چگونه با قدرت ذهن پول بیشتری بدست آوریم ؟

چگونه با قدرت ذهن پول بیشتری بدست آوریم ؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۶ , بهمن , ۱۴۰۰ ۷ نظر ۵۶۸۴ بازدید زمان مطالعه ۳۴ دقیقه پادکست به زودی

در این سایت راه کارهای زیادی هم به صورت رایگان و هم پولی برای ساختن ثروت وجود دارد اما یکی از راه های رایگان که میتوانید ناخوداگاه خود را برنامه ریزی کنید. با کمک قدرت ذهن خود ثروت را در زندگی خود خلق کنید.

 

چگونه با قدرت ذهن پول بیشتری بدست آوریم ؟

شاید تعجب کنید چرا برخی مردم همیشه پول بیشتر و بیشتری را ایجاد میکنند در حالی دیگر افراد حتی اگر تلاش هم برای کسب درامد بیشتر بکنند باز هم بدهکار هستند؟ یا اینکه چرا برخی افراد پول کافی برای خرید هر چیزی که لازم دارند را در اختیار دارند در حالی که دیگران به دنبال یک شغل با درامد معقول هستند ؟ در این مطلب قصد داریم در مورد همین موضوع بحث کنیم و اینکه چطور شما میتوانید با کمک قدرت ذهن فردی باشید که همیشه یک جریان ثابت از ثروت حلال را در اختیار داشته باشید؟

 

 

درک کردن ثروت

در طول سالها توسط تحقیقات و پروهش ها مشخص شده است که افراد ثروتمند افرادی هستند که ثروت را درک کرده اند و این نگرش را در خود توسعه داده اند و در مدت بسیار کوتاهی پول زیادی را بدست می اوردند زیرا باور دارند که پول زیاد وجود دارد در نتیجه همیشه فرصت های پولساز را به سمت خود جذب میکنند در حالی که در همان زمان راه هایی برای ذخیره و سرمایه گذاری پول پیدا میکنند تا پول برای انها کار کند.اما این همه داستان نیست همه این افراد برای شروع پول زیادی نداشته اند در واقع بسیاری از انها پول را به سمت خود جذب کرده اند و به دنبال راه هایی برای بدست آوردن بیشتر ان بوده اند.

 

 

خرید از مغازه
استفاده از قدرت ذهن ناخوداگاه راز ثروتمند شدن است

راز ثروتمندشدن

با یکی از صاحبان هتل ها در سراسر امریکا و کانادا صحبت شد که چطور به این حد از موفقیت رسیده است .او توضیح داد که خانواده او به این شهر مهاجرت کرده اند پدرش حسابدار یک شرکت بود  و عصر ها در یک مغازه خرده فروشی کار میکرد و مادر او در مدرسه تدریس میکرد که بعد از مدتی پرستار شد قصد نداریم در اینجا کل داستان را برای شما بازگو کنیم اما این خانواده ای بود که حتی ۱ میلیون دلار هم برای سرمایه گذاری نداشته است . این فرد از کار کردن برای پدرش شروع کرد که در نهایت پس از خرید فروش های متعدد موفق به خرید اولین هتل خود در دالاس شد. از او پرسیدند :

 

” آیا شما تا به حال عصبانی عصبانی شده اید؟ “

” آیا تا به خال در مورد شکست فکر کرده اید ؟ “

” آیا تا به حال این افکار را داشته اید ؟ “

 

او پاسخ داد بله انها وارد ذهن من میشدند اما من سریع فکرم را مشغول چیز دیگری میکردم و قبل از اینکه به موفقیت شک کنم  در صدد متقاعد کردن خودم برای اینکه رویایی من به حقیقت تبدیل میشود بودم و نمیدانم چطور این موفقیت بزرگ را بدست اورده ام (به طور خلاصه این فرد بدون اینکه اگاه باشد درک مثبتی از ثروت داشته است ) و ناخوداگاهش را تمرین داد که فقط روی ثروت تمرکز کند.

 

 

 

درک کردن ثروت چیست؟

درک کردن ثروت یعنی اینکه باور کنید شما میتوانید ثروت بسازید که این شامل باور داشتن خودتان برای داشتن ثروت و پول نیز میشود و این لازمه این است که شما فقط روی چیزهایی خوب تمرکز کنید که با داشتن ثروت میتوانید به دیگران و خودتان کمک کنید و این یعنی درک کردن اینکه اگر ثروت داشته باشید میتوانید به دیگران کمک کنید.

 

این یعنی اینکه فخر نفروشید و بگویید نگاه کنید من ثروتمند هستم در حالی که باید بگویید بله این درست است که من ثروتمند هستم و ثروت من به من اجازه میدهد به دیگران کمک کنم از جمله خانواده و تمام کسانی که نیاز به کمک برای درک ثروت و پول دارند و اینکه پول خوب است  البته اگر خودشان بخواهند چون اگر باور داشته باشند پول چیز خوبی نیست فارغ از اینکه چقدر برای بدست اوردن ان تلاش میکنید شما هیچ وقت پول نخواهید داشت . شما باید باور کنید که پول چیز خوبی است و زمانی که این را باور کنید پول به سمت شما جذب خواهد شد .

 

خرید لوکس
استراتژی قدرت ذهن برای جذب ثروت

استراتژی جذب ثروت

برای جذب ثروت شما اول باید نگاه کنید و ببینید در چه جایگاهی قرار دارید و سپس یک طرح و استراتژی برای ۳ ماه، ۶ماه، ۱سال و ۵سال  اینده داشته باشید و اگر بدهکار هستید و شغلی ندارید حتی هدف ۴ میلیون در ۶ ماه هم واقع بینانه نیست زیرا شما اول باید راهی برای خارج شدن از بدهی ها و بدست اوردن شغلی باشید اما اگر در حال حاظر شغلی دارید و در صدد بدست اوردن پول بیشتر هستید بنابراین میتوانید اهدافی برای ۳ ماه، ۶ ماه، ۱سال و ۵ سال اینده داشته باشید.

 

 

حال ممکن است برخی از شما ها بگویید خوب ساختن پول سخت است یا اینکه ممکن است بگویید من نمیدانم چطور بدهی هایم را پرداخت کنم  و اینجا  من نمیدانم شما برای بدست اوردن پول بیشتر چه کاری انجام میدهید اما میدانم برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد در غیر این صورت اصلا مشکلی وجود نداشت.

 

برای پیدا کردن یک راه حل تمرکز کنید و ناخوداگاه خود را برای پیدا کردن راه حل اموزش دهید و به ناخوداگاه خود این پیام را ارسال کنید که شما به دنبال راه حل برای خروج از بدهی و کسب درامد بیشتر هستید در صورتی که اینکار را به صورت تکراری انجام دهید در نهایت پاسخ را خواهید یافت .پول هیچ وقت از اسمان به سمت شما سقوط نخواهد کرد بلکه شما به سمت آن هدایت میشوید.

 

 

 

 

چگونه ذهن ناخوداگاه خود را آموزش دهیم ؟

شما اول باید روی چیزهای که میخواید داشته باشید تمرکز کنید .آیا یک شغل میخواهید بنابراین به خودتان بگویید ”  من میدانم برای پیدا کردن شغل چه کاری انجام دهم ، من برای پیدا کردن شغل دلخواهم بهترین کارها را انجام میدهم ” حال ممکن است شما بگویید من روزها اینکار را انجام داده ام اما هیچ اتفاقی رخ نداده است و تنها دلیلی که شما هیچ چیز پیدا نکرده اید این است که در جای مناسب دنبال شغل نگشته اید و به علائم و نشانه ها توجه نکرده اید.

شما ممکن است فرصت های بسیاری را در اخیتار داشته اید اما آن فرصت ها را از دست داده اید چرا که ناخوداگاه شما انها را فیلتر کرده است  که این اتفاق دقیقا برای پول هم رخ میدهد که در این خصوص آلبومی نیز تهیه شده است

 

 

ممکن است خود را درگیر روشی کرده باشید که از ان راه پول بسازید در حالی که دیگر فرصت ها را از دست داده اید.یک دانش اموز را میشناختم که در حال تلاش برای بدست اوردن پول بود و فقط فکر میکرد تنها راه بدست اوردن پول بیشتر گسترش کسب کارش بود  و اینکار را انجام داد اما پول زیادی نتوانست ایجاد کند.

 

بنابراین پیش دوست قدیمی خود که در حرفه ماشین های قرضه کار میکرد رفت  و تصمیم گرفتند با هم در املاک و مستغلات شریک شوند و در اینجا مشخص است که او پول بیشتری که میخواست داشته باشد را از روشی کاملا متفاوت ایجاد کرد و این اتفاق زمانی رخ داد که ذهن او به اتفاقات و ادمهای اطرافش توجه کرد و امروز این فرد صاحب بزرگترین هتل ها در ایالت امریکا و  کانادا است .

 

 

خرید خانم ها
قدرت ذهن ناخوداگاه

برای جذب ثروت چه کار باید انجام دهم

بدون توجه کردن به وضعیت فعلی خود به دنبال راهی باشید تا ثروت بیشتری ایجاد کنید و ذهنتان را اموزش دهید تا موافق شما باشد نه بر علیه شما در اینجا یک تمرین کوچک را به شما می اموزم که نیاز به یک دفترچه و قلم دارید .حال در مورد توسعه کسب کارتان و کسب دارامد بیشتر فکر کنید حال تمام فکاری که از ذهنت  در مورد توسعه کسب کار و کسب دارمد بیرون می اید را یادداشت کن با خودت روراست باش بنویس و لیست را ببین و اینکار را تا زمانی که حس میکنید به اندازه کافی نوشتید ادامه دهید حال محتویات این لیست را در طول روز  افزایش دهید.

 

پس انجام اینکار به اندازه کافی که فکر میکنید مناسب است نگاهی به لیست بیندازید و زیر افکاری که مثبت هستند خط بکشید و زیر افکاری که منفی هستند را دایره بکشید .افکار منفی افکاری هستند که اجازه رشد کسب کار و کسب دارمد بیشتر را به شما نمیدهند و بر علیه شما عمل میکنند هستند.

 

 

 

چند فکر منفی وجود دارد؟

اگر فکر مکیند پول ساختن مشکل است یا اینکه راه های ایجاد کردن پول بیشتر سخت هستند چرا آن را بنویسید ؟ زیرا با این کار ذهن ناخوداگاه شما فقط واقعیت هایی که با باورهای شما هماهنگ هستند را بیان میکند و ناخوداگاه نمیداند چه باوری خوب و چه باوری بد است بلکه فقط از آن پیروی میکند بنابراین با تغییر باورهای ناخوداگاه زندگی شما تغییر خواهد کرد .

 

 

در این سایت راه کارهای زیادی هم به صورت رایگان و هم پولی برای ساختن ثروت وجود دارد اما یکی از راه های رایگان که میتوانید ناخوداگاه خود را برنامه ریزی کنید با وارد کردن ایمیل خود در کادر بالا سمت چپ دریافت کنید.

 

قدرت ذهن شما قدرت ساختن زندگی که میخواهید داشته باشید را دارد با کارگردانی کردن ناخوداگاه خود میتوانید موفقیت، شادی ، و هر هدفی که مد نظرتان است را بدست اورید برای دریافت آلبوم ها و پکیج ویژه روی این لینک کلیک کنید و حتما نظر خود را در مورد مطلب ارائه شده بیان کنید …


چطور با کمک ضمیرناخوداگاه ثروتمند شویم؟

ضمیرناخوداگاه
قدرت ذهن ناخوداگاه

راه عاقلانه برای ثروتمند شدن کمک گرفتن از نیروی ناخودآگاه است. کار و تلاش بیش از حد بدون اینکه ناخوداگاه شما هماهنگ با خواسته شما باشد فقط باعث می شود شانس لذت بردن از زندگی خود را از دست بدهید.

 

اگر مشکلات مالی دارید و مجبور هستید زندگی روزمره خود را با سختی حفظ کنید، به این معنی است که در به کارگیری ضمیر ناخودآگاه خود برای کسب ثروت و فراوانی ناموفق بوده اید. افرادی هستند که فقط چند ساعت در هفته کار می کنند اما درآمد زیادی دارند. آنها نیاز به تلاش زیادی ندارند. بنابراین نباید فکر کنید که تنها راه برای ثروتمند شدن، سخت کوشی و تلاش شبانه روزی است.

 

کاری را که دوست دارید با تمام وجود و هیجان انجام دهید.

ثروت متعلق به ضمیر ناخودآگاه است.

میزان ثروت هر فرد را اعتقاد ناخودآگاه آن فرد در مورد ثروت تأیید می شود. اگر مدام عبارت “من یک میلیونر هستم” را تکرار کنید، میلیونر نمی شوید مهم است که نگرش ثروت و فراوانی را داشته باشید.

 

کمک نامرئی. قدرت ذهن

اکثر مردم کمک های نامرئی را نمی بینند. وقتی ورشکست می شوند خود را ناتوان می بینند. به این دلیل است که آنها نمی دانند چگونه از ناخودآگاه خود استفاده کنند . آنها با گنج بی پایان درون خود ناآشنا هستند.

 

فردی که همیشه درگیر فقر بوده است ممکن است در شرایط بدی قرار گیرد. در مقابل، فردی با ذهنی پر از تصورات ثروت می تواند هر آنچه را که نیاز دارد را داشته باشد.

 

کلمات شما قدرت حذف افکار منفی ذهن شما را دارند. این به شما کمک می کند تا ایده های درست در ذهن خود داشته باشید.

 

احساس ثروتمند شدن را در ضمیر ناخودآگاه خود ایجاد کنید.

شاید وقتی این مقاله را می خوانید، بگویید: “من می خواهم ثروتمند و موفق باشم”. این جمله را با خود به مدت پنج دقیقه، سه یا چهار بار در روز تکرار کنید: “ثروتمند، موفق”. این کلمات قدرت فوق العاده ای دارند. آنها حاوی قدرت ذاتی برای تکان دادن ضمیر ناخودآگاه هستند. زمانی که همیشه مفهوم ثروت را در ذهن خود داشته باشید، احساس ثروتمند شدن درون شما جاری خواهد شد.

 

احساس ثروتمند بودن باعث ایجاد ثروت می شود. بنابراین، همیشه آن را در ذهن خود نگه دارید. ناخودآگاه شما مانند یک بانک یا یک موسسه مالی جهانی است. برای هر چیزی که سپرده گذاری یا پس انداز می کنید، مزایایی را به همراه دارد، فرقی نمی کند احساس ثروت یا احساس فقر داشته باشید. ناخوداگاه آنچه را که احساس می کنید در زندگی شما خلق میکند.

 

ضمیرناخوداگاه و ثروت

 

احساس ثروتمندی باعث ایجاد ثروت می شود. بنابراین، همیشه آن را در ذهن خود داشته باشید.

چرا ضمیر ناخودآگاه شما پاسخ نمی دهد؟

 

بسیاری از مردم شکایت می کنند که: “اوه، من این روش ها را انجام دادم، اما هیچ اتفاقی نیفتاد”. شما نمی توانید نتایجی که انتظار ان را ندارید به دست آورید، زیرا پس از تفکر در مورد این کلمات، افکار متظاد آن را در ذهن خود مرور میکنید. این روش مانند کاشتن یک بذر است. وقتی بذری را می کارید، نمی توانید فوراً آن را بردارید. باید اجازه دهید جوانه بزند و رشد کند.

 

ثروت واقعی

ناخودآگاه شما همیشه پر از ایده است. ناخودآگاه ماندگار است در حالی که سایر روش های درامد زایی مانند: پول، طلا و سهام همیشه در حال تغییر هستند.

 

همیشه ناخودآگاه شما را متقاعد کنید که ثروت متعلق به شماست.

 

باید ناخودآگاه شما را متقاعد کنید که ثروت متعلق به شماست. شما لیاقت داشتنش را دارید.

 

 

از شر حسادت خلاص شوید.

یکی از دلایل عاطفی که مردم اغلب سخت می توانند آن را تشخیص دهند، حسادت است. داشتن افکار حسودانه میل شما برای ثروتمند شدن را از بین می برد. اگر از موفقیت شخص دیگری آزرده خاطر شده اید، فوراً تفکر خود را تغییر دهید که آنها می توانند ثروتمند و شاد باشند. این کار پولدار شدن را برای شما آسان تر می کند.

 

غلبه بر موانع بزرگ ذهنی

اگر از کسی به خاطر پول درآوردن انتقاد می کنید، این تفکرات را متوقف کنید. هنگام انتقاد از دیگران شما خود را از فرکانس ثروت دور می کنید بنابراین به جای انتقاد افراد ثروتمند را تحسین کنید. با این کار خود را در مدار و فرکانس جذب پول قرار می دهید زیرا موانع ثروت در ذهن شما هستند اکنون می توانید با داشتن روحیه تحسین افراد ثروتمند این مانع را از بین ببرید.

 

ضمیرناخوداگاه و ثروت

 

با افکار ثروتمند شدن به رختخواب بروید

هر شب مثل لالایی کلمه ثروتمند را به آرامی و با احساس خوب تکرار کنید. با یک کلمه به خواب بروید. نتایج این کار شما را شگفت زده خواهد کرد. ثروت به شما خواهد رسید.

 

نرم افزار مجیک پلاس محصول شگفت انگیز سایت مانی ام اس – Monyms است. این نرم افزار کمک زیادی به شما در زمینه توسعه فردی می کند. این نرم افزار در طول روز عبارت های تاکیدی مثبت را به شما یاداوری میکنید. برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.


۵ راه مطمئن برای جذب پول با استفاده از ضمیرناخوداگاه

جذب پول

 

مفهوم ثروتمند بودن از ذهن شما شروع می شود. بنابراین اگر واقعاً به دنبال جذب ثروت هستید، باید با آموزش ضمیر ناخودآگاه خود شروع کنید.

 

اگرچه ممکن است این برای بسیاری از میلیونرها غیرمنطقی به نظر برسد، اما بسیاری از میلیونرها از این اصل استفاده  و آن را تضمین می کنند.

 

استفاده از آن بسیار ساده است. ابتدا با ایجاد افکار ثروتمندانه شروع می کنید و سپس این افکار را در اعمال روزمره خود اعمال کنید.

 

وقتی این کار را انجام دهید یک قدم به ثروتمند شدن نزدیکتر می شوید. بنابراین در این مقاله به شما آموزش می دهیم…

 

چگونه با استفاده از قدرت ذهن و ضمیرناخوداگاه خود پول جذب کنید؟

همانطور که دو بخش بعدی را می خوانید، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید ذهن خود را آموزش دهید و آن را تقویت کنید تا ثروتی که می خواهید را بدست آورید.

 

پس ابتدا…

قدرت ذهن
قدرت ذهن ناخوداگاه

 

 

۱: دقیقا مشخص کنید چقدر پول می خواهید

ناگفته نماند که برای جذب پولی که می خواهید، باید اهداف مشخصی داشته باشید.

 

تا زمانی که درک روشنی از اینکه چقدر می خواهید نداشته باشید، هرگز نمی توانید افکار خود را به ناخودآگاه منتقل کنید.

 

پس با نوشتن مبلغی که آرزوی داشتن آن را دارید شروع کنید. پس از اتمام کار، با تجسم و تصور رسیدن به این خواسته به ضمیر ناخودآگاه خود شوک وارد کنید تا هدف شما را دنبال کند.

 

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، اما ضمیر ناخودآگاه شما از آن پیروی می کند و شما را مجبور به انجام کارهایی می کند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم روی توانایی های شما در پول سازی تأثیر می گذارد.

 

پس از این اهداف شما شخصیت شما را شکل می دهند و به زودی می توانید مسیری را که برای خود برنامه ریزی کرده بودید دنبال کنید.

 

 

 

 

۲: ضمیر ناخودآگاه خود را با امید تغذیه کنید

ضمیر ناخودآگاه شما با افکار مثبت و امید رشد می کند. بنابراین بسیار مهم است که به اهداف خود امیدوار باشید. اگر رویای بزرگی دارید اما از اعتراف آن خجالت می‌کشید، هرگز نمی‌توانید به آن برسید. به همین دلیل است که باید با افکار درست به خود انگیزه دهید.

 

به عنوان مثال، اگر هدفتان کسب درآمد ۵۰۰۰ دلار در ماه است، به خودتان بگویید که به آن دست خواهید یافت.

 

می توانید از جملات تاکیدی مثبت مانند جملات زیر استفاده کنید…

“من اکنون ۵۰۰۰ دلار در ماه درآمد دارم زیرا این چیزی است که تصمیم گرفتم به دست بیاورم”

“من بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه درآمد دارم”

 

 

وقتی شروع به تکرار افکار مثبت می کنید، ضمیر ناخودآگاه شما ناخواسته به نفع شما عمل می کند. اگر به دنبال تقویت  این نوع افکار در ذهن خود هستید، افکار مثبت خود را با چیزهای مثبت در زندگیتان ترکیب کنید مانند ماشین های زیاد که این به نوبه خود نشانه وجود ثروت زیاد است.

 

هر دو روش به طور جمعی ذهن ناخودآگاه شما را تحریک می کنند و به شما کمک می کنند تا سریعتر به اهداف خود برسید.

 

 

 

 

۳: حریص نباشید

ثروت برای همه به اندازه کافی وجود دارد، صرف نظر از وضعیت اجتماعی کنونی ، همیشه سخاوتمند باشید ، وقتی سخاوتمند باشید و بخواهید بخشی از پول خود را به دیگران ببخشید، به طور خودکار حس مثبت را درون خود ایجاد می کنید.

 

با گذشت زمان، این مثبت اندیشی در برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه شما اثر گذار خواهد بود.

 

وقتی در حالت افکار مثبت زندگی می کنید و کارهایی را انجام می ‌دهید که ذهن شما را با افکار مثبت پر می‌کند، ناخودآگاه شما آماده تر می شود تا به شما در تحقق اهدافتان کمک کند.

 

پس سعی کنید به جای احتکار پول، بخشی از آن را به افرادی بدهید که بیشتر از شما به آن نیاز دارند.

 

مطمئناً این کار خوب شما ۱۰۰ برابر روزی به شما باز خواهد گشت.

 

قدرت ذهن

 

 

۴: چیزهایی را که می خواهید بخرید را تجسم کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، علاوه بر افکار و اعمال مثبت، باید تجسم های مثبت نیز داشته باشید.

 

به عنوان مثال، اگر می خواهید با پولی که به دست می آورید خانه ای زیبا بخرید، سعی کنید خانه رویایی خود را تجسم کنید. مثلاً چند اتاق دارد، یا رنگ آن چه رنگی است ، بنابراین این کار را تا زمانی که نهایت احساس و لذت درون شما ایجاد شود ادامه دهید.

 

این تجسم های مثبت به ذهن ناخودآگاه شما انگیزه می دهد تا در دستیابی به اهدافتان حرکت کنید.

برای دیدن محصولات تجسمی اینجا کلیک کنید.

 

 

ویدئو های تجسمی چطور باعث موفقیت شما می شوند؟

قدردانی

 

 

۵: قدردان وضعیت مالی فعلی خود باشید

اگر به این فکر می کنید که چگونه با استفاده از قدرت ذهن پول جذب کنید، شاید این بهترین راه برای انجام این کار باشد.

 

تا زمانی که از وضعیت مالی فعلی خود سپاسگزار نباشید، ناخودآگاه شما گرفتار منفی بافی و وضعیت فعلی می شود.

 

بنابراین به جای اینکه ناامید یا ناراضی باشید یاد بگیرید که سپاسگزار باشید و یاد بگیرید که به خودتان اعتماد کنید تا بهتر عمل کنید.

 

همیشه یک چیز مثبت در وضعیت مالی شما وجود دارد. سعی کنید روی چیزهایی که دارید تمرکز کنید زیرا روی آنچه تمرکز می کنید رشد می کند. بنابراین روی نگرانی ها و مشکلات خود تمرکز نکنید (مگر اینکه بخواهید آن را افزایش دهید).

 

اگر این کار را انجام دهید قدرت ذهن و وضعیت مالی شما بهتر می شود.

 

در نهایت توصیه ما به شما این است مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید، فقط از این پنج اصل ساده استفاده کنید تا سریعتر از آنچه فکرش را می کنید پول جذب خواهید کرد.

 

منتظر بهبودی ننشینید، سعی کنید فوراً این اقدامات را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید!

 

 

 

صبر کنید، قبل از اینکه بروید

چیزی که قابل ذکر است این است که اگر ارتعاش پول درونی شما پایین است، در این صورت برای اشکار کردن پول بیشتر در زندگیتان با تلاش زیاد نتایج زیادی نخواهید گرفت زیرا اگر ارتعاش پول قوی داشته باشید، به راحتی فراوانی را جذب خواهید کرد.

 

اگر مطمئن نیستید ارتعاش پول شما پایین است یا بالا به درامد و وضعیت مالی خود نگاه کنید اگر درامد و پولی که لازم دارید را ندارید مطمعنا ارتعاش پول و فروانی شما پایین است ، در این صورت استفاده از این فایل و فایل های تجسمی بسیار موثر است.

 

اشکار کردن پول در زندگی

  1. ۰

    فوق العاده عالی …متشکریم.

  2. ۰

    ممنون اطلاعات خوبی بود

  3. ۰

    با سلام
    ممنون از سایت خوب و پرمحتواتون و مطالبی که در رابطه با ضمیرناخودآگاه و پیام های پنهان در سایتتون قرار می دید ، خواستم ببینم که اجازه می دید که مطالب سایتتون رو عینا و با ذکر منبع و لینک به سایت شما در سایتم قرار بدم .
    ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید