۲۸ رفتار که باعث پیشرفت شما می شود!

۲۸ رفتار که باعث پیشرفت شما می شود!
چکیده این مطلب : انتشار : ۴ , اسفند , ۱۳۹۸ ۲ نظر ۲۲۷۵ بازدید زمان مطالعه ۳۰ دقیقه پادکست به زودی

وقتی غیرقابل توقف باشید ، متوجه خواهید شد که هر آنچه را که باید بدانید در حال حاضر در درون شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان اعتماد کنید و عمل کنید.
آیا آماده حرکت به سمت موفقیت هستید؟

 

بسیاری از افراد موفق در آنچه که انجام می دهند در حال پیشرفت هستند ، برخی حتی نخبه هستند اما تعداد کمی از آنها کاملاً غیرقابل توقف هستند.

کسانی که غیرقابل توقف هستند در دنیای خودشان هستند آنها با کسی به جز خودشان رقابت نمی کنند.شما هرگز نمی دانید که برنامه بعدی آنها چه است حتی اگر آنها با شما رقابت نکنند ، باعث می شود شما با آنها رقابت کنید.

 

آیا شما غیر قابل توقف هستید؟ آیا در حال پیشرفت هستید یا پس رفت ؟ بیایید بررسی کنیم:

 

 

۱ – فکر نکنید – یاد بگیرید و عمل کنید

“فکر نکنید. شما از قبل می دانید که چه کاری باید انجام دهید ، و می دانید چگونه آن را انجام دهید. چه چیزی مانع حرکت شما می شود؟” –  Tim Grover

به جای تحلیل و تفکر ، عمل کنید.  تمرکز خود را جمع کنید و با اعتماد کامل به خودتان ، کاری را انجام دهید که به طور غریزی احساس می کنید باید انجام دهید همانطور که اپرا گفته است ، “هر تصمیمی درستی که تاکنون گرفته ام ، از جرات انجام دادن من گرفته شده است. هر تصمیمی اشتباهی که گرفته ام نتیجه این بوده است که به ندای درونم گوش ندادم ” بنابراین عمل کنید اگر اشتباه بود یاد میگیرید و مجدد بهتر عمل میکنید.

 

 

۲- همیشه آماده باشید تا آزادی عمل غریزه ای داشته باشید

“همانطور که نماد یین یانگ (ین و یانگ نشان دهنده قطب‌های مخالف و تضادهای جهان هستند.) دارای هسته ای از نور در تاریکی و تاریکی در نور است ، جهش های خلاقانه نیز روی پایه های تکنیک پایه گذاری شده است ” Josh Waitzkin

تبدیل به استاد خلاقیت شوید. در حالی که همه افراد آرامش دارند ، شما در حال تمرین و کمال هستید. قوانین نیم کره چپ مغز را بیاموزید تا مغز راست شما بتواند آزادی بی حد و حصر برای شکستن قوانین و خلق ایدهایتان داشته باشد.

 

با افزایش آگاهی ، زمان برای شما کند خواهد شد.  چیزهایی را میبینید که دیگران مشاهده نخواهند کرد در حالی که آنها در حال تلاش هستند تا به اوضاع واکنش نشان دهند ، شما می توانید وضعیت را به دلخواه خود تغییر دهید و پیشرفت کنید.

 

 

۳- با پول یا محرک خارجی با انگیزه نشوید

این خیلی خوب است که همیشه با ابنگیزه باشید اما در مورد پول پول یا هر چیز دیگری خارج از شما اصلا خوب نیست زیرا در صورت حذف محرک خارجی شما ناامید خواهید شد.محرک های خارجی را از بین ببرید و خودتان را محدود کنید تا از درون با انیگزه باشید درغیر این صورت محرک های خارجی که باعث ایجاد انیگزه درون شما می شود مانند بیشتر مردم شما را نابود خواهد کرد.

 

 

۴- هرگز به کم قانع نشوید

حتی پس از رسیدن به یک هدف و پیشرفت در هر مرحله از زندگی ، نباید راضی شوید. این در مورد حرکت رو به جلو شما است که ببینید تا چه اندازه می توانید خود را تحت فشار قرار دهید و موفقیت های بیشتری کسب کنید.

آیا این باعث می شود شما ناسپاسی کنید؟ قطعا نه. شما کاملاً فروتن و برای تمام اتفاقات زندگی خود سپاسگزار هستید. به همین دلیل است که شما هرگز احساس نارضایتی یا تنبلی نخواهید کرد.

به قول جیم روون  “راه لذت بردن از زندگی بهتر ، این است که یک هدف را به پایان برسانید و سپس هدف بعدی را شروع کنید.  تنها راه لذت بردن از غذای های دیگر گرسنگی است. “

 

 

۵- همیشه خودتان را تحت کنترل داشته باشید

بر خلاف اکثر افراد ، که به مواد یا سایر عوامل خارجی وابسته هستند ، شما باید به به خودتان وابسته باشید و انتخاب کنید چگونه وقت خود را بگذرانید و چه مدت در جایی که هستید باشید.

بر اساس غریزه عمل کنید ، نه انگیزه وقتی این کار را کردید ، به این دلیل است که می خواستید این کار را انجام دهید نه به این دلیل که مجبور هستید.

 

 

۶- با خودت رو راست باش

اگرچه ۷۰ درصد از کارمندان از شغل خود متنفر هستند و تنها یک فرد از سه فرد کارمند گزارش می دهند که افراد خوشحالی هستند ، اما باید بدانید که افراد غیرقابل توقف همه چیزهایی که در زندگی خود از آنها متنفر هستند را حذف می کنند.

به خودت احترام بگذار و با اعتماد به نفس زندگی کن و زندگی را براساس شرایط خودتان ادامه دهید. وقتی چیزی در زندگی شما مناسب نیست ، آن را بلافاصله و مستقیما تغییر دهید.

 

 

۷- هرگز در منطقه راحتی خود نمانید

بیشتر افراد فقط می توانند فشارهای با دوز پایین را تحمل کنند. بنابراین از اتفاقاتی که آنها را بیش از حد تحت فشار قرار میدهد دوری میکنند و در منطقه راحتی خود می مانند.

اما برای موفقیت هرگز به خاطر فشار اضافی تسلیم نشوید در عوض ، این فشار باعث قویتر شدن شما می شود این چیزی است که شما را هوشیار و فعال نگه می دارد.

 

 

۸- از عواقب شکست نترسید

بیشتر مردم در جایی که امن باشد می مانند مانند نزدیک زمین زیرا اگر آنها سقوط کنند درست است که آسیب نمی بینند زیرا بر این باورند که وقتی تصمیم می گیرید پرواز کنند ، سقوط ممکن است آنها را بکشد بنابراین همان نزدیک زمین می مانند و هرگز پیشرفت نخواهند کرد .

اما برای شما سقف و کفی وجود ندارد همه چیز به ذهن شما بستگی دارد اگر چیزی اشتباه رخ داد یا حتی اگر “شکست” خوردید در عوض یاد میگیرید و ادامه می دهید. وقتی به سرگذشت برادران رایت فکر کنید متوجه خواهید شد این درست است و باید پرواز کنید تا پیشرفت کنید.

 

 

۹- با دیگران رقابت نکنید. آنها را به رقابت با خودتان ترغیب کنید

بیشتر مردم با افراد دیگر رقابت می کنند آنها بطور مداوم چک می کنند تا ببینند دیگران در کسب کارشان چه کاری انجام می دهند. در نتیجه ، آنها آنچه را که آنها انجام میدهند تقلید و کپی می کنند.

رقابت با دیگران موفقیت چندانی برای شما ندارد بلکه رقابت خلق کردن شما را از منطقه امن خود بیرون می آورد. بنابراین همه ورودی های خارجی را مسدود کنید و درعوض با خلاقیت خود ایده های جدید را خلق و اجرا کنید.

 

 

۱۰- هرگز یادگیری را متوقف نکنید

افراد عادی به دنبال سرگرمی هستند. افراد خارق العاده به دنبال آموزش و یادگیری هستند. وقتی می خواهید در کار که انجام میدهید بهترین باشید ، هرگز یادگیری را متوقف نکنید. هرگز از پیشرفت و یادگیری مهارتها و دانشهای جدید دوری نکنید.

آماده سازی خودتان همان چیزی است که به شما قدرت می دهد.

 

 

۱۱- موفقیت کافی نیست – فشار را بیشتر کنید

برای اکثر افراد ، “موفق شدن” در حد داشتن یک زندگی نرمان کافی است. با این حال ، وقتی شما متوقف نشوید با افزایش فشار برای انجام کارهای بیشتر موفقیت شما بیشتر می شود بنابراین با دست یابی به هر هدف بلافاصله به دنبال دستیابی به هدفی دیگر ، چالشی دیگر متمرکز شوید.

 

 

۱۲- با موفقیت دوست باشید

اکثر مردم به دلیل احساس نالایقی نمی توانند موفقیت ، اقتدار یا پیروزی را تحمل کنند این باعث می شود آنها تنبل شوند. وقتی آنها آنچه را که می خواهند بدست می آورمد تلاششان را متوقف میکنند و از حرکت به سمت موفقیت های بزرگتر امتناع میکنند.

اما برای شما ، هیچ چیز بهتر از انگیزه درونی نیست که شما را به حرکت وادار کند این مربوط به کسب موفقیت یکی پس از دیگری است زیرا هیچ مقصدی وجود ندارد فقط حرکت و حرکت است.

 

 

۱۳- روی احساسات خود وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود کنترل داشته باشید

مالکیت شدید روی خودتان مستلزم بررسی عرت نفس شما ، اعتراف به اشتباهات ، تدوین طرحی برای غلبه بر چالش ها ، برای هر تیم موفق ضروری است. “- Jocko Willink

این حقیقت است وقتی آشفته می شوید شما مالک این آشفتگی هستید به جای اینکه اجازه دهید شما را کنترل کند آن را کنترل کنید و به عنوان رهبر ، هنگامی که تیم شما شکست می خورد با مالکیت شدید می توانید آزادی و کنترل کاملی روی آن داشته باشید.

 

 

۱۴- اجازه دهید بیزینس شما به جای شما صحبت کند.

کتاب Cal Newport ، Deep Work ، “کار عمیق” را از “کار کم عمق” متمایز می کند. در اینجا تفاوت ها را می بینید:

کار عمیق:

  • نادر است
  • ارزش بالایی دارد
  • و غیر قابل تکرار است (یعنی کپی / برون سپاری آن آسان نیست)

کار کم عمق:

  • مشترک است
  • کم ارزش است
  • قابل تکرار است (یعنی هر کسی می تواند این کار را انجام دهد)

صحبت کردن کم عمق است. هرکسی می تواند صحبت کند. به راحتی تکرار می شود اما برعکس ، کار عمیق نادر است. این کار توسط افرادی انجام می شود که متمرکز کار می کنند در حالی که همه افراد در حال صحبت هستند کار عمیق بسیار عالی انجام می شود زیرا نمی توان آن را نادیده گرفت و این باعث پیشرفت شما می شود.

 

 

۱۵- همیشه روی قدرت ذهنی خود کار کنید.

ایجاد یک ذهن ارتجاعی مسلماً بحرانی ترین ویژگی یک فرد در سطح جهانی است و باید بطور مداوم آن را پرورش دهد.

هرچه بهتر بتوانید فشار بیشتری را تحمل کنید بیشتر از هر کس دیگری پیشرفت خواهید کرد. بهترین تمرینی که می توانید انجام دهید تمرین ذهنی است. هر جا ذهن شما می رود ، بدن شما نیز به همان جا خواهد رفت ، هر کجا که افکار شما برود ، زندگی شما آنجا می رود.

 

 

۱۶- اعتماد به نفس بزرگترین دارایی شماست

توانایی یک فرد در اجرای دو ماراتن – یا انجام هر کاری سخت دیگر بیشتر بازتاب سطح اطمینان آن فرد از توانایی واقعی خودش است.

اعتماد به نفس شما تعیین می کند که:

  • چه چالش ها / اهدافی را انجام دهید
  • چقدر احتمال دارد به آن اهداف برسید
  • چقدر خوب از شکستها درست میگیرید

اگر اعتماد به نفس نداشته باشید ، هرگز خود را در مرحله اقدام و پیشرفت قرار نمی دهید وقتی با اعتماد به نفس هستید ، اهمیتی نمی دهید که چند بار شکست بخورید ، زیرا می خواهید موفق شوید. مهم نیست که چقدر شانس در مقابل شما وجود دارد.

 

 

۱۷- خود را با افرادی احاطه کنید که آینده را به شما یادآوری می کنند ، نه گذشته را

هنگامی که خود را با افرادی که گذشته را به شما یادآوری می کنند احاطه کنید شما خیلی سخت و احتمالا پیشرفت نخواهید کرد زیرا ما در گذشته گیر می کنیم ، و نمی توانیم از آنها خلاص شویم (به عنوان مثال کودک چاق یا دختر خجالتی).

احاطه خود با افرادی که می خواهید مثل آنها باشید ، به شما امکان می دهد شخصیت جدید از خودتان را طراحی کنید زیرا شما دیگر با گذشته خود تعریف نمی شوید، تنها آینده است که می آفرینید

با توجه به “اثر پیگمالون” (اشاره به یک پدیده روانشناسی دارد که بر اساس آن افراد نسبت به سطح انتظارات دیگران واکنش‌های مستقیم نشان می‌دهند.)، انتظارات افراد اطراف شما به میزان زیادی تعیین می کند که چقدر خوب عمل کنید.

 

 

۱۸ – رها کنید اما درس های آن را فراموش نکنید

علم واضح است: بخشش نه تنها سلامت روانی شما بلکه سلامت جسمی شما را بهبود می بخشد.

غیرقابل توقف بودن ، نیاز به حمل هیچ چمدانی ذهنی یا عاطفی غیر ضروری ندارد. در نتیجه ، شما باید هر کسی که به شما ستم کرده است را فوراً و کاملاً ببخشید. با این حال ، بخشش به معنای فراموش کردن نیست این بدان معنا نیست که شما باید با کسانی که به شما ستم کرده اند ، همکاری کنید.

 

 

۱۹ – اهداف مشخص داشته باشید

طبق تحقیقات روانشناسی ، با انگیزه ترین اهداف به طور واضح تعریف می شوند و دارای محدودیت زمانی هستند.

اهداف شما می تواند روی رفتارهای شما متمرکز باشد  به عنوان مثال ( من می خواهم روزانه ۵۰۰ کلمه مقاله بنویسم) یا بر روی نتایج نهای مورد نظر (مثلاً می خواهم تا اول ژوئن ۲۰۱۷ در نیویورک تایمز مقاله ام را منتشر کنم).

 

 

۲۰ – به جای تجزیه و تحلیل بلافاصله پاسخ دهید.(مردد نباشید)

وقتی احساس می کنید باید کاری انجام دهید بلافاصله عکس العمل نشان دهید. دست از زیر سوال بردن خود بردارید آن را تجزیه و تحلیل نکنید فقط عمل کنید و از نتیجه درس بگیرید و پیشرفت کنید.

پس از اقدام کردن خواهید فهمید که چه باید بکنید تا زمانی که اقدامی نکنید ، همه چیز فرضی خواهد بود اما هنگامی که عمل می کنید عملی می شود.

 

 

۲۱ – سادگی را به پیچیدگی ترجیح دهید

“اگر نمی توانید چیزی را به سادگی توضیح دهید ، پس آن را به اندازه کافی درک نکردید.” – آلبرت انیشتین

همانطور که لئوناردو داوینچی گفته است ، “نبوغ در سادگی است.”

تعداد بسیار کمی از مردم حقیقت را به شما خواهند گفت. وقتی از آنها سؤالی می پرسید آنها می گویند: “متغیرهای زیادی وجود دارد” یا “این به عوامل زیادی بستگی دارد”.

 

 

۲۲ – هرگز از دستاوردهای شخص دیگر حسادت نکنید.

غیر قابل توقف بودن بدان معنی است که شما واقعاً آنچه را که برای همه بهتر است می خواهید حتی کسانی که رقبای شما هستند،  حسادت همان نفس است که از ترس نشأت می گیرد و مانع پیشرفت شما می شود.

دلیل خوشحالی شما برای موفقیت دیگران این است که موفقیت آنها از موفقیت شما کم نمی کند. شما با هر شخص دیگری فرق دارید هیچ کس نمی تواند دقیقاً آنچه را که شما می توانید انجام دهید ، انجام دهد. شما ابر قدرت خود را با توانایی منحصر به فرد خود را دارید و این همان کاری است که شما می خواهید انجام دهید.

 

 

۲۳- روی نتایج موفقیت خود تمرکز نکنید همیشه روی آنچه که نتیجه را ایجاد کرده اید متمرکز شوید

هنگامی که شروع به انجام کارهای مورد علاقه خود می کنید به یاد داشته باشید تمرین ها و ایده هایی که اجرا کرده اید حتی اگر به نظر زیاد مهم نبوده اند  باعث موفقیت شما شده است بنابراین بیزینس و صنعت خود را کامل کنید. هرگز فراموش نکنید چه چیزی شما را به اینجا رسانده است.

 

 

۲۴- ۱۰ برابر فکر و عمل کنید

بیشتر افراد – حتی افرادی که شما آنها را “خیلی موفق” می دانید – ۱۰ برابر عمل نمی کنند در حقیقت ، اگر سیستم تفکر و اعتقاد خود را بطور جدی تقویت کنید می توانید از هر کس دیگری پیشی بگیرید.

تفکر و عمل کردن ۱۰ برابر همه چیز را تغییر می دهد. همانطور که Dan Sullivan گفته است ، “تفکر ۱۰ برابر شما را به طور خودکار از موانع و محدودیت های فعلی خود خارج میکند” این شما را از مشکلی که بیشتر مردم با آنها سر و کار دارید بیرون می کشد و شما را به سمت یک زمینه کاملاً جدید از امکانات هدایت می کند”

 

به عنوان مثال وقتی امسال به هدف خود یعنی بدست آوردن ۱۰۰،۰۰۰ دلار رسیدید آن را به ۱،۰۰۰،۰۰۰ دلار تغییر دهید ، و خودتان را مجبور کنید در سطح دیگری فعالیت کنید ، همانطور که شین اسنو ، نویسنده کتاب کلیدهای هوشمند: چگونه هکرها ، نوآوران باعث شتاب دادن موفقیت می شوند ، گفت: “پیشرفت ۱۰برابر  با شجاعت و خلاقیت ساخته شده است”

حال سؤال این است: آیا شما حاضرید به آن نقطه برسید؟ در مورد این فکر کنید آیا حاضرید با فکر ۱۰ برابری عمل کنید؟ آیا حاضرید اعتقادات قدیمی خود را زیر سؤال ببرید و ذهن خود را برای دریافت اعتقادات متفاوت باز کنید؟

 

آیا می توانید خود را متقاعد کنید که به پتانسیل ۱۰برابری خود اعتقاد داشته باشید؟ آیا شما می خواهید اهدافی که به نظر می رسد احمقانه به نظر می رسند را انجام دهید و پیشرفت کنید؟ آیا شما می خواهید جهش ذهنی داشته باشید ؟ آیا به این اعتماد دارید که “جهان در این تصمیم به شما کمک خواهد کرد تا این اتفاق رخ دهد”؟

فکر کردن ۱۰ برابری تا زمانی که تجربه نکنید ، واقعاً سخت است اما هنگامی که آن را تجربه کردید ، متوجه می شوید که می تواند رخ دهد . حرکت از درامد شش رقمی به هفت رقمی می تواند طی چند سال کوتاه اتفاق بیفتد در صورتی که اگر به اندازه کافی بزرگ فکر می کنید ، و مایل باشید جسورانه و هوشمندانه عمل کنید.

 

همه ابزارهای لازم در جهان وجود دارد اگر اینطور نیست آنها را بسازید تعداد زیادی از مردم مثل فورد ، گراهام بل ، براداران رایت این کار را کردند.

 

 

 

۲۵- اهدافی را تعیین کنید که از تواناییهای فعلی شما فراتر هستند.

پل آردن گفت: “شما باید فراتر از توانایی هایی که دارید هدف داشته باشید. شما باید نسبت توانایی هایی گه در حال حاظر دارید بی توجه باشید. اگر فکر می کنید قادر به انجام کار در بهترین شرکت در حوزه خود نیستید ، این کار را انجام دهید. اگر فکر می کنید نمی توانید روی جلد اول مجله TIME قرار بگیرید ، تجارت خود را به آنجا برسانید. چشم اندازی از جایی که می خواهید به انجا بروید داشته باشید.  هیچ چیز غیر ممکن نیست.”

غیر قابل توقف بودن بدان معنی است که اهداف شما باعث می شود به فردی بیش از آنچه که در حال حاضر هستید تبدیل شوید. همانطور که جیم رون گفته است ، “آرزو نکنید که مشکلی ایجاد شود لاکه آرزو گنید شما قویتر شوید”

 

 

۲۶- زمانی را برای تفریح و ریکاوری در نظر بگیرید

وقتی در حال انجام کاری هستید ۱۰۰ درصد تمرکز خود را روی آن کار بگذارید. این نه تنها به شما امکان می دهد در لحظه حضور داشته باشید و کار شما به بهترین شکل ممکن انجام شود بلکه به شما این امکان را می دهد تا زمان لازم برای استراحت و بهبودی داشته باشید زیرا اگر بین ست های مثلا ورزش بدنسازی وقفه ایجاد نکنید، نمی توانید قدرت ، استقامت و تحمل ایجاد کنید.

 

 

۲۷- قبل از آن که آماده شوید شروع کنید

بیشتر افراد همیشه در انتظار زمان منسب هستند. آنها معتقدند بعد از داشتن وقت ، پول ، روابط و اعتبار کافی می توانند شروع کنند. آنها منتظر می مانند تا احساس امنیت کنند اما افرادی که غیرقابل توقف هستند برعکس این افراد عمل میکنند زیرا وقتی شروع کنید عالی می شوید نه اینکه عالی باشید و بعد شروع کنید.

افراد غیر قابل توقف قبل از اینکه حتی بدانند که چه باید بکنند شروع به کار کردند. آنها قبل از اینکه پول داشته باشند شروع کردند. آنها قبل از اینکه همه جواب ها را بگیرند ، شروع می کنند. آنها از زمانی شروع کردند که کسی به آنها ایمان نیاورد. تنها چیزی که به آن نیاز داشتند صدای درون آنها بود که باعث می شد آنها به جلو حرکت کنند.

 

 

۲۸- اگر نیاز به تائید دارید ، احتمالاً نباید آن کار را انجام دهید

فردی سرمایه گذار بسیار در املاک و مستغلات موفق است. در طول حرفه خود ، صدها نفر از او پرسیده اند که آیا “باید به املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند”.

او به همه آنها همان یک جواب را می گوید: آنها نباید این کار را انجام دهند.

چرا او باید چنین جوابی بدهد؟ وی گفت: “کسانی که واقعا می خواهند موفق شوند ، بدون توجه به آنچه دیگران می گویند آن کاری که باید انجام دهند را انجام خواهند داد.”

افراد زیادی وجود دارند که هر کاری که دیگران انجام می دهند را تقلید میکنند. آنها هرگز واقعاً تصمیم نمی گیرند که چه کاری می خواهند انجام دهند ، و سرانجام از این شاخه به شاخه دیگری می روند. بنابراین برای رسیدن به زندگی رویایتان نیاز به تائید دیگران ندارید.

 

 

 

نتیجه

“بنابراین استراتژی شما باید این باشد که کسی دیگری باعث موفقیت شما نمی شود شما با هیچ کس رقابت نمی کنید. آنها باید با شما رقابت کنند و در نهایت نتیجه نهایی همه چیز مهم است ” Tim Grover

 

وقتی غیرقابل توقف باشید ، متوجه خواهید شد که هر آنچه را که باید بدانید در حال حاضر در درون شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان اعتماد کنید و عمل کنید.

آیا آماده حرکت به سمت موفقیت هستید؟

اگر به دنبال راه کار دستورالعمی برای حرکت به سمت رویاهایتان و پیشرفت در زندگی هستید ، استفاده از محصول پکیج ویژه قدم به قدم شما را به سمت خواسته هایتان هدایت میکند و در نهایت زندگی شما خیلی سریع تغییر خواهد کرد.

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    


    سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

    این مطلب را به اشتراک بگذارید



    امتیاز شما به این مطلب

    train-your-brain.jpg
    

    جست و جو

    برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

    پیام های سیستم

    چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

    جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

    ۸+۸+۸ قانون موفقیت

    همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

    به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

    ۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

    راه برای غلبه بر ترس از شکست

    وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

    ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

    چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

    اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

    در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

    بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

    فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

    فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

    اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

    افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

    برنده شدن در قرعه کشی

    تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

    انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

    اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

    آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

    آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

    به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

    برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

    انتشار محصول : مراقبه نور

    آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

    آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

    آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

    اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

    انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

    جلی خواسته ها چیست؟

    تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

    می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

    گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

    آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

    بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

    هفت بعد ذهن

    هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

    ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

    آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

    در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

    آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

    وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

    در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

    ورود به حساب کاربری

    ایجاد حساب کاربری جدید