رازهای جذب پول

رازهای جذب پول
چکیده این مطلب : انتشار : ۴ , آبان , ۱۴۰۰ ۰ نظر ۲۸۳۰ بازدید زمان مطالعه ۲۳ دقیقه پادکست به زودی

کسب ثروت مربوط به تمام انرژی و ارتعاشاتی است که شما از خود ساطع میکنید زیرا تامین کننده یا ارائه دهنده پول، جهان هستی است که بینهایت فراوانی و ثروت دارد . پول رایج جهان هستی انرژی است و روش برقراری ارتباط با جهان هستی به وسیله فرکانس و ارتعاشات شماست.

 

رازهای جذب پول چیست ؟

آیا به طور جدی نیاز به پول دارید؟

آیا تمام روش ها را برای کسب درآمد بیشتر امتحان کرده اید اما نتایج خوبی دریافت نکرده اید؟

آیا شما به شدت به دنبال فرمول جادویی برای کسب درامد و پول هستید؟

 

اگر اینطور است در این مقاله قصد داریم اسرار ساده کسب پول را با شما به اشتراک بگذاریم البته نه تنها اسرار ساده ای از کسب پول را با شما به اشتراک میگذاریم بلکه راهنمایی ها و ابزارهایی که کل پروسه را برای شما تسهیل می کنند، ارائه می دهیم، به شرط انکه شما به طور صریح به آنچه که در این مقاله توصیه می شود عمل کنید.

 

اسرار ساده کسب پول

کسب ثروت مربوط به تمام انرژی و ارتعاشاتی است که شما از خود ساطع میکنید زیرا تامین کننده یا ارائه دهنده پول، جهان هستی است که بینهایت فراوانی و ثروت دارد . پول رایج جهان هستی انرژی است و روش برقراری ارتباط با جهان هستی به وسیله فرکانس و ارتعاشات شماست.

 

 

 

رازهای جذب پول ، راز اول : شروع کنید ، نترسید

یکی از قواعد مهم برای آشکار شدن پول، داشتن احساس خوب است این به نظر منطقی نیز ساده است زیرا داشتن احساس کمبود باعث می شود کمبودهای بیشتری را در زندگی خود تجربه کنید و جهان با مسدود کردن جریان پول و فراوانی به سمت شما پاسخ احساس شما را می دهد.

برعکس این هم درست است هنگامی که شما با ایمان، اعتقاد و امید و احساس خوب به جهان نگاه می کنید، با دریافت فراوانی از منابع مورد انتظار و غیر منتظره پاداش می گیرید.

 

نکته: آیا تا به حال متوجه چگونگی رشد گیاهان شده اید؟ چقدر زود یک شاخه جدید از تنه درخت یا از شاخه بزرگتر بیرون می آید و در عرض چند ساعت یک برگ زیبا و نرم رشد میکند. نکته ای که وجود دارد این است که این درخت بزرگ از یک بذر کوچک به وجود آمده است و هیچ تلاش طاقت فرسایی و یا ناامیدی در این پروسه وجود نداشته است زیرا این اتفاق خیلی راحت و زیبا رخ میدهد.

 

حال از این قانون شما برای کسب پول استفاده میکنید ، درخواست خود را به طور منظم بدون احساسات بد ، شکایت ، مبارزه و ناامیدی به جهان ارسال کنید. برای داشتن ذهنی آرام و کنترل اضطراب، چند مقاله توصیه شده در زیر وجود دارد:

 

 

ریلکسیشن و خوشحالی

از بین بردن استرس و اضطراب

 

 

 

رازهای جذب پول ، راز دوم : به جهان هستی بگویید چقدر پول نیاز دارید؟

ابتدا خودتان با خودتان صادق باشید و دقیق مشخص کنید که چقدر پول لازم دارید و سپس آن را به جهان اعلام کنید.

نکته: فرض کنید برای صرف شام به رستوران میروید. اگر دقیقا به پیشخدمت نگویید که دقیقا چه غذایی میخواهید پیشخدمت قادر نخواهد بود برای شما شام بیاورد حتی اگر شما از گرسنگی بمیرید. این ساده است زیرا او در مقابل شما ایستاده است و منتظر دریافت خواسته شماست.

از این رو، وضوح و دانستن خواسته تان بسیار مهم است.

 

 

رازهای جذب پول ، راز سوم : باور کنید که شما آن را دریافت می کنید

برای اینکار نیاز به برنامه ریزی مجدد ذهن ناخودآگاه خود دارید. با جهت دادن به آن از احساس کمبود به احساس ثروت، ذهن ناخودآگاه شما را با سمت منبع پول، ایده های پول ساز، افرادی که می توانند به شما پول بدهند یا به شما آموزش می دهند که چگونه پول کسب کنید، هدایت میکند به عبارت دیگر، تغییر ذهنیت شما به شما فرصت هایی که همیشه نیاز داشتید را می دهد.

 

این مقالات میتوانند به شما کمک کنند:

۱۰۱ بار سریعتر ثروتمند شوید

سمینار رسیدن به اهداف با تکنولوژی

 

 

 

رازهای جذب پول ، راز چهارم : از آنچه که دارید سپاسگزار باشید

باید همیشه از هر پول، ثروت و رفاهی که حال حاظر در واقعیت فیزیکی خود دارید، سپاسگزاری کنید. این کلید نهایی برای گرفتن خواسته های بیشترتان از جهان است.

 

هرچه بیشتر از آنچه که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید، آینده بهتری از لحاظ مالی خواهید داشت افرادی که از پیشرفت حرفه خود سپاسگزار هستند، انها در حال رشد بیشتر و رسیدن به پول بیشتری هستند. قدردانی یک موضوع بسیار با اهمیت برای رسیدن به موفقیت است که معمولا نادیده گرفته میشود.

 

لطفا مراجعه کنید: مدیتیشن قدردانی

 

 

رازهای جذب پول ، راز پنجم : پول را دوست داشته باشید

بله پول چرک کف دست نیست باید به پول احترام بگذراید زیرا اکثر مردم فکر می کنند این یک تفکر شرم آور است که پول را دوست داشته باشیم .از انجایی که این افراد فکر میکنند بالاتر از هر گونه پول و ثروت و چیزهایی مادی هستند هیچ عشق و احترامی نسبت به پول ندارند بنابراین قانون جاذبه می گوید: “فرمان بردارم سروم” و پول از شما دور میشود زیرا وقتی کسی شما را دوست نداشته باشد شما نیز به سمت آن نمی روید.

بگذارید در این مورد برای مدتی فکر کنیم. آیا وقتی حقوق یا دست مزد خود را دریافت میکنید احساس خوبی ندارید، اگر شما به پول اهمیتی نمی دهید یا آن را دوست ندارید چرا پول باید به سمت شما بیاید؟  بنابراین خوب است که پول یا ثروت را دوست داشته باشید.

 

 

رازهای جذب پول ، راز ششم : احترام به پول

دلار
برای ثروتمند شدن ابتدا باید پول را ارزشمند بدانید

 

در حالی که همه ما آرزو داریم و می خواهیم که پول زیادی در زندگی ما جریان داشته باشد، اما جایی در ذهنمان ،ارتباطات منفی نسبت به پول داریم و این باعث عدم هماهنگی در پیام های ارتعاشی ما به جهان می شود. تا زمانی که شما به پول بی احترامی می کنید، هرگز قادر به ثروتمند شدن نخواهید بود.

 

بهترین راه برای نشان دادن احترام عمیق به انرژی پول فعلیتان این است که اطمینان حاصل کنید که تمامی پول های موجود در کیف پولتان به درستی و مرتب از بزرگ به کوچک چیده شده اند. کیف پول خود را در جایی بلند و مرتب نگه دارید و هرگز پول یا کیف پولتان را در جیب نشیمن گاه خود نگذارید.

 

هنگامی که پول دریافت می کنید یا از کسی چک دریافت می کنید، آن را با احترام عمیق دریافت کنید به یاد داشته باشید که افراد ثروتمند همیشه احترام زیادی نسبت به پول قائل هستند آنها پول را به دخل یا کشو یا هرچیزی دیگری پرتاب نمی کنند و آنها از داشتن پول زیاد احساس خجالت نمی کنند.

 

 

لطفا بخوانید :

ذهن ناخوداگاه و ثروت

قدرت ذهن ناخوداگاه و خدا

 

 

رازهای جذب پول ، راز هفتم : مناجات کردن

مناجات یکی از راه های تسلیم شدن به قدرت بالاتر یعنی خدا است. اجازه دهید دانشتان توسط هوش کیهانی بی نهایت و عالی هدایت شود. هیچ کس به تنهایی یا جمع همه انسان ها  باهوش تر، آموخته تر، تحصیل کرده تر از خدا نیست. بنابراین، با مناجات کردن به آرامی اجازه دهید جهان به شما مسیر درست را نشان دهد، درب ها و فرصت های مناسب ایجاد شده را ببینید و با انرژی و انگیزه ای دست به عمل بزنید.

 

 

رازهای جذب پول ، راز هشتم : آرام باشید

آرام بودن این یکی از موثرترین و دوست داشتنی ترین توصیه هایی است که شما می توانید در زمانی که با چالش های بسیاری مواجه می شوید از آن استفاده کنید. به جای مبارزه برای حرکت رو به جلو و مدیریت همه چیز فقط خودتان باشید و در یک زمان یک چیز را مدیریت کنید و بقیه امور را به خداوند بسپارید همچنین این امر می تواند انرژی گرانبها شما برای انجام بهتر امور ذخیره کند.

 

با انرژی بیشتر شما بهتر تمرکز می کنید، در زمان حال زندگی می کنید و به ارتعاشات و تفکر خود با دعدم اطمینان از وضعیت مالی فعلی و آینده مالیتان آسیب نمی رساند. این یک عامل بسیار مهم برای موفقیت و مدیریت انرژی خود در طول فرایند آشکار کردن ثروت و مدیریت آن است.

 


امیدوارم از نکات ارائه شده در اینجا برای بهبود وضعیت مالی فعلی و آینده خود استفاده کنید. لطفا این مقاله را با دوستان و علاقه مندان که تمایل به موفقیت دارند به اشتراک بگذارید.

همچنین دوست داریم که از شما نکات، پیشنهادات و تجربیات ارزشمند خود را در خصوص این موضوع بشنویم بنابراین نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید.

سایر مقالات توصیه شده برای شما:


پول انرژی است ، چگونه انرژی پول را اطراف خود تقویت کنیم؟

پول و انرژی

همه چیز در زندگی ما از انرژی تشکیل شده است – از جمله افکار، کلمات و احساسات ما. پول انرژی است و اینکه چگونه آگاهانه فکر کنید، احساس کنید، چگونه پول را خرج کنید و پول خود را پس انداز کنید تعیین می کند که چه مقدار کم (یا چه مقدر زیاد) از آن خواهید داشت.

 

بسیاری از ما به این باور تربیت شده‌ایم که پول به اندازه کافی وجود ندارد، باید سخت کار کنید تا پول به دست آورید، یا اینکه هرگز به اندازه کافی پول نخواهید داشت. این باورها در ما ریشه دوانده و در نهایت داستان‌هایی در مورد پول درون ناخودآگاه ما ایجاد کرده اند که منابع مالی را محدود می‌کند و از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه ما در حدود ۹۵ درصد از زندگی ما را اداره می کنند جای تعجب نیست که بسیاری از ما رابطه سالمی با پول نداریم.

 

زمانی که ما در حال رشد بوده ایم به من آموخته اند که به سختی می توان پول به دست آورد، اگر بخواهید ثروتمند باشید این یعنی اینکه شما بد یا خودخواه هستید، و مهم نیست که چقدر پول داشته باشید زیرا اتفاق بدی رخ می دهد و به سرعت آن را از دست می دهید و این دقیقا همان چیزی است که همه انسان ها در زندگی خود تجربه میکنند. افراد سخت کار می کنند و هر زمان که مقدار زیادی پول غیرمنتظره دریافت می کنند به همان سرعتی آن را از دست می دهند زیرا ناخوداگاه آنها اینگونه برنامه ریزی شده است.

 

بنابراین وقتی ذهنیت خود را با تکرار عبارت های تاکیدی تغییر دهید میتوانید باورهای پولی خود را تغییر دهید و رابطه خوبی با پول داشته باشید.

 

در طول روز عبارت های تاکیدی مانند عبارت های زیر را با خود زمزمه کنید:

  • من همیشه بیش از اندازه کافی دارم.
  • پول به راحتی به به دست من می رسد.
  • هر چه پول بیشتری به دست بیاورم به افراد بیشتری می توانم کمک کنم.

 

پول و انرژی

 

چگونه می‌توانید طرز فکر، احساس و رفتار خود را در مورد پول تغییر دهید؟

در ادامه این مطلب ۵ نکته وجود دارد که به شما کمک می کند نگرش خود را در مورد پول تغییر دهید و ارتعاش مقدار پولی که در حال حاضر دارید را تقویت کنید.

 

باورهای محدود کننده خود را در مورد پول را بشناسید

اولین قدم برای کسب ثروت و پول این است که بفهمید باورهای فعلی مالی شما چیست؟ اگر پول یک شخص بود، رابطه خود را با آن چگونه توصیف می کردید؟ وقتی در مورد پول صحبت می کنید چه احساسی دارید؟ پول را عامل خوشبختی میتوانید یا عامل بدبختی؟ دیگران در مورد افرادی که پول زیادی داشتند چه به شما گفتند؟ از نظر شما پول زیاد چقدر است؟

 

باورهای پولی جدید ایجاد کنید

اکنون که بینشی نسبت به باورهای پولی فعلی خود بدست آوردید، زمان آن رسیده است که یک نگرش جدید در مورد پول در ذهن خود ایجاد کنید. واقعا می خواهید چه چیزی در مورد پول را باور کنید؟ دوست دارید چه نوع رابطه ای با پول داشته باشید؟ شخصیت ثروتمندی که میخواهید باشید چقدر ثروتمند است و چگونه رفتاری دارد ؟

 

قدردانی را تمرین کنید

اگرچه ممکن است احساس کنید که در حال حاضر پول زیادی ندارید، اما سریع ترین راه برای ایجاد بیشتر پول این است که برای آنچه در حال حاضر دارید دارید سپاسگزار باشید. وقتی روی چیزهایی که ندارید تمرکز می کنید، چیز بیشتری خلق نمی کنید.

بنابراین به جای اینکه از پرداخت اجاره یا قبض وام مسکن ناامید باشید، به این فکر کنید که از پرداخت آن قبض چه چیزی به دست می آورید. سقفی امن بالای سرتان که در آن خاطرات زیبایی را با خانواده خود می سازید. یا برای قبض برق چطور؟ این هزینه برای اتو لباس های شما، تلویزیون، گرما و غیره استفاده می شود. بنابراین به جای چیزی که می دهید به چیزی که به دست می آورید فکر کنید.

 

بخشنده باشید

آیا می خواهید پول بیشتری داشته باشید یا ارتعاش پولی که دارید را تقویت کنید؟ با سخاوتمندی و بخشش شروع کنید. وقتی به دیگران می دهید، احساس خوبی درون شما ایجاد می شود، شما احساس فراوانی می کنید، و کائنات ده برابر آن را به شما برمیگرداند. شما می توانید پول خود را یا وقت خود را اهدا کنید – هر دو نوعی انرژی هستند و همیشه بازدهی مثبتی را در سرمایه شما ایجاد میکنند.

 

پول و انرژی

 

ثروت را تجسم کنید

تجسم ابزاری عالی برای ایجاد پول بیشتر و تقویت آنچه در حال حاضر دارید است. شما این کار را با بستن چشمان خود و تجسم چیزهایی که میخواهید به گونه ای که انگار قبلاً به اهداف خود رسیده اید انجام می دهید. حتی ورزشکاران المپیک مانند مایکل فیلیپس از تجسم استفاده میکنندد.

 

آنها خود را روی خط پایان، یا با جام طلا تصور می کنند، آنها تصور می کنند که وقتی قهرمان می شوند چه احساسی خواهند داشت، چه لباسی می پوشید، چه چیزی می شنوند و غیره.

 

با تکرار این کار ناخوداگاه شما راهی را پیدا خواهد کرد که این اتفاق را در زندگی واقعی شما ایجاد کند. پس شروع به این فکر کنید که پولی که قبلاً می خواستید را دارید، در این صورت چه حسی به شما می دهد، چگونه زندگی شما را تغییر می دهد.

 

در این صورتی که از این تمرینات استفاده کنید خواهید دید که فراوانی به زندگی شما وارد می شود.

 

چطور در یک ماه یک میلیارد تومان درامد داشته باشیم؟

چرا جریان پول در زندگی شما مسدود شده است؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید