در حالی که با کامپیوتر خود کار می کنید
زندگی خود را تغییر دهید

علم ثابت کرده است که پیام های پنهان می توانند در هر جنبه ای
از زندگی تغییر ایجاد کنند.

این نرم افزار تاکیدات مثبت را بر روی کامپیوتر شما در یک

میلیونیم ثانیه نشان می دهد.

زمانی که ذهن ناخوداگاه زیر رگبار این پیام ها قرار گیرد به ذهن
شما کمک می کند که چطور فکر کنید و عمل کنید.

به عنوان مثال: بدست آوردن اعتماد به نفس - کاهش وزن - مثبت اندیشی
جذب عشق - جذب پول و هر انچه که شما می خواهید.

تغییر زندگی با پیام های پنهان،آسانتر از این نمی شود.

پکیج ویژه

نرم افزاری برای تربیت ذهن شما

نرم افزار پیام های پنهان ابزاری برای تربیت ذهن ناخوداگاه شما است.

فقط تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید تغییر دهید آن را داخل نرم افزار وارد کنید.

سپس با استفاده از قدرت پیام های پنهان تغییرات را در ذهنتان

به وجود آورید:


پیام های پنهان در یک میلیونیم ثانیه نمایش داده می شوند

و نتایج برای تمام عمر در ذهنتان باقی می ماند.

کار کردن با آن بسیار آسان است.فقط تاکیدات را
انتخاب کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.
هر روز ده ها هزار پیام پنهان بر روی صفحه کامپیوتر شما
فلش میزند که به شما کمک میکند
باورهای ناخوداگاه خود را در هر جنبه ای از زندگی تغییر دهید.



به یک فرد بهتر از خودتان تبدیل شوید


زمان آن رسیده است که زندگی خود را تغییر دهید و با پیام های پنهان این ممکن است.فقط نرم افزار را نصب کنید و یک موضوع را انتخاب کنید و بدون دردسر هر جنبه ای از زندگی خود را تغییر دهید.

همین که شما این مطلب را می‌خوانید ثابت می‌کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه‌مندید. شما دوست دارید خواسته‌های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می‌خواهید این زندگی همه‌ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد. به موفقیت علاقه‌مند بودن ویژگی بسیار فوق‌العاده‌ای است ، در حقیقت، حال که در حال مطالعه این صفحه هستید نشان می‌دهد که آن‌قدر باهوش هستید که به دنبال ابزاری می‌گردید تا شما را به جایی برساند که دوست دارید بروید. ما برای ساختن هر چیزی ـ خودرو ، پل، موشک ـ ابزار لازم داریم.

افراد زیادی در تلاش برای ساختن یک زندگی موفق هستند اما فراموش می‌کنند که ابزاری برای کمک به آن‌ها وجود دارد اما شما فراموش نکرده‌اید. پس شما دو صفت عمده‌ی لازم برای به‌دست آوردن موفقیت را دارید: اشتیاقی برای موفقیت بزرگ‌تر، و هوش انتخاب ابزاری که به شما کمک کند تا آن موفقیت را بدست آورید.

man-successful



این نرم افزار به عنوان نرم افزار تغییر زندگی استفاده می شود زیرا قادر است به افراد برای غلبه بر هر گونه مسائل احساسی و شخصی، کمک کند.

این نرم افزار به من کمک کرد تا بسیاری از مسائل شخصی و خاطرات منفی که بسیاری از آنها در دوران کودکی درون من ایجاد شد غلبه کنم. من توانسته ام بسیاری از الگوهای رفتاری خود را که در هر جنبه ای از زندگی من بیش از 30 سال من را متوقف کرده بودند از بین ببرم....


Hamed r

امروز صبح متوجه شدم که 3 کیلو کاهش وزن داشتم در حالی که فقط 2 هفته پیش این نرم افزار رو نصب کردم و هیچ کاری انجام نداده ام فقط روی کامپیوترم هنگام وب گردی نرم افزار رو فعال کردم به طوری غریزی دیگه میل به پرخوری ندارم...


شایان ت

من اخیرا به دلایل مختلف از این پکیج استفاده کردم. بزرگترین نگرانی خودم عادات مخرب تغذیه ای بود. پسرم هم اخیرا با مشکل سنگ کلیه و نارسایی دچار شده است و من هر کاری که بتوانم برای او انجام می دهم. پس از استفاده از این نرم افزار شگفت زده شدم که چقدر سریع کار می کند چون به طور ناخودگاه و غریزی تمایل به خوردن میوه ها و سبزیجات دارم! در مورد پسرم هم در سی تی اسکن دوم بهبود چشمگیر در سلامت کلیه او مشخص شد متخصص اورولوژیست گیج شده بود و نمی توانست توضیح دهد که چطور کلیه و کبد پسرم به سرعت و به شکل کاملا طبیعی بهبود پیدا کرده است...


Farnaz

این نرم افزار اثرگذار است من این رو روی سیستم خودم نصب کردم و هر وقت از آن استفاده می کنم این نرم افزار رو اجرا می کنم در حال حاضر سیگارم رو ترک کردم. این نرم افزار واقعا جذاب است زیرا حتی مجبور نیستید زمانی را برای آن اختصاص دهید فقط باید اون رو اجرا کنید حتی شما متوجه تاکیداتی که چشمک میزنند نمی شوید...


نعیم

توصیه:


به طور خلاصه تحقیقات انجام شده نشان میدهد این نرم افزار می تواند نتایج دلخواه شما را ایجاد کند بنابراین، اگر به دنبال بهبود زندگی و حل مسائل مختلف هستید ما این نرم افزار را به شما توصیه می کنیم.

همچنین،به منظور اطمینان از اینکه شما به طور کامل به اهداف خود از طریق این نرم افزار می رسید به شما توصیه می کنیم این نرم افزار را فقط از طریق همین سایت همراه با آموزش ها تهیه کنید که از لینک زیر می توانید اقدام کنید.

این نرم افزاری است که به من کمک میکند باورهای ضمیرناخوداگاهم را عمیق تر برنامه ریزی کنم،فقط چند ثانیه برای شروع استفاده نرم افزار زمان لازم است.این نرم افزار همچنین به شما این امکان را میدهد که به صورت دلخواه تاکیدات خود را وارد نرم افزار کنید. این نرم افزار تنها تکنولوژی توسعه شخصی است که من هر روز استفاده می کنم 100٪ اثر بخش است به شدت استفاده از این نرم افزار توصیه می شود.

Photo of Bob Doyle

در حالی که با کامپیوتر خود کار می کنید با فلش زدن تاکیدات روی صفحه نمایش در واقع میتوانید برنامه ریزی های ناخوداگاه خود را تغییر دهید.از این تکنیک میتوانید برای تفکر مثبت ، کاهش وزن ، افزایش تمرکز ، افزایش اعتماد به نفس ، جذب پول بیشتر و ... استفاده کنید. تحقیقات پشت این علم بسیار جذاب است.افرادی که از این تکنولوژی استفاده کرده اند تأثیرات عمده ای بر زندگی خود گذاشته اند.

Photo of Bob Doyle

آیا این پکیج علمی و اثر بخش است؟

بله کاملا این روش با بیش از ۴ دهه تحقیقات علمی توسط دانشمندان بسیاری زیادی انجام شده است که در سایت در بخشس مقالات بخشی از تحقیقات را میتوانید مشاهده کنید. همچنین این روش توسط دکتر بهادر بهرامی عصب شناس آزمایش و تائید شده است که در زیر میتوانید مقاله اورجینال ایشان را در سایت بی بی سی مشاهده کنید.

در این راستا مدیر سایت مانی ام اس از طریق توییتر با ایشان در مورد اثر بخشی روش سابلیمینال یا پیام های پنهان ارتباط برقرار کرده اند و پاسخ ایشان مثبت بوده است بنابراین اثر بخشی پکیج کاملا علمی و تضمینی می باشد.

Bahador-Bahrami

لینک تویتر ما https://twitter.com/monyms_ir

اطلاعات بیشتر در مورد آقای بهرامی و پیام های پنهان در سایت بی بی سی http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6427951.stm

دکتر بهادر بهرامی عصب شناس .


دکتر بهادر بهارمی از موسسه ULC علوم نورولوژیک شناختی در مورد پیام های پنهان گفت:…
خیلی جالب است که مغز میتواند چیزهایی را جذب کند در حالی که شما از آن آگاه نیستید. مطالعه تحقیقات دکتر بهادر بهرامی در ادامه توئیت مدیر سایت مانی ام اس با آقای بهرامی در خصوص اثر گذاری پیام های پنهان را در تویتر میبینیم :


twitter

با خرید پکیج ویژه سمینار زیر را به صورت رایگان دریافت کنید.


این سمینار برای اولین بار با حضور جناب آقای دکتر مهدی محمدی توسط سایت مانی ام اس در اصفهان با استراتژی های پیشرفته و راه کاری علمی برنامه ریزی دوباره ضمیر ناخوداگاه برگزار شد.

ابتدا باید به تعریف ضمیر ناخوداگاه بپردازیم ، ضمیر ناخودآگاه انباری است پر از تمایل‌ها، آرزوها و خاطرات خارج از دسترس که بر اندیشه‌ها و اعمال و مخصوصا تفکر ما تاثیر دارد .زمانی که قصد تعیین هدفی را برای خود دارید این هدف ابتدا توسط ضمیر ناخودگاه بررسی میشود و در صورتی که با الگوهایی که از گذشته درون ضمیر ناخوداگاه نفوذ کرده اند مطابقت داشته باشد بدون شک شما به آن هدف خواهید رسید در غیر اینصورت به شدت توسط ذهن کنترل می شوید که حالت هایی مثل استرس ، نگرانی ، افزایش دمای بدن ، روبرو می شوید که به اصطلاح ذهن قصد دارد شما را به محیط امن خود برگرداند .


Seminar
Hooponopono

فایل صوتی سابلیمینال تمرین هواوپونوپونو در خواب (برای پاکسازی ضمیرناخوداگاه) به ارزش ۴۰۰ هزار تومان به صورت رایگان


هواوپونوپونو یا ho’oponopono یک تمرین شفا بخش روش بومیان هاوایی است. آیا در مورد هواوپونوپونو و درمانگر هاوایی شنیدید که تمام بخش بیماران روانی یک بیمارستان را درمان کرد، بدون اینکه هرگز آنها را ملاقات کند؟ این یک شوخی نیست. نام آن درمانگر Ihaleakala Hew Len بود. او هر یک از پرونده های بیماران را نگاه میکرد و سپس با بهبودی خود، آنها را شفا میداد! مثل یک معجزه است. زمانی که شما از این روش استفاده می کنید، معجزه ها اتفاق می افتند.



چرا به این پکیج نیاز دارم ؟


ضمیر ناخودآگاه "یک میلیون بار قدرتمندتر از ذهن خودآگاه" است بنابراین به طور حتم کنترل تمامی اتفاقات زندگی شما و هر آنچه به آن اعتقاد دارید در ناخوداگاه رخ می دهد. اگر " ذهن ناخودآگاه شما " زندگی شما را کنترل می کند.

پس باید برای ایجاد تغییرات پایدار ، به ناخودآگاه دسترسی پیدا کنید و هرگونه اعتقاد یا باور محدودکننده ای که ممکن است شما را عقب نگه دارد را تغییر دهید.

یكی از ساده ترین و كارآمدترین راهها برای دستیابی به این هدف ، استفاده از فناوری پیام های پنهان یا سابلیمینال است.

با استفاده از این پکیج قادر خواهید بود

youcan

ابتدا با مشاهده سمینار با ساختار ضمیرناخوداگاه آشنا می شوید و سپس...

تقریبا روی هر حوزه ای که میخواهید تاکیدات آن را درون ناخوداگاه خود جایگذاری کنید کار کنید.
اشتباهات ذهنی خود را برای خلق اهداف شناسایی کنید و آنها را با عادت های جدید جایگزین کنید.
به صورت طبیعی قادر خواهید بود اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و در جمع های بزرگ با اطمینان صحبت کنید.
هدف گذاری کنید و به آرامش و اعتماد به خودتان آنها را بدست آورید.
باورهای مخرب ثروت آفرین را حذف و آنها را با احساس شایستگی و فراوانی جایگزین کنید.

این پکیج برای هرکسی مناسب نیست!


این پکیج برای دوستانی طراحی شده که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای ناخوداگاه خود را تغییر دهند و با یادگیری روش های برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه اهداف و خواسته های خود را به راحتی خلق کند. فرد باید با ضمیر ناخوداگاه و مفاهیم اولیه آن مثل تکرار و تجسم آشنا باشند. با اینکه تمام این موارد هم در این پکیج توضیح داده خواهد شد ولی این پکیج برای مبتدی‌ها و افرادی که متعهد به اهدافشان نیستند طراحی نشده است!

error

این نرم افزار چه مزیت هایی دارد؟

support

سایت مانی ام اس بهترین ارائه دهنده فایل ها و نرم افزار های برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه به صورت پیشرفته می باشد و با بهترین برنامه نویس ها سعی در ارائه بهترین کیفیت می باشد.

این پکیج دارای پشتیبانی های زیر می باشد :

دریافت پشتیبانی یکساله
دریافت آپدیت های رایگان محتوای آموزشی
دریافت سمینار آموزش ضمیرناخوداگاه به ارزش 2 میلیون 440 هزار تومان (رایگان)
فایل صوتی سابلیمینال تمرین هواوپونوپونو در خواب (برای پاکسازی ضمیرناخوداگاه) به ارزش 400 هزار تومان (رایگان)

تجربیات کاربران از این نرم افزار و همچنین توضیحات مخترع نرم افزار و کاربران دیگر :


تجربیات آقای خان محمدی از تهران :
سلام بر استاد عزیزم جناب علیخانی گرامی.بهترین آرزوهارو براتون دارم چون با پکیج ویژتون از سال گذشته تمام مسیر زندگی من تغییر کرد و با آدمهای بسیار خوب و موفقی آشنا شدم و چند شغل پاره وقت عالی و بینظیر رو شروع کردم و یک تخصص فوق العاده بینظیر رو در یک دوره بسیار کوتاه گذروندم و شرایط شغلی و مالی بسیار عالی پیدا کردم.


خدارو سپاسگزارم که با سایت مانی ام اس آشنا شدم و تونستم در بدترین شرایط مالی پکیج ویژتون رو تهیه کنم تا مسیر زندگیم به بهترین شکل ممکن بهبود پیدا کنه و خدا رو شاکرم بخاطر اینکه خالق فردی بنام محمد علیخانی هست تا در مسیر زندگیم باهاش آشنام بشم و آیندم تغییر بینظیر داشته باشه. واقعا و از صمیم قلب سپاسگزارتونم فرامرز خانمحمدی __ من این محصول را در تاریخ ۹۵/۰۴/۱۵ خریداری کردم.

Earl-Nightingale

هر آنچه بتوانید در ضمیر ناخوداگاه خود بکارید و با تکرار و تلقیات کمک کنید رشد کند سرانجام روزی تبدیل به واقعیت در زندگیتان خواهد شد.


- اِرل نایتینگل -

« اِرل نایتینگل » یکی از پیشگامان فلسفه‌ی موفقیت در زندگی است.
Bruce-Lipton

تکرار جملات تاکیدی یکی از بهترین روش ها برای تغییر باورهای ضمیرناخوداگاه است.


- بروس لیپتون -

« بروس لیپتون » یکی از بزرگترین اساتید در رشته زیست شناسی است و اطلاعات علمی برای تغییر باورهای ناخوداگاه ارایه میدهد.

نکته بسیار مهم:


اگر به دنبال راهی تضمینی و اثر بخش برای کسب دارمد بیشتر و تغییر زندگی خود هستید این روش میتواند تاثیر مثبتی بر نحوه تفکر و نتایج زندگی شما ایجاد کند.

برای ایجاد نتیجه بهتر از این محصول،

قبل از استفاده از نرم افزار ضمیر ناخوداگاه ، دستورالعملِ آن را ابتدا بصورت کامل مشاهده نموده و طبقِ دستورالعمل پیش بروید.



اشخاصی که صبر میکنند تا اوضاع و شرایط عالی از راه برسد هرگز کاری را به انجام نمی رسانند ، زمان مطلوب برای عمل، همین حالاست.

#مارک فیشر

time

هیچ فرصتی را از دست ندهید...

Arrows

فقط با چند کلیک ساده زندگی خود را تغییر دهید و با یک طرز فکر جدید زندگی کنید مثل ،اعتماد به نفس بالا،طرز تفکر یک فرد میلیونر
مثبت اندیشیدن ، از بین بردن ترس ، لذت بردن از ورزش ، استاد شدن در موسیقی و ریلکسیشن و هر انچه خواسته شما است.

با این نرم افزار در حالی که با کامپیوتر خود در اداره یا خانه خود کار میکنید روی ذهن خود بدون اینکه بخواهید متوجه پیام ها باشید زندگیتان را تغییر دهید.

Arrows
box

جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید