۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۱ , مرداد , ۱۳۹۹ ۱ نظر ۱۳۹ بازدید

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انطور که به نظر می رسد دشوار نیست ، در حقیقت ، مثالهایی وجود دارد که به شما در روند خلاقیتان کمک می کند ، از آرم ها گرفته تا استفاده بسیار زیرکانه از متن و رنگ ها

 

پیام های پنهان یا تبلیغات سابلیمینال در همه جا هستند اگر متخصص بازاریابی باشید می فهمید که این پیام ها تا چه اندازه می توانند حیاتی باشند.

 

با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات سابلیمینال یا پنهان در ایمیل مارکتینگ می شود به نظر نمی رسد این کار با توجه به برخی از نمونه های معروف که از برندهای بزرگ می بینیم ساده باشد. به عنوان مثال ، برند Tostitos از تبلیغات سابلیمینال در آرم خود هوشمندانه استفاده کرد. اگر متوجه پیام سابلیمینال نشده اید ، پیام شامل دو نفر است که یک سیب زمینی سرخ کرده و یک کاسه سالسا را با هم به اشتراک می گذارند.

 

پیام سابلیمینال در لوگو

 

این روشی حیله گرانه برای این برند بود که نشان می دهد سیب زمینی های آنها بدون نیاز به گفتن و تبلیغ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. هنگامی که مصرف کنندگان تصویر را مشاهده می کنند ، به طور غریزی فکر می کنند که این چیپس می تواند بر تجمع اجتماعی بعدی آنها یا به عبارت دیگر بر گرد هم امدن دوستان در یک مهمانی عالی باشد.

 

 

این تبلیغات سابلیمینال در بیزینس است.

اکنون ، در طی سالها بحث و تبادل نظر در مورد تبلیغات سابلیمینال وجود داشته است ، بنابراین غیر معمول نیست که این عمل زیر سؤال برده شود . آیا در ایمیل مارکتینگ باید از تبلیغات سابلیمینال استفاده کنید؟ قبل از تصمیم گیری ، بیایید در مورد این عمل صحبت کنیم زیرا برخی مسائل انطور که به نظر می رسد نیستند.

 

 

 

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ: آیا باید از آن استفاده کنید؟

تبلیغات سابلیمینال هنر بازی با ذهن افراد است – به همین دلیل است که اغلب انتقادات سختی را از طرف مردم دریافت می کند. با این حال ، آنچه مردم نمی دانند این است که تبلیغات سابلیمینال در همه جا وجود دارند.

 

 

تبلیغات سابلیمینال چه هستند؟

تبلیغات سابلیمینال استفاده از پیامهای سابلیمینال (یا پنهان) در طراحی محتوا است. هدف این است که به جای اینکه به طور کامل به آنها بگوییم باید فکر کنند یا چه کاری انجام می دهند افراد را به صورت ناخودآگاه درگیر کاری کنیم که می خواهیم انجام دهند.

 

وقتی بیشتر افراد به تبلیغات سابلیمینال فکر می کنند ، آنها با آرم Tostitos به تصاویر سابلیمینال مانند مثال بالا فکر می کنند.با این حال، این تنها راه ایجاد یک پیام های پنهان نیست،  رنگ ها ، شکل ها و متن های مختلف می تواند در ایجاد این پیام های تبلیغاتی ظریف استفاده شود.

 

بنابراین ، در حالی که تصاویر بصری نقش گسترده ای در تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتنیگ دارند ، تیم بازاریابی شما ترجیح میدهد از روانشناسی رنگ گرفته تا بازی با معنای کلمات و عبارات مختلف و از همه چیز استفاده کند.

 

 

 

۴  نمونه عالی از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انقدر نادر نیست که فکر کنید در گذشته زیاد استفاده نشده است و شروع تولید محتوای سابلیمینال سخت است ، به همین دلیل است که ما لیستی از چهار نمونه عالی از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ گردآوری کرده ایم.

 

۱: سایت Vinyl Me Please

پیام سابلیمینال در لوگو

از سایت  VinylMeplease شروع کنیم زیرا تصاویر استفاده شده برای کاربر ذهنیت موسیقی را شکل میدهد.

در شروع ایمیل نام تجاری شامل کلمه Vinyl Me است. هنگامی که مردم به Vinyl فکر می کنند ، مغز آنها به طور خودکار به سوابق بزرگ Vinyl که برای پخش و به اشتراک گذاری موسیقی در دهه ۸۰ استفاده می شد می رود. اکنون به آن تصویر اصلی نگاه کنید – در چه شکلی قرار دارد؟ صفحه گرامافون،  یک دایره بزرگ که از Vinyl تشکیل شده است.

 

در ادامه چه کلماتی در آن تصویر توجه شما را جلب میکند؟ در کنار نام تجاری ، متن ROTATION به معنی “چرخش” نمایش داده شده است.  بسیار ربط دارد زیرا وقتی سوابق Vinyl  را بررسی کنید متوجه می شوید که موزیک های انها با چرخاندن گرامافون پخش می شوند.  جالب است که این تنها تبلیغات سابلیمینال نیست که ما در کلمه ” چرخش” می بینیم. هنگامی که یک دایره حرکت میکند در همان فضا می چرخد و تکرار این الگو بارها و بارها مشاهده می شود.  در موسیقی هم وقتی که ما یک آهنگ را در حالت پخش قرار می دهیم در واقع در حال تکرار ان هستیم.

 

آیا می بینید که در این ایمیل چه کار کردند؟  Vinyl me please به معنی ونیل ، من ، لطفا ، این جمله نه تنها به خوانندگان می گویید که آنها عاشق موسیقی تبلیغ شده در پیام هستند همچنین به آنها می گویند که آنقدر لذت خواهند برد که مکرراً آن را پخش خواهند کرد.

 

تمام این اطلاعات در یک تصویر بسته بندی شده اند و تعداد کمی از کلمات برای رسیدن به این نتیجه لازم بود.

 

 

 

۲: سایت Glossier

Glossier

تصاویر نقش مهمی در تبلیغات سابلیمینال دارند گفته می شود ، با اینکه تصاویری که در این مثال Glossier بخش مهمی از پیام تبلیغاتی سابلیمینال را بازی میکند اما متن اصلی هدر ان به خوبی انتخاب شده است.

 

“شما مهمترین جزء هستید”

 

اگر ایمیل را بررسی کنید متوجه می شوید که این مارک به خاطر محصولات زیبایی آن شناخته شده است ، بنابراین دیدن این تیتر این را به ذهن می رساند که قصد داریم از محصولی که قرار است خرید کنیم لذت ببریم. چرا؟ از آنجا که ما مهمترین جزء هستیم ، باید آن را دوست داشته باشیم، درست است؟

 

اکنون که مغز شما در حال پردازش است ، ما توسط تصویر دختری که یک شیشه عطر نمونه در دست دارد ایمیل را شروع میکنیم. این ایمیل قصد دارد عطر جدیدی را با عناصر مورد علاقه هر فرد در اختیار آنها قرار دهد.

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ : شش کلمه و یک تصویر ، و مغز ما به ما می گوید ما دوست داریم این عطر جدید را دوست داشته باشیم زیرا ما مهمترین جزء هستیم.

 

 

 

۳: سایت BEBE

BEBE

 

سایت BEBE با متن اصلی خود به صورت غیر مستقیم به مسیری مشخص کاربر را هدایت میکند. در فرهنگ غربی ، عبارت get in your pants “شلوار خود را بپوشید”  غالباً یکی از ماهیتهای جنسی است. با این حال ، Bebe  از این متن استفاده کرده است تا مخاطبان خود را به فکر وا دارد.

 

بلافاصله ، بیشتر افرادی که این پیام را از Bebe دریافت می کنند ، به مفهوم رابطه جنسی متن فکر نمی کنند  در عوض ، آنها به ایده ای که منتقل می شود فکر می کنند. تصویری که در متن سرصفحه نوشته شده است این روند تفکر را تقویت می کند ، زیرا این برند از دو مدل بسیار زیبا برای نشان دادن این شلوارهای ساق بلند که باید خرید شوند استفاده کرده است.

 

پیام سابلیمینال در این ایمیل این است که ، اگر این شلوارها را خریداری کنید ، به اندازه این مدل ها زیبا به نظر می رسید. باز هم ، فقط از چهار کلمه و یک تصویر برای انتقال کل پیام به خوانندگان استفاده شده است.

 

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ اثر بخش هستند به خصوص اگر مخاطبان را ترغیب به خرید کنند.

 

 

۴: سایت NIKE

NIKE

عکس  : Milled

 

نایک به دلیل استفاده از تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ مشهور است. آنها می دانند که چگونه می توانند با استفاده ترکیبی از متن ، تصاویر و موارد دیگر مخاطبان خود را ترغیب کنند که به محصولات نایک احتیاج دارند و این مثال هیچ تفاوتی با بقیه ایمیل ها ندارد.

 

برای این ایمیل ، بیایید تحلیل خود را با عنوان موضوع ایمیل که برای جلب توجه خواننده استفاده می شود ، شروع کنیم:

 

” Red styles to get your heart racing ” ” استایل قرمز برای گرفتن سرعت ضربان قلب شما”

 

از آنجا که این یک تبلیغ برای ماه فوریه میلادی است ، ذهن خواننده فکر می کند قرمز = روز ولنتاین = قلب است. اکنون از انجا که این مارکی است که به دلیل لباس های ورزشی خود معروف است ، ذهن خواننده از “سرعت ضربان قلب” به بیدار شدن از خواب و حرکت کردن ترجمه می شود.

 

 

همه اینها به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتد زیرا ایمیل در ماه فوریه به ایمیل مخطبان ارسال می شود ، موضوع دارای کلمه “قرمز” است و نایک از مسابقات قلبی نام برده است نتیجه گیری مخاطب منطقی است: این ایمیل در مورد کفش است.

 

بنابراین وقتی خواننده پیام را باز می کند ، با یک کفش قرمز روشن استقبال می شود. روانشناسی رنگ به ما می گوید که رنگ قرمز باعث می شود خوانندگان متوقف شوند. نایک از این مورد استفاده کرده است زیرا در پیش نمایش این ایمیل ، کفش قرمز تنها یکی از تصاویر موجود در هدر است با این حال ، این کافی بود که خواننده را متوقف کند و تماشای هر یک از کفش های مختلف را که در صفحه چشمک می زنند بررسی کند.

 

و در نهایت با چند کلمه کلیدی خوب انتخاب شده و انتخاب رنگ مناسب ، نایک می تواند به طرز ظریفی به ما بگوید که این ایمیل مربوط به کفش هایی است که شما را به حرکت در می آورد. می توان گفت این بهترین تبلیغات سابلیمینال با کیفیت در ایمیل مارکتینگ است.

 

نتیجه گیری

تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ انطور که به نظر می رسد دشوار نیست ، در حقیقت ، مثالهایی وجود دارد که به شما در روند خلاقیتان کمک می کند ، از آرم ها گرفته تا استفاده بسیار زیرکانه از متن و رنگ ها ، بنابراین می توانید از روش های زیادی برای ثبت پیام های سابلیمینال در کمپین های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید.

 

اگر مطمئن نیستید که از کجا باید برای ایجاد پیام های سابلیمینال شروع کنید ، نکات زیر را استفاده کنید:

  • با تغییرات مختلف عبارات محبوب شروع کنید – به یاد داشته باشید که کلمات و عبارات همیشه برای همه معنای یکسان ندارند.
  • در مورد روانشناسی رنگ ها تحقیق کنید – رنگهای مختلف می تواند خوانندگان شما را به جهات مختلف سوق دهد.
  • از تست A / B  قبل از ارسال محتوا برای آزمایش استفاده کند  – اگر قبل از ارسال آزمایش را انجام ندهید نمی دانید که خوانندگان شما چگونه به این روش بازاریابی پاسخ خواهند داد.

 

فرایند پردازش ناخوداگاه و روانشناسی ذهن مخاطب نقش بسیار مهم تری را در تبلیغات بازی میکند بنابراین بسیار مهم است که روی این موضوع وقت و انرژی کافی گذاشته شود.


سابلیمینال مسیج در تبلیغات

نحوه استفاده از پیام های پنهان یا سابلیمینال مسیج که در زندگی و بیزینس به شما کمک میکنند

 

منبع : https://www.campaignmonitor.com/blog/email-marketing/2020/04/4-examples-of-subliminal-advertising-in-email-marketing/

  1. ۰
    مهدیه ترابی

    خیلیییی جالب ومفید است سپاسگزارم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب



جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

۱۰ راه زیرکانه ناخوداگاه که شما را فقیر نگه می دارد!

چگونه با قدرت ضمیرناخوداگاه میتوانم به استقلال مالی برسم؟

به خوبی اثبات شده است که ثروتمندان متفاوت از طبقه فقیر و متوسط و نه فقط در مورد پول فکر می کنند.
همچنین این اختلافات فقط در دیدگاه ها یا گرایش های سیاسی یافت نمی شود. افراد ثروتمند واقعاً الگوهای فکری متفاوت ، پیش فرض های مختلف ، نگرش های ناخودآگاه متفاوتی دارند به عبارت دیگر آنها دنیا را متفاوت از بقیه تفسیر می کنند.

عبارت تاکیدی خرید خانه جدید

آیا می خواهید خانه رویایی خود را جذب کنید؟

در این مقاله برخی از تاکیدات مثبت جذب خانه جدید آمده است که می توانید از آنها استفاده کنید!

اما قبل از شروع به یاد داشته باشید که ابتدا باید تمام افکار و عقاید منفی که متضاد تجیلی خانه رویایی شما می شود را از بین ببرید.

فیلم انگیزشی مین Mine

فیلم انگیزشی Mine داستان سربازی است که حین بازگشت از مأموریت در بیابانی برهوت، یکی از پاهایش روی مین میرود اما او بلافاصله متوجه میشود و پای خود را از روی مین برنمیدارد، به همین دلیل مین عمل نمیکند. بنا به دلایلی خودش نمیتواند مین را خنثی کند پس مجبور میشود چندین روز در انتظار نیروی کمکی باقی بماند. اگر پا را بلند کند بلافاصله مین منفجر میشود و مرگ او حتمی خواهد بود. در عین حال خستگی بیش از حد، گرمای روز، سرمای شب، بی خوابی و ایستادنِ مدام، تشنگی و گرسنگی او را از پا درآورده است.

اپدیت مقاله سابلیمینال مسیج در تبلیغات

پدیده بازاریابی عصبی و ادراک سابلیمینال

ادراک ها شامل انواع تعاملات حسی است که با تأثیر محرکهای بیرونی مانند محیط ، افراد ، اشیاء ، بوها ، صداها ، حرکت ها ، چشایی و رنگها و تأثیر تجربیات مختلف ، ساختار ذهنی را شکل می دهد. ادراک سابلیمینال ، درک یک سری از محرک ها است که فرد از آنها آگاه نیست و علاوه درک با پنج اندام حسی ، تحت تأثیر محرک غیر ارادی قرار می گیرند.

اپدیت مقاله سابلیمینال مسیج در تبلیغات

حقیقت تبلیغات سابلیمینال

در این اپدیت پیام های پنهان و چگونگی استفاده از آنها را در بازاریابی سابلیمینال را بررسی میکنیم.

این یک موضوع واقعا بحث برانگیز است ،در بیشتر موارد ، این فریب به نظر می رسد بنابراین این مقاله را اپدیت کردیم تا بتوانیم از دیدگاه روانشناسی تبلیغات سابلیمینال را بررسی کنیم ، زیرا این حوزه تخصصی فعالیت سایت مانی ام اس است.

انگیزشی گربه ها و پیچتوپیا

داستان انیمیشن دوستان جنگلی درباره این است که پس از آنکه عده ای بیگانه شروع به دزدیدن حیوانات جنگل می کنند، در این میان یک گربه به همراه یک سگ آبی تصمیم به نجات حیوانات در یک ماموریت خطرناک می گیرند و در این مسیر به دوستان صمیمی برای یکدیگر تبدیل می شوند و…

یادگیری زبان چینی

توانایی خود را برای یادگیری زبان چینی با این آلبوم افزایش دهید. یادگیری یک زبان جدید می تواند هیجان انگیز باشد ، اما این اغلب برای برخی دشوار است.

این البوم به منظور کمک به یادگیری زبان برای کسانی که در حال یادگیری زبان چینی هستند طراحی شده است.

۴ نمونه تبلیغات سابلیمینال در ایمیل مارکتینگ

پیام های پنهان یا تبلیغات سابلیمینال در همه جا هستند اگر متخصص بازاریابی باشید می فهمید که این پیام ها تا چه اندازه می توانند حیاتی باشند.

با این حال ، وقتی صحبت از تبلیغات سابلیمینال یا پنهان در ایمیل مارکتینگ می شود به نظر نمی رسد این کار با توجه به برخی از نمونه های معروف که از برندهای بزرگ می بینیم ساده باشد.

چگونه باورهایمان را تغییر دهیم؟راه کار دقیق

ایا فکر می کنید با داشتن هوش بینهایت و یادگیری همه آموزشها ، تغییر باور امری آسان است ؟ اگر اسان بود ما هر باوری را میتوانستیم بدون اینکه ان باور دوباره خودش را نشان بدهد تغییر دهیم ولی با این وجود ، گاهی اوقات یک فکر یا باور به سرعت تغییر می کند. شاید برخی از باورها به آسانی تغییر کنند و برخی دیگر سخت تر .

 

چرا برخی اسان و برخی سخت تغییر میکنند؟ اگر تکنیک های خاصی برای تغییر برخی از باورها کار کند ، اما برای باورهای دیگر کار نکنند چه؟

اپدیت مقاله آیا افکار میتوانند DNA شما را تغییر دهند؟

علم ثابت می کند که ما می توانیم DNA خود را با ذهنمان تغییر دهیم! ما قربانی ژن هایمان نیستیم، بلکه ما تحت کنترل افکارمان هستیم.

ذهن و بدن به عنوان واحدهای جداگانه و مستقل نیستند. بدن و ذهن به طور غیرقابل تفکیکی در هم تنیده هستند و افکاری داریم ، سلامت و نوع  DNA ما را تعیین می کند.

اپدیت مقاله چطور رویای شفاف ببینیم؟

مطالعه ای که دکتر دن هولم آسپی (Dr. Denholm Aspy) از دانشکده روانشناسی دانشگاه آدلاید استرالیا روی تکنیک های رویای شفاف انجام داده است ، او قوی ترین شواهد که نشان می دهد القاء رویای شفاف (MILD) و تکنیک های Sims Initiated Lucid Dream (SSILD) برای القاء رویاهای شفاف مؤثر هستند را ارائه می دهد.

آپدیت البوم ۱۰۱ بار سریعتر ثروتمند شوید

آیا کسب درامد  زیاد سخت است ؟ خوب، این میتواند به دلیل اعتقادات منفی در مورد پول باشد که در ذهن ناخودآگاه ریشه کرده است برای اینکه سریعتر ثروتمند شوید باید این باورها را حذف کنید !!

سابلیمینال مسیج در تبلیغات

در این مقاله چگونگی استفاده از سابلیمینال مسیج در تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که دیوید اوگلیوی David Ogilvy پدر تبلیغات گفت: ” یک تبلیغ خوب تبلیغی است که محصول بدون جلب توجه به خودش فروخته شود”

متعادل کردن چاکرای خاجی

آیا احساس کسلی ، بدون انرژی یا احساس گناه دارید؟ اگر این طور است ممکن است چاکرای خاجی (ساکرال) یا Svanhisthana  شما کم تحرک و یا غیر فعال باشد.

این البوم به شما کمک می کند تا مرکز انرژی هیجان ، شور جنسی خود را باز کنید و چاکرای خاجی را پاکسازی و تعادل را برقرار کنید.

چاکرای خاجی در زیر شکم ، در نزدیکی طحال قرار دارد و به رنگ نارنجی متصل است.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید