیم با این تفاوت که دیگر لازم نیست آگاهانه به عوض کردن دنده و استفاده از کلاچ فکر کنیم. ما به صورت خودکار این کار را انجام می دهیم. این به این دلیل است که ضمیر ناخودآگاه با عادت رانندگی تغذیه شده است و اکنون تمام عادات صحیح مورد نیاز برای رانندگی با آن ماشین را دارد.

 

trader

 

معامله ذهنی

هنگامی که در حال یادگیری و انجام معاملات خود هستید، هر بار که به نمودار نگاه می کنید ناخودآگاه شما اطلاعات بیشتر و بیشتری را جذب می کند. معاملات با ذهن به معنی معامله با ضمیر ناخودآگاه است. هر بار که معامله ای انجام می دهید یا موقعیت معاملاتی را می بینید یا چیزی را در نمودارهای خود می بینید ناخودآگاه شما این را جذب میکند. ضمیر خودآگاه شما ممکن است مدت ها پیش آن را فراموش کرده باشد، بنابراین ممکن است شما آگاهانه نتوانید آن موقعیت را به یاد بیاورید، اما ناخودآگاه آن را به خاطر سپرده است و همچنان آن را نگه می دارد. از آنجایی که ناخودآگاه شما تمام این خاطرات را ذخیره می کند، در مواقع لزوم احساساتی را بر اساس این خاطرات به شما منتقل کند و اینجاست که “معامله ذهنی” وارد می شود. زیرا شما آگاهانه نمی توانید حافظه یا تنظیمات قبلی و نحوه عملکرد آن را به خاطر بسپارید زیرا ناخودآگاه شما بر اساس تجربیات گذشته شما می تواند به شما یک “احساس” دهد.

 

معامله گران اغلب تاکیداتی مانند “چیزی در مورد این معامله درست نبود” یا “نمی دانم چرا، زیرا معامله عالی به نظر می رسید، اما چیزی به من می گفت که این معامله را انجام ندهم” و در حالی که نمی توانند دقیق احساس را بیان کنند، فقط یک احساس را احساس میکنند. این احساس ناخودآگاه آنهاست که چیزی به آنها می گوید و به آنها احساس می دهد. در حالی که آنها آگاهانه نمی توانند به یاد بیاورند، اما ناخودآگاه آنها می تواند و ناخودآگاه آنها می تواند تمام معاملات انها را به یاد بیاورد، چه معاملات موفق و چه معاملات زیان ده. هر چه یک معامله گر تجربه و زمان نمودار بیشتری در ذهن خود داشته باشد، ضمیر ناخودآگاه او قوی تر خواهد بود و در یادگیری گوش دادن به ناخودآگاه خود بهتر عمل میکند.

trader crypto

 

یک برنامه ترید و یک ژورنال داشته باشید

وجه مشترک همه معامله گران حرفه ای این است که همه آنها یک برنامه معاملاتی عمیق دارند. صرف نظر از اینکه از در چه بازاری معامله می کنند و از چه روش یا سیستمی برای معامله استفاده می کنند، همه معامله گران حرفه ای یک برنامه معاملاتی جامع دارند که تمام قوانین روش معاملاتی آنها را در داخل و خارج پوشش می دهد و مانند کتاب قوانین معامله خصوصی آنها است. اگر برنامه معاملاتی ندارید و در مورد معامله خود جدی هستید، واقعاً باید به این فکر کنید که یک برنامه معاملاتی داشته باشید.

 

یک برنامه معامله گری می تواند شروع به وضع قوانینی کند که:

  • دستورالعمل‌های روشنی را برای اینکه یک معامله چگونه به نظر می‌رسد ارائه دهید
  • قوانین روشنی برای توقف بیش از حد معامله کردن ایجاد کنید

 

طرح معاملاتی شما ، شما را در مسیر درست نگه می دارد زیرا به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند فقط بهترین معاملات را انجام دهید (به شرط اینکه به آن پایبند باشید). به این ترتیب می توانید ناخودآگاه خود را فقط با بهترین معاملات تغذیه کنید و شروع به ساختن بهترین عادات کنید و در نهایت بدون فکر کردن در مورد آن شروع به گرفتن بهترین معاملات و بهترین تصمیم ها خواهید کرد.

 

ژورنال معامله گری به همان اندازه مهم است که برنامه معاملاتی شما مهم است، زیرا اگر ژورنال نویسی نکنید، هیچ ایده ای در مورد نتایج خود ندارید. ژورنال نویسی معامله فقط به نسبت برد/باخت شما و میزان درآمد شما مربوط نمی شود. برای به دست آوردن بیشترین نتیجه از ژورنال خود، باید واقعاً اطلاعات مهاملات خود را وارد کنید و اطلاعات اضافی را در آن بگنجانید. در پایان هر ماه، زمانی که ژورنال خود را مرور می‌کنید، می‌توانید جنبه های مهمی را برای بهبود پیدا کنید و دقیقاً جایی که باید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر بهتر شدن کنید را حدس بزنید.

 

خلاصه

عادات چیزی هستند که به اجرای زندگی روزمره و همچنین معاملات ما کمک می کنند. اگر معامله‌گران در هنگام معامله به خصوص هنگام یادگیری مراقب نباشند، می‌توانند عادت‌های بدی در مورد معامله در ذهن خود ایجاد. معامله گران اغلب فقط فکر می کنند ” من فقط اینگونه تمرین می کنم و سپس آن را به یک حساب کاربری لایو منتقل می کنم و به صورت واقعی معامله می کنم” و سپس به سرعت متوجه می شوند که چیزی برای آنها تغییر نمی کند. بسیاری از دلایل این است که آنها برای شکست تمرین کرده اند. آنها در حساب دمو خود بوده اند و بدون فکر معامله می کنند و به باخت اهمیتی نمی دهند و میدانند که میتوانند مبلع حساب دمو را مجدد شارژ کندد.

 

شما باید نحوه معملات خود را صحیح تمرین کنید زیرا دائماً در حال شکل دادن عادات هستید. اگر برای باخت تمرین کنید، این چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید موفق باشید، تمرین موفق شدن را شروع کنید و برای باختن تمرین نکنید.

 

منبع:https://www.forexschoolonline.com/using-your-gut-subconscious-mind-to-be-a-successful-forex-trader/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید