بازاریابی پنهان کمپین های دونالد ترامپ

بازاریابی پنهان کمپین های دونالد ترامپ
چکیده این مطلب : انتشار : ۱۲ , بهمن , ۱۳۹۷ ۲ نظر ۱۶۶۸ بازدید زمان مطالعه ۱۷ دقیقه پادکست به زودی

دونالد ترامپ با استفاده از تاکتیک هایی که برای چشم قابل مشاهده نیست استاد متقاعد کردن افراد است او نه تنها بسیار باهوش، زیرک و قدرتمند است همچنین دارای برخی از بهترین بازاریابان و مشاوران روابط عمومی است که در هر مرحله او را حمایت میکنند.

 

اگر فکر می کنید کسی باهوش تر و موفق تر از دونالد ترامپ بر نظرسنجی ها و اراء مسلط است حقیقتا سخت در اشتباه هستید.

 

دونالد ترامپ با استفاده از تاکتیک هایی که برای چشم قابل مشاهده نیست استاد متقاعد کردن افراد است او نه تنها بسیار باهوش، زیرک و قدرتمند است همچنین دارای برخی از بهترین بازاریابان و مشاوران روابط عمومی است که در هر مرحله او را حمایت میکنند.

 

 

مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری Trump بر اساس شخصیت واقعی خودش به عنوان یک انسان نبود بلکه بر اساس شخصیت واقعی آمریکایی ها بود.آمریکایی ها از طریق رسانه که مرکز اصلی کنترل مردم است با استفاده از برنامه هایی که شامل عشق ، قدردانی و ارزش های جامعه مانند نمایش های تلویزیونی درام، افراد مشهور، خشونت، درخواست جنسی، الگوهای رفتاری، اقدامات ظالمانه و محتوای تکان دهنده است استفاده میکند.

 

دونالد ترامپ با استفاده از “مرکز لذت یا خواسته جامعه” آمریکایی ها برای منقلب کردن رقبایش و سایر نامزدها استفاده می کند. در میان این، دونالد ترامپ با استفاده از تاکتیک های تبلیغات پنهان گوناگون برای پیروزی در میان رقبای آمریکایی اش استفاده می کند.این تاکتیک های پنهان برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از مغز طراحی شده اند که توسط ذهن منطقی، کنترل یا تنظیم نمی شوند.

 

 

 

تکرار

اگر به سخنرانی های دونالد ترامپ گوش کنید متوجه خواهید شد که او همواره نکات خود را تکرار و تکرار می کند.معمولا وقتی سوالی از او می شود، او پاسخ خود را با موضوعی دیگر باز می کند، او در مورد موضوع صحبت میکند و سپس بیانیه اش را برای بستن پاسخ تکرار میکند.به عنوان مثال، اگر از او سوال شود رنگ مورد علاقه اش چیست، پاسخ می دهد: “رنگ مورد علاقه من آبی است من واقعا از رنگ های مختلف قدردانی می کنم و صادقانه می گویم که بسیاری از رنگ های دیگر را دوست دارم.

دونالد ترامپ با گفتن این جمله که، رنگ مورد علاقه من آبی است ” از تکرار استفاده می کند تا دیدگاهش را به ذهن ناخودآگاه افراد وارد کند از نظر روان شناختی سخنرانی، تکرار یک جمله می تواند تفکر و اعتقاد افکار دیگران را هنگامی که دوباره و دوباره تکرار میشود تغییر دهد.حتی در مدرسه به شما آموزش داده میشوند که مطالب را به صورت تکراری بنویسید تا یاد بگیرید. شما یاد می گیرید مقدمه ای بنویسید، محتوای اصلی را بنویسید و سپس نتیجه گیری کنید که اساسا مقدمه را با روش دیگری تکرار می کنید و این به این دلیل است که قدرت تکرار ابزار بسیار موثری برای متقاعد کردن است.

 

 

 

کنترل مرکز موقعیت

دونالد ترامپ زمانی که به صورت عمومی صحبت میکند در بهترین استراتژی های دفاعی و تهاجمی است ، او می داند چگونه می تواند گفتگو را کنترل کند ، او به ندرت در مناظره های میانه مغلوب میشود زیرا او اجازه نمی دهد فرد دیگری مناظره را به پایان برساند. اگر به صورت زنده به صحبت هایی که میکند گوش دهید متوجه خواهید شد که او همیشه مخالفان خود را قبل از اینکه انها فرصتی برای اعتصاب داشته باشند از بین می برد. شخصیت بی نظیر و شگفت انگیز وی به او اجازه می دهد تا به طور موثر کنترل را در دست داشته باشد و تمام ابهامات را از دیگران بگیرد.همانطور که در بسیاری از بحث ها می بینید، او همیشه در مرکز توجه قرار دارد، در حالی که اکثریت کاندیداهای دیگر فقط در بخش کوچکی از استیج قرار دارند البته اگر ترامپ به آنها اجازه دهد. 🙂

 

این خیلی شبیه به این است که چگونه “صدای بلند” یک کودک در دبیرستان همیشه توجه مردم را به سمت خود جلب میکند  می برد؛ زیرا او توجه مردم را به سمت خود جلب می کند و این همان تاکتیک است.

 

Donald Trump Power Public Speaking
دونالد ترامپ زمان صحبت از بهترین استراتژی های دفاعی و تهاجمی استفاده میکند

 

 

تبلیغات منفی

آنها می گویند که تبلیغات منفی هنوز تبلیغ می شود و این درست است ، دونالد ترامپ متهم به داشتن نخبگان، نازی ها و همجنس بازان و بسیاری از چیزهای دیگر شده است .رسانه ها سعی دارند او را به عنوان یک انسان بد و سادیستی(کسیکه از زجر دیگران لذت میبرد) به تصویر بکشند، حتی او را با آدولف هیتلر مقایسه می کنند.

آنچه که رسانه ها نمی فهمند این است که با ایجاد چنین تصاویر منفی در عموم مردم در واقع یک حس وسواس بیش از حد را نسبت به کاندید به وجود می آورند و مردم در حال تماشای این مناظره ها و سخنرانی ها هر حرکتی را تجزیه و تحلیل می کنند و در نهایت این حس تبلیغ منفی در واقع به شیوه ای مثبت کار می کند، امروزه مردم به چیزهای خوب علاقه مند نیستند، بلکه آنها علاقه مند به شنیدن و دیدن چیزهای بد و زشت هستند(و این نقطه مقابل قانون جذب یا رسیدن رویاهاست(مانی ام اس)) اگر شما اخبار را تماشا کنید، ۸۵ درصد از تمام داستانها در مقایسه با ۱۵ درصد مثبت، منفی هستند حتی در فیلم ها یا تلویزیون ها، مردم خواهان دیدن نمایش های خشن هستند هیچکس نمی خواهد یک فیلم در مورد یک دختر که همه چیز را درست انجام می دهد و با خوشحالی زندگی می کند ببیند، مردم فقط یک داستان خسته کننده و زجر اور را می خواهند. رسانه ها شایسته سرزنش موفقیت و تبلیغات منفی هستند.

 

 

 

صحبت کردن با کل جهان

بخش بزرگی از موفقیت دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری این است که او می داند که با افراد هم در سطح خوداگاه و هم در سطح ناخودآگاه ارتباط برقرار کند.او چطور این کار را انجام می دهد؟ با صحبت کردن با مخاطبانش مثل بچه ها عمل میکند، در حالی که سایر نامزدها کتابی صحبت میکنند اما دونالد ترامپ در جمله های کوتاه سخن می گوید که سطح خواندن و گوش دادن انها درجه ۵ است.او با مخاطبانش در یک سطح صحبت می کند به طوری که از قشر تحصیل کرده، بی سواد، فقیر، ثروتمند و طبقه متوسط همه می توانند صحبت های او را درک و دنبال کنند.

 

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که از نامزدها می بینیم صحبت کردن در سطح بسیار بالاست بنابراین ذهن ناخودآگاه نمی تواند یک سری از صحبت های را پشت سر هم دنبال کند در حالی که می تواند سخنرانی عمومی و ساده را به راحتی دنبال کند. دونالد ترامپ یک مرد تحصیلکرده است و می تواند حتی با بالاترین افراد تحصیلکرده ارتباط برقرار کند ، او می تواند از یک لغت پیچیده تر استفاده کند، اما در این صورت مخاطبانش را سریعا از دست می دهند.

 

 

 

خطاکاران را لو می دهد

دونالد ترامپ به عموم مردم گفت که اگر او به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، به کشور اجازه می دهد تا بدانند چه کسی واقعا پشت حملات تروریستی  ۱۱ سپتامبر بوده است. وی با عمل به عنوان یک لو دهنده، اعتماد مخاطبان را به دست می آورد که او پشتیبان یک دولت استبدادی و فاسد نیست. او به جهان نشان میدهد حقایقی را که دولت ها مخفی می کنند افشا خواهد کرد.

 

 

توییتر

دونالد ترامپ رفتارهای دیوانه وار را به رسانه های اجتماعی وارد می کند ، او همیشه ذهنیت خود را به صورت عمومی و آنلاین می نویسد. در طول مبارزاتش موفق به کسب هزاران هزار نفر فالوور جدید در اینترنت شده است و تقریبا هر زمانی که او به طور عمومی صحبت می کند، در «توییتر» نیز صحبت هایش را منتشر میکند.

دونالد ترامپ یکی از نامزدهای ریاست جمهوری نه تنها باعث ایجاد تجمعی از افراد در تظاهرات های خود می شود، بلکه به صورت آنلاین نیز افراد دنبال کننده آن هستند و از تلاش های بازاریابی برای کسانی که از توییتر استفاده می کنند برای ایجاد عادت و اگاهی مردم نسبت به خودش استفاده میکند. این همان تاکتیکی است که کانیه اومری وست Kanye West (تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی ) از آن برای ایجاد سرفصل ها با رفتارهای عجیب غریب آنلاینش استفاده کرد.

 

 

Kanye West
صحبت های حاشیه دار کانیه وست

کانیه وست: ( دیدگاه‌های صریح و زندگی خارج از موسیقی وست، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌ است. رفتار و گفتار او در مراسم‌های اهدای جوایز موسیقی یا شبکه‌های اجتماعی، به دفعات موجب بحث و جدل و جنجال بوده‌است. به عنوان مثال سخنان جنجالی او درباره جرج بوش در برنامه ای تلویزیونی درباره طوفان کاترینا (۲۰۰۵) و اختلال در اهدای جایزه به تیلور سوییفت در مراسم جایزهٔ موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۰۹. ازدواج او با مدلی به نام کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۴ نیز به‌طور گسترده توسط رسانه‌ها پوشش داده شد. حمایت وی از دونالد ترامپ در ۲۰۱۸ و مواضع سیاسیش نیز منجر به بحث‌های زیادی شد.)

 

 

 

 

 

 

مجوزهای بد و بزرگ

در بازاریابی، قوی ترین دارایی هر شرکت، نام تجاری یا محصول است که می تواند دارای اعتبار باشد ، داشتن مجموعه ای از افراد معروف که از برند شما استفاده می کنند، سریع ترین راه برای معرفی شدن است .دونالد ترامپ همیشه در فعالیت های بزرگ خود، مقداری پول و لیست افرادی معروف که از او حمایت می کنند را به سمت مردم پرتاب می کند. داشتن این اعتبار نامه های طولانی به ناخودآگاه افراد می گوید که آنها “ارزشمند” هستند، زیرا دیگر افراد مشهور آن را ” تایید ” می کند. این چگونگی عملکرد جامعه است و دونالد ترامپ با وضعیت عملکرد اجتماع و بیزینس کاملا آشنا است.

 

 

 

بی نظیر بودن

گستاخ و بی نظیر بودن هم دارای جنبه های منفی و مثبت بسیاری است.بسیاری از افراد مشهور امروز نمونه های اولیه ای از این هستند که چگونه بیش از حد متکبر بودن می تواند در نهایت شما را در کانون توجه قرار دهد. کیم کارداشیان تنها یکی از مشهورترین افراد است که به واسطه ی idiocracy به تنهایی مشهور شده است رفتار منحرف و بی قاعده اش او را به یک فرد مشهور تبدیل کرده است و رسانه ها این نوع افراد را به سمت خود جلب میکند.اگر چه سردرگمی و سرخوردگی چیز جدیدی برای دونالد ترامپ نیست بلکه این فقط عامل دیگری برای بازاریابی کلی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری اوست.

 

 

افکار نهایی

بازاریابی و تبلیغاتی ابزار بسیار قدرتمند است که می تواند یک فرد را از وضعیت متوسط را به وضعیت سوپر استار وارد کند.

این کمپین های بازاریابی به شیوه ای تاکتیکی طراحی شده اند تا ذهن خوداگاه و ناخودآگاه مخاطب را جذب و متقاعد سازد.هر گامی که دونالد ترامپ برمی دارد بر اساس نقشه و برنامه ریزی شده است، اما شما نمیدانید چطور برنامه ریزی شده است. پیام های بازرگانی ، تبلیغات، نمایش های تلویزیونی و فیلم ها فقط اسباب بازی نیستند، آنها ابزارهایی هستند که شما را در یک جهت یا در مسیر که انها می خواهند حرکت دهند.

 

بخش زیرکانه آن این است که بدانید کجا و چرا آنها در تلاش هستند تا شما را به سمتی که خود می خواهند حرکت دهند.استفاده از این سبک های بازاریابی پنهان بسیار موثر است، زیرا وارد بخشی از مغز می شود که از دلیل یا منطق استفاده نمی کند به این معنی که مستقیم وارد ناخودگاه شما میشود.

دفعه بعد که دونالد ترامپ را در یک مصاحبه، سخنرانی یا بحثی تماشا کردید متوجه خواهید شد که او از چه چیزی برای برنده شدن در میان مردم آمریکا استفاده میکند.

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    


    سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

    این مطلب را به اشتراک بگذارید



    امتیاز شما به این مطلب

    train-your-brain.jpg
    

    جست و جو

    برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

    پیام های سیستم

    چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

    جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

    ۸+۸+۸ قانون موفقیت

    همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

    به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

    ۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

    راه برای غلبه بر ترس از شکست

    وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

    ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

    چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

    اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

    در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

    بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

    فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

    فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

    اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

    افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

    برنده شدن در قرعه کشی

    تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

    انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

    اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

    آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

    آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

    به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

    برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

    انتشار محصول : مراقبه نور

    آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

    آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

    آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

    اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

    انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

    جلی خواسته ها چیست؟

    تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

    می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

    گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

    آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

    بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

    هفت بعد ذهن

    هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

    ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

    آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

    در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

    آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

    وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

    در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

    ورود به حساب کاربری

    ایجاد حساب کاربری جدید