آیا می دانید چگونه مسیر ثروت نامحدود را در زندگی خود باز کنید؟

آیا می دانید چگونه مسیر ثروت نامحدود را در زندگی خود باز کنید؟
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۴ , تیر , ۱۴۰۲ ۰ نظر ۶۴۴ بازدید زمان مطالعه ۳۲ دقیقه پادکست به زودی

ثروت در زندگی شما تابعی از طرز فکر فراوانی شماست. اگر یک طرز فکر معیوب را از دوران کودکی خود به ارث برده اید، پس باید آن را در سطح سلولی، در ضمیر ناخودآگاه خود تغییر دهید. تا زمانی که این اتفاق نیفتد وضعیت مالی شما به طور اساسی تغییر نخواهد کرد. پس آیا باید طرز فکرم را تغییر دهم؟ بله اما کافی نیست آیا نحوه صحبتم را تغییر دهم؟ بله، اما باز هم کافی نیست. آیا روش رفتار و خرج کردنم را تغییر می دهم …. بله، اما باز این تنهایی کافی نیست. در واقع افکار، کلمات و اعمال شما باید با رویاهای شما همسو باشند/ ما باید همه کارها را انجام دهیم… در همین حین تا زمانی که باورهای ناخودآگاه شما با باورهای جدید برای جذب ثروت جایگزین نشوند، هیچ چیز تغییر نمی کند.

 

جذب ثروت بسیار راحت است اما….

در حالی که مطمئناً پول جواب همه مشکلات زندگی نیست، بیایید بگوییم که پول قطعا به شما کمک زیادی می کند! اما اغلب پرسیده می شود “چطور بعضی از مردم به این راحتی می توانند ثروتمند شوند و برخی دیگر با اینکه تمام زندگی خود را به صورت خستگی ناپذیر کار می کنند اما قادر به تحقق رویاهای خود نیستند؟” “چه چیزی در مورد افرادی که به راحتی ثروت به دست می آورند، اینقدر خاص است که دیگران آن را ندارند؟” “این کد مخفی چیست؟” کار سخت است؟ آیا کار سخت باعث می شود، نوآوری است ؟ بله درست است. آیا اراده است؟ کاملا درست است. آیا مثبت اندیشی است؟ صد البته. اما هیچ کدام از اینها کد مخفی نیستند. پس کد مخفی چیست و از کجا آن را پیدا کنم؟

 

کد مخفی برای جذب ثروت در اعماق شما نهفته است. کد مخفی جذب ثروت در ضمیر ناخودآگاه شما پنهان است. نه در افکار خودآگاه ، بلکه در لایه های زیرین یعنی ضمیر ناخودآگاه. افراد زیادی در مورد پول و ثروت فکر و صحبت می کنند که این عالی است، اما تا زمانی که این صحبت ها و افکار در DNA شما فعال نباشد، اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد. لطفا توجه داشته باشید که این دسته از افراد در هیچ نقطه ای ز زندگیشان ناامید نیستند.

 

جذب ثروت

 

بنابراین وقتی ضمیر ناخودآگاه ما برنامه ثروت را اجرا می کند و آهنگ “من خیلی ثروتمند هستم و همیشه بیش از اندازه کافی دارم و سزاوار موفقیت هستم” را پخش کند، آیا فراوانی را در زندگی ما فعال می شود؟ ارتعاشات ضمیر ناخودآگاه ما قوی ترین و مؤثرترین ارتعاشاتی است که این کد مخفی را فعال می کند که فرکانس ثروت نامحدود را به جهان ارسال می کند.

 

ابتدا درک این نکته مهم است که ثروت و پول یک موضوع یکسان نیستند. ثروت نیاز به طرز فکر فراوانی دارد، اما پول لزوما نه. اساساً فرکانس ناخودآگاه شما باید با فرکانس جهان مطابقت داشته باشد. حال چگونه این اتفاق می افتد؟

 

فرکانس ناخودآگاه شما بر اساس سیستم اعتقادات شما است که در دوران کودکی ایجاد می شود. اگر پدر و مادرتان همیشه به شما می‌گفتند، مشکل پول وجود دارد، یا چگونه پول این ماه را مدیریت می‌کنیم، سیستم اعتقادی شما که در ضمیر ناخودآگاه شما تعبیه می شود این است که همیشه یک بحران پولی را تجربه کنید یا مدیریت آن برایتان دشوار باشد. از سوی دیگر، اگر والدینی داشتید که می‌گفتند، برای همه بیش از اندازه کافی وجود دارد، ما بیش از آنچه تصورش را می‌کردیم، ثروت داریم… حتی اگر آنها امکانات محدودی داشتند. نظام اعتقادی شما بر اساس فراوانی شکل می گرفت. بنابراین حتی اگر راه‌حل‌ها گاهی اوقات به نحوی در آخرین لحظه برای خانواده‌تان بسیار راحت آشکار شده باشند، این باور ناخودآگاه شما است که هیچ تصادفی در جهان وجود ندارد. این همان چیزی است که بسیاری از افراد با امکانات محدود به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

 

از سوی دیگر، افرادی که دارای طرز فکر «کمبود» هستند، همیشه بدترین ها را تصور می کنند. هر وقت با چنین افرادی صحبت می کنید، تمام سیستم اعتقادی آنها عذاب و غم است …. حدس بزنید چه اتفاقی در زندگی آنها می افتد؟ بله درست حدس زدید، برخی وام های بانکی، کلاهبرداری پول یا فرصت از دست رفته یکی پس از دیگری در زندگی آنها ظاهر می شود.

 

ثروت در زندگی شما تابعی از طرز فکر فراوانی شماست. اگر یک طرز فکر معیوب را از دوران کودکی خود به ارث برده اید، پس باید آن را در سطح سلولی، در ضمیر ناخودآگاه خود تغییر دهید. تا زمانی که این اتفاق نیفتد وضعیت مالی شما به طور اساسی تغییر نخواهد کرد. پس آیا باید طرز فکرم را تغییر دهم؟ بله اما کافی نیست آیا نحوه صحبتم را تغییر دهم؟ بله، اما باز هم کافی نیست. آیا روش رفتار و خرج کردنم را تغییر می دهم …. بله، اما باز این تنهایی کافی نیست. در واقع افکار، کلمات و اعمال شما باید با رویاهای شما همسو باشند/ ما باید همه کارها را انجام دهیم… در همین حین تا زمانی که باورهای ناخودآگاه شما با باورهای جدید برای جذب ثروت جایگزین نشوند، هیچ چیز تغییر نمی کند.

جذب ثروت
جذب ثروت

 

چگونه باورهایم را برای جذب ثروت تغییر دهم؟

از شما می خواهم که بگویید ثروتمند هستید، مانند یک فرد ثروتمند فکر کنید، به ماشین ها و خانه های شیک نگاه کنید و مهمتر از همه واقعاً باور داشته باشید که آنها سزاوار شما هستند. واقعاً باور داشته باشید که لایق موفقیت هستید و سپس تمام اقدامات لازم را برای پیشبرد موفقیت در مسیر خود را انجام دهید. بازیگر جیم کری در سال ها فقیری خود چکی به ارزش یک میلیون دلار به نام خودش در جیبش گذاشت تا اینکه روزی که مبلغ این چک به او تقدیم شد. اکثر مردم این داستان ها را می خوانند، اما در حالی که آرزوی چیزهای زیادی دارند، در ضمیر ناخودآگاه خود باور ندارند که به آن دست خواهند یافت یا حتی سزاوار آن هستند. پس آرزوی آنها آرزو می ماند.

 

اینکه چگونه می‌توانیم ضمیر ناخودآگاه خود را برای جذب ثروت تغییر دهیم برای افراد ضعیف و کم اراده نیست و نیاز به کار درونی عظیمی دارد که هر آنچه را که در دوران کودکی آموزش داده شده بازنویسی کند. کسانی که وقتشان را صرف اشتیاقشان می کنند و به موفقیت خودشان ایمان دارند. در چنین مواردی، پول محصول جانبی ذهنیت آنهاست، این را هر فرد موفقی تجربه کرده است.

 

اجازه دهید داستانی در مورد جذب ثروت را با هم بررسی کنیم: فردی برای چندین سال در یک خانه اجاره ای زندگی می کرد و با وجود اینکه از صاحب خانه پرسید که می خواهد آن را بخرد، او گفت که علاقه ای به فروش ندارد. با این حال او به تزئین خانه ادامه داد که انگار صاحب خانه است. کاغذ دیواری و نقاشی جدید و تغییرات کوچک بسیار زیادی در خانه ایجاد کرد. او در مورد آن به عنوان صاحب خانه صحبت می کرد. به یکی از دوستانش گفت در این قسمت خانه در حال ساخت یک حیاط است اما آنها خندیدند و گفتند که این خانه تو نیست. او پاسخ داد البته که این مسکن من است، فقط خانه من نیست…..هنوز! او چند ماه بعد به سرمایه‌گذاری در در مورد ملک فکر کرد و دوباره از مالک پرسید که ایا قصد فروش خانه را دارد اما او قبول نکرد. بنابراین او خانه های جدید را بررسی کرد و تقریباً خرید آنها را نهایی کرد. در همین روز ها مالک خانه با او تماس گرفت که تمام املاکش را می فروشد و چندین ملک دارد و ملکی که او قصد خریدش را داشت را با قیمت کمتر از بازار به او می فروشد! این تصادفی نیست …. این خلق اتفاقات به صورت غیر مستقیم است. حال او اکنون مشغول تزیئن و ساخت حیاط خانه خود است.

 

یک چیز را به خاطر بسپار، باور کن تو لیاقتش را داری!

 

 

منبع: https://www.astroyogi.com/articles/do-you-know-how-to-unlock-unlimited-wealth-into-your-life.aspx


رسیدن به آزادی مالی در ۸ مرحله

اژادی مالی

احتمالاً شما هم مانند بقیه افراد آرزوی دستیابی به آزادی مالی را در سر می‌پرورانید – داشتن زندگی دلخهواه خود بدون نگرانی‌های مالی یا شغلی که باید به آن دست پنجه نرم کنید که باید حداقل از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر کار کنید. امروز روز خوش شانسی شماست زیرا در این مطلب نقشه راه رسیدن به این هدف را در هفت مرحله مجزا به اشتراک خواهیم گذاشت. بیایید شیرجه بزنیم و چگونگی سفر به سوی آزادی مالی را بررسی کنیم.

هشت گام برای رسیدن استقلال مالی و جذب ثروت:

مرحله ۱ – وابستگی مالی به شغل
مرحله ۲ – پرداخت بدهی مالی
مرحله ۳ – ثبات مالی
مرحله ۴ – صلح مالی
مرحله ۵ – امنیت مالی
مرحله ۶ – استقلال مالی
مرحله ۷ – آزادی مالی
مرحله ۸ – فراوانی مالی

 

مرحله ۱ – وابستگی مالی به شغل
همه ما کسب درامد را از جایی شروع می کنیم؛ بسیاری از افراد در دنیای حقوق بگیری زندگی میکنند. در این حالت برای بقای مالی کاملاً به شغل خود متکی هستید. ممکن است برای گذراندن زندگی خود با مشکل مواجه شوید و هزینه‌های غیرمنتظره ممکن است شما را به مشکل مالی سوق دهد. این روش پرمخاطره ای است، اما خبر خوب این است که این تازه شروع ماجرا است. شما باید سخت و هوشمندانه کار کنید تا با افزایش درآمد و کاهش هزینه های خود، هر چه سریعتر از این مرحله خارج شوید.

اکثر افراد وفتی از کالج فارغ التحصیل می شوند و شغلی پیدا می کنند که حتی به سختی کفاف اجاره خانه و خواربار آنها را می دهد. با این حال، بدانید که این فقط شروع مشکلات است بنابراین به دنبال راه هایی برای بهبود وضعیت مالی خود باشید.

 

 

مرحله ۲ – پرداخت بدهی ها
اولین نقطه عطف مهم در مسیر رسیدن به آزادی مالی، توانایی پرداخت و اتمام بدهی ها است. این بدان معناست که شما بیشتر از آنچه خرج می کنید درآمد کسب می کنید و برای هزینه های غیرمنتظره حساب اضطراری دارید. وقتی به این مرحله رسیدید، کنترل بیشتری بر امور مالی خود خواهید داشت.

اگر در نهایت شغلی با درآمد بهتر پیدا کنید و پس‌انداز داشته باشید می‌توانید از درجا زدن در زندگی فرار کنید. باز کردن یک حساب اضطراری کوچک به شما کمک می‌کند شب‌ها بهتر بخوابید، زیرا می‌دانید که بالشتک مالی پرباری دارید.

 

 

مرحله ۳ – ثبات مالی
همانطور که ثبات مالی به دست می آورید، شغل شما تثبیت می شود و به بدهی های شما اضافه نمی شود درواقع برعکس پس انداز شما بیشتر می شود. این مرحله از زندگی مکانی برای راحت بودن است، اما هنوز چیزهای بیشتری برای دستیابی وجود دارد.

اگر سخت کار می‌کنید، چندین ترفیع دریافت می‌کنید و در هزینه‌های خود نظم بیشتری ایجاد می‌کنید در نهایت احساس امنیت بیشتری می کنید و به هدف مالی بعدی خود یعنی آزادی و رسیدن به صلح مالی می رسید.

 

مرحله ۴ – صلح مالی
آزادی از بدهی ها یک نقطه عطف حیاتی در زندگی است. هنگامی که بدهی های خود را پرداخت کردید، با دانستن اینکه دیگر خدمتکار طلبکاران نیستید، احساس آرامش خواهید داشت. این آزادی جدید به شما امکان می دهد تا روی ساخت ثروت و دنبال کردن رویاهای خود تمرکز کنید.

فرض کنید که موفق به پرداخت وام های دانشجویی و بدهی کارت اعتباری خود شده اید، در این حالت انگار وزنی از روی شانه های شما برداشته شده است. سپس می‌توانید رویاهای بزرگ‌تری داشته باشید و به امنیت مالی توجه کنید.

زندگی ثروتمندانه
جذب ثروت

مرحله ۵ – امنیت مالی
امنیت مالی در مورد داشتن پول کافی برای حفظ یک سبک زندگی راحت و مقرون به صرفه بدون نگرانی دائمی در مورد پول است. این مرحله جایی است که می توانید از ثمره تلاش های خود لذت ببرید و در عین حال به ساختن آینده مالی خود ادامه دهید.

در نهایت می توانید یک خانه جدید بخرید، به تعطیلات بروید و برای آینده خود پس انداز کنید. اگرچه شما راحت زندگی می کنید، اما همچنان باید برای حفظ سبک زندگی خود تلاش کنید و این باعث می شود که بخواهید برای استقلال مالی تلاش کنید.

مرحله ۶ – استقلال مالی
رسیدن به استقلال مالی به این معنی است که دیگر برای زندگی به دستمزد متکی نیستید. در عوض، دارایی‌های نقدی شما (مانند سرمایه‌گذاری، املاک اجاره یا مشاغل جانبی) هزینه‌های شما را پوشش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که طبق شرایط خود کار کنید یا اصلاً کار نکنید. شما دارای ارزش خالص بالایی از طریق ارزش سبد سرمایه گذاری، دارایی های نقدی یا کسب و کاری که ایجاد کرده اید، هستید.

سرمایه گذاری در املاک اجاره ای، سبد سهام متنوع، ایجاد دارایی های نقدی و ایجاد یک کسب و کار مسیر استقلال مالی است. این دارایی‌ها جریان درآمدی ثابتی را فراهم می‌کنند که برای پوشش هزینه‌های شما بدون نیاز به کار ، کافی است.

 

 

مرحله ۷ – آزادی مالی
آزادی مالی هدف نهایی است: داشتن پول کافی برای داشتن سبک زندگی دلخواه خود بدون نگرانی در مورد پول. در این مرحله، شما نه تنها هزینه های اولیه خود را پوشش می دهید، بلکه از تجملات لذت می برید و بدون محدودیت مالی به دنبال علایق خود هستید.

وقتی به این مرحله رسیدید، سرمایه‌گذاری‌های شما به طور قابل توجهی رشد کرده است، و (در صورت وجود) املاک اجاره‌ای شما افزایش یافته است. اکنون می‌توانید به یک سفر درجه یک بروید، سخاوتمندانه به موسسه های خیره ای که به آنها اهمیت می‌دهید کمک مالی کنید، و سرگرمی‌هایی را که همیشه می‌خواستید امتحان کنید، انجام دهید. آزادی مالی دنیایی از امکانات را به روی شما باز خواهد کرد.

مرحله ۸ – فراوانی مالی
در مرحله آخر، فراوانی مالی، به وضعیت مولتی میلیونر با ارزش خالص و جریان نقدی بالا رسیده‌اید. در این مرحله، ثروت شما به شما این امکان را می دهد که تجارت خود را گسترش دهید، به خیریه ها کمک کنید و میراثی برای فرزندان و نام خود به جای بگذارید.

اگر به رشد ثروت خود از طریق سرمایه گذاری های هوشمند و سرمایه گذاری های تجاری ادامه دهید، می توانید به سطحی از فراوانی برسید که بتوانید رویاهای خود را زندگی کنید و شجره نامه خود را برای نسل های آینده تغییر دهید.

آزادی مالی در هشت قدم
جذب ثروت

کلمات کلیدی جذب ثروت و رسیدن به آزادی مالی
با پرداخت بدهی مالی و کسب درآمد بیشتر و ایجاد یک حساب اضطراری شروع کنید.
از بدهی های جدید اجتناب کنید تا در نهایت به ثبات مالی دست یابید.
آزادی شدن از بدهی ها را دنبال کنید تا خود را از نوکر طلبکاران بودن رها کنید
برای امنیت مالی تلاش کنید تا از یک سبک زندگی راحت و بدون نگرانی دائمی پول لذت ببرید
با ایجاد درآمد از دارایی های نقدی به استقلال مالی برسید
با داشتن ثروت کافی برای داشتن سبک زندگی مورد نظر خود به آزادی مالی دست یابید
فراوانی مالی را در آغوش بگیرید و میراثی ماندگار به جا بگذارید

نتیجه
آغاز سفر به سوی آزادی مالی یک تجربه دگرگون کننده است که به شما امکان می دهد زندگی را مطابق با شرایط دلخواه خود زندگی کنید. با دنبال کردن این هفت مرحله، به تدریج می توانید ثروت بسازید، بالشتک مالی ایجاد ‌کنید و در نهایت به رویاهای خود دست خواهید یافت. در طول مسیر، آرامش، امنیت، استقلال و فراوانی را خواهید یافت – همه اینها اجزای ضروری یک زندگی رویایی هستند. بنابراین، سفر خود را از امروز شروع کنید و به یاد داشته باشید که آزادی مالی اگر برای دیگران رخ داده است برای شما میتواند اتفاق بی فتد.

 

 

فایل صوتی سابلیمینال ۱۰۱ بار سریعتر ثروتمند شوید

 

منبع: https://www.newtraderu.com/2023/05/05/reaching-financial-freedom-in-7-steps/


 

چگونه از صفر ثروت بسازیم؟

ثروت نسلی

ساختن ثروت از صفر ممکن است یک شاهکار غیرممکن به نظر برسد. اما حتی کسانی که در حال حاضر با چک حقوقی زندگی می کنند می توانند آینده مالی حلالی برای نسل های بعدی خود بسازند. این فقط صبر، فداکاری و کمی نبوغ می خواهد. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که شما را در مسیر خود قرار می دهد.

 

با پس انداز کردن شروع کنید
آدام گارسیا، مدیرعامل The Stock Dork، گفت: « برای شروع، افتتاح یک حساب پس‌انداز با بازده بالا است، این حساب‌ها معمولاً نرخ‌های بهره بالاتری نسبت به حساب‌های پس‌انداز سنتی دارند که می‌تواند به رشد پول شما در طول زمان کمک کند.» او توصیه کرد به دنبال حساب هایی با حداقل هزینه و دسترسی آسان باشید.

 
 

گارسیا همچنین به مبتدیان پیشنهاد کرد که پول را در صندوق های سرمایه گذاری بگذارند. وی توضیح داد: صندوق های سرمایه گذاری ، صندوق‌هایی هستند که در اوراق بهادار کوتاه‌مدت و کم‌ریسک مانند اسناد خزانه و اوراق تجاری سرمایه‌گذاری می‌کنند. “آنها پتانسیل بازدهی کمی بالاتر را در مقایسه با حساب های پس انداز ارائه می دهند و در عین حال تمرکز بر حفظ سرمایه را حفظ می کنند.”

 

با این حال، گارسیا هشدار می دهد که مهم است که نسبت به کارمزدها و نسبت های هزینه مرتبط با حساب های مورد نظر توجه داشته باشید و مطمئن شوید که آنها با اهداف سرمایه گذاری شما مطابقت دارند.

 

یک راه آسان برای دستیابی به هدف پس انداز این است که هر هفته ۵ تا ۱۰ درصد از حقوق خود را به بدون استثناء کنار بگذارید. شاید زیاد به نظر نمی رسد، اما در ۱۰-۲۰ سال آینده، شما مبلغ قابل توجهی پول پی انداز کرده اید.

 

دراز مدت برنامه ریزی کنید(به زمان بازنشستگی نگاه کنید)
هنری هابگود، مدیر دارایی شرکت Washburn Capital Management می‌گوید: «حتی اگر پول ندارید، مهم است که برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنید.» این به معنای داشتن یک حساب بازنشستگی است.

به گفته گارسیا، هر دو نوع حساب (حساب بازنشستگی ، حساب پس انداز)مزایای مالیاتی و پتانسیل رشد بلندمدت را ارائه می دهند. او افزود: «مشارکت‌هایی که در حساب‌های بازنشستگی انجام می‌شود، بسته به نوع حساب می‌تواند با تعویق مالیاتی یا معاف از مالیات افزایش یابد و به سرمایه‌گذاری‌های شما در طول زمان ترکیب شود.» گارسیا همچنین پیشنهاد می‌کند ببینید آیا کارفرمای شما کمک‌های مشابهی به صندوق‌های بازنشستگی ارائه می‌دهد یا خیر.

 

نه تنها می توانید یک صندوق بازنشستگی برای خود راه اندازی کنید، بلکه بسیاری از مؤسسات مالی، نگهداری از افراد زیر سن قانونی را ارائه می دهند. آنها می توانند در زندگی برای پرداخت هزینه کالج یا بازنشستگی فرزند شما استفاده کمک کنند.(البته چنین سازمانی در ایران تاسیس نشده است اما منظور این است که تا جایی که میتوانید پول خود را سپرده و در بهترین حالت سرمایه گذاری کنید)

 

 

یک بیمه عمر زندگی بگیرید
مهم نیست که زندگی چه مشکلاتی را به سمت شما می آورد ایجاد ثروت نسلی به معنای محافظت از امور مالی خانواده شماست.

پل لاپیانا، CFP، رئیس برند، محصول و توزیع وابسته در MassMutual توضیح داد: “بیمه عمر مزایای منحصر به فردی را هم برای بیمه شده و هم برای خانواده یا فرزندان بیمه شده فراهم می کند.”

 

این فقط به معنای پول پس از فوت دارنده بیمه نیست. لاپیانا توضیح داد: «بیمه‌های عمر می‌توانند ارزش‌های نقدی را برای پوشش شرایط اضطراری یا کمک به تکمیل درآمد بازنشستگی فراهم کنند.

 

بیمه نامه های عمر فقط برای بزرگسالان نیست. لاپیانا توصیه کرد که گرفتن بیمه نامه عمر برای کودکان خردسال می تواند امنیت آنها را در طول زندگی آنها تامین کند. و اگر نگران هزینه هستید، نگران نباشید. هزینه ماهانه بیمه عمر برای یک بیمه نامه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در ماه متغییر است.

 

پس انداز

خارج از جعبه فکر کنید
اگر از صفر شروع می‌کنید، به دنبال فرصت‌های ثروت‌سازی باشید که نیازی به تزریق زیاد پول نقد اولیه ندارند. گارسیا پیشنهاد داد با کسب درآمد از یک سرگرمی، اجاره تجهیزات یا اجاره یک اتاق اضافی، یک جریان درآمد جایگزین ایجاد کنید. او گفت: «خدمات جانبی می‌توانند جریان‌های درآمد بیشتری را برای شما فراهم کنند، پس‌انداز را تسریع کنند و فرصت‌های کارآفرینی ایجاد کنند.

 

همچنین هوشمندانه است که آنچه را که خانواده شما از قبل در اختیار دارد بررسی کنید. این به معنای ارزیابی میراث خانوادگی است. بسیاری از آثار هنری و حتی کلکسیونی ها در طول زمان مورد قدردانی قرار خواهند گرفت. بنابراین در حالی که وسایل زیرزمین والدین شما در حال حاضر ارزش زیادی ندارند، می‌توانند برای نسل‌های آینده ارزش زیادی داشته باشند.

 

گزینه دیگر افزایش سرمایه اجتماعی خود از طریق ارتباط در جامعه است. گارسیا گفت: «ارتباطات شما می‌تواند منابع، فرصت‌ها و همکاری‌های ارزشمندی را ارائه دهد که می‌تواند به سرعت بخشیدن به ثروت‌سازی شما کمک کند. او پیشنهاد کرد که در رویدادهای مختلف شرکت کنید تا با افرادی ارتباط برقرار کنید که می توانند به توسعه و بهبود حرفه شما کمک کنند.

 

ثروت میلیارد دلاری

 

نسل های آینده خانواده خود را تبدیل به ماشین پول سازی و جذب ثروت کنید
ساختن ثروت برای نسل های آینده بی فایده است اگر نسل های آینده آن را هدر دهند. شما می خواهید مطمئن شوید که خانواده شما می دانند که چگونه نه تنها ثروت شما را حفظ کنند بلکه به رشد آن کمک کنند.

 

هابگود گفت: «وقتی شروع به کار می کنید، معمولاً با ایجاد عادات خرج کردن درست برای کل خانواده انجام می شود. این عادات شامل زندگی در حد توان، ایجاد و پایبندی به بودجه خانواده و اجتناب از بدهی های غیر ضروری است.

 

وی افزود: “در درازمدت، شما می خواهید خانواده خود را حتی از سنین پایین به نگهبانان ثروت خود تبدیل کنید.” این مستلزم آن است که ارزش چیزهایی را که در نهایت به آن‌ها منتقل می‌کنید و چگونگی اجتناب از دام‌هایی مانند سرمایه‌گذاری‌های بد را به فرزندانتان بیاموزید.

 

هابگود خاطرنشان کرد: «اگر این ثروت به درستی استفاده شود، نه تنها می‌تواند به حمایت از خانواده، بلکه برای بسیاری از اهداف بزرگ مخصوصاً برای اهدافی که برای اعضای خانواده اهمیت دارد برسد.»

 

منبع:https://www.gobankingrates.com/money/wealth/how-to-build-generational-wealth-from-scratch/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید