در حال بارگزاری...

عصر جدید تبلیغات،رشد کسب و کار خود با سابلیمینال مارکتینگ

با تبلیغات سابلیمینال کسب و کار خود را منحصر به فرد کنید!


...همین الان شروع کنید
about

چشم انداز جدید از علوم عصب شناختی

سابلیمینال مارکتینگ چیست؟

این یک روش بازاریابی مبتنی بر ضمیرناخوداگاه است که از فن آوری های نو ظهور برای جذب بیشتر مخاطب با هدف هدایت دقیق آنها به سمت برندی مشخص است و دیدگاه مخاطب را نسبت به محصولات تغییر میدهد و در نهایت آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه میکند. استفاده این روش بازاریابی در مکان مناسب ، در زمان مناسب وبا پیام های دقیق نه تنها فرصت های بیشتری را برای بیزینس های نو پا ایجاد میکند بلکه با ایجاد یک تعهد از طرف مخاطب و انعطاف پذیری ،مخاطب را با خرید و سفارش بیشتر پشتیبانی میکند.

با کم استفاده ترشدن روشهای سنتی بازاریابی ، کسب کارهای موفق باید در نحوه تبلیغات خود جهت اثر گذاری روی تصمیم گیری مشتریان، تجدید نظر کنند.سایت مانی ام اس انقلابی در کل رویکرد جذب مشتری ایجاد کرده است تا جایی که نتایج نهایی دریافتی با افزایش چشمگیری، نسبت به روش های معمولی پیشی گرفته است.

تیم مانی ام اس با این اقدام جسورانه در روش بازاریابی جدید ، اولین قدم را در این عرصه برداشته است. ارائه کیفیت و رضایت مشتری خط مقدم مانی ام اس است و با توجه به تجربه چند ساله مانی ام اس در حوزه ضمیرناخوداگاه ،رابطه اجتناب ناپذیری بین بازاریابی ، فروش و سابلیمینال مارکتینگ مشهود است بنابراین این سرویس جدید جهت ارائه خدمات به علاقه مندان بیزینس و ضمیرناخوداگاه راه اندازی شد.اهداف این نوع بازاریابی عبارتند از:

  • نفوذ بیشتر به ذهن مخاطب

  • افزایش فرصت های جدید و حداکثر مشارکت با مشتری های جدید

  • استفاده استراتژیک و کارآمد از بودجه و منابع بازاریابی

  • ارتباط عاطفی با مخاطب

چرا سابلیمینال مارکتینگ؟

این فناوری، بسیار انعطاف پذیر و اثر بخش است. براساس بینش های همیشه در حال پیشرفت ، آینده جدیدی از بازاریابی پیش روی شماست که کاملاً مخاطب را درگیر می کند.

با گذشت زمان هنگامی که صحبت از استراتژی های آگهی و تبلیغاتی شد انقلابی در دنیای بازاریابی ایجاد شد. ابتدا تبلیغات به صورت ساده ، از طریق روزنامه ها ، رادیو و تلویزیون آغاز می شد ، اکنون تبلیغات سرعت خود را به صورت دیجیتالی به شبکه جهانی وب ارتقا داده است در کنار چنین پیشرفتی ، انواع مختلف و متنوع تبلیغات نیز بر زندگی روزمره افراد تأثیر گذاشته است. در دنیای پر سرعت امروز ، تبلیغات به یک صنعت تبدیل شده است و با پشتیبانی تحقیقات و فناوری ، تا حد زیادی پیشرفت کرده است.

با رقابت بسیار تنگاتنگ بازاریابان با الهام از این ژانر تبلیغاتی ، با هدف قرار دادن ناخودآگاه مصرف کننده ، از کنترل اعمال آنها اطمینان حاصل میکنند تا در مسیر رسیدن به هدف خود مانعی ایجاد نمی شود. مزایای این روش عبارتند از:


اگر به درستی استفاده می شود ، بسیار موثر است

این یکی از مزایای اصلی این نوع تبلیغات است ، از آنجا که هدف آن تأثیرگذاری بر ضمیر ناخودآگاه مصرف کنندگان است ایجاد نیاز به دستیابی به کالای شما در کسانی که این نوع تبلیغات را مشاهده می کنند می تواند تأثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشد.

انعطاف پذیر است

از تبلیغات سابلیمینال می توان در قالب های مختلف سمعی و بصری برای عملکرد ، از صدا و فیلم گرفته تا متن و تصاویر یا لوگو استفاده کرد. این بدان معناست که هنگام طراحی و ایجاد تبلیغات سابلیمینال گزینه های متنوعی وجود دارد.

عملاً در هر محیطی قابل استفاده است

یک مزیت بزرگ دیگر این روش این است که شما می توانید تقریباً در هر جایی از تبلیغات سابلیمینال استفاده کنید ، اعم از تبلیغات عادی ، مکان های ثابت ، انتشار در هر یک از شبکه های اجتماعی یا حتی در داخل یک فیلم یا تبلیغات چاپی.

کمک به انعکاس جنبه های مثبت برند

ه شما کمک کند تا جنبه های مثبت برند خود را منعکس کنید و با استفاده خلاقانه در ارتقا جنبه های مثبت و مهم برند شما کمک کند.

sale

خدمات ما

طراحی عکس های تبلیغاتی

با طراحی عکس های تبلیغاتی حرفه ای با متد سابلیمینال نفوذ بیشتری روی روی مخاطبان خود داشته باشید.

افزایش بهره وری ویدئو تبلیغاتی

بهره وری ویدئوهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید و نیازها را در ذهن ناخوداگاه مخاطب خود ایجاد و او را به سمت بازار خود جلب کند.

طراحی لوگو سابلیمینال

لوگوی سابلیمینال ارزشهای زیبایی و عملکرد برند را غنی می کند. همچنین می تواند تأثیر وفاداری مخاطب نسبت به مارک و محصولات شما را بهبود بخشد. ساخت لوگو بدون توجه به قوانین ذهنی، بدون شک به منزله هدر دادن منابع مالی است.

سابلیمینال مارکتینگ ، نفوذ به ناخوداگاه

سابلیمینال مارکتینگ راهی برای برقراری ارتباط با ناخوداگاه مخاطبین است. اصطلاح subliminal از دو ریشه Sub به معنی "زیر" و liminal به معنای "آستانه" تشکیل شده است: بنابراین سابلیمینال به معنی اطلاعاتی است که بدون توجه آگاهانه به ذهن مصرف کننده وارد می شود.


تنها مهارت هوشمندانه ای که بیزینس شما را به صورت کاملا حرفه ای ارتقاء می دهد.

تکنیک سابلیمینال مارکتینگ مهارت هوشمندانه ای است که در سراسر دنیا توسط بازاریابان استفاده می شود ، استراتژی پیام های سابلیمینال در تبلیغات با ایجاد و حفظ تصاویر و معانی آن در ذهن مشتری ، روشی برای مدیریت تصویر در ذهن مشتری است.

با سر زبان افتادن این پدیده برای هدف قرار دادن ضمیر ناخودآگاه، این تکنیک مورد استفاده بسیاری از برندها بوده است . مطالعات قبلی ، داده ها و شواهد مستدل عقلانی ، در مورد دخالت پیام های سابلیمینال در تبلیغات و چگونگی تأثیر آن بر رفتار آنها را ارائه داده است.

افزایش فروش و وفاداری به برند شما

امروزه بازاریابان و برند ها به دنبال راه هایی برای درآمد و وفاداری مشتریان به مارک تجاری خود هستند. تبلیغات سابلیمینال می تواند به بهبود برندهای تجاری کمک کند تا تأثیر مطلوبی در مورد ارزیابی ، آگاهی و سبک پردازش محصول در مصرف کنندگان ایجاد کنند بنابراین این یکی از برجسته ترین دلایل تقاضای سابلیمینال ها در دنیای تبلیغات است.

مطالعات زیادی به گسترش دانش در مورد پیام هایی که ذهن ناخودآگاه را هدف قرار می دهند نشان داده است که مغز انسان در برابر دستکاری آسیب پذیر است. تحقیقات نشان داده است که تبلیغات سابلیمینال واقعاً کارساز بوده و ذهن کسانی که آن تبلیغات را تماشا می کنند تحت تاثیر قرار میدهد.

بسیاری از برندهای تجاری مانند کوکا کولا ، مک دونالد ، فراری ، مارلبرو ، KFC ، هاردیس و دیگر برندها از پیام های سابلیمینال در تبلیغات خود استفاده کرده اند.

اگر می خواهید جایگاه تجاری خود را بهبود ببخشید و مردم شما را بخاطر بسپارند و نام برند شما را در ذهن خود داشته باشند این نوع تبلیغات کمک بزرگی به شما می کند.

مشاهده تحقیقات و اطلاعات بیشتر

"مردم نمی دانند چه می خواهند تا زمانی که شما نیاز آنها را به آنها نشان دهید. به همین دلیل هرگز به تحقیقات بازار اعتماد نمی کنم ، وظیفه ما پیدا کردن مطالعاتی است که هنوز منتشر نشده است"

jobs

استیو جابز

بنیان‌گذار شرکت رایانه‌ای اپل

ویدئو

ویدئو های زیر به شما نشان می دهد تبلیغات سابلیمینال چیزی است که باید از آن استفاده کنید تا در این بازار بسیار رقابتی در بهترین جایگاه باشید.

تعرفه ها

سفارش طراحی حرفه ای با اصول سابلیمینال

سفارش عکس سابلیمینال

Picture

59 USDT

  • طراحی اینفوگرافیک
  • طراحی آگهی تبلیغاتی مجلات، روزنامه و ...
  • طراحی بنر و لمپوست‌های تبلیغاتی
  • بررسی و انالیز هدف شما
  • و بیشتر...
  • زمان تولید 10 الی 25 روز
ثبت سفارش

ادیت ویدئوی تبلیغاتی به سابلیمینال

edit

319 USDT

  • استفاده از اصوات صوتی
  • استفاده از المان ها و کلمات سابلیمینال
  • استفاده از جلوهای بصری
  • استفاده در کل زمان ویدئو
  • دریافت رایگان نکات سابلیمینال در محتوا
  • زمان تولید 10 الی 25 روز
ثبت سفارش

ریدیزاین لوگو به سابلیمینال

logo

299 USDT

  • طراحی و اجرا توسط طراحان ارشد
  • بازسازی و تبدیل آرم و یا المان‌های از قبل طراحی شده
  • پیاده سازی بر مبنای اصول برندینگ
  • طراحی بر اساس اصول سابلیمینال
  • زمان تولید 10 الی 25 روز
ثبت سفارش

طراحی لوگوی سابلیمینال

logo

490 USDT

  • طراحی و اجرا توسط طراحان ارشد
  • مناسب برای تمامی کسب و کارها
  • پیاده سازی بر مبنای اصول برندینگ
  • طراحی بر اساس اصول سابلیمینال
  • طراحی به صورت کاملا انحصاری
  • زمان تولید 10 الی 25 روز
ثبت سفارش

:پاسخ به سوالات قبل از سفارش

ابتدا ما اطلاعات خدمات و کسب و کار شما را از شما دریافت می کنیم، و همچنین طبق اطلاعات دریافتی از طرف شما کارهای لازم مانند زمان ارائه محرک سابلیمینال را پیاده سازی می کنیم. همچنین بعد از اتمام کار فایل نهایی برای شما ارسال می شود.لازم به ذکر است در ابتدای کار کل مبلغ به عنوان پیش پرداخت و تایید کار از شما دریافت می شود.

انسان ها توانایی درک همه محرک های بیرونی که او را احاطه کرده است را دارد. محرک ها در سطوح مختلف مغز پردازش می شوند: برخی از طریق تجربه ادراکی آگاهانه ، یعنی چیزی که به طور معمول از آنها آگاه هستیم و برخی دیگر با تجربه ادراکی ناخودآگاه ، که بدون این که متوجه آنها باشیم در رفتار ما تأثیر دارند ، دریافت می شوند. نوع دوم محرک ، یعنی همان سابلیمینال ، همان چیزی است که در تبلیغات سابلیمینال استفاده می شود.

زیر چتر بازاریابی عصبی ، تبلیغات سابلیمینال به عنوان یک مهارت و تکنیک اتخاذ شده توسط بسیاری از بازاریابان برای تأثیرگذاری بر برداشت های مصرف کنندگان بالقوه (2018) و تأثیر بر رفتار آنها تکامل یافته است.زیرا شناخت انسان می تواند تحت تأثیر محرکهای سابلیمینال قرار گیرد و این فرد را قادر می سازد دانش یا اعتقاد خود را نسبت به آن محرک خاص فعال کند .تأثیر ترکیب تبلیغات با پیام های سابلیمینال از تحقیقات انجام شده تأیید می کند که پیام های سابلیمینال در تبلیغات بر رفتار مصرف کنندگان تأثیر می گذارد.

این سوال را نمی توان دقیق پاسخ داد زیرا با توجه به اینکه این روش توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ممنوع شده است آژانس حق استفاده از پیام های پنهان را ندارد اما همچنان شرکت ها از این روش استفاده میکنند که اغلب آن را فاش نمی کنند.

بله ، ترغیب با استفاده از استدلالهای منطقی کارایی کمتری دارد ، در حالی که متقاعد کردن با کار مستقیم روی ناخودآگاه کاربر می تواند به اثرات بهتری ایجاد کند.

تبلیغات سابلیمینال توسط کنترل ضمیرناخوداگاه انجام می شود و فراتر از توانایی خوداگاه ، یعنی خارج از حد تصمیم گیری انجام می شود ،این اتفاق به این دلیل رخ میدهد ، از انجا که ناخودآگاه با خلاقیت ، خواسته ها ، شهود و الهامات درونی همراه است و توانایی پردازش اطلاعات بالاتر از سطح تحلیلی ذهن خوداگاه را دارد. با در نظر گرفتن اینکه ناخودآگاه منبع احساسات ، اعتقادات ، سلیقه ها و ترس هاست به همین دلیل است که کارها را به صورت خودکار انجام می دهیم. مانند راه رفتن ، صحبت کردن ، لبخند زدن و غیره ، بدون اینکه به نحوه انجام این کار فکر کنیم. بازاریابی و تبلیغات سابلیمینال از این امر برای تأثیرگذاری در تصمیم مصرف کننده برای خرید استفاده می کنند.

همانطور که می توانید تصور کنید ، روش تأثیرگذاری عمدی بر رفتار افراد ، همیشه بحث خاصی بین بازاریابان و مصرف کنندگان نهایی ایجاد کرده است ، با این حال این موضوعی است که قصد بحث در آن را نخواهیم داشت ، اگرچه مردم "ترغیب می شوند" اقدامات خاصی را انجام دهند ، اما تا حدی اینطور نیست در واقع در نهایت شخص کاملاً طبق رفتار عادی خود کاری را انجام می دهد ، یعنی: شما آنها را مجبور نمی کنید ، به عبارت دیگر این روش مخاطبان را به یک ربات تبدیل نمیکند.

خیر ، با توجه به انحصاری بودن روش جزیئات تغییرات ارئه نمی شود.

به راحتی با انجام تست A/B در کمپین های تبلیغاتی خود میتوانید تغییرات را به وضوح ببینید.

بله ،با وجود اینکه کمپین های ایمیل مارکتینک بسیار موثر است اما همانطور که مشخص است مانی ام اس ایمیل مارکتینک انجام نمی دهد و در واقع از روش سابلیمینال مارکتینگ استفاده میکند.

بله این روش به حریم خصوصی مصرف کننده حمله نمی کند و در نهایت با منطق خود خرید میکند ،در واقع روش ها زیادی امروزه توسط بازاریابان برای درگیر کردن ذهن مخاطبان استفاده می شود که هیچ کنترلی بر آنها نداریم.

:در مورد سابلیمینال مارکتینگ بیشتر بخوانید

آرشیو مقالات