۹۱ دلیل که ناخوداگاه میتواند زندگی شما را تغییر دهد!

۹۱ دلیل که ناخوداگاه میتواند زندگی شما را تغییر دهد!
چکیده این مطلب : انتشار : ۳۱ , شهریور , ۱۳۹۶ ۷ نظر ۶۸۸۷ بازدید زمان مطالعه ۲۴ دقیقه پادکست به زودی

ذهن خوداگاه اطلاعات را که از گفتگوهایی درونی میگیرد و انها را به ناخوداگاه ارسال میکند زیرا سیستم ناخودگاه اینگونه کار میکند که درباره اطلاعات دریافتی نه قضاوتی میکند و نه سوالی .

 

چه رابطه ای بین ناخوداگاه و زندگی وجود دارد ؟ در ادامه ۹۱ دلیل وجود دارد که ناخوداگاه میتواند زندگی شما را تغییر دهد.

 

بیش از ۵۰ سال پیش نویسنده امریکایی دکتر ژوزف مورفی پرفروش ترین کتاب را به نام قدرت ناخوداگاه منتشر کرد و تکنیک هایی که ارائه داده است رابطه به ناخوداگاه و زندگی را نشان میدهد و  میتواند زندگی هر فردی را تغییر دهد که این با تغییر تمرکز و هدایت انرژی ذاتی ایجاد میشود.

 

91 دلیل که ناخوداگاه میتواند زندگی شما را تغییر دهد
ناخوداگاه و زندگی شما در تعامل با یگدیگر هستند

شما بالاترین منبع افکار مثبت و انرژی مثبت هستید.

گفتگوهای درونی ما باعث میشود ما به خودمان شک کنیم و ذهن خوداگاه اطلاعاتی را که از گفتگوهایی درونی میگیرد را به ناخوداگاه ارسال میکند زیرا سیستم ناخودگاه اینگونه کار میکند که درباره اطلاعات دریافتی نه قضاوتی میکند و نه سوالی .

 

ما میتوانیم خودمان را برای استفاده از گفتگوهای درونی آموزش دهیم.ذهن شما میتواند انتخاب کند به گفتگوهای درونی که شما را یک ادم شکست خورده میداند گوش کند یا به گفتگوهای درونی که شما عالی و بسیار دوست داشتنی هستید.

شما هم مثل همه افراد دیگر موظف هستید به گفتگوهای درونی خود گوش دهید .

 

 

 

در ادامه قصد داریم ۹۱ دلیل برای استفاده از قدرت ناخوداگاه برای تغییر زندگیمان را بررسی کنیم:

 

  1. ثروت بینهایت اطراف شما وجود دارد و اگر چشم خود را باز کنید و گنجینه های درون خود را ببینید.یک معدن طلای بینهایت درون شما وجود دارد که تمام نیاز های شما را براورده میکند.

  2. شما می توانید در زندگی خود قدرت بیشتر، ثروت بیشتر، سلامت بیشتری، شادی بیشتر و لذت بیشتری را از طریق برقراری ارتباط و آزاد کردن قدرت ناخودآگاه خود به ارمغان بیاورید. البته لازم نیست این قدرت را بدست آورید زیرا از قبل این قدرت درون شما وجود دارد.

  3. در عمق ناخودآگاه شما دانش بی حد و مرز، قدرت بی نهایت برای تمام چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد.

  4. در ذهن ناخودآگاه شما راه حلی برای مشکلات، بیماری های روانی و رها شدن از هر گونه بدهی وجود دارد.

  5. تمام تجربیات، حوادث، شرایط و اعمال شما واکنشهای ذهن ناخودآگاه شماست.

  6. ذهن خود را مشغول سلامتی ، ثروت ، صلح کنید تا شگفتی ها در زندگی شما رخ دهد.

  7. اثر متقابل خوداگاه و ناخوداگاه شما را قادر میسازد تا زندگی خود را تغییر دهید .ذهن خوداگاه رهجو و هدایت کننده کشتی شماست و تنها دستورات را به اتاق موتور میدهد کارکنان اتاق موتور نمیدانند کجا میروند انها فقط دستورات را اجرا میکنند. در صورتی که دستورات اشتباه به اتاق موتور ارسال شود و مسیر اشتباه انتخاب شود مسئول آن خوداگاه است زیرا اتاق موتور تنها اجرا میکند.ذهن خوداگاه شما استاد و کاپیتان کشتی شماست که بدن ، محیط و تمام امور را نشان میدهد اما ذهن ناخوداگاه شما دستوراتی که بر اساس خوداگاه باور کرده اید را میپذیرد .شما مانند کاپیتان یک کشتی هستید شما باید سفارشات (تصاویر و اندیشه) زیبا را به ناخوداگاهتان ارسال کنید .ذهن ناخوداگاه شما ۲۴ ساعت روز کار میکند.

  8. قانون زندگی قانون باورهای ناخودگاه است و با تکرار، ایده ها به ناخوداگاه ارسال مییشوند.با ایمان داشتن به قدرت ذهن ناخوداگاه میتوانید موفقیت خود را تضمین کنید .افکار خود را تغییر دهید سرنوشت شما تغییر خواهد کرد.

  9. شما با ذهن خوداگاهتان فکر میکنید و هر انچه را که به طور تکراری فکر میکنید به ناخوداگاه شما نفوذ میکند.ذهن ناخوداگاه شما محل احساسات شما است.

  10. زمانی که ذهن ناخوداگاه ایده ای را بپذیرد شروع به اجرای آن میکند.

  11. شما با توجه به اندیشه و افکاری که در ناخوداگاهتان دارید یک واکنش و پاسخ از ناخوداگاه دریافت میکنید.

  12. ذهن خوداگاه شما ذهن نقاد و منطقی شماست و اینجا مرحله ای است که شما انتخاب میکنید و تصمیمات خود را میگیرید از طرفی بدون هیچ اگاهی روی علائم حیاتی خود مثل (تنفس ، ضربان قلب هضم)کنترلی ندارید که توسط ذهن ناخوداگاه انجام میشوند.

  13. ذهن ناخوداگاه شما انچه را که تحت تاثیر آن قرار بگیرد و یا انچه که شما را روی عمد باور کنید می پذیرد.

  14. ذهن ناخوداگاه شما افکار خوب و بد ، درست و غلط را نمی شناسد و  مطابق با ماهیت افکار طبیعی شما پاسخ میدهد.

  15. ذهن خوداگاه شما بر اساس پنج حس فیزیکیتان کار میکند و بزرگترین وظیفه آن عملکردن از طریق استدلال است.

  16. ذهن ناخوداگاه شما از طریق توجه اطلاعات را دریافت میکند ، بر اساس احساسات کار میکند و محل ذخیره سازی اطلاعات است.

  17. ذهن ناخوداگاه شما برای دیدن نیازی به اندام های طبیعی بدن مثل چشم ندارد زیرا از طریق بصیرت میبیند.ناخوداگاه میتواند بدن شما را ترک کند و به سفرهای دور دست برود.از طریق ناخوداگاه میتوانید افکار دیگران را بخوانید.

  18. ذهن ناخوداگاه استدلال ندارد.

  19. تفکرات همیشگی خوداگاه شما شیارهای عمیقی در ناخوداگاه ایجاد میکند بنابراین این بسیار مهم است افکار شما سازنده و مثبت باشند.

  20. ذهن خوداگاه شما نگهبان ناخوداگاه شما است و از ورود اطلاعات نامربوط جلوگیری میکند.

  21. ذهن ناخوداگاه شما شوخی ندارد هر چه بگویید را باور میکند.

  22. اگر میخواهید ناخوداگاه شما برای شما کار کند اطلاعات درست به او بدهید.

  23. ذهن ناخوداگاه شما همیشه به دنبال محافظت کردن از شماست و تصورات و افکار شما را قبول میکند.

  24. ذهن ناخوداگاه شما هیچ وقت خواب نمیرود و استراحت نمیکند.

  25. هر اندیشه ، فکر و باوری را که بر روی ناخوداگاه خود بنویسید مجبورید انها را در واقعیت فیزیکی تجربه کنید.

  26. انچه در داخل ذهنتان بنویسید در خارج از بدنتان آن را خواهید دید.

  27. “قدرت حرکت جهان در ذهن ناخودآگاه شما است” ویلیامز جیمز.

  28. جنبه حیاتی، بدن، وضعیت مالی، دوستان و موقعیت اجتماعی شما، بازتابی کامل از تفکر شما در مورد خودتان است.

  29. ما خودمان را با ایده های منفی که به ما اسیب میزند سرگرم میکنیم زیرا اغلب درگیر عصبانیت ، ترس ، حسادت ، انتقام جویی هستیم. این ها سم هستند که وارد ناخوداگاه میشوند اما شما با این نگرش منفی متولد نشده اید .اگر شما تمرکز خودتان را روی مشکلات ، موانع بگذارید ناخوداگاه شما به این تمرکز پاسخ میدهد.تصور کنید به راه حل و پایان شاد برای مشکلاتتان دارید و سپاس احساس هیجان و شادی کنید و ناخودگاه انچه را که احساس کنید در زندگی شما اجرا میکند..

  30. ذهن خود را با تفکرات خوب و زیبا پر کنید و از همین الان از ذهن خود مراقبت کنید و بدانید ناخوداگاه شما همیشه افکار شما را در قالب ادمها ، ایده و شرایط ایجاد میکند.

  31. اعتقادات و باور ها در ناخوداگاه است.

  32. افکاری که بیشتر انها را تکرار میکنید در ناخودگاه ریشه میکند واقعیت فیزیکی به خود میگیرند.

  33. تمام بیماری ها در ذهن ایجاد میشوند .هیچ چیز در بدن ظاهر نمیشود مگر اینکه الگوی ذهنی مربوط به آن در ذهن وجود داشته باشد.

  34. تنها یک روند درمان وجود دارد و آن ایمان است.

  35. قدرت دعا کردن را در زندگی خود اعمال کنید.یک طرح یا ایده خاص را در ذهنتان تصویر سازی کنید و بعد از نظر احساسی و روانی با این ایده ارتباط برقرار کنید و به همان اندازه که به این نگرش ذهنی پایبند باشید تا به دعای شما پاسخ داده خواهد شد.

  36. هیچ اتفاقی شانسی رخ نمیدهد هر چیزی در این جهان قانون و نظم دارد.

  37. مهمترین فعالیت روزانه شما زمانی است که با چه فکری از خواب بیدار میشوید این افکار نامرئی هستند اما با این وجود واقعی هستند.

  38. اگر میخواهید چیزی را دریافت کنید باید از ایمانتان بپرسید به این معنی که چقدر برای دریافت خواسته خود ایمان دارید که آن را بدست میاورید ذهن شما از افکار به سمت خواسته ها حرکت میکند.

  39. ساده ترین و سریع ترین راه برای فرموله کردن یک ایده تجسم آن است با تجسم کردن آن را زنده کنید تا در زندکی شما ایجاد شود.

  40. آنچه در تصورات شما شکل میگیرد تبدیل به بخشی از بدن شما میشود .اگر به تصورات ذهنی خود ایمان داشته باشید روزی واقعیت فیزیکی به خود میگیرند.

  41. همانطور که فکر و عمل میکنم همانطور خواهم بود ویلیامز جیمز.

  42. تصورات ذهنی هزار برابر از یک کلمه ارزش دارند تصورات ذهنی را در ذهنتان نگه دارید و با ایمان انها را پشتیبانی کنید.

  43. با وارد شدن به حالت خواب الود تلاش شما کاهش پیدا میکند ذهن خوداگاه در حالت خواب الود شناور است به همین دلیل بالاترین میزان دریافت ناخوداگاه قبل از خواب و بعد از بیداری است و در این حالت افکار منفی که مانع پذیرش ارزوهای شما به ناخوداگاه میشود وجود ندارند. دراین حالت از ناخوداگاه خود در مورد مسائلتان سوال بپرسید او پاسخ خواهد داد.

  44. قلب سپاسگذار همیشه به نیروهای خلاق جهان نزدیک است که باعث ایجاد نعمت بیشتری میشود که اساس آن از قانون عمل و عکس العمل می اید.

  45. با در نظر گرفتن بهترین ویژگی های فردی برای خودمان ما امواجی از صلح سلامتی و موفقیت ارسال میکنیم.

  46. تمایل به عشق و نجات جان دیگران از عمق ناخوداگاه شما می اید اما شما با الگوهای منفی آن را برنامه ریزی کرده اید.

  47. هر ذهنیتی که توسط شما ایجاد شود و مورد پذیرش قرار گیرد توسط شبکه خورشیدی به ناخوداگاه شما ارسال میشود تا واقعیت جسمی به خود بگیرد.

  48. ذهن خوداگاه شما همیشه با هواس پنچ گانه شما کار میکند که منجر به وارد شدن اطلاعات دروغ و ترس میشود .اعتقادات دروغین باورهای منفی را ایجاد میکند و ذهن شما از نظر روانشناسی احساس شما را تنظیم میکند بنابراین راهی برای ورود اطلاعت مغایر با این اطلاعات به ناخوداگاه باز نمیشود.

  49. ذهن ناخودآگاه شما دارای یک زندگی شخصی است که همواره به سمت هماهنگی، سلامتی و صلح حرکت می کند.

  50. به لحاظ علمی ما درست فکر کنیم، ما باید “حقیقت” را بدانیم. دانستن حقیقت، هماهنگی با هوش بی نهایت و قدرت ذهن ناخودآگاه شما است که همیشه به زندگی شما را حرکت میدهد.

  51. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که شما هر ۱۱ ماه یک بدن جدید را ایجاد می کنید. اگر نقص های گذشته را با افکار ترس، خشم، حسادت و بدبختی با خود به بدن جدید بیاورید، هیچ کس جز شما به خودتان آسیب نمیزند. بدن خود را با تغییر افکار خود تغییر دهید و این تغییر را حفظ کنید.

  52. تو مجموع افکار خودت هستی.

  53. دلایل اصلی شکست عبارتند از: عدم اطمینان و تلاش بیش از حد.

  54. به یاد داشته باشید، هر زمان که ذهن ناخودآگاه یک ایده را بپذیرد، بلافاصله آن را اجرا می کند و با استفاده از تمامی منابع قدرتمندی که برای این هدف استفاده می شود، تمام قوانین ذهنی و معنوی عمیق ذهن شما را بسیج می کند.

  55. شما میتوانید عدم موفقیت را با تلاش روانی مداوم شکست دهید .ذهن خوداگاه شما به زور برنامه ریزی نمیشود بلکه به ایمان و پذیرش شما پاسخ میدهد. زمانی که ذهن شما آرام است و یک ایده را بپذیرید، ناخودآگاه شما برای انجام این ایده کار می کند.

  56. جدا از روش مرسوم فکر و برنامه ریزی کنید. بدانید که همیشه یک پاسخ و راه حل برای هر مشکل وجود دارد.

  57. اگر شما سوار یک تاکسی شوید و در عرض پنج دقیقه شش بار مسیر خود را تغییر دهید احتمالا راننده از رساندن شما به مقصد ناامید میشود این دقیقا در مورد نحوه کار با ذهن ناخودآگاه شما نیز است. باید دقیقا بدانید چه میخواهید.

  58. وقتی که خواسته ها با تخیلات شما درگیر هستند شما تصوراتتان را بدست می اوردید.ذهن ناخوداگاه همیشه با افکار غالب شما کنترل میشود.

  59. تصورات قدرتمند ترین ابزار شما است. شما همان چیزی هستید که تصور میکنید.

  60. اگر با مشکلات مالی مواجه شده اید، اگر قصد دارید به انها پایان بدهید، به این معنی است که هنوز ذهن ناخودآگاه خود را متقاعد نکرده اید که همیشه به اندازه کافی ثروت وجود دارد.

  61. شما با گفتن من یک میلیونر هستم من یک میلیونر هستم میلیونر نخواهید شد بلکه شما باید اگاهانه ذهنیت ثروت و فراوانی را ایجاد کنید!!

  62. احساس ثروت ثروت را تولید می کند؛ همیشه به یاد داشته باشید ذهن ناخودآگاه شما مانند یک بانک یا، نوعی موسسه مالی جهانی است و چیزی است که به شما در آن سپرده گذاری کنید بر آن تأثیر می گذارد، حال میتواند ایده ثروت یا ایده فقر باشد اما شما ثروت را انتخاب کن.

  63. تاکیدات ثروت اگر با احساس ثروت با هم نباشد شما شکست خواهید خورد .ذهن ناخوداگاه انچه را که احساس میکنید قبول میکند.

  64. تاکیدات ثروت ساز در صورتی که ۱۰ دقیقه بعد از استفاده از تاکیدات افکار ترس درون خود داشته باشید کار نخواهد کرد.

  65. اگر ذهن ناخوداگاه خود را با ثروت تحت تاثیر قرار دهید ثروت در زندگی شما جریان پیدا میکند.

  66. یک احساس وجود دارد که باعث فقدان ثروت در زندگی شما میشود و آن حسادت است که بسیار ویرانگر است زیرا شما را در یک موقعیت بسیار منفی قرار می دهد؛ بنابراین ثروت از شما دور خواهد شد.

  67. این حق شماست که ثروتمند باشید. شما اینجا هستید که زندگی پر از فراوانی را تجربه کنید شما حق انحصاری دارید تا به طور کامل در تمامی حوزه های زندگی توسعه یابید. شما باید زیبایی و زندگی لوکس را تجربه کنید. میل شما به ثروتمند شدن میل به زندگی کاملتر، شادتر و شگفتی اور است. این یک درخواست کیهانی است. نه تنها خوب است،بلکه بسیار خوب است.

  68. پول نماد مبادله است. وقتی پول در زندگی شما آزادانه پخش شود، از لحاظ اقتصادی سالم است.

  69. شما نمیتوانید چیزی را که از آن انتقاد میکنید جذب کنید.

  70. پول دوست نباشید، اما به آن احترام بگذارید از آن عاقلانه ، سازنده و قاطعانه استفاده کنید. پول در زندگی شما است آن را با شادی رها کنید و آن را به روش فوق العاده ای بازگردانید. از آن فقط برای خیر استفاده کنید و از تمام ثروتتان سپاسگزار باشید.

  71. آنچه را که میخواهید تصور کنید، ببینید، و احساس کنید که واقعیت دارد و تا زمانی که به ناخوداگاه شما نفوذ کند آن را تخیل و احساس کنید.

  72. صلح، هماهنگی، صداقت، امنیت ؛ ثروت و خوشبختی، نامحدود هستند.

  73. سه مرحله برای موفقیت: ۱) چیزهایی را که دوست دارید انجام دهید را پیدا کنید و سپس آنها را انجام دهید. ۲) در شاخه خاصی از کار متخصص شوید و در مورد آن بیشتر از هر کس دیگری بدانید. ۳) اطمینان حاصل کنید که چیزی که میخواهید انجام دهید تنها به موفقیت شما کمک نمی کند – ایده شما باید با هدف به برکت دادن یا خدمت به جهان بیرون شما باشد.

  74. ذهن ناخودآگاه محل ذخیره است. او همه چیز را حفظ می کند. ذهن ناخودآگاه هوش بی نهایت است.

  75. هر چه وارد شود همان خارج میشود.

  76. همیشه به یاد داشته باشید که شما به دنبال چه هستید زیرا همان چیز به دنبال شما است.

  77. ذهن ناخودآگاه شما بی حد و حصر است. به رختخواب بروید و هر نوع درخواستی که دارید یا مشکلات که میخواهید  در زندگی خود حل کنید را بپرسید ممکن است شب اول پاسخ را پیدا نکنید، با این حال دلسرد نشوید. این فرایند را هر شب تکرار کنید و ایمان پایدار داشته باشید که ناخوداگاه جواب خواهد داد.

  78. قانون جهان عمل و عکس العمل است. عمل فکر شماست. عکس العمل پاسخ ذهن ناخودآگاه شماست. ذهن ناخودآگاه واکنشی و بازتابی است؛ این طبیعت آن است.

  79. هر تصویر ذهنی با ایمان و استقامت، از طریق قدرت ناخودآگاه شما عبور می کند. به آن اعتماد کنید، به قدرت آن اعتقاد داشته باشید.

  80. به خاطر داشته باشید که شما در طول خواب به لحاظ معنوی شارژ می شوید و خواب کافی برای ایجاد شادی و سرزندگی در زندگی ضروری است.

  81. آینده شما در ذهن ناخودآگاه شماست، براساس تفکر و باورهای عادی شما شکل میگیرد.

  82. هنگامی که شما به لحاظ ذهنی و احساسی با یک فکر یکی هستید، آن فکر بخشی از شما می شود.

  83. ازدواج واقعی باید ابتدا بر اساس روح باشد. باید از قلب شما باشد و قلب جای عشق است صداقت، مهربانی و دوستداشتن نیز از اشکال عشق است.

  84. شما باید در ذهن خود معادل ذهنی آنچه که در یک شریک ازدواج می خواهید بسازید اگر میخواهید یک شریک صادقانه، و دوست داشتنی در زندگی به دست آورید، خودتان باید شریک صادقانه، و دوست داشتنی باشید.

  85. زمانی که متوجه شدید که ناخودآگاه شما می تواند مشکلات شما را حل کند، بدن شما را بهبود بخشد و شما را فراتر از رویای خودتان برساند از آن هر روز استفاده کنید.

  86. یک نکته بسیار مهم در مورد خوشحالی وجود دارد. شما باید صادقانه مایل باشید که خوشحال باشید هیچ چیز بدون میل انجام نمی شود. آرزو با بال های تخیل و ایمان است.

  87. شادی یک عادت است.

  88. جهانی که در آن زندگی میکنید بر اساس آنچه در ذهن شما اتفاق میافتد، تعیین میشود.

  89.  شادی در اندیشه و احساس شماست.

  90. وقتی افکار ترسناک یا عصبانی به ذهن شما می آیند، بگویید: “صلح، هماهنگی و ارامش، ذهن من را در تمام لحظات کنترل می کند.

  91. عشق، نور، حقیقت و زیبایی خود را بیشتر از خودتان ابراز کنید، تا امروز یکی از شادترین افراد جهان شوید.

 

قوانین ناخوداگاه چه هستند؟

  1. ۰

    درود وسپاس فراوان بابت سایت و مدیریت ان
    مطالب ارزشمند و اگاهی دهنده در جهت رشد وتعالی روح ‌و به کنترل دراوردن زندگی خدا قوت امیدوارم بزودی ودر اینده بسیار نزدیک توانایی بهرمندی از تولیدات تخصصی تان را مهیا کنم و اثر گذاری وتاثیر انرا قلبا احساس ودر زندگیم جاری گردد با ارزوی توفیق .علایی

  2. ۰

    با سلام
    سایتتون خیلی بهتر شده نسبت به قبل تبریک می گم….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید